PDA

View Full Version : Verslag Superpiele Vs. Leonard (thai) 8 mei 2005



team killerfighters
19-05-2005, 17:33
http://www.killerfighters.com/images/020.jpg
http://www.killerfighters.com/images/021a.jpg
http://www.killerfighters.com/images/024.jpg
http://www.killerfighters.com/images/045.jpg

Verslag Superpiele Vs. Leonard (thai) 8 mei 2005


Geheel onverwacht kreeg ik 2 dagen voor de wedstrijd de vraag voorgelegd of ik wil invallen tegen Leonard, de bekende Thaise vechter. 3 weken daarvoor mijn training aangepast wegens een blessure van de wedstrijd tegen Lima. Daar heb ik de wedstrijd moeten staken door een gebroken neus. Ik was mij er op aan het voorbereiden om in Druten te gaan vechten op 15 mei. Deze partij kon niet doorgaan dus heb ik eigenlijk minimaal getraind. Er is inmiddels een partij geregeld in Roemenië voor 14 mei. Toch heb ik gehoor gegeven aan de oproep voor de partij tegen Leonard. Dit vond plaats 8 mei.
Met in het achterhoofd dat ik toch zeker naar Roemenië wil gaan, ben ik naar Duitsland vertrokken.
De 1e ronde: Dit was behoorlijk aftasten, kijken wat Leonard zou doen. Hij ging vooral trappen en ik ging juist de hele tijd bewegen en om hem heen draaien. Ik stap erin met een bokscombinatie, direct er weer uit en snel weer bewegen.
Deze ronde gingen we behoorlijk gelijk op. Hij trapte alles tegen de dekking aan.

De 2e ronde was eigenlijk qua vechten het zelfde verhaal. Ik wist waar ik bij hem op moest letten. Vooral op die keiharde trappen van hem! Hij wilde de hele tijd clinchen. Deze ontweek ik. Hij kreeg mij maar niet op de manier die hij graag wilde. Hij kon maar niet in zijn eigen spelletje komen. Daar zorgde ik wel voor.

De 3e ronde. Hierin deed hij vooral de voorwaartse trappen en op mijn bovenbeen trappen. Want hij wist dat als ik te dicht bij hem zou komen, dat het voor hem verkeerd zou aflopen. Vooral op het hoofd kon hij niets hebben. Ik kwam goed door met mijn bokscombinatie. Hij zocht direct weer de clinch op om rust te krijgen. De laatste 10 seconden hoorde ik mijn vader zeggen: “linkse hoek, en direct een rechtse halve trap naar het hoofd!� die linkse hoek was gelijk goed raak. Hij ging naar achter toe wankelen en helaas raakte ik zijn hoofd alleen met mijn grote teen. Dit had helaas niet het gewenste effect.

De 4 ronde was vooral veel clinchen. De Thai wilde ook werpen. Dit kreeg hij niet voor elkaar. De hele tijd de voorwaartse trappen op mijn bovenbeen. Ik raakte hem goed met een linkse hoek, hieroverheen een 3 stootscombinaties. Toen ging hij naar achteren toe in de touwen. Ik bleef staan en liet hem bijkomen. Dit was achter verkeerd. Ik had hem niet tot rust moeten laten komen, een domme fout. Juist toen had ik door moeten stoten.

Ronde 5: dit was een beetje elkaar in het gezicht lachen. We deden beiden eigenlijk niet zoveel. Een paar lichte trappen uitgedeeld maar vooral veel bewegen, weinig vechten.
Dit was geen spectaculaire ronde.

Uiteindelijk heb ik verloren op punten. (dit waren slechts 2 punten minder!).
Zonder enige blessure uit de wedstrijd gekomen en blij dat ik dus een paar dagen na de partij naar Roemenië kon. Het was dan ook een grote domper toen ik vernam dat Roemenië niet door kon gaan! Als ik dit geweten had, was ik er in Duitsland volledig voor gegaan, desnoods met blessures! Dat had een nog meer spectaculaire partij opgeleverd!

Tja, en toen begon de 6e ronde: het gezellig napraten, eten en drinken met de andere vechters. Vooral met mijn tegenstander nog een biertje gedronken en gelachen. Echt een sportieve tegenstander! Dit was reuze gezellig, voor herhaling vatbaar!

Highline
19-05-2005, 18:18
heb je de wedstrijd ook digitaal? ik ben wel benieuwd

Jay Hoov
19-05-2005, 19:43
Mooi verslag!

Justinian
19-05-2005, 20:42
Mooi verslag, thx :thumbs: Dit zijn verslagen die ik graag lees: vanuit de optiek van de vechter zelf.

Ronald
19-05-2005, 20:45
Mooi verslag, thx :thumbs: Dit zijn verslagen die ik graag lees: vanuit de optiek van de vechter zelf.
Justi = correct. Leuk om zo te lezen.

payap
19-05-2005, 22:36
Thnx Superpiele voor het verslag.

justi is helemaal correct !

A-team
19-05-2005, 23:09
Mooi verslag :thumbs:

team killerfighters
20-05-2005, 07:46
Thnx Superpiele voor het verslag.

justi is helemaal correct !Bedankt jongens

Anonymous
20-05-2005, 08:44
leuk verslag maar waarom geen verslag van 23 april?van jou tehen lima?
of van heel het gala van die thai heb je wel fotos.. vind beetje raar jullie niet?

The Bulldog
20-05-2005, 09:35
HE Guest!!!
zal ik het eens op een andere manier proberen...

