PDA

View Full Version : rellen bij een UK event.



truth&justice
22-05-2005, 08:22
de engelse doen goed hun best om mma een goede naam te geven.
las net een stukje op sherdog, hier de link.

http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=2864

stelletje sukkels

Dennuz
22-05-2005, 09:23
Sneu gedoe, blijf lekker thuis als je niet tegen drank kunt..

truth&justice
22-05-2005, 09:55
als je er over nadenkt dan is het natuurlijk wel erg DOM om drank te serveren op een mma event.
ik denk dat daar ook een verbod op moet komen, is toch een combinatie die niet echt verstandig is.

Mickey
22-05-2005, 11:30
In Nederland gaat dat op de meeste MMA evenementen anders prima.. ;)

Dennuz
22-05-2005, 11:39
als je er over nadenkt dan is het natuurlijk wel erg DOM om drank te serveren op een mma event.
ik denk dat daar ook een verbod op moet komen, is toch een combinatie die niet echt verstandig is.

Daar hebben is al een keer een discussie over geweest, maar het is denk ik moeilijk realiseerbaar, mede doordat organisatoren ook geld moeten verdienen..

Anonymous
22-05-2005, 13:48
Dit is een hele slechte zaak voor het MMA. Ben benieuwd of de NL-media het gaan oppakken.

payap
22-05-2005, 14:08
Maar ligt zoiets nu aan de drank of zijn bepaalde lieden gewoon niet 100% in hun kop ? of een combinatie van beide ?

Deuce
22-05-2005, 14:40
LOL in Engeland bier verbieden is hetzelfde als mayonaise bij friet in Nederland verbieden....

Meer security neerzetten, vip tafels met verschillende fansgroepen niet bij elkaar zetten. Is ongeveer hetzelfde als spelers van ajax en feijnoord in 1 vak zetten...

Anonymous
22-05-2005, 16:01
damn gewoon doden gevallen tijdens dit gala, echt te triest voor woorden! :shock: :twak:

Deuce
22-05-2005, 16:31
Luister piet er zijn geen doden gevallen...blaas het niet zo op joh...

Sjaak
22-05-2005, 16:46
de engelse doen goed hun best om mma een goede naam te geven.
las net een stukje op sherdog, hier de link.

http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=2864

stelletje sukkels

Inderdaad sukkels en weer heel triest voor de sport :cry:

RNLMC
22-05-2005, 17:05
9 van de 10 mma evenementen in usa en uk wordt vaak ook door een bier merk gesponsord, dus het bannen van bier zou nogal onmogelijk zijn

Sjaak
22-05-2005, 17:23
9 van de 10 mma evenementen in usa en uk wordt vaak ook door een bier merk gesponsord, dus het bannen van bier zou nogal onmogelijk zijn

Volgens mij ligt het niet aan het bier maar aan het slag mensen wat altijd problemen veroorzaakt :x

Deuce
22-05-2005, 17:27
Tja...en toch blijf ik erbij dat ik UK audience het beste publiek vind wat er is....van wat ik heb meegemaakt dan.

Christophe
22-05-2005, 22:13
"This reporter saw at least two casualties, unconscious and bleeding, one of which appeared to be a young boy."

:evil: Stelletje zielige losers!!! Dit heeft niks te maken met het feit dat er bier werd geserveerd, of dat alle supporters in hetzelfde "vak" zitten ... dit is gewoon hetzelfde slag mensen als hooligans. En daarmee gelinkt worden kan MMA missen als kiespijn.

Ik heb steeds m'n vriendin mee naar de Thai- en MMAgala's waar ik naar toe ga. Als dat niet meer kan, hoeft het voor mij ook niet meer. Die hooligans hebben toch niks met de sport te maken, want als het echte fans waren, gedroegen ze zich zo niet. Maar ondertussen zijn ze het wel kapot aan 't maken. :x

Kunnen ze geen voetbalveld of zo vrijhouden dat die losers in twee teams elkaar te lijf kunnen gaan zonder dat er "derden" bij betrokken zijn. Dan blijven ze mooi weg van de echte sportevenementen. En dan kan je ook verschillende klassementen maken (net zoals bij MA, of voetbal): de beginners vechten onder invloed van alcohol met wapens (anders durven ze niet) en de A-klassers vechten tegen een gelijk aantal tegenstanders (lekker eerlijk) zonder wapens en zonder bier! Zou zelfs nog leuk zijn om naar te kijken! :wink:

Aaronk
23-05-2005, 00:51
tering en ik moet over 5 weken vechten in de uk. wtf

Ik moet er niet ver vandaan vechten.. Ik vraag me of het wel slim is om te vechten?

The Bulldog
23-05-2005, 10:15
tering en ik moet over 5 weken vechten in de uk. wtf

Ik moet er niet ver vandaan vechten.. Ik vraag me of het wel slim is om te vechten?

Tuurlijk wel Aaron...

Gaan met die banaan...

Je laat je G.V.D. toch niet weg jagen door die nit witten..

Deuce
23-05-2005, 10:16
Je hebt de 1e partij dus...dan zijn ze nog niet zat :wink:

Aaronk
23-05-2005, 10:24
Maar het word wel HOLLAND 1 ENGELAND 0. en ik dans rond in ene bomberjack met een nl flag

}|^-_-^|{
23-05-2005, 11:33
je vecht toch in een kooi, veiliger kan niet