PDA

View Full Version : De kans dat Alistair de MWGP wint...



m.g
30-05-2005, 04:57
Wordt door de wed kantoren niet zo groot geacht... Zullen zij even raar staan te kijken..

Kijk hier (http://www.betonfighting.com/League.aspx?league=12196) maar eens.. kun je met tien eurotoch flink wat geld verdienen.

Emilio
31-05-2005, 10:02
wie staat er op 2 dan... vaag

Biiyen
31-05-2005, 10:07
wie staat er op 2 dan... vaag

Dat is geen ranglijst :lol: Het betekent dat je voor iedere dollar die je bv op nguira zet je er 3 terugkrijgt (als hij wint) Bij Alistair krijg je er zelfs 15 voor elke dollar. Lukratieve zaak want alistair gaat gewoon winnen.

Iwan
31-05-2005, 10:48
Zijn er hier trouwens mensen die wel eens wedden op zulke evenementen of komt dat hier in NL bijna niet voor?

Iwan
31-05-2005, 11:01
Ja, dat idee had ik ook maar het ziet er allemaal redelijk proffesioneel uit.

The Maniac
31-05-2005, 12:46
Ik heb het weleens gedaan via fightbets je wedden schappen kunnen via paypal gestort worden(creditcard) heb toen der tijd op Randy Couture gewed toen die tegen Chuck Liddell opmoest dit was de eertse gevecht tussen die twee heb een bedragje van 75 dillar overgemaakt werd 145 dollar niet slecht.

Aaronk
31-05-2005, 12:57
ik ben zo milionair geworden

Iwan
31-05-2005, 13:16
Ik heb het weleens gedaan via fightbets je wedden schappen kunnen via paypal gestort worden(creditcard) heb toen der tijd op Randy Couture gewed toen die tegen Chuck Liddell opmoest dit was de eertse gevecht tussen die twee heb een bedragje van 75 dillar overgemaakt werd 145 dollar niet slecht.

Hey, da's echt cool man!

Jay Hoov
31-05-2005, 14:15
Je kan beter op Shogun of Wandy wedden.....

m.g
31-05-2005, 15:34
Heb ook wel eens gewed op deze site en heb mijn geld gewoon gekregen.. Dus dit keer weer en keer proberen, beetje op Alistair beetje op Shogun. en mischien een beetje op Wandy..

Jay Hoov
31-05-2005, 16:35
Heb ook wel eens gewed op deze site en heb mijn geld gewoon gekregen.. Dus dit keer weer en keer proberen, beetje op Alistair beetje op Shogun. en mischien een beetje op Wandy..

Misschien op Wandy...Je weet toch wel beter????

m.g
31-05-2005, 17:39
Ja maar als ik op hem wed krijg ik namelijk zo weinig voor terug!!

Ronald
31-05-2005, 20:01
Ik heb het weleens gedaan via fightbets je wedden schappen kunnen via paypal gestort worden(creditcard) heb toen der tijd op Randy Couture gewed toen die tegen Chuck Liddell opmoest dit was de eertse gevecht tussen die twee heb een bedragje van 75 dillar overgemaakt werd 145 dollar niet slecht.
Heb je een adres van die website (www.fightbets.com werkt niet)? Lijkt me ook wel grappig om een keer een weddenschap te sluiten. Op www.betonfighting.com wil ik dat niet doen omdat je daar niet via Paypal kunt betalen.

m.g
31-05-2005, 20:38
Ik heb het weleens gedaan via fightbets je wedden schappen kunnen via paypal gestort worden(creditcard) heb toen der tijd op Randy Couture gewed toen die tegen Chuck Liddell opmoest dit was de eertse gevecht tussen die twee heb een bedragje van 75 dillar overgemaakt werd 145 dollar niet slecht.
Heb je een adres van die website (www.fightbets.com werkt niet)? Lijkt me ook wel grappig om een keer een weddenschap te sluiten. Op www.betonfighting.com wil ik dat niet doen omdat je daar niet via Paypal kunt betalen.

Ja dat is vaak wel handiger met dat paypal. Ik wil ook wel even zien welke 'odds' (weet niet hoe je dat in het nederlands zegt) zijn. Misschien wel nog beter.

shyne
31-05-2005, 22:36
Ja dat is vaak wel handiger met dat paypal. Ik wil ook wel even zien welke 'odds' (weet niet hoe je dat in het nederlands zegt) zijn. Misschien wel nog beter.

odds zijn kansen ;)

misschien een idee om dat via mma-dvd.com te gaan regelen wedden op gevechten?

Hollandpride
31-05-2005, 23:46
Ja dat is vaak wel handiger met dat paypal. Ik wil ook wel even zien welke 'odds' (weet niet hoe je dat in het nederlands zegt) zijn. Misschien wel nog beter.

odds zijn kansen ;)

misschien een idee om dat via mma-dvd.com te gaan regelen wedden op gevechten?

Goed idee shyne :thumbs:

Jay Hoov
01-06-2005, 10:11
Ja maar als ik op hem wed krijg ik namelijk zo weinig voor terug!!

Zit wat in!

m.g
01-06-2005, 15:21
Ja dat is vaak wel handiger met dat paypal. Ik wil ook wel even zien welke 'odds' (weet niet hoe je dat in het nederlands zegt) zijn. Misschien wel nog beter.

odds zijn kansen ;)

misschien een idee om dat via mma-dvd.com te gaan regelen wedden op gevechten?

Ja ik weet dat het kansen zijn maar volgens mij heb je er ook een ander woord voor daar kan ik niet op komen... Zou inderdaad en idee zijn om het via jullie site te doen...

Wheelie
01-06-2005, 20:16
Ja dat is vaak wel handiger met dat paypal. Ik wil ook wel even zien welke 'odds' (weet niet hoe je dat in het nederlands zegt) zijn. Misschien wel nog beter.

odds zijn kansen ;)

misschien een idee om dat via mma-dvd.com te gaan regelen wedden op gevechten?

zou cool zijn 8)