PDA

View Full Version : Seminar muay thai van Berglek helemaal top!



marcelt
17-05-2005, 19:17
Zondag een heel vet seminar gehad in Rotterdam met de Thaise leraar Berglerk Pin Sinchai. Heel veel elleboog,knie en clinchtechnieken gedaan en nog van alles eigenlijk. De heer Berglerk is vroeger twee keer Lumpinistadion kampioen geweest in zijn gewichtsklasse, 170 wedstrijden en 17 ervan verloren, en dat was te zien. Hele mooie technieken. Hij was al wat ouder maar kon aardig te keer gaan. Het duurde van 10.00 uur tot 15.30 uur met 45 minuten pauze en dat voor voor slechts 10 eurootjes. Super! De meeste aanwezigen waren leerlingen van Buh-si-do en Silent Dragon, de organiserende sportscholen. Het verbaasde me zeer dat we slechts met een paar waren "van buiten". De echte Muay Thai liefhebbers hebben zeker wat gemist. maar hij schijnt volgend jaar weer te komen. Hierbij wil ik de leraren van buh-si-do en Silent Dragon nogmaals bedanken voor dit topseminar. :lol:

Ronald
17-05-2005, 20:16
De meeste aanwezigen waren leerlingen van Buh-si-do en Silent Dragon, de organiserende sportscholen. Het verbaasde me zeer dat we slechts met een paar waren "van buiten". De echte Muay Thai liefhebbers hebben zeker wat gemist. maar hij schijnt volgend jaar weer te komen.
Misschien moet je er volgend jaar wat meer ruchtbaarheid aan geven als het gehouden wordt. Bijvoorbeeld vooraf hier op 't forum ff een topic over openen. Zal je een hoop deelnemers schelen denk ik.

Heb je nog foto's gemaakt?

m.g
17-05-2005, 20:49
Ik kon helaas niet ,waar ik dus erg van baal :twisted: .... maar misschien volgend jaar... :maskills: