PDA

View Full Version : PbP K-1 Parijs!



Ronald
27-05-2005, 07:28
Sebastiaan en Marieke zijn hun grenzen aan het verleggen: vanavond zitten ze live bij het K-1 gala in Parijs :D . We kunnen vanaf een uurtje of 8 de verrichtingen van Semmy Schilt en de partij tussen LeBanner en Abidi dus op de voet volgen.

Bij deze de line-up. Als er uitslagen bekend zijn wordt de winnaar vet gedrukt.

Samir Berbachi (FR) vs. Karim Mahri (FR) - WOP
Opening Bout

Petar Majstorivic (CH) vs. Gregory Tony (FR) - WOP
Europe GP Tournament Reserve Bout

GP Tournament
Bracket A
Noboru Uchida (JPN) vs. Alexey Ignashov (BLR) - WOP
Naoufal Benazzouz (FR) vs. Aziz Khattou (BEL) - KO 1e ronde

Bracket B
Petr Vondracek (CZ) vs. Sem Schilt (NL) - TKO 2e ronde
Nobu Hayashi (JPN) vs. Freddy Kemayo (FR) - TKO 1e ronde

GP Tournament
Noboru Uchida (JPN) vs. Naoufal Benazzouz (FR) - WOP
Sem Schilt (NL) vs. Freddy Kemayo (FR) - TKO 3e ronde

Kakuda (JPN) vs. Mavrick (GER) - KO 1e ronde
Super Fight

Jerome LeBanner (FR) vs Cyril Abidi (FR) - TKO 5 ronde
Super Fight

Europe GP Tournament Final
Naoufal Benazzouz (FR) vs. Sem Schilt (NL) - TKO 2e ronde

Ronald
27-05-2005, 20:03
Het zit nog lang niet vol maar het is nog vroeg.

Opening fight: Samir Berbachi wint op unanieme beslissing van Karim Mahri (5x2 minuten, geen knieën)

H POWER
27-05-2005, 20:09
Het zit nog lang niet vol maar het is nog vroeg.

Opening fight: Samir Berbachi wint op unanieme beslissing van Karim Mahri (5x2 minuten, geen knieën)

kijk dat gaat lekker vlot en op schema :thumbs:

Sjaak
27-05-2005, 20:11
Sebastiaan en Marieke zijn hun grenzen aan het verleggen: vanavond zitten ze live bij het K-1 gala in Parijs :D . We kunnen vanaf een uurtje of 8 de verrichtingen van Semmy Schilt en de partij tussen LeBanner en Abidi dus op de voet volgen.



Het wordt steeds gekker hier, top dit :thumbs:

Ronald
27-05-2005, 20:15
Hele spectaculaire voorstelling van de vechters. Semmy heel gefocussed, Iggy super relaxed, en de zaal is zwaar op de hand van LeBanner!!

H POWER
27-05-2005, 20:25
Ronald,is het oke als er ronde verslagen door mij in het engels van andere sites geplaatst worden?

Ronald
27-05-2005, 20:34
Reserve match: Gregory Tony wint op unanieme beslissing van Petar Majstorivic.

Wel vreemd K-1 zonder knieën :? .

Ronald
27-05-2005, 20:37
Ronald,is het oke als er ronde verslagen door mij in het engels van andere sites geplaatst worden?
Prima. Is het goed dat je ze dan post nadat de uitslag is gepost van een partij?

H POWER
27-05-2005, 20:42
Ronald,is het oke als er ronde verslagen door mij in het engels van andere sites geplaatst worden?
Prima. Is het goed dat je ze dan post nadat de uitslag is gepost van een partij?

Prima :thumbs:
Ik mis een beetje de spanning van de verslagen tussen de rondes maar
dat is voor mezelf ook anders op te lossen.

Ronald
27-05-2005, 20:50
Noboru Uchida wint op unanieme beslissing van Alexey Ignashov. Helemaal terecht. Iggy was bar slecht.

H POWER
27-05-2005, 20:51
Zeer verrassend vind ik

Round 1

Iggy comes out with several jabs and some wicked combinations on the ropes. Nob gets in a counter and iggy powers in a hook....his punching is looking sharp.....his knee is bandaged up.

Iggy lifts his right leg to throw it and stops half way....

Nob circling looking for somewhere to attack. He comes in with a lowkick three punch combo which is pretty much bloked, and then they mix it up with Nob trying to rush Iggy back, he catches Iggy with one and iggy bouces off the ropes with a hook of his own.

Round 2

Nob comes out with two huge low kicks that land. Iggy is jabbing away and landing well, but he is taking inside and outside lowkicks looking to land the hge right straight.

Iggy in with a one two combo, and Nob covers up and moves back. Nob replies with another two lowkicks that land

Iggy with a huge punch that misses....he lands the next and Nob stumbles and the crowd goes wild but Nob just slipped a little and he was fine.

Round 3

Nob out wth several big lowkicks and the commentator says Iggys thigh was swollen .

Nob is pressuring but not landing too much and keeps getting stuck with the jab.