HEnry zou je eventueel ook een verslagje vanuit jou optiek willen maken over het gevecht tegen Lima...(toch een andere insteek hè)

Ik weet dat je geen fotos hebt omdat mensen van de sportschool druk waren met het temmen van een vechtpartij..
Dus zal ik niet aan de rest op het forum vragen of ze dat niet vreemd vinden...

Anonymous
20-05-2005, 09:58
ok dan waarom geen verslag van al zijn vechters of fotos die vechtpartij kan ik wel begrijpen dan..

2look
20-05-2005, 12:15
pfff hoe breng ik dit voor het halve forum weer op hun achterste bennen komt te staan
okee henry vecht tegen goede tegenstanders en verliest steeds nip
maar ondertussen is het wel steeds verlies
lijkt mezelf niet echt bevorderlijk voor je eigen vertrouwen al heeft henry die meer dan zat denk ik :wink: maar toch het is steeds net niet
een heel klein stapje terug even en daarna weer een stap vooruit is dat niet beter voor hem of is het zolang je maar tegen de top vecht leer je en zal je vanzelf ooit ook erbij gaan horen
loop je hiermee niet teveel kans op blessures enz ???

en nee is geen aanval op hoe henry kan vechten enz maar meer dat ik hier regelmatig lees net niet gewonnen net verloren bij zijn partijen de laatste tijd

team killerfighters
20-05-2005, 12:41
leuk verslag maar waarom geen verslag van 23 april?van jou tehen lima?
of van heel het gala van die thai heb je wel fotos.. vind beetje raar jullie niet?Daar ben ik mee bezig . want ik moet van 5 mensen een verslag maken dus dar ben ik mee bezig en als ik dat allemaal af heb .
dan gooi ik het op internet.

Biiyen
20-05-2005, 13:11
Thanx Henry, leuk man. Heb je geen foto's voor bij het verhaal?

jaja altijd het onderste uit de kan halen he. :lol:

m.g
20-05-2005, 13:18
pfff hoe breng ik dit voor het halve forum weer op hun achterste bennen komt te staan
okee henry vecht tegen goede tegenstanders en verliest steeds nip
maar ondertussen is het wel steeds verlies
lijkt mezelf niet echt bevorderlijk voor je eigen vertrouwen al heeft henry die meer dan zat denk ik :wink: maar toch het is steeds net niet
een heel klein stapje terug even en daarna weer een stap vooruit is dat niet beter voor hem of is het zolang je maar tegen de top vecht leer je en zal je vanzelf ooit ook erbij gaan horen
loop je hiermee niet teveel kans op blessures enz ???

en nee is geen aanval op hoe henry kan vechten enz maar meer dat ik hier regelmatig lees net niet gewonnen net verloren bij zijn partijen de laatste tijd

Vind dit eigenlijk wel een goede vraag... verder een leuk verslag.

team killerfighters
20-05-2005, 13:31
Thanx Henry, leuk man. Heb je geen foto's voor bij het verhaal?

jaja altijd het onderste uit de kan halen he. :lol:ik heb wel foto's

team killerfighters
20-05-2005, 13:34
Thanx Henry, leuk man. Heb je geen foto's voor bij het verhaal?

jaja altijd het onderste uit de kan halen he. :lol:Staan nu wat foto's bij

Fr3ddy
21-05-2005, 19:00
pfff hoe breng ik dit voor het halve forum weer op hun achterste bennen komt te staan
okee henry vecht tegen goede tegenstanders en verliest steeds nip
maar ondertussen is het wel steeds verlies
lijkt mezelf niet echt bevorderlijk voor je eigen vertrouwen al heeft henry die meer dan zat denk ik :wink: maar toch het is steeds net niet
een heel klein stapje terug even en daarna weer een stap vooruit is dat niet beter voor hem of is het zolang je maar tegen de top vecht leer je en zal je vanzelf ooit ook erbij gaan horen
loop je hiermee niet teveel kans op blessures enz ???

en nee is geen aanval op hoe henry kan vechten enz maar meer dat ik hier regelmatig lees net niet gewonnen net verloren bij zijn partijen de laatste tijd

Vind dit eigenlijk wel een goede vraag... verder een leuk verslag.
In jezelf geloven en op een gegeven moment slaan die verlies partijen om in winst partijen.. Ik denk dat Henry er zelf behoorlijk nuchter onder is. Hij staat immers al sinds zijn 4e in de ring..

Justinian
21-05-2005, 19:47
pfff hoe breng ik dit voor het halve forum weer op hun achterste bennen komt te staan
okee henry vecht tegen goede tegenstanders en verliest steeds nip
maar ondertussen is het wel steeds verlies
lijkt mezelf niet echt bevorderlijk voor je eigen vertrouwen al heeft henry die meer dan zat denk ik :wink: maar toch het is steeds net niet
een heel klein stapje terug even en daarna weer een stap vooruit is dat niet beter voor hem of is het zolang je maar tegen de top vecht leer je en zal je vanzelf ooit ook erbij gaan horen
loop je hiermee niet teveel kans op blessures enz ???

en nee is geen aanval op hoe henry kan vechten enz maar meer dat ik hier regelmatig lees net niet gewonnen net verloren bij zijn partijen de laatste tijd

Vind dit eigenlijk wel een goede vraag... verder een leuk verslag.
In jezelf geloven en op een gegeven moment slaan die verlies partijen om in winst partijen.. Ik denk dat Henry er zelf behoorlijk nuchter onder is. Hij staat immers al sinds zijn 4e in de ring..
Fr3ddy = correct!