PDA

View Full Version : Pajunsuk Vs Faldir Chabhari



Biiyen
28-05-2005, 16:59
Zeer waarschijnlijk de wedstrijd 12 Juni in de Arena. Wat vinden wij hiervan?

Bron: De buren

Jay Hoov
28-05-2005, 17:37
Altijd leuk om Pajunsuk te zien kokken....!

Jeru
28-05-2005, 17:39
Waarschijnlijk wel een mooie pot met Pajonsuk als winnaar op punten.

Anonymous
28-05-2005, 17:45
Omdat er heel veel vragen bij ons binnenkomen betreffende
wie de nieuwe tegenstander wordt van Panjonsuk nu even een
up-date. Nadat Panjonsuk uit was gevallen zijn wij de
onderhandelingen gestart met eventuele vervangers. Het
probleem waar ik als organisator mee te doen heb is het
feit dat panjonsuk absoluut niet wil vechten boven de 72.5
kg! Dit houd dus in dat eventuele vervangers zoals Vincent
Vielvoye, Najim en Donald Berner waren afgevallen. Daarna
hebben wij een belronde gedaan wie er op dit moment fit
zijn en wilden invallen. Zo hebben wij contact opgenomen
met o.a. Chabari en Farid Fillaumel. Chabari was niet
vollop aan het trainen en Farid Fillaumel moet vandaag
vechten in Frankrijk. Indien Farid blessure vrij uit dit
gevecht komt wil hij dolgraag tegen Panjonsuk vechten. Ook
hebben wij contact gehad met Tyrone Spong en zijn
management. Tyrone Spong wil ook heel graag vechten maar
zijn management plaatst vraagtekens bij het feit of het wel
zo verstandig is om een jonge jongen van 19 jaar tegen zo`n
wereldtopper te zetten. Dit respecteren wij natuurlijk want
dat betekent dat zij hun jongens niet zo maar voor de
leeuwen gooien. Tyrone en zijn management hebben tot zondag
ochtend de tijd gekregen om op de aanbieding in te gaan. De
reden dat wij Tyrone alsnog een kans hebben gegeven om
alsnog in de ArenA te vechten ligt in het feit dat hij
meerdere malen zijn spijt heeft getoont en er echt alles
eraan heeft gedaan om het weer goed te maken. Zoals eerder
gezegt heeft Tyrone geen moord gepleegd en verdiend dus
zeker een kans.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Sjaak
28-05-2005, 17:55
Ik denk dat Lucien Tyrone in bescherming zal nemen en hem dit zal afraden en ik denk dat dit heel verstandig is, deze partij komt veel te vroeg voor hem.

Wix
28-05-2005, 18:07
Beter zegt Spong heel snel ja...

Sjaak
28-05-2005, 18:21
Beter zegt Spong heel snel ja...

Beter van niet, een goede vechter moet je "brengen" maar je kan hem ook in een keer gelijk kapot maken .......................

Heel onverstandig :!:

Biiyen
28-05-2005, 18:23
Beter zegt Spong heel snel ja...

x2

Spong is een aanwinst voor de ArenA, geen discussie over mogelijk.

I think ya better call Tyrone
(Call Him)
And Tell him come on, Help you get your Shit (Come On, Come on)
You need to Call Tyrone
(Call Him)
And tell him I said come on

Wix
28-05-2005, 18:44
Beter zegt Spong heel snel ja...

Beter van niet, een goede vechter moet je "brengen" maar je kan hem ook in een keer gelijk kapot maken .......................

Heel onverstandig :!:

Tja, dat is idd misschien wel zo maar ik zie het hem iig er een leukere pot van maken dan Chabari of Fillaumel... en daarmee wil ik niks afdoen aan de kunsten van deze twee heren...
Als je kunt zeggen dat je Ouali hebt verslagen op k.o, dan ben je al een aardig eindje op weg.

