PDA

View Full Version : Vitor Belfort spreekt over zijn toekomst ,en alistair....



m.g
23-05-2005, 21:23
Almost one month after the Pride Middleweight Grand Prix opening round, Vitor Belfort is back to his training routine and hopes to be back in the UFC octagon sometime soon. Under a new contract signed with UFC, the former light-heavyweight champion talked about his loss to Alistair Overeem in GP's first round.

Hier (http://news.adcombat.com/article.html?id=9235) staat de rest.

m.g
23-05-2005, 21:26
Ik heb toch wel een zwak voor Vitor en wil hem wel weer terug zien op het hoogste niveau. Denk ook wel dat dat gaat lukken maar dat dat alleen even gaat duren.

Justinian
23-05-2005, 22:40
Ik heb toch wel een zwak voor Vitor en wil hem wel weer terug zien op het hoogste niveau. Denk ook wel dat dat gaat lukken maar dat dat alleen even gaat duren.
Same here :thumbs:

Nickuraba
23-05-2005, 22:41
ik hoop dat die er helemaal voor gaat, hij is toffe dude lijke mij, heeft de looks en de skills voor de ultieme vechter! alleen zijn mindset nog!

The Bulldog
24-05-2005, 15:55
Hij geeft netjes de credits aan Allistair en laat gelijk weten nog eens te willen..

op zich tof dat Vitor op die manier een reamtch vraagt/aangeeft aan Allistair..

Hoop dat Vitor weer eens gaat winnen.(maar niet tegen een nl-er)

Ronald
24-05-2005, 17:39
Ik vind Vitor echt een gave vechter. Top om naar te kijken en een van m'n favorieten. Maar dat maakt de overwinning van Alistair des te mooier :D .
Vitor reageert idd heel sportief.

shyne
24-05-2005, 18:49
het is wel heel vreemd als hij nu al over zijn top zou zijn!
met 18 was hij echt een killer, maar de laatste tijd zie ik hem toch altijd slecht vechten...in Pride eigenlijk al...

Mike
24-05-2005, 19:12
ik vrees dat de 'oude' vitor niet meer terugkomt. T gaat al tijden niet zoals het zou moeten. Erg jammer , ik gun hem t beste.

Zou het wat met de verdwijning van zn zus te maken hebben dat hij de laatste jaren zijn focus op MMA misschien kwijt is. Hij oogt soms ook een beetje afwezig in de ring terwijl hij vroeger zo super geconcentreerd leek.

maar ja , ik hoop natuurlijk wel dat hij op zn oude niveau komt of zelfs beter word.

Fasada
24-05-2005, 19:51
Hij zal niet meer de oude worden omdat toen hij "hot" was, was de sport nog niet zo geevalueerd...

Hij heeft de potentie om wel goed mee te draaien maar verwacht niet dat hij meteen champ word als hij de "oude" vitor is