Iggy trying to set up a big combo gets hit with 4 or 5 lowkicks before being hit with a counter nad backing off.

Nob rushies in and lands a punch which mkes Iggy smile......all round Iggy has been teeping a lot more.

Ohh....Iggy counters another big shot but Nob was fine...and the round ends. Iggy raises his hand

Wheelie
27-05-2005, 20:53
Noboru Uchida wint op unanieme beslissing van Alexey Ignashov. Helemaal terecht. Iggy was bar slecht.

gaat lekker met ignashov

Ronald
27-05-2005, 20:56
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

H POWER
27-05-2005, 20:57
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

Agree heeeel jammer.

Ronald
27-05-2005, 20:58
Naoufal Benazzouz wint op KO in de 1e ronde van Aziz Khattou.

Wheelie
27-05-2005, 20:59
kom op semmy schilt :thumbs: , knock him out !

Ronald
27-05-2005, 21:09
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedbvlag.gif

Sem Schilt wint door ref stoppage in de 2e ronde van Petr Vondracek. Coooool 8) .

H POWER
27-05-2005, 21:12
Yeeeeeeees!!!!!!

Round 1

Sem pressuring Pet back into the ropes....the odd lowkick but mainly just with pure size. Pet hits the ropes and explodes in with some punches, one of which lands but he then whinces in pain and backs out looking at his arm. They carry on and Sem is bullying him into the corner and Pet again explodes with a huge hook, that lands....he then goes fucking crazy swinging for the KO with the crowd going wild and Sem looking a bit confused. Pet punches himself out almost and Sem tries to put something together just as the bell rings

Round 2

Sem comes out with a punch and Pet jumps in again and lands a hook......he goes fucking wild again with punches and Sem lands a kick to what looks like the elbow and Pet backs up in serious pain....it may have been the body and Sem has Pet in the corner now copping away at the body and Pet is just covering up....Sem lands a midkick, then severl more mid punches and head shots and pet is still just getting hit and doing nothing....in the corner Pet hits the mat and he ref steps in and stops the fight.

Sjaak
27-05-2005, 21:14
Super van Semmy maar ik had eigenlijk niks anders verwacht. Hoop dat hij snel een rematch krijgt tegen Iggy om het een en ander recht te zetten :thumbs:

H POWER
27-05-2005, 21:16
Had ik nog niet gepost door
Azziz vs benazzouz

Round 1

Leg with a lowkick to start that Aziz avoids. He closes the distance to offload but leg counters well enough to have Aziz back up. Leg them throws his highkick but it sails over Aziz

Leg pressuring here....Aziz moves forward and gets hit liver shot and then with a highkick and goes down for 8 rolling..... Aziz gets up and olds his guard up well but Leg lands another right highkick ala Mirko on Bernardo and Aziz eats cavas to loose the fight.

Ronald
27-05-2005, 21:22
Freddy Kemayo wint door ref stoppage in de 1e ronde van Nobu Hayashi (Thom Harinck in z'n hoek). Hayashi volledig in elkaar gebeukt.

H POWER
27-05-2005, 21:23
Kem out to look flashy and he lands several punches, all very weak, and he tries and ax kick from punching range.

Kem lands a clean shot when Nob goes to punch though and Nob covers up and gets hit with a high kick on the guard.

Nob looks very slow next to Kem but is plodding away with jabs and rights.

Kem lands hook out of no where and Nob, rather than cover up throws down. they stand toe to toe and Nob hits the mat for a count.

After the restart Nob ad the same plan, to punch his way out of trouble and kem threw every combo and weapon he had at Nob non-stop until Nob hit the mat for the second down.

Kemayo wins

Ronald
27-05-2005, 22:11
Halve finale A: Naoufal wint op unanieme beslissing van Ushida en gaat door naar de finale. Erg goeie vechter!

H POWER
27-05-2005, 22:12
Round 1

Nob tries the lowkick but misses, and Leg hits him with one of his own.

Leg using his punches and moving in hard with them, following with a midkick.

Nob hits him with a low, and Leg powers in his own about 8 times harder.

Leg throws, and misses with the high.

Leg showing great timing with his counter punches, and he throws another highkick with just skims Nob's nose....

Leg, over and over with a righ hook/left upper/highkick from hell combo....

round ends

Round 2

leg with a nice overhand right to start.

Nob trying to mix it up but Leg's defense and speed are looking better. Nob rushes in and as Leg hits the rops he moves to the side and thorws three midkicks to Nob as he lands on the same ropes..

Leg lands some sweet lowkicks....an outside to push Nob off balance, and inside to start him falling, and a nice punch on the nose as he is going down....it is a slip though.

Nob lands a couple of lowkicks of his own, and Leg nods to him before throwing one of his own and following it with two huge body punches

Round ends


Final

and exchange of lowkicks and then Leg goes high but misses.

Leg gets Nb on the ropes and he bounces off with an off balance lowkick and hits nuts.

Leg is hurt and co is coming to check. Lots of booing but it was completely accidental.

Leg seems OK and there is a restart

Nob throwing lots of kicks but they appear weak and are mainly blocked.