Ik dacht eerst ook dat er een verkeerde move werd gemaakt met Badr...maar het is allemaal goed gekomen, ondanks zijn verlies toen tegen Ignashov.

Sjaak
28-05-2005, 18:50
Beter zegt Spong heel snel ja...

Beter van niet, een goede vechter moet je "brengen" maar je kan hem ook in een keer gelijk kapot maken .......................

Heel onverstandig :!:

Tja, dat is idd misschien wel zo maar ik zie het hem iig er een leukere pot van maken dan Chabari of Fillaumel... en daarmee wil ik niks afdoen aan de kunsten van deze twee heren...
Als je kunt zeggen dat je Ouali hebt verslagen op k.o, dan ben je al een aardig eindje op weg.

Ik dacht eerst ook dat er een verkeerde move werd gemaakt met Badr...maar het is allemaal goed gekomen, ondanks zijn verlies toen tegen Ignashov.

Ik heb die partij live meegemaakt en ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat Iggy op halve kracht vocht maar ik kan het mis hebben hoor :wink:

Nickuraba
28-05-2005, 19:17
shit , ik had faldir juist graag tegen hem zien draaien, IMO is hij een topper met een zeer goede toekomst, deze jongeman wordt niet voor niets 2x kampioen in thailand! Maargoed.... hij zal vanzelf weer tegen een goeie knokken!

Wix
28-05-2005, 19:26
Beter zegt Spong heel snel ja...

Beter van niet, een goede vechter moet je "brengen" maar je kan hem ook in een keer gelijk kapot maken .......................

Heel onverstandig :!:

Tja, dat is idd misschien wel zo maar ik zie het hem iig er een leukere pot van maken dan Chabari of Fillaumel... en daarmee wil ik niks afdoen aan de kunsten van deze twee heren...
Als je kunt zeggen dat je Ouali hebt verslagen op k.o, dan ben je al een aardig eindje op weg.

Ik dacht eerst ook dat er een verkeerde move werd gemaakt met Badr...maar het is allemaal goed gekomen, ondanks zijn verlies toen tegen Ignashov.

Ik heb die partij live meegemaakt en ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat Iggy op halve kracht vocht maar ik kan het mis hebben hoor :wink:

Ik heb die partij ook live meegemaakt, Sjaak.... dus ik weet waar je het over hebt :wink:
Iggy vs Badr was ff het eerste voorbeeld dat in me opkwam maar kan er zo nog een paar noemen. Ach, jij hebt stiekem ook het liefst Spong :thumbs:

Sjaak
28-05-2005, 19:38
[quote=Wix]Beter zegt Spong heel snel ja...

Beter van niet, een goede vechter moet je "brengen" maar je kan hem ook in een keer gelijk kapot maken .......................

Heel onverstandig :!:

Tja, dat is idd misschien wel zo maar ik zie het hem iig er een leukere pot van maken dan Chabari of Fillaumel... en daarmee wil ik niks afdoen aan de kunsten van deze twee heren...
Als je kunt zeggen dat je Ouali hebt verslagen op k.o, dan ben je al een aardig eindje op weg.

Ik dacht eerst ook dat er een verkeerde move werd gemaakt met Badr...maar het is allemaal goed gekomen, ondanks zijn verlies toen tegen Ignashov.

Ik heb die partij live meegemaakt en ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat Iggy op halve kracht vocht maar ik kan het mis hebben hoor :wink:

Ik heb die partij ook live meegemaakt, Sjaak.... dus ik weet waar je het over hebt :wink:

haha je bent het dus met me eens :thumbs:


Iggy vs Badr was ff het eerste voorbeeld dat in me opkwam maar kan er zo nog een paar noemen. Ach, jij hebt stiekem ook het liefst Spong :thumbs:

Yep :wink: maar wel tegen een andere tegenstander dan.

Biiyen
28-05-2005, 19:41
[quote=Wix]Beter zegt Spong heel snel ja...

Beter van niet, een goede vechter moet je "brengen" maar je kan hem ook in een keer gelijk kapot maken .......................

Heel onverstandig :!:

Tja, dat is idd misschien wel zo maar ik zie het hem iig er een leukere pot van maken dan Chabari of Fillaumel... en daarmee wil ik niks afdoen aan de kunsten van deze twee heren...
Als je kunt zeggen dat je Ouali hebt verslagen op k.o, dan ben je al een aardig eindje op weg.

Ik dacht eerst ook dat er een verkeerde move werd gemaakt met Badr...maar het is allemaal goed gekomen, ondanks zijn verlies toen tegen Ignashov.

Ik heb die partij live meegemaakt en ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat Iggy op halve kracht vocht maar ik kan het mis hebben hoor :wink:

Ik heb die partij ook live meegemaakt, Sjaak.... dus ik weet waar je het over hebt :wink:

haha je bent het dus met me eens :thumbs:


Iggy vs Badr was ff het eerste voorbeeld dat in me opkwam maar kan er zo nog een paar noemen. Ach, jij hebt stiekem ook het liefst Spong :thumbs:

Yep :wink: maar wel tegen een andere tegenstander dan.

sjaak... als je tegen Gago Drago wil en kan vechten dan kun je ook tegen Pajunsuk vechten.

Sjaak
28-05-2005, 19:54
Denk toch dat dit wel enig verschil is hoor :wink: maar laten we met zijn allen gewoon wachten op het advies van Lucien :thumbs:

Wix
28-05-2005, 20:12
Idd, Sjaak...laten we hopen dat Carbin de juiste beslissing neemt :thumbs:

+ Raziel heeft gelijk wat betreft Drago of Panjunsuk :wink:

Anonymous
28-05-2005, 23:10
Panjunsuk komt veel te vroeg voor Spong. Ik vind Spong een topper maar dit is idd een vechter kapotr maken. Quali was idd een topper maarop de weg terug; Panjunsuk mag hier zeker niet mee vergeleken worden. Panjunsuk heeft zowel in het westen als in Thailand tegen de hele wereldtop gevochten en Spong nog niet.

Persooblijk zit ik ook niet te wachten op Chabari of die andere (die in FRankrijk zou vechten) die ken ik helemaal niet. Dan beter het programma omgooien en Drago of misschien Kaas (haalt deze nog 72,5kg?) tegen Panjunsuk zetten.

Wat betreft Badr vs Ignashov; deze beslissing is 2 dagen voor het gala genomen en niet 2 weken van te voren (wat ook al krap is als je tegen een dergelijke topper komt te staan).

Aan de andere kant zal niemand een verliespartij van Spong hem verwijten tegen Panjunsuk met zo'n korte voorbereiding. Maar kans om te winnen; nee.

Drago graag!

Wix
29-05-2005, 10:45
Panjunsuk komt veel te vroeg voor Spong. Ik vind Spong een topper maar dit is idd een vechter kapotr maken. Quali was idd een topper maarop de weg terug; Panjunsuk mag hier zeker niet mee vergeleken worden.

Ik vergeleek Panjunsuk niet met Ouali, ik probeerde alleen aan te geven waar hij nu staat. :thumbs:




Aan de andere kant zal niemand een verliespartij van Spong hem verwijten tegen Panjunsuk met zo'n korte voorbereiding. Maar kans om te winnen; nee.

Al had hij een lange voorbereiding, dan nog zou niemand het hem kwalijk nemen...denk ik.
Waarom zou je hem eigenlijk opbranden als je hem 1x tegen een topper zet?...het wil toch niet zeggen dat hij daarna alleen maar tegen toppers moet? Stel dat hij verliest...geen probleem. Een keer ervaring opdoen tegen zo'n thai kan geen kwaad.

