PDA

View Full Version : Drago en K1 Max



mama
01-06-2005, 12:35
Ik heb het al in een andere topic genoemd. Maar Drago gaat zich na de zomer op de K1 max richten.
Lijkt mij super. Ze hebben er een goede vechter bij gekregen. :thumbs:
Goo Drago doe je best.

(ps dit heb ik van Edwin van Os gehoord. dus is geen fabeltje)

bryan
01-06-2005, 12:38
zie hem eerlijk gezegd niet veel klaar maken daar....

mama
01-06-2005, 12:42
zie hem eerlijk gezegd niet veel klaar maken daar....

waarom niet?

Anonymous
01-06-2005, 12:58
zie hem eerlijk gezegd niet veel klaar maken daar....

Nee? Reken maar dat hij ze daar heel veel problemen gaat geven.

Aleide
01-06-2005, 13:11
Nou, ik denk dat drago daar nog heel wat kan klaar spelen. Hij heeft zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen, waar menig vechter jaloers op zou zijn. Succes drago! Jij gaat nog ver komen! :wink:

Jay Hoov
01-06-2005, 13:21
zie hem eerlijk gezegd niet veel klaar maken daar....

Je hebt zeker veel verstand van kickboxen.......Kijk niet raar als Drago opeens K1 Max Champ is!!

Don't hate the player, hate the game!!!!

Meiyo
01-06-2005, 13:25
Hij slaat op dit moment toch menig topper in Nederland tot pulp.Terwijl er wel wordt geacht dat de Nederlandse top het goed zou doen in de k1 max,dus waarom zou Drago het dan niet goed doen. Ik denk juist het omgekeerde.Hij heeft een slopende vecht stijl en een enorme inzet waar hij het ver mee zal schoppen.Go Drago.

Biiyen
01-06-2005, 13:42
idd drago kent maar één weg, en dat is de weg naar voren. De druk die hij een tegenstander op kan leggen is giga. Drago is daar zeer zekers op zijn plaats!

Buakaw
Kraus
Masato
JWP (gaat ermee stoppen)
Mike Zambidis
Kohi
Souwer
Jadamba Narantungalag

nou daar past Drago wel tussen hoor! Hij moet dan wel flink aan de bak iig.

bryan
01-06-2005, 14:43
tering...rustig maar hoor iedereen...ben gewoon niet zo een fan van hem of zijn stijl ..kan toch ? en IK denk dat hij met het systeem van K-1 gewoon moeite gaat krijgen...verder niets..

en gast...


Je hebt zeker veel verstand van kickboxen.......Kijk niet raar als Drago opeens K1 Max Champ is!!

Don't hate the player, hate the game!!!!

:?

Jay Hoov
01-06-2005, 14:57
tering...rustig maar hoor iedereen...ben gewoon niet zo een fan van hem of zijn stijl ..kan toch ? en IK denk dat hij met het systeem van K-1 gewoon moeite gaat krijgen...verder niets..

en gast...


Je hebt zeker veel verstand van kickboxen.......Kijk niet raar als Drago opeens K1 Max Champ is!!

Don't hate the player, hate the game!!!!

:?

Ik bedoel alleen te zeggen dat als jij geen fan van Drago bent, het nog niet wil zeggen dat ie niks klaarspeelt op K1 Max!

bryan
01-06-2005, 15:10
ok als je het gelijk zo had gezegd had het er beter uit gezien maar snap je punt

Jay Hoov
01-06-2005, 15:14
ok als je het gelijk zo had gezegd had het er beter uit gezien maar snap je punt

:thumbs: :thumbs:

m.g
01-06-2005, 15:25
Denk ook wel dat hij hoge ogen gaat gooien maar zouden ze dan echt zoveel "Nederlanders" in het toernooi laten komen?!?! Drago heeft nu de Nederlandse nationaliteit toch anders mocht hij niet in het buitenland vechten of zoiets...

jurObOy
01-06-2005, 17:20
denk het wel hoor hij is egt een bikkel man :!: