PDA

View Full Version : Trainen bij 30 graden en hoger



Sjaak
27-05-2005, 20:53
Tering wat was het daarnet warm in de Dojo zeg, niet om uit te houden. Maar dit vind ik persoonlijk wel lekker weer, warming up was bijna niet nodig maar je loopt wel helemaal leeg :lol: Goed drinken is een must !!

The Bulldog
27-05-2005, 20:58
JA het is "spoel je porieën door weer" met trainen. 8)

Een uurtje conditie training op de zak en grond gedaan en tijdens 1,5 liter gedronken....toch 2 kg lichter na trainen...damn...

dagen als deze maar vroeg in de ochtend en / of later in de avond trainen...

Steve-o
27-05-2005, 20:59
Ja cker is wel lekker helemaal leeg zweten bij mij gaat er sowiezo 1,5 liter water door heen, maar ik gooi ook meestal wat over mn hoofd om mn hoofd wat af te laten koelen... Das belangrijk want anders heb ik heel erg veel kopzeert na het trainen..

Biiyen
27-05-2005, 22:54
Tering wat was het daarnet warm in de Dojo zeg, niet om uit te houden. Maar dit vind ik persoonlijk wel lekker weer, warming up was bijna niet nodig maar je loopt wel helemaal leeg :lol: Goed drinken is een must !!

ach man, met karate maakt dat niet uit! Jullie lopen maar wat kata rondjes en schoppen en slaan wat in de lucht zo af en toe een plankje kraken. Kind kan de was doen :lol:

Highline
27-05-2005, 23:00
ik ben ook lekker wezen trainen. was warm maar wel leuk. vooral om leko en saki tegen elkaar te zien sparren. jezus wat gaat dat hard :shock:

jojo
27-05-2005, 23:02
ik ben ook heerlijk wezen trainen de sportschool baas had voor ons lekker de airco aangezet en de deur dicht dus was lekker koel dat we binnen kwamen hahahaha maar toen we weer naar buiten gingen was het bloedheet

Luka
28-05-2005, 02:03
ik vind wel fijn.. we hebben uurtje getraint en dan best fanatiek.. en dan zweet je je echt tepleures.. echt lekker :D

MZN
28-05-2005, 02:13
tjezus man 't werd wel warm in me gi. Dan zo'n dojo met een plat dak en als klap op de vuurpijl zo'n zoot van die plastieke doorzichtige bolle dakramen :).

nja ik had 't dus warm met training ja.

MZN
28-05-2005, 02:17
ik ben ook heerlijk wezen trainen de sportschool baas had voor ons lekker de airco aangezet en de deur dicht dus was lekker koel dat we binnen kwamen hahahaha maar toen we weer naar buiten gingen was het bloedheet

airco?

Wij hebben vloerverwarming in de kleedkamers :maskills:

The Bulldog
28-05-2005, 09:49
ik ben ook heerlijk wezen trainen de sportschool baas had voor ons lekker de airco aangezet en de deur dicht dus was lekker koel dat we binnen kwamen hahahaha maar toen we weer naar buiten gingen was het bloedheet

airco?

Wij hebben vloerverwarming in de kleedkamers :maskills:

ze proberen dus wel aan jullie te denken :lol:

thrillseekah
28-05-2005, 17:52
heb vanmorgen kungfu examen gehad, laat die gast ons nog es lekker wat squats maken :shock: :lol:

wel gehaald gelukkig :wink:

Luka
28-05-2005, 18:34
wat is squats :D

Arjan
28-05-2005, 20:32
ik had er vorig jaar geen leuke ervaringen mee, het is wel leuk dat je training een keer zwaarder word maar dat je elke keer moet oppassen dat je niet op je bek gaat door die gladde vloer is minder leuk, doe mij maar... warm maar niet glad dan :thumbs:

payap
28-05-2005, 20:41
Ondanks dat airco gister aanstond was het wel afzien. Het lijkt wel of de warmte in je lichaam zit.

En wat het zwakke geslacht betreft ! enkele heren hadden besloten ipv de training maar een terrasje ofzo te pakken maar de dames waren ruim vertegenwoordigt op de training ondanks het mooie weer.

Sjaak
28-05-2005, 20:55
Ondanks dat airco gister aanstond was het wel afzien. Het lijkt wel of de warmte in je lichaam zit.

En wat het zwakke geslacht betreft ! enkele heren hadden besloten ipv de training maar een terrasje ofzo te pakken maar de dames waren ruim vertegenwoordigt op de training ondanks het mooie weer.

Zegt iets over het karakter van zowel deze dames :thumbs: als heren :?

ibbie
28-05-2005, 21:56
capoeira training was pas afzien man :shock: echt achterlijk warm was het daar en dan ook nog de leraar die dat weer in Brazil gewend is, dus ook nog eens een extra zware training geeft.

Jochem
28-05-2005, 23:57
Trainen!? verd*mme 5 matches gedraaid vandaag!! (5x win op sub :twisted: )T was wel top georganiseerd in ede, klaar om 2 uur, daarna BBknoeien bij Remco in de tuin, super!

d0d0
29-05-2005, 03:20
Trainen!? verd*mme 5 matches gedraaid vandaag!! (5x win op sub :twisted: )T was wel top georganiseerd in ede, klaar om 2 uur, daarna BBknoeien bij Remco in de tuin, super!

Gefeliciteerd man! nog een prijsje verdient of niet? :wink: :thumbs:

gimgamgommetje
29-05-2005, 20:49
Ik had laatste deel van instructeurscursus in Duitsland (krav maga)
Het was wel pittig omdat het 8 uur per dag trainen is exclusief lunch.

Maar ja het was voor een goed doel en het was desondanks toch fijn om te trainen ipv de hele dag thuis wat sloom rond te hangen.

Silat
31-05-2005, 14:54
ik heb 2 weken in 35 graden getraint met luchtvochtigheids van 95% :lol:

Ik zweette 2 x zo veel als die balinezen en gleed vaak uit in m'n zweet.

Warminup?? je valt daar gewoon in de spagaat en split.

dit weekend terug, stond 30 graden op de meter, het voelde aan als 20 :roll:

Trainen hier is een stuk aangenamer.

Justinian
01-06-2005, 17:35
ik heb 2 weken in 35 graden getraint met luchtvochtigheids van 95% :lol:

Ik zweette 2 x zo veel als die balinezen en gleed vaak uit in m'n zweet.

Warminup?? je valt daar gewoon in de spagaat en split.

dit weekend terug, stond 30 graden op de meter, het voelde aan als 20 :roll:

Trainen hier is een stuk aangenamer.
Hahahaha erg herkenbaar, ik had hetzelfde afgelopen jaar in Thailand!