M.Hersisia
29-05-2005, 12:06
Ik ben echt heel erg benieuwd :roll: wie er nu tegen Panjonsuk komt te staan...!
Vanavond zal het wel duidelijk zijn denk ik.... :lol:

Sjaak
29-05-2005, 16:43
Ik ben echt heel erg benieuwd :roll: wie er nu tegen Panjonsuk komt te staan...!
Vanavond zal het wel duidelijk zijn denk ik.... :lol:

Denk je ....................... :lol:

payap
29-05-2005, 17:14
Denk niet dat Chabhari het redt tegen pajonsuk. Niets ten nadele van Chabari die een goede vechter is maar Pajonsuk is wereldtop en een erg moeilijk te bevechten vechter. Qua trappen redt je het niet tegen hem en als je gaat boksen moet je uitkijken want elk moment kan dat been in je nek liggen en dichtbij vechten neutraliseerd hij door de clinch te zoeken en gelijk te werpen.

Denk dat chabari een leuke partij er van kan maken maar toch op die hoge trappen loopt en het eind niet haalt.

Als spong vecht verwacht ik dat hij op punten verliest.

En verliezen van een topvechter als Pajonsuk is geen schande en ondanks verlies kan hij wel ervaring op doen. en ... kansloos acht hem ook niet tegen Pajonsuk met zijn lengte en reach.

Ko Hops
29-05-2005, 17:20
Pajonsuk all the way!

Anonymous
29-05-2005, 17:59
Waarom niet een Amir (sterk en een thaise styl) kan nog leuk worden

Anonymous
29-05-2005, 18:39
Amir won van Spong zet een goede partij neer tegen Drago,stond na 4 ronden licht voor op Simson maar kreeg net dat pitje.Hij is een topper wel wat jong maar een met leeuwenhart.Ik ga voor Amir als tegenstander.Zal wel niet lukken met het probleemtje Badr Rutz Harinck

Anonymous
30-05-2005, 22:20
Ook goede tegenstanders kunnen zijn voor Panjunsuk in mijn ogen (liefst zonder ellebogen) en tot 72,5 (indien mogelijk):

- Andy Souwer
- Ramon Dekkers (als hij 4/6 niet vecht uiteraard)
- Albert Kraus

Biiyen
30-05-2005, 22:57
Ramon Dekkers zou idd cool zijn, zou zo maar kunnen want Ramon heeft wedstrijdvoorbereiding gehad! maar of Rutz zoveel wil betalen en pajunsuk akkoord gaat.

Anonymous
30-05-2005, 23:05
Ook goede tegenstanders kunnen zijn voor Panjunsuk in mijn ogen (liefst zonder ellebogen) en tot 72,5 (indien mogelijk):

- Andy Souwer
- Ramon Dekkers (als hij 4/6 niet vecht uiteraard)
- Albert Kraus

Souwer en Kraus vechten binnenkort de K1max.
En Ramon Dekkers had toch laten weten dat hij niet meer zal vechten in Nederland...

Als Main geen blessures heeft over gehouden aan zijn laatste gecht zou dat de ideale kandidaat zijn naar mijn mening en dan met ellebogen :!:

Maroclove
30-05-2005, 23:14
Ook goede tegenstanders kunnen zijn voor Panjunsuk in mijn ogen (liefst zonder ellebogen) en tot 72,5 (indien mogelijk):

- Andy Souwer
- Ramon Dekkers (als hij 4/6 niet vecht uiteraard)
- Albert Kraus

Souwer en Kraus vechten binnenkort de K1max.
En Ramon Dekkers had toch laten weten dat hij niet meer zal vechten in Nederland...

Als Main geen blessures heeft over gehouden aan zijn laatste gecht zou dat de ideale kandidaat zijn naar mijn mening en dan met ellebogen :!:

Was niet ingelogd :oops:

payap
31-05-2005, 09:35
Main is idd ook een goede tegenstander. Zeker na zijn partij (overwinning ko1) tegen Lotung die hoog op de huidige ranglijst van het lumpinee en rajadamnern staat.

Anonymous
31-05-2005, 16:26
Phajonsuk wint zeker wete !!!