PDA

View Full Version : Verslagen van 23 april van team killerfighters



team killerfighters
20-05-2005, 15:54
Verslagen van 23 april van team killerfighters
Van wat vechters van mijn team ..
Hebben jullie weer wat te lezen :lol:

FATIH:



Na een winnende, 1e partij in Zutphen ging Fatih vol zelfvertrouwen de ring in. Ook deze 2e partij moest immers met winst afgesloten worden… Al snel bleek zijn onervarenheid in de ring en hij ging er werkelijk als een beest te keer. Vergat alle tactische tips van de trainingen.

Al snel vergat hij zijn dekking en kreeg dan ook af en toe flinke klappen. Ondanks dat hij ze ook wel wist uit te delen! Deze flinke klappen naar het hoofd van Fatih zorgden uiteindelijk voor een K.O. in de 3e ronde.


Andrea:



Onze trots! Deze vechtster heeft laten zien hoe het moet! Na afwezigheid van ruim 2 jaar wegens ziekte was dit de eerste partij. Best wel spannend. Met Astma is het niet altijd makkelijk conditie op te bouwen.

De eerste rond was zij duidelijk de sterkste. Vol zelfvertrouwen begonnen met de 2e ronde. Al gauw moest ze happen naar voldoende lucht. Ze kreeg het steeds benauwder. Toch bleef ze vechten! Gelukkig ging het in de 3e ronde weer beter en beschikte ze weer over voldoende lucht. Hierdoor was ze in staat deze ronde veel punten te scoren. Wat uiteindelijk haar de winst opleverde!



Mustafa:



Een vechter die vaak schittert door afwezigheid op trainingen. Vaak geattendeerd op het belang van een goede conditie en goede trainingen. Maar door vele partijen te winnen zag Mustafa zelf hier het belang niet zo van in. Dus ging hij vol zelfvertrouwen de ring in.

De tegenstander was duidelijk te sterk voor hem en beschikte ook over een veel betere conditie. Mustafa kreeg daarom ook flinke klappen te verduren. Al snel blijkt de slechte voorbereidingen en slechte conditie hem parten te spelen. Van buiten de ring krijgt de coach het advies van de vader van Mustafa om de handdoek te werpen. Aan deze oproep van de familie wordt gehoor gegeven en dus is de overwinning, volledig terecht, voor de tegenstander. Al snel blijkt een deel van de omstanders het niet eens te zijn met dit einde van de partij, waarna er rumoer ontstaat binnen en buiten de zaal.



Felat:



Na een slechte voorbereiding zag hij het eigenlijk niet zo zitten te gaan vechten.

Door een ernstige blessure aan zijn been kreeg hij het advies te rusten en vooral niet te gaan vechten. De rust heeft hij genomen. Lopen en trainen was gedurende ruim 14 dagen niet mogelijk. In overleg met zijn trainers, verzorger en coach heeft hij een dag voor de wedstrijd toch besloten te willen vechten. Alleen was hij nog niet op gewicht, dus nog snel een paar kilo’s eraf zien te krijgen. Binnen de gestelde eisen kon hij toch vechten. Zijn blessure werd zo goed mogelijk behandeld en zijn been werd getaped en gebandageerd. Optimale steun om verdere schade zo veel mogelijk te beperken. Door het rumoer binnen en buiten de zaal waren de trainers (tevens organisatoren van het evenement) niet in staat Felat rustig te begeleiden.

Het was een erg onrustige voorbereiding die je eigenlijk geen enkele vechter gunt!

Hij gaat de ring in: het is een partij met veel bokswerk. Een mooie partij voor het publiek. Maar Ajay blijkt sterker en dus verliest Felat op punten. Toch respect voor deze vechter. Hij heeft karakter getoond door de partij niet af te blazen vanwege zijn blessure.



Henry:



Net als bij Felat was de voorbereiding vlak voor de partij uitermate slecht.

Als organisator bleek het onmogelijk voor mijn ouders om zowel aandacht te geven aan mij en de andere vechters als ook de diverse knokpartijtjes buiten de ring en buiten de zaal te sussen. Omdat mijn vader als organisator steeds weggeroepen is door de beveiliging, maakte ik mij natuurlijk ook zorgen. Wat gebeurt er allemaal? Zelf liep ik dan ook veel rond en was zeer onrustig. Voor mij was de partij van Felat. Daar stonden mijn ouders bij als coach en verzorger. Toen moest ik op. En ja hoor, mijn vader werd weer weggeroepen.

Het liep WEER uit de hand! Hij heeft uiteindelijk de microfoon gepakt en gevraagd aan het publiek om rustig te zijn zodat de partij toch nog door kan gaan. Ik was kwaad en teleurgesteld dat dit nu weer met mijn partij zo moet gaan. Ik zag de druk op de schouders van mijn ouders en alles liep anders dan gepland. Uiteindelijk is besloten de partij WEL door te laten gaan. Het liefst had ik gezien dat de partij een week uitgesteld zou kunnen worden, maar ja, dat kan natuurlijk niet! Dus er maar het beste van zien te maken!

De kracht was ik kwijt door al dat gedoe. Geen mogelijk gehad om me in te slaan. Dit speelde mij parten en bleek ik te zwak. Juist met Lima als tegenstander moet je geconcentreerd je spelletje kunnen spelen, dit ging helaas niet.

Lima heeft mij uitgeschakeld door mij mijn neus te breken. Normaal geef ik niet snel op, maar nu moest ik wel. Lima heeft gewonnen omdat ik de wedstrijd moest staken.

Na afloop heb ik direct de microfoon gepakt om het publiek “te bedanken� voor hun steun. Dat ze het zo nodig voor mij moesten verpesten. En dat terwijl mijn familie zelf het gala georganiseerd heeft. Een zeer grote teleurstelling!

Ronald
20-05-2005, 18:08
Bedankt voor het verslag Henry :thumbs: . Jammer van al dat gesodemieter buiten de partijen om.

team killerfighters
20-05-2005, 18:31
Bedankt voor het verslag Henry :thumbs: . Jammer van al dat gesodemieter buiten de partijen om.Graag gedaan hoor.
Kunnen wij ook nix aan doen is gewoo kut dat het moest gebeuren