Leg hits Nob with a nice upper and two lowkicks followed by a hook.

Leg comes in with a combo jab, followed by a huge upper to the body and a lowkick. Nob trying to look busy but not really doing anything....th bell rings

Ronald
27-05-2005, 22:29
Halve finale B: Sem Schilt wint door opgave in de 3e ronde van Freddy Kemayo. Toppartij van Sem.
Sem gaat door naar de finale tegen Naoufal Benazzouz.

Gaat goed met Sem 8)

H POWER
27-05-2005, 22:32
En weer 1 :thumbs: hoop dat het meevalt met die scheur
Round 1

Sem out with the middle kick and front kick getting Kem in the corner. Sem with punches and highkicks.....Kem unable to do anything but cover up here....lowkicks, front, high....jabs. Kem tries to get up and comes out swinging like Petr but he doesn@t have th power.

Kem doing his best to mix it up and counter, but he is a punching/kicking bag ight now getting hit way more than he is hitting...

round ends

R2

Sem pressuring with the front kicks and trying to power into Kem.....Kem tries to get out pushing through Sem and Sme gettings yellow carded for holding.

Kem gets a spark in his ass and lets loose with a combo so Sem clinches and instantly gets a red card for it

Sem turn to his opunches and lowkick combos and is happy picking Kem off like this until he gets caught with one....he covers up well though and lands a highkick. Kem tries a jumping high a little later, getting air and a bruise on his ass as he lands on it.

Round ends


Final round

Sem coming out hard as his shin is split about 5cm on the bottom. he is punding away and kicking....he lands a high and Kem freezes. Sem lands another and Kem gets a standing count....he is standing but fucking out of it so the ref stops the fight

Ronald
27-05-2005, 22:35
Superfight (5x3 minuten): Kakuda wint binnen de minuut in de 1e ronde op KO van Mavrick.

H POWER
27-05-2005, 22:36
Round 1

Mav tries to jab and kaku lowkicks.

Mav comes in with a couple of punches which kaku blocks on his guard.

Kakudda hits him with a clean right and Mav hits the mat. He gets up, and falls down.

I would have said bs, but Mav's eye is already quite swollen.

Ronald
27-05-2005, 22:40
Volgende partij is Jerome LeBanner vs Cyril Abidi. Bercy gaat ontploffen. Bijna iedereen is voor Jerome.

jojo
27-05-2005, 22:51
was ignashov nu wel afgetraind?

Biiyen
27-05-2005, 22:52
Gaat weer lekker met iggy he..... wilde ik net naar buiten gaan ze hier PbP doen... goedverdoeme :lol:

LBanner moet winnen van Abidi

Ronald
27-05-2005, 23:09
Jerome LeBanner gewonnen door een zeer dubieuze ref stoppage in de 5e ronde van Cyril Abidi. Wat een beukpartij. Jerome een mega ei op z'n kop. Beiden weten niet meer waar ze zijn.

H POWER
27-05-2005, 23:13
R1

Abidi lowkicks as Lebanner advances and slips

.........ALebanner coming in and overpowering Abidi each time and Abidi slipping. The commentators are saying Abidi is favouring his left foot quite badly.

Lebanner with a lowkick and some punchs....Abidi pretty flat footed. Lebanner lands a right...another right...Abidi throws a ighkick and lebanner hits hm square with a left punch.

Abidi with midkick....mid knee....JLB with huge swing which Abidi ducks as the bell rings

ound 2

lebanner lands a right jab and Abidi with a combo and highkick. Lebanner lands a punch and Abidi goes down for a count of seven.

he gets up and they exchange and the ref breaks them up as LeBanner has a cut....doc check and they restart

they mix it u on the ropes both throwing down....Lebanner geting the better shots in but eating a couple two.

Lebanner lands two HUGE body shots, and ...Abidi backs away with some shots and Labanner follows him to the corner and lands another square to the face.

Lebanner pounding and pounding.....lots of blood from his face too though. He lowkicks Abidi's damaged leg and it buckles and the bell rings

Lebanners forhaed is HUGELY swollen....

Round 3

Abidi seems to have little left in the tank.......swinging but Lebanner doing well with the jabs. Abidi with a highkick but lebanner blokes it.

lebanner lands a huge right and Abidi is down for 9....the ref says fight on....

lebanner lands another and abidi falls the length of the ring but stay up.

.

Fuck....lebanner lands 2 more huge shots...he steps back expecting Abidi to go down and Abidi punches him....Lebanner again hammers him and he is falling.....he grabs the ropes and stays up......fuck....and he keeps fighting.

Round ends.

Round 4

Abidi has some energy and he is midkicking and punching well, but leBanner is bobbing and weaving, though he too is gassed....

they are head to head dirty boxing and inside lowkiking each other, then lebanner gets some steam and starts pressuring. Abidi lands a nice one then they mix it up and the ref steps in and counts Abidi....he didn`t appear hurt though and the crowd boo7s

.Lebanner hits Abidi with a lowkick and he slips, and th ref asks for a doc check and lebanner looks like a mutant right now......the doc says OK

restart they exchange midkicks

Abidi lands and lebanner freezes and eats about 4 more shots. he is hurt and Abidi goes for it...lebanner covers and lowkicks and the bell rings

Round 5

they both swing and land, Abidi7s head swigs back at the impact from one of JLB's....LeBanner seems to have some more energy this round....they both land jabs and Abidi looks a little hurt but then throws a high kick and a combo....

they are in the corner just beating on each other....both refusing to go down....Abidi with a nice body kick, lebanner a punch and....wtf....JLB's second gets in the ring.

The ref orders him out and Lebanner lands a huge punch...Abidi goes down and jumps to his feet and the ref calls it off.

Abidi throws his hands out, but the ref is lifting JLB's arm......Abidi looks pissed

Ronald
27-05-2005, 23:20
Sem Schilt heeft gewonnen op TKO in de 2e ronde van Naoufal Benazzouz. Wat zijn de Fransen stil zeg!

COOOOL. Gefeliciteerd Sem :D :thumbs: .

H POWER
27-05-2005, 23:23
Oke dan :thumbs: Sem,dave en jelle gefeliciteerd :!:
Sem is tha shit,super



Sem trying to pressure but Leg using his speed to come in and land the nice lowkicks.

Sem now trying to use his reach with the jab as leg cannot land from that distance, even with a jump......so Leg starts inside lowkicking..



sem looks like he wants to play the stick and move game...now he comes i with a couple of kicks but Leg's defense is tight.

Leg with a big overhand tht doesn`t land sweet, right on the bell

Round 2

Sem fighting from way outside, but Leg manages to sneak in a nice left hook.

Sem lands a right...it doesn@t look hard but leg goes down and stays there......

Sem is GP champ!

Shytown
27-05-2005, 23:32
Mooi dat Le Banner heeft gewonnen.
Helemaal top dat Sem dit toernooi op zijn naam zet! :thumbs:

Ronald
27-05-2005, 23:48
Marieke en Sebastiaan, bedankt voor de PbP, H Power natuurlijk ook :thumbs: . Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's!

H POWER
27-05-2005, 23:55
Marieke en Sebastiaan, bedankt voor de PbP, H Power natuurlijk ook :thumbs: . Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's!

Credits naar jullie,maar ik heb met plezier gecopied en gepast, dit was echt kicken.
Ook zeeer benieuwd naar de foto`s van de mixfight reporters.

MZN
28-05-2005, 00:22
Marieke en Sebastiaan, bedankt voor de PbP, H Power natuurlijk ook :thumbs: . Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's!

Credits naar jullie,maar ik heb met plezier gecopied en gepast, dit was echt kicken.
Ook zeeer benieuwd naar de foto`s van de mixfight reporters.

Sorry hoor maareh ( o Y o ) verdient de credits voor deze pbp Wordt gewoon zelf lid van kakutougi een geef de gast het respect wat ie verdient. De vogeltjes waren verdomme al aan 't fluiten in Japan!

Anonymous
28-05-2005, 01:29
Vet!!!!!
Hele mooie zaak! Sem gaat ook ver in Tokyo! Daar ben ik van overtuigd!

8)

ashi76
28-05-2005, 03:06
@ Marieke & Sebas... ik hoop dat jullie een toffe tijd hebben gehad. (Kan haast niet anders) :thumbs:

@ Ronald... tnx !!

@ Sem...... JIIIHAAAAA !!!!!
Topprestatie en dat nog wel zo'nder knieen ! :thumbs:

Er vanuitgaande dat hij de halve finale ook op zijn naam zal schrijven...
Sem is imo zeker 1 van de titelkandidaten !

OSU !!!

Wheelie
28-05-2005, 11:21
Geweldige prestatie van Sem Schilt.

Gefeliciteerd :thumbs:

Wheelie
28-05-2005, 11:22
Dave is ook blij zie ik :P


http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn200552816202m0001445m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200505/im00014453.jpg

Wheelie
28-05-2005, 11:24
meer foto's van Sem

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1/photo/200505/27/a09/index.html

Fr3ddy
28-05-2005, 11:27
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?

Sjaak
28-05-2005, 11:51
meer foto's van Sem

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1/photo/200505/27/a09/index.html

Mooie foto van Semmy als die opkomt, goed gefocust en zeer gedreven ziet die er uit. En hij is ook goed afgetraind zeg :thumbs:

Ronald
28-05-2005, 12:58
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?
Vooralsnog zie ik geen grond om te denken dat Ignashov weer beter gaat worden dan ie nu is. En als je dan toch bij elkaar in een toernooi zit, dan het liefst gelijk maar je revanche halen...

xXRichardXx
28-05-2005, 13:28
Tnx voor het verslag, erg vet. Sem roeleert!!@

Lekker voor Lebanner, hij ziet er uit als de elephant man...

H POWER
28-05-2005, 14:00
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?

Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.

Fr3ddy
28-05-2005, 18:54
Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :?

