PDA

View Full Version : Rutz: Pajunsuk Vs Tarek Slimani



Biiyen
02-06-2005, 16:12
Das dus redelijk officieel lijkt me :lol:

Matchmaking Arena (http://www.simonrutzpromotions.nl/nl/matchmaking-muaythai.html)

bryan
02-06-2005, 16:16
call me stupid maar wie the fuck is dat nou weer ?

Anonymous
02-06-2005, 16:31
Persoonlijk zit ik hier niet op te wachten. Best een goede vechter maar vreemde keus voor zo'n evenement. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit een financiele keus geweest is.

Maar goed als het zo moet; als het maar met ellebogen is! Go Panjunsuk!

Anonymous
02-06-2005, 18:04
Rrrrright...
Weer hetzelfde wat ik over Zeyada zei: Slimani is een topvechter, maar nog niet op het niveau van Pajunsuk. Verdomme, zet Drago dan tegen Pajunsuk en Slimani tegen Direkci :(

Anonymous
02-06-2005, 19:38
Rrrrright...
Weer hetzelfde wat ik over Zeyada zei: Slimani is een topvechter, maar nog niet op het niveau van Pajunsuk. Verdomme, zet Drago dan tegen Pajunsuk en Slimani tegen Direkci :(


geen slecht idee

drago heeft toch wat meer op zijn conto

Anonymous
03-06-2005, 00:36
onderschat direcki niet

en lees de gatsenboek bij www.fight.nl dan weet je waarom SImon die keus heeft gemaakt

Octavius
03-06-2005, 02:27
De Murat is zeker niet slecht. Vele kennen hem niet omdat het een Belg is. Maar onderschat hem niet.

lil´kickboxer
03-06-2005, 09:02
Ik denk dat men Slimani niet moet onderschatten. Hij heeft zijn laatste partijen voor zover ik weet op ko gewonnen. Ik geef hem zeker een kans!!!

bryan
03-06-2005, 09:34
nogmaals..wie is dat ? tegen welke goede a-klassers heeft hij al gestaan ? iemand zijn totale lijst gezien ?

mama
03-06-2005, 09:39
Ik denk dat Simon geen pannenkoek in de ring zal zetten. Maar wie kan je op het laatste moment in zetten tegen zo'n topper?
Degene die nu al in de Arena staan hebben op hun tegenstander hun training aangepast. Die willen dat niet ineens op het laatste moment omgooien.
Simon had ook de hele partij kunnen schrappen en dat zou helemaal jammer geweest zijn.

mama
03-06-2005, 09:48
Volgens mij was de no contest tegen Abdel Zaiter van Pancration in Bijlmersporthal. Maar dat was vorig jaar Maart. Dus hij is al een tijdje een A vechter.

Anonymous
03-06-2005, 10:04
Volgens mij was de no contest tegen Abdel Zaiter van Pancration in Bijlmersporthal. Maar dat was vorig jaar Maart. Dus hij is al een tijdje een A vechter.

ja ok, maar in vergelijking met Pajonsuk met zijn 321 ( :D ) partijen staan die 9 partijen natuurlijk in schril contrast.

Er staat ook dat ie er NUL heeft verloren :roll:

Anonymous
03-06-2005, 12:45
Ongeloofelijk dat hij Amir Zeyada opzij zet voor deze vechter het zal wel om de centen gaan zo als altijd.Amir staat bekend als een knokker,deze jongen zal wel vechten om te overleven .geen goede zet van Simon Rutz!!!

Sjaak
03-06-2005, 12:48
In de Arena horen alleen TOP vechters t staan en bij sommige namen kan je je twijfels hebben :roll:

Muay Thai Elite
03-06-2005, 12:52
Ook 'nieuwe' A-klassers verdienen een kans om de ogen op zich gericht te krijgen. Elke A-klasser is een topvechter.

Anonymous
03-06-2005, 12:54
Volgens mij was de no contest tegen Abdel Zaiter van Pancration in Bijlmersporthal. Maar dat was vorig jaar Maart. Dus hij is al een tijdje een A vechter.

ja ok, maar in vergelijking met Pajonsuk met zijn 321 ( :D ) partijen staan die 9 partijen natuurlijk in schril contrast.

Er staat ook dat ie er NUL heeft verloren :roll:

Yep, maar dat lijkt me eerlijk gezegd een beetje ongeloofwaardig

Hier staat een wat geloofwaardiger lijstje (natuurlijk ook niet compleet maar goed)

http://skvarabeergym.hp.infoseek.co.jp/skvthai.htm

Anonymous
03-06-2005, 13:03
Hij volgens mij ook al tijden niet meer in lumpini gevochten. Net als Buakaw hoeft dat ook niet meer want ze vechten nu voor het echte "grote" geld.

Fr3ddy
03-06-2005, 14:01
Ook 'nieuwe' A-klