PDA

View Full Version : Peter Aerts MMA debuut



Wheelie
27-05-2005, 10:15
Ik lees net op kakutougi dat zijn MMA debuut bevestigd is voor het HERO'S evenement in juli

p diddy
27-05-2005, 10:45
leuk en s6 ik hoop dat hij het goed doet

Wheelie
27-05-2005, 11:58
http://forum.kakutougi.info/showthread.php?t=1652

Meiyo
27-05-2005, 12:52
Ik denk dat zijn partij het zelfde verloop heeft als die van Ramon Dekker tegen Genki als Peter ook een grappler zou treffen.Dus maar hopen voor hem dat hij een wat meer staande vechter treft om zo wat meer in het MMA te kunnen groeien. :maskills:

Shytown
27-05-2005, 13:55
Ik denk dat zijn partij het zelfde verloop heeft als die van Ramon Dekker tegen Genki als Peter ook een grappler zou treffen.Dus maar hopen voor hem dat hij een wat meer staande vechter treft om zo wat meer in het MMA te kunnen groeien. :maskills:

Ik denk juist dat Aerts aardig kan worstelen gezien zijn trainingsomgeving (Kops). Ik weet niet of hij ook structureel traint bij MdJ, maar hebben hier weleens foto's van gestaan.
Ik ben benieuwd! Succes :thumbs:

Wheelie
27-05-2005, 14:06
Peter Aerts word ook door Cadu getrained

Meiyo
27-05-2005, 15:32
Denk toch wanneer hij tegen een echte grondvechter met jarenlange ervaring zou staan hij het toch aflegt ondanks zijn grondtrainingen.Zijn weken/maanden/evt jaartjes grondtraining zijn dan niets tegen iemand met al jaren ervaring op de grond.Hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb en dat zijn debuut in het MMA een groot succes wordt. :maskills:

Bert Kops
28-05-2005, 01:00
Tegenstander van Peter word een Sumo worstelaar van mijn lengte
en 120kg. zwaar!

Naam weet ik nog niet...

The Bulldog
28-05-2005, 01:07
'moet peter dan toch gaan lukken.....

Bert Kops
28-05-2005, 01:36
Zeker weten!

Justinian
28-05-2005, 06:50
Tegenstander van Peter word een Sumo worstelaar van mijn lengte
en 120kg. zwaar!

Naam weet ik nog niet...
Dat moet goed gaan komen lijkt me :thumbs: Is 120kg niet wat aan de lichte kant voor een sumo worstelaar trouwens?

migyur
28-05-2005, 12:21
Denk toch wanneer hij tegen een echte grondvechter met jarenlange ervaring zou staan hij het toch aflegt ondanks zijn grondtrainingen.Zijn weken/maanden/evt jaartjes grondtraining zijn dan niets tegen iemand met al jaren ervaring op de grond.Hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb en dat zijn debuut in het MMA een groot succes wordt. :maskills:

Uuuhhmmmm........ crocop??

Guru
28-05-2005, 12:39
Zijn MMA debuut?

Volgens mij heeft hij zijn MMA debuut op Rings Japan in 1992 al gedaan hoor! 8)

Anonymous
28-05-2005, 14:15
Dat was gewoon een kickbokspartij tegen Adam Watt...

Zijn eerste gevecht in Japan! Op een Ringsgala, dat wel!

Justinian
01-06-2005, 21:52
Ben benieuwd naar deze partij. Hoe gaat het met het met Peter zijn grondwerk Bert?

Jeru
01-06-2005, 21:56
Ben benieuwd naar deze partij. Hoe gaat het met het met Peter zijn grondwerk Bert?

Ik heet geen Bert en weet dat hetvolgende niet veel zegt over zijn groundskills, maar Peter traint al een aantal jaar het worstelen bij Bert en sinds het begin bij Cadu.
Nu is hij 2 weken bij Pedro Rizzo en Marco Ruas in Braziliƫ. Aan zijn voorbereiding ligt het niet iig. En als Crocop zich kan redden moet Peter dat ook kunnen :wink:

Justinian
01-06-2005, 22:03
Ben benieuwd naar deze partij. Hoe gaat het met het met Peter zijn grondwerk Bert?

Ik heet geen Bert en weet dat hetvolgende niet veel zegt over zijn groundskills, maar Peter traint al een aantal jaar het worstelen bij Bert en sinds het begin bij Cadu.
Nu is hij 2 weken bij Pedro Rizzo en Marco Ruas in Braziliƫ. Aan zijn voorbereiding ligt het niet iig. En als Crocop zich kan redden moet Peter dat ook kunnen :wink:
Zou mooi zijn, het is hem gegund :thumbs:

ICON
01-06-2005, 23:00
damn heb nu al zin in die partij! ben echt benieuwd naar zn groundskills

Ben
02-06-2005, 15:54
kom op peter paar stompen en dan een worpje van bert :lol:

Wheelie
02-06-2005, 17:37
Source: www.tatame.com

It's no news that Rizzo and Aerts are long time friends and they always call each other to train when they have some fight scheduled.
Aerts is now in Rio where he will stay for 10 days to help Rizzo with his training. Aerts talks about Sergei and Rizzo:

"I saw some tapes of Sergei and I can tell u he is a good fighter. Excelent boxer. But Rizzo is more complete and I'm sure that his kicks will undermine Sergei's game."
On the other hand Aerts will take this time training with Rizzo to improve is MMA game for his MMA debut on July 6.
"I will make my MMA debut on July 6 at Heroes. I know is a very different game from K-1, where there are great BJJ and Judo guys, but I'm sure this trainings with Rizzo will help me as much as it will help him."