Anonymous
28-05-2005, 19:46
Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :? maar eel van een amateur toch?

harry
28-05-2005, 20:40
Wat moet ik over Sem zeggen :lol: :lol: :lol:

En over Igi, hij stond er echt wel supper getraind bij, als één blok graniet. Volgens mij had tie de situatie gewoon verkeerd ingeschat.

Zelden zo'n gala meegemaakt, de sfeer, het publiek, het stadion, de partijen en ja natuurlijk Sem :thumbs:




Mamma nog nie thuis Cker :wink:

Luka
28-05-2005, 20:49
yeah schilt gewonnen hijs echt super :D

harry
28-05-2005, 20:49
Ik zeg het eigenlijk verkeerd...

Vaak heb je een leuke avond, soms heb je een supper avond en een enkele keer heb je een mega avond...

Die van gister ging er overheen...

silent
28-05-2005, 20:50
Wat moet ik over Sem zeggen :lol: :lol: :lol:

En over Igi, hij stond er echt wel supper getraind bij, als één blok graniet. Volgens mij had tie de situatie gewoon verkeerd ingeschat.

Zelden zo'n gala meegemaakt, de sfeer, het publiek, het stadion, de partijen en ja natuurlijk Sem :thumbs:



Helemaal mee eens! :thumbs:

Anonymous
28-05-2005, 21:28
Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :?


Oooo dus jouw reactie op ronald:

Ronald wrote:
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

Freddy wrote:
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?
Ging helemaal niet over Sem?

H POWER
28-05-2005, 21:34
@freddy:bovenstaande post was ik dus vergeten in te loggen

Anonymous
28-05-2005, 21:58
[quote=H POWER]Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :?


Oooo dus jouw reactie op ronald:

Ronald wrote:
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

Freddy wrote:
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?
Ging helemaal niet over Sem?Wat een aardigheid om een vechter met zoveel problemen ,in elkaar te meppen,,die rus heeft gewoon rust nodig,en een goeie borrel.

ashi76
29-05-2005, 01:28
Sem wint dit jaat de K1 GP.... Mark my words. :thumbs:

Vorig jaar heeft is ook de voormalig kampioen (Hoost) en de huidig kampioen (Bonjaski) de baas geweest.

Sjaak
29-05-2005, 02:11
Sem wint dit jaat de K1 GP.... Mark my words. :thumbs:

Vorig jaar heeft is ook de voormalig kampioen (Hoost) en de huidig kampioen (Bonjaski) de baas geweest.

Kan best wat je zegt, heb er ook goede hoop op

ICON
29-05-2005, 11:23
Sem wint dit jaat de K1 GP.... Mark my words. :thumbs:

Vorig jaar heeft is ook de voormalig kampioen (Hoost) en de huidig kampioen (Bonjaski) de baas geweest.

dat is toch al wel wat langer geleden??

ICON
29-05-2005, 11:24
Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :?


Oooo dus jouw reactie op ronald:

Ronald wrote:
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

Freddy wrote:
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?
Ging helemaal niet over Sem?

hey h-power wat loop je nou te zeuren tegen freddy, hij stelt gewoon n normale vraag

Anonymous
29-05-2005, 12:41
hey h-power wat loop je nou te zeuren tegen freddy, hij stelt gewoon n normale vraag

Hee,wat loop jij nou te stoken man.
Ik reageerde gewoon op een opm. van hem die mij totaal niet paste,hij reageert daarop en ik ook weer, normale gang van zaken op een forum lijkt mij.
Denk trouwens dat freddy z`n eigen boontjes wel kan doppen en die stelt iig inderdaad een normale vraag!

Nou ik ga bij de nieuwe gp-paris champ dik doun in toene vanmiddag,beetje zoepen en dom lul`n ben al helemaal in de moed :lol:

Anonymous
29-05-2005, 12:42
godverdegodver weer vergeten in te loggen hierboven :twak:

H POWER
29-05-2005, 12:46
hoezo ingelogd?
Helemaal in de war,maar wat kun je een lol hebben in je eentje haha

Fr3ddy
29-05-2005, 12:50
Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :? maar eel van een amateur toch?
Zoo zeg.. wat een zinnige opmerking..

Ralph
29-05-2005, 12:52
Vet om hier die PbP te lezen. Ik ben benieuwd wat Marieke en Sebastiaan ervan vonden en watvoor verslag en foto's we voorgeschoteld krijgen. Top van Sem iig! :thumbs:

inc
29-05-2005, 12:52
hoe zal het in zijn werk gaan. Denk echt niet dat de jap's 4 nederlanders in gp zullen zetten... of alle 4 in het zelfde gedeelte van t wedstrijdschema...

H POWER
29-05-2005, 12:53
Freddy hou op man,ga in de tuin liggen met een bacootje,`t wief derbie en geniet van de zon :thumbs:

Fr3ddy
29-05-2005, 12:57
Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :?


Oooo dus jouw reactie op ronald:

Ronald wrote:
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

Freddy wrote:
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?
Ging helemaal niet over Sem?
Tuurlijk wel! Maar zeg ik in deze post iets verkeerds over Sem Schilt?

Stel hij wint nu van Ignashov.. dan krijg je toch alleen maar excuses van: Ignashov is slecht op het moment en dit en dat.

Schilt en Ignashov zijn als ze in topvorm zijn echt wel aan elkaar gewaagd en Schilt heeft zich ondertussen wel bewezen in de K-1 lijkt me.. Ik weet dat jij een grote Schilt fan bent maar een normale reactie op een normale vraag moet er wel van af kunnen neem ik aan? I.p.v. mij meteen als dom te betitelen...

Fr3ddy
29-05-2005, 12:58
[quote=H POWER]Dit vind ik dus dikke BS en had eerlijkgezegd zo`n domme opm. door deze of gene wel verwacht na parijs,Finale sem/iggy zou super zijn geweest en ik had dit ook zeker verwacht/gehoopd voor aanvang, en velen met mij denk ik.
Sem heeft 1 misser in de arena en de rest van zijn k1 prestaties zijn gelijk
vergeten,hij werd er iig nog steeds op afgerekent(arena),iggy bakt er de laatste tijd helemaal nx van maar daar word wel weer 1 of andere kutsmoes voor opgegeven.
Je vecht of je vecht (door een knieblessure) niet basta.
En ik had zo'n uber domme reactie ook wel verwacht..

Heb ik het woordje SEM SCHILT ook maar 1 keer genoemd?? NEE!!
Geef ik af op de prestaties van SEM SCHILT!? NEE!!

het was gewoon een normale vraag, van een ONPARTIJDIG persoon :?


Oooo dus jouw reactie op ronald:

Ronald wrote:
Wat ik vooral jammer vind is dat er nu geen directe rematch inzit tussen Sem en Iggy. Ik had het Sem graag gegund om z'n vorige verlies recht te zetten.

Freddy wrote:
Waarom een rematch nu Ignashov op zijn slechtst is?
Ging helemaal niet over Sem?Wat een aardigheid om een vechter met zoveel problemen ,in elkaar te meppen,,die rus heeft gewoon rust nodig,en een goeie borrel.
Sprak zij zacht en teder..

Fr3ddy
29-05-2005, 12:59
Freddy hou op man,ga in de tuin liggen met een bacootje,`t wief derbie en geniet van de zon :thumbs:
Ok ik ben onderweg :mrgreen:

harry
29-05-2005, 13:06
H power,

Door alle hectiek was ik in de veronderstelling dat Sem nu in de finale staat (de tickets zijn al bijna besteld), lees ik dit :
halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION- Daar zullen Hoost, Aerts, en Bonjasky sowieso wel instaan net als Schilt en Bregy. :?

harry
29-05-2005, 13:30
H power,

Door alle hectiek was ik in de veronderstelling dat Sem nu in de finale staat (de tickets zijn al bijna besteld), lees ik dit :
halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION- Daar zullen Hoost, Aerts, en Bonjasky sowieso wel instaan net als Schilt en Bregy. :?

Het komt gelukkig niet uit de lucht vallen, de verslaggever(niet Hoost maar die andere) verteld het ook na afloop van de finale partij (dat Sem in Tokyo staat) :?

H POWER
29-05-2005, 14:34
H power,

Door alle hectiek was ik in de veronderstelling dat Sem nu in de finale staat (de tickets zijn al bijna besteld), lees ik dit :
halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION- Daar zullen Hoost, Aerts, en Bonjasky sowieso wel instaan net als Schilt en Bregy. :?

Volgens mij is het zo,dat de 8 finalisten van vorig jaar en de nieuwe finalisten van dit jaar moeten vechten in de halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION-voor een plaats in de finale.

Btw:weet iemand hier de eisen voor A.ik ben dat trappelen met m`n wijsvingers in de lucht na 5 jaar wel es zat :twak:

Sjaak
29-05-2005, 14:43
H power,

Door alle hectiek was ik in de veronderstelling dat Sem nu in de finale staat (de tickets zijn al bijna besteld), lees ik dit :
halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION- Daar zullen Hoost, Aerts, en Bonjasky sowieso wel instaan net als Schilt en Bregy. :?

Volgens mij is het zo,dat de 8 finalisten van vorig jaar en de nieuwe finalisten van dit jaar moeten vechten in de halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION-voor een plaats in de finale.

Btw:weet iemand hier de eisen voor A.ik ben dat trappelen met m`n wijsvingers in de lucht na 5 jaar wel es zat :twak:

Ben het er helemaal mee eens, Semmy verdiend dit jaar eindelijk zijn grote kans en ik ben er van overtuigd dat hij die dan zal grijpen en K1 champ wordt want hij is super bezig.

Zou helemaal te gek zijn :thumbs: en wat gun ik het deze sympathieke "reus" :wink:

harry
29-05-2005, 14:57
Volgens mij is het zo,dat de 8 finalisten van vorig jaar en de nieuwe finalisten van dit jaar moeten vechten in de halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION-voor een plaats in de finale.

Damn...



Btw:weet iemand hier de eisen voor A.ik ben dat trappelen met m`n wijsvingers in de lucht na 5 jaar wel es zat :twak:

Eisen A
Gekleed:
met voetsprong te water, 15 seconden watertrappen, 12,5 meter schoolslag, onder een lijn door duiken, ½ draai om lengte-as en 12,5 meter enkelvoudige rugslag, uit het water klimmen.
Badkleding:
met sprong te water, onder water oriënteren, 3 meter onder water zwemmen, door gat in zeil, 50 meter schoolslag, 50 meter enkelvoudige rugslag, drijven op borst, drijven op rug, 8 meter beginners-borstcrawl, 8 meter beginners-rugcrawl, 60 seconden watertrappen waarbij 2 x hele draai om lengte-as.

Anonymous
29-05-2005, 17:32
Volgens mij is het zo,dat de 8 finalisten van vorig jaar en de nieuwe finalisten van dit jaar moeten vechten in de halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION-voor een plaats in de finale.

Damn...



Btw:weet iemand hier de eisen voor A.ik ben dat trappelen met m`n wijsvingers in de lucht na 5 jaar wel es zat :twak:

Eisen A
Gekleed:
met voetsprong te water, 15 seconden watertrappen, 12,5 meter schoolslag, onder een lijn door duiken, ½ draai om lengte-as en 12,5 meter enkelvoudige rugslag, uit het water klimmen.
Badkleding:
met sprong te water, onder water oriënteren, 3 meter onder water zwemmen, door gat in zeil, 50 meter schoolslag, 50 meter enkelvoudige rugslag, drijven op borst, drijven op rug, 8 meter beginners-borstcrawl, 8 meter beginners-rugcrawl, 60 seconden watertrappen waarbij 2 x hele draai om lengte-as. Maakt toch geen ruk uit of iemand zich september nog moet bewijzen of hij er wel of niet bij hoort ,anders zitten ze weer te zeuren van Ja maar het was een kadotje (gewoon knokken en bek dicht) groetjes uit Maastricht ,ik heb de verkerde trein genomen uit Parijs (daar was trouwens ook geen ruk aan ) ik ga nu broberen om in Zuilaren te komen Jo ik kom eraan :wink:

Wheelie
29-05-2005, 20:53
Ik heb net de beelden gezien, echt top.
Klote dat ze de knieën niet mogen gebruiken (gelukkig voor de tegenstanders van Sem :lol: )

micha
29-05-2005, 21:26
K1 2005 SEM SCHILT

Kun je nagaam als hij zijn knieen wel gebruikt 8)

Jofeljoh!
29-05-2005, 22:22
zijn er eigenlijk nog foto's gemaakt door mensen van dit forum? Zo ja ben ik daar wel benieuwd naar eigenlijk!

m.g
30-05-2005, 04:47
Heb net de beelden gezien, Semmy is goed bezig. En de doorbraak can die Benazzouz was ook vet dat vind ik een goed ogend vechter. Had alleen wel iets beter zijn best mogen doen met het opstaan na die ene klap. Maar voor de rest leuke partijen. En ben ik ook erg benieuwd hoe ver Sem gaat komen.

Shytown
30-05-2005, 08:30
H power,

Door alle hectiek was ik in de veronderstelling dat Sem nu in de finale staat (de tickets zijn al bijna besteld), lees ik dit :
halve finale op 23 september FieLDS K-1 WORLD GP 2005 in OSAKA -FINAL ELIMINATION- Daar zullen Hoost, Aerts, en Bonjasky sowieso wel instaan net als Schilt en Bregy. :?

Gaat Hoost deelnemen aan de GP dan?

Biiyen
30-05-2005, 09:01
godsamme wat Le Banner een ei op zijn hoofd zeg! niet normaal meer...... Normaal zijn ze bij de K1 miereneukerig maar Le Banner mag met een baseball op zijn kappes gewoon doorknokken? Echt een raar moment vand e scheids om de pot te staken.

Overigens een :thumbs: overwinning voor Le Banner

Max
30-05-2005, 12:50
Sem toppie goed man :thumbs:
Nu op maar de groote finale in tokyo :lol: ( vooral zo doorgaan :thumbs: )
En H.power girl :wink: bedankt voor de verslagen .

mama
30-05-2005, 14:11
Zo we zijn eindelijk terug in een veelste koud Nederland.
Het was echt super!!!! Semmy heeft het super gedaan. De sfeer in Bercy was goed. Heel gaaf om ook de persconferentie na de partijen mee te kunnen maken. Helaas heb ik niet alle gezien. Had gehoop lebanner nog te zien. Maar ik denk dat die gelijk door naar het ziekenhuis is gegaan. Hij zag er niet uit. Ook de uitslag was niet correct (naar mijn idee). Teneerste hadden ze Abidi al eerder moeten laten stoppen. Hij was al een paar keer gigantisch de wegkwijt. En Lebanner had ook nooit verder mogen gaan met die tennisbal op zijn kop. Heb eigenlijk het idee dat ie gewoon moest winnen. Maar goed het was een sfeervolle partij.
Iggy zag er goed uit. Alleen misschien iets te rustig........ Geen idee.

En Semmy hij miste het knieen wel heel erg volgens mij. Hij stond zo vaak klaar om een giga knie uit te delen.
Al met al een avond die ik niet had willen missen.

Biiyen
30-05-2005, 14:18
En Semmy hij miste het knieen wel heel erg volgens mij. Hij stond zo vaak klaar om een giga knie uit te delen.
Al met al een avond die ik niet had willen missen.

mazzelaarster..... :lol: maaruh zaterdag en zondag was het weer hier ook heerlijk hoor.

ik denk dat wel meer vechters hun knieën miste... in de video van Ignashov zag ik ook vaker dat hij een combo gaf en er echt heerlijk voor stond om er een knie in te jassen, maar ja dat mocht niet dus stapte hij weer naar achteren. Erg klote systeem dat zonder knieën.

mama
30-05-2005, 14:20
ja idd iggy had ut ook.

Jofeljoh!
30-05-2005, 14:28
mama nog foto's gemaakt toevallig?

mama
30-05-2005, 14:38
ja ik heb foto's gemaakt. een kleine 1500.........
dus moet er ff voor gaan zitten. heb ook nog 2 kids rond lopen die de nodige aandacht van mama moeten hebben omdat ik ze het weekend ook niet gezien heb. Dus jullie moeten ff geduld hebben.

Jofeljoh!
30-05-2005, 14:39
tuurlijk, geen probleem. Heb je heel toevallig nog een foto gemaakt van 3 gasten in Oranje met een Nederlandse vlag? :P

mama
30-05-2005, 14:58
Deze gekken?
ja die heb ik toevallig op de foto genomen omdat die onder mij stonden.

http://www.ma-skills.com/marieke/parijsk1/oranjegasten.jpg

Jofeljoh!
30-05-2005, 15:06
haha no way! die linker, dat ben ik! :D

(als je er nog meer hebt, zou je die mij dan willen toesturen op de een of andere manier? Zou leuk zijn, het was die dag ook nog eens mijn verjaardag :))

Wheelie
30-05-2005, 15:08
haha no way! die linker, dat ben ik! :D

(als je er nog meer hebt, zou je die mij dan willen toesturen op de een of andere manier? Zou leuk zijn, het was die dag ook nog eens mijn verjaardag :))

nog gefeliciteerd :thumbs:

mama
30-05-2005, 15:10
ja hoor pm je je adres maar ff of je msn adres. krijg je hem gelijk

enne deze is ook nog wel leuk
de rest komt later

http://www.ma-skills.com/marieke/parijsk1/sem1.jpg

Jofeljoh!
30-05-2005, 15:18
haha no way! die linker, dat ben ik! :D

(als je er nog meer hebt, zou je die mij dan willen toesturen op de een of andere manier? Zou leuk zijn, het was die dag ook nog eens mijn verjaardag :))

nog gefeliciteerd :thumbs:

Dankjewel!

een mooiere verjaardagscadeau had ik me niet kunnen wensen! :)

mama
30-05-2005, 15:27
speciaal voor Harry

http://www.ma-skills.com/marieke/parijsk1/harrysem.jpg

Ton
30-05-2005, 15:29
Vette foto's alvast Marieke!!
Jullie hadden echt goede plaatsen of niet !?

mama
30-05-2005, 15:44
http://www.ma-skills.com/marieke/parijsk1/marieke.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/parijsk1/uitzicht.jpg

Ik zit naast de cameraman. dus redelijk tot goed. ;)


maar die lul van een cameraman die achter mij zat die was niet zo vriendelijk. Zat volgens hem steeds voor zijn beeld. Had ie maar een andere plek moeten zoeken. En dat Sem de 2 partij had gewonnen mocht ik niet eens juichen.
haha en die gasten mochten niet springen op de tribune omdat zijn foto's anders onscherp werden.
Zo zielig mannetje

Anonymous
30-05-2005, 16:02
ja hoor pm je je adres maar ff of je msn adres. krijg je hem gelijk

enne deze is ook nog wel leuk
de rest komt later

http://www.ma-skills.com/marieke/parijsk1/sem1.jpg


Dit is echt een super foto mama ,maareh...de manier waarop jelle en dave naar je kijken, wat doe jij daar om hun aandacht zo te trekken :wink: :lol:

H POWER
30-05-2005, 16:03
hierboven was ik dus weeres niet ingelogd

mama
30-05-2005, 16:03
haha ze gewoon roepen
:oops:

H POWER
30-05-2005, 16:07
haha ze gewoon roepen
:oops:

Jaja....,dat icoontje zegt mij genoeg.
Zeer benieuwd naar de rest :thumbs:

mama
30-05-2005, 16:12
haha nee echt hoor......
we zaten heel dicht bij en ze wisten waar we zaten.
Heb er veelste veel gemaakt dus het duurt ff voor ze online staan

Tsuki
30-05-2005, 16:26
MAMA heeft toch niet ............................ NNNEEEEUUUUUHHHHHH