PDA

View Full Version : Zijn er nog wijzigingen te verwachten in de line up



Sjaak
01-06-2005, 23:34
Zijn er nog wijzigingen te verwachten in de line up van It's Showtime i.v.m. mogelijk blessures ?

Anonymous
02-06-2005, 00:08
heeft manhoef echt zijn hamstrings gescheurd of is dit onzin van mensen die hem in kwaad daglicht willen stellen? (graag reactie van iemand die het zeker weet)

M.Hersisia
02-06-2005, 00:54
Wat zijn dit allemaal voor een roddels... Twee partijen die sowieso al niet doorgaan of in elk geval nieuwe tegenstanders voor gevonden moeten worden ,waar overigens niks aan te doen is , want een blessure is een blessure en daar doe je weinig aan...! Maar eerst Rayen vs. Yoerie waar mensen over lopen te kletsen en nu is het weer Melvin Manhoef...
Zeer flauw van degene die zulke roddels te wereld in helpt, tegenover de vechters, tegenover het publiek en ook tegenover Simon zelf!!!

groetjes M.Hersisia

Steve-o
02-06-2005, 01:20
Daar heb jij helemaal gelijk in M.Hersisia.

ashi76
02-06-2005, 01:52
Ik vind dat deze guest zijn vraag toch vrij netjes stelt.

Hij heeft blijkbaar een roddel gehoord en zou deze graag ontkracht hebben.

Overigens ben ik het met i love ko's eens dat we er gewoon vanuit kunnen gaan dat de verdere partijen doorgaan, aangezien er op de site van Simon Ritz geen verdere afmeldingen staan.

}|^-_-^|{
03-06-2005, 11:05
klopt het dat björn bregy niet vecht? zo nee: kan hij dan niet vervangen worden door hardonck? lijkt me een mooie ruil.

mama
03-06-2005, 11:33
klopt het dat björn bregy niet vecht? zo nee: kan hij dan niet vervangen worden door hardonck? lijkt me een mooie ruil.

Dat klopt. De Wit heeft een blessure dus de hele partij gaat niet door.

}|^-_-^|{
03-06-2005, 12:29
klopt het dat björn bregy niet vecht? zo nee: kan hij dan niet vervangen worden door hardonck? lijkt me een mooie ruil.

Dat klopt. De Wit heeft een blessure dus de hele partij gaat niet door.

het credo 'houd de site van simon in de gaten, daar staat het gelijk op' is dus onzin?

Sjaak
03-06-2005, 13:44
Paul is weer heel scherp :wink:

bryan
03-06-2005, 16:26
nou om die partij maak ik me niet druk maar het wordt wel weer ff lekker tussen neus en lippen gemeld...ben benieuwd welke verrassingen daar op ons liggen te wachen....om een of andere rede heb ik ook een hard hoofd in yvel vs valentijn....

Shytown
03-06-2005, 16:57
om een of andere rede heb ik ook een hard hoofd in yvel vs valentijn

x2, vandaar dat ik nog even wacht met het kopen van een kaartje.

bryan
03-06-2005, 17:00
inderdaad niet om lullig te zijn en vind je allebei coole vechters....maar ze staan nou niet echt bekend om hun betrouwbaarheid......

Wheelie
03-06-2005, 17:03
valentijn en yvel willen beide erg graag tegen elkaar vechten, zie dan ook geen reden om te denken dat deze partij niet doorgaat.,
zou echt heel jammer zijn als het niet doorging in ieder geval
dit is een van de partijen waar ik voor kom.

Shytown
03-06-2005, 17:07
Nou, lees het interview van Gilbert die denkt zelf dat Valentijn niet komt opdagen (waarvoor ik geen reden zie)
En met de huidige matchmaking ga ik enkel voor deze partij en die van Bob vs Melvin, en om beide partijen zijn enkele roddels de kop opgedoken dus dat wacht ik toch maar even af.

Deuce
03-06-2005, 17:21
Valentijn VS Yvel is badblood en vica versa bij Bob Vs Manhoef......rondom die partijen zijn altijd van dit soort roddels...

Sjaak
03-06-2005, 17:27
Valentijn VS Yvel is badblood en vica versa bij Bob Vs Manhoef......rondom die partijen zijn altijd van dit soort roddels...

Yep en ik hoop dan ook dat ze gewoon doorgaan en dat er niemand ernstig is geblesseerd :roll:

Sjaak
03-06-2005, 23:29
Nog steeds niks te melden ?

}|^-_-^|{
04-06-2005, 17:27
klopt het dat björn bregy niet vecht? zo nee: kan hij dan niet vervangen worden door hardonck? lijkt me een mooie ruil.

Dat klopt. De Wit heeft een blessure dus de hele partij gaat niet door.

het credo 'houd de site van simon in de gaten, daar staat het gelijk op' is dus onzin?

Ik heb je in een PM uitgelegd hoe en wat, dus ik hoop dat je met die uitleg tevreden bent.

Sjaak, verder is er niets te melden.

:thumbs:

Anonymous
04-06-2005, 19:08
geen Bregy, Thonhauser... zijn er al vervangers voor deze vechters?

Anonymous
04-06-2005, 19:09
Sorry was ik hierboven. Manhoef knie stuk?

MZN
04-06-2005, 20:38
geen Bregy, Thonhauser... zijn er al vervangers voor deze vechters?

Ik lees net dat ze achter Murad Chunkaiev aan zitten om die te krijgen als vervanger voor Thonhauser...