PDA

View Full Version : K1 world max finale line up



Jochem
18-05-2005, 13:09
ik had em niet langs zien komen, kan me vergissen :)
van website andysouwer.com

http://www.andysouwer.com/max2005final1kd.jpg

jojo
18-05-2005, 13:11
mooooooooooooi ik wou dat ik er heen kon lijkt me echt gaaf zoiets mee te maken!!!

a.s.c.
18-05-2005, 13:25
ik vraag me af of buakaw zal vechten in dit toernooi :shock: , jezus man is deze poster ontworpen door zijn managmentteam ofzo?

BJJ JOKER
18-05-2005, 13:42
Winnaar komt in ieder geval uit rechter-rijtje :D . Kraus tegen Parr wordt knallen :thumbs:

Winnaar word gewoon Albert!!

Biiyen
18-05-2005, 14:06
Voorspelling

A
Masato Vs Zambidis (Masato punten)

Kohi VS Souwer (Souwer KO)

B
Kraus Vs Parr (Kraus KO)

Buakaw Vs Jamada (Buakaw punten)

C
Masato Vs Souwer (Masato punten)

D
Kraus Vs Buakaw (Buakaw punten)

E
Masato Vs Buakaw (Buakaw KO)

Jay Hoov
18-05-2005, 14:20
Voorspelling

A
Masato Vs Zambidis (Masato punten)

Kohi VS Souwer (Souwer KO)

B
Kraus Vs Parr (Kraus KO)

Buakaw Vs Jamada (Buakaw punten)

C
Masato Vs Souwer (Masato punten)

D
Kraus Vs Buakaw (Buakaw punten)

E
Masato Vs Buakaw (Buakaw KO)

Bijna helemaal met je eens Raziel, alleen denk/hoop ik dat Zambidis wint op KO, en ikdenk dat Parr wint van Kraus!!!

Gulo gulo
18-05-2005, 20:18
Hoop en denk dat Kraus gaat winnen, de laatste tijd werkt hij ook wat meer met zijn benen :thumbs:

Hollandpride
18-05-2005, 21:18
allemaal mooie partijen!

Wix
18-05-2005, 22:15
Bedankt Jochem. Ik hoop dat Souwer wat leuks gaat doen.

Ossie
19-05-2005, 00:09
Kraus gaat het iig heel moeilijk krijgen met JWP. En als ie het al wint, komt ie zeer gehavend uit de wedstrijd denk ik.

@ A.S.C Buakaw zal zoals je op de poster ziet wel vechten bij dit toernooi. Ik vind het ook niet gaaf om alleen hem heel groot te zien. Maar is op zich wel begrijpelijk aangezien hij de k1 winaar van vorig jaar is...

m.g
19-05-2005, 03:15
Hoop dat Kraus zeker gaat winnen ,maar dat als hij van Parr wint erg gehavend uit de strijd gaat komen is één ding wat zeker zal zijn. Ook heb ik toch een stille hoop dat Zambidis voor een stunt gaat zorgen, z'n mooie KO als tegen Kid bijvoorbeeld. Word in ierdergeval weer een top evenement.. :maskills:

Anonymous
19-05-2005, 10:38
Ik denk wel dat Kraus gaat winnen van JWP, je zag zeker in het van de SL, dat Parr erg veel moeite had met de europeese manier van thaiboxen
Hij zal zn stijl nu wat beter aangepast hebben, maar de manier waarop Kraus zich de laatste tijd heeft aangepast aan zn tegenstanders vind ik bewonderenswaardig, ik hoop dat hij deze tacktiek ook in het toernooi kan toepassen, zal een hele klus worden om op alle mogelijke tegenstanders te trainen maar denk wel dat het mogelijk is!
Ik hoop zeker dat Kraus dit jaar weer met de titel naar huis komt maar laten we vooral niet vergeten dat toernooien zoals deze nauwelijks te voorspellen zijn!
Groetjes Chaca

silent
19-05-2005, 10:41
Ik ga voor Souwer dit jaar!

Nickuraba
19-05-2005, 11:52
A
Masato Vs Zambidis (Masato punten, was de vorige x ook al zo)

Kohi VS Souwer (Kohi op punten, hij flikte het ook bij kraus)

B
Kraus Vs Parr (parr op punten hoop ik)

Buakaw Vs Jamada (Buakaw op KO of TKO)



sommige denken dat masato er op KO uit gaat vliegen, maar dat zie ik zelf eigenlijk niet gebeuren. Voor zover ik weet heb ik masato nog nooit nokkie zien gaan, en in zijn fight tegen zambedis heb ik hem wat haymakers zien nemen, dus dat ziet hopelijk wel goed. Ik ga dus all the way voor masato

a.s.c.
19-05-2005, 11:54
Kraus sloopt Parr :maskills:

Wessa
19-05-2005, 14:33
final wordt souwer vs buakaw.. met als winnaar buakaw

The Maniac
19-05-2005, 15:56
[quote="Raziël"]Voorspelling

A
Masato Vs Zambidis (Masato punten)

Kohi VS Souwer (Kohi op KO)

B
Kraus Vs Parr (Kraus op punten)

Buakaw Vs Jamada (Buakaw punten)

C
Masato Vs Kohi (Masato punten)

D
Kraus Vs Buakaw (Kraus punten)

E
Masato Vs Kraus (Masato op punten)

iets andere wending Kruas wint never op KO van Parr die heeft de beste kin in de K-1 Max maar hopeijk wint ie wel op punten kraus wel in de halve finale hopelijk kan ie voor weer een upset zorgen tegen Buakaw

Emilio
20-05-2005, 00:30
vette lineup!

Wybenga
20-05-2005, 03:45
vette lineup!

Zeker, wordt echt een mooi tournooi!!

Anonymous
18-06-2005, 11:48
Jo en wat denken jullie ervan dat Ramon Dekkers gaat mee doen in de
K-1 MAX?
Hij heeft al officieel getekend.
Die gast is echt goed, maar al wel op leeftijd... Maar ja, 200 gedraaide wedstrijden waarvan 175 gewonnen, met 90 KO's.... daar kan je gewoon niet om heen.
Het zal zeker ten goede komen van de sport dat Ramon Dekkers er in zit.
Ik kan niet wachten op het komende toernooi, maar ook niet op die van volgend jaar.
Ohja, Buakaw Por.Puramuk wint, als hij net zo goed vecht als vorig jaar wel. Maar hij zal een zeer zware dobber hebben aan Kraus.
Ik zie Buakaw en Kraus toch als de sterkste vechters in dit toernooi, ik had ze graag tegen elkaar willen zien vechten in de finale.

Dat de beste mag winnen!!


-= Fighters don't Quit, and Quitters don't Fight! =-

Biiyen
18-06-2005, 15:04
Jo en wat denken jullie ervan dat Ramon Dekkers gaat mee doen in de
K-1 MAX?
Hij heeft al officieel getekend.
Die gast is echt goed, maar al wel op leeftijd... Maar ja, 200 gedraaide wedstrijden waarvan 175 gewonnen, met 90 KO's.... daar kan je gewoon niet om heen.
Het zal zeker ten goede komen van de sport dat Ramon Dekkers er in zit.
Ik kan niet wachten op het komende toernooi, maar ook niet op die van volgend jaar.
Ohja, Buakaw Por.Puramuk wint, als hij net zo goed vecht als vorig jaar wel. Maar hij zal een zeer zware dobber hebben aan Kraus.
Ik zie Buakaw en Kraus toch als de sterkste vechters in dit toernooi, ik had ze graag tegen elkaar willen zien vechten in de finale.

Dat de beste mag winnen!!


-= Fighters don't Quit, and Quitters don't Fight! =-

Nee Ramon Dekkers gaat niet meedoen aan de K1-Max, Ramon gaat een super fight draaien. Het grote verschil is dat je dan niet hoeft te voldoen aan het -70 gewichtslimiet. Daarbij heeft Nederland volgend jaar met Kraus, Souwer, Drago en Diender al 4 vertegenwoordigers in de K1-Max. Je weet het natuurlijk nooit zeker maar de kans is wel heel erg klein.

Wybenga
18-06-2005, 15:15
Finale: Souwer vs Buakaw!

Anonymous
19-06-2005, 15:01
Winner buakaw.

Nickuraba
19-06-2005, 17:21
ik vraag me af hoe buakaw het zal gaan doen, toen hij vorig jaar de k1 max finale won was hij tamelijk onbekend en in het tournooi kwam hij denk ik wel voor enkele vechters als een onaangename vechter. De meeste hebben hem wel vaker in actie gezien, dan kan je je altijd lijkt mij al wat beter voortbereiden. K ben benieuwd hoe die het dus zal gaan doen

Anonymous
22-06-2005, 18:33
ik wil graag de party tussen kraus en Drago zien..

Anonymous
22-06-2005, 18:37
weet imand waroom Drago niet mee doet in K-1 max met finale??

Anonymous
22-06-2005, 18:40
Maar Ik denk als Drago mee doet met toernooi hij zou egt van iedreen winnen.

Ben
22-06-2005, 22:46
ik ga voor sauwer .
en kraus gaat het zwaar krijgen, maar wint wel

Anonymous
23-06-2005, 00:19
DRAGO wordt de champ volgend jaar...

Anonymous
23-06-2005, 00:25
dat weet ik ook wel dat Drago wordt champ volgende jaar maar hoe hard Drago gaat trainen wordt niet meer beter dan Kaas want Kaas is de beste van hun allemal..