PDA

View Full Version : Sin City..



m.g
01-06-2005, 15:26
Wie heeft deze film al gezien?!?! En wat vond je er van!?!? Ik vond hem na al die recencies best wel tegen vallen, waarschijnlijk door dat zwart wit gebeuren ofzo dat dat wennen is...

Jochem
01-06-2005, 15:39
ik vond hem heel phat... MAar... toch ook weer niet helemaal wat ik ervan had verwacht helaars, maar komt misschien ook dat ik em niet in de bios heb gekeken, ik denk dat ie dan beter tot zijn recht komt (geluid)

en dat zwart wit is toch ook niet helemaal alles indd, leuke gimmick, maar om nou zo een hele fim te kijken..

Tsuki
01-06-2005, 15:56
is dat van dat spel max payne toevallig ?

Deuce
01-06-2005, 16:00
Nee sin city was vroeger ook een spel volgens mij....

Biiyen
01-06-2005, 16:05
is dat van dat spel max payne toevallig ?

hahahaha cool man! dat zei ik ook toen ik de film aan het kijken was. Sin City is iig een stripboek. De film vond ik overigens wel leuk hoor! 2 uur non stop killing and fighting.

m.g
01-06-2005, 16:08
Vond hem ook wel vet máár niet zo vet als in de recensies.. Het is een verfilming van de Graphic novel van Frank Miller. Check Hier (http://www.imdb.com/title/tt0401792/) voor de spelers enzo...

Jay Hoov
01-06-2005, 16:16
Ik vond het een KLOTE film!

TommySoprano
02-06-2005, 10:57
ik vond m ook zwaar tegenvallen, beetje manga achtig(wat overigens wel te kijken is)

Arjan
02-06-2005, 11:28
ik heb hem al wel maar moet hem nog kijken, net zoals hostage, bewaar ze beide voor n zaterdag.

Sjaak
02-06-2005, 12:06
Vreemde film met die 3 verhalen die dwars door elkaar heen lopen, vond hem wat tegenvallen

m.g
02-06-2005, 19:05
Ga hem wel kijken, al is het alleen voor Jessica Alba, dat is echt zo'n beetje het lekkerste wat er rondloopt.
Zal hem ook wel strak vinden, maar ik ben altijd nogal een comic fanaat geweest.

Daar heb je helemaal gelijk in die is weer erg lekker.... :P

migyur
02-06-2005, 19:43
Tjah hij is op een comic manier gefilmd, en als je daar niet van houd...

Iniedergeval vond ik hem super!!! :thumbs: elke comic fan vind deze leuk

KO TKO
04-06-2005, 19:00
Ik heb Sin City gezien en ik vond het een hele mooie film. Alleen ik denk dat de film nog mooier zou zijn geweest als het helemaal in kleur zou zijn geweest.

Muay Thai Elite
04-06-2005, 20:34
SIN CITY ROELEERT! :maskills:

KO TKO
04-06-2005, 23:07
SIN CITY ROELEERT! :maskills:

Je hebt gelijk. Het leuke van Sin City is ook dat anders is dan andere films. Het is leuk weer eens iets nieuws te zien.

Ossie
05-06-2005, 01:20
Ik hoor van meerdere mensen dat het echt een supervette film is.
Ik ga m morgen ook zeker kijken in de bios.

Virus
05-06-2005, 02:20
Kom net terug van die film... Van 22.30 tot 01.30

Vind het juist bruut dat ie in zwart-wit-rood afspeelde...

Erg vette film, coole acties en voor wat betreft die drie verhaallijnen...

Het Pulp Fiction principe!

NormaR
05-06-2005, 10:07
Ik ben er gisteravond naar toe geweest en ik vond het helemaal geweldig. Ik ken die strip van Frank Miller niet en ik heb zelfs sinds mijn 15e geen strip gelezen maar ik vond het visueel een supercoole film. Dat scherpe zwart-wit met die dramatische kleuraccenten en die karikaturale koppen :thumbs: . Het vele geweld is totaal absurd en daardoor erg (althans dat vond ik) vermakelijk. De scene in de auto met het pratende lijk (met doorgesneden keel en pistool door het voorhoofd :D ) is de scene die is geregisseerd door Quentin Tarantino en ik vond dat inderdaad typisch iets voor hem. Mickey Rourke en Bruce Willis speelden rollen waarin je gewend bent om ze te zien. Maar om die acteur Elijah Wood (Frodo uit LOTR) de mensenetende psychopaat Kevin te zien spelen was erg verfrissend :lol: . De manier waarop die ' Kevin' aan zijn eind kwam deed mij uitbarsten in sadistisch gegrinnik en ik was daarbij niet de enige :D . Zodra hij op dvd uit is ga ik hem zeker nog een keer kijken. Ik las op internet dat vanwege het onverwachte commerciele succes er en vervolg komt en ik verheug me daar al op.

Muay Thai Elite
05-06-2005, 14:02
Weleens gehoord van spoilers, NormaR????

micha
05-06-2005, 16:32
ik wil hem ook graag zien en denk dat ik deze in de bioscoop ga kijken

KO TKO
05-06-2005, 17:52
Kom net terug van die film... Van 22.30 tot 01.30

Vind het juist bruut dat ie in zwart-wit-rood afspeelde...

Erg vette film, coole acties en voor wat betreft die drie verhaallijnen...

Het Pulp Fiction principe!

Ik vind Sin City leuker dan Pulp Fiction, want bij Pulp Fiction vind ik het verhaal van Samuel Jackson met John Travolta heel mooi. Maar de andere verhalen in Pulp Fiction vind ik gewoon en niet bijzonder. Maar ik vind de 3 verhalen bij Sin City heel mooi.

migyur
06-06-2005, 10:45
Alleen ik denk dat de film nog mooier zou zijn geweest als het helemaal in kleur zou zijn geweest.

De strip zelf is in zwart wit. Dit is extra gedaan en is ook 1 van de charme van deze strip. Dus het in kleur filmen zou het verneuken van de strip zijn. Kun je net zo goed het verhaal veranderen...

migyur
06-06-2005, 12:32
Hij had ook gebokst...noujah boksen...eerder klappen vangen..maarjah..

KO TKO
06-06-2005, 13:04
Hij had ook gebokst...noujah boksen...eerder klappen vangen..maarjah..

Hij schijnt zijn vrouw geslagen te hebben. En toen zei een man op tv, over hem. Dat boksen een stuk moeilijker is dan een vrouw een klap te gegeven.

NormaR
07-06-2005, 10:19
uit de recensie op cinema.nl:


Als er al een regel geldt in Sin City, dan is het oog om oog, tand om tand. Letterlijk. Het resultaat is een aaneenschakeling van gestileerd, grotesk geweld. Botten breken als luciferhoutjes, armen worden afgeschoten, ogen uit hun kassen geschoten,benen afgezaagd. Schaars geklede supervrouwen schieten wellustig hun mitrailleurs leeg, een zwijgzaam meisje onthoofdt mannen met werpsterren in de vorm van swastika's. Een kinderverkrachter wordt met de blote hand gecastreerd, spierbundel Marv spartelt minutenlang op een elektrische stoel. Een enkele keer spat het bloed zelfs tegen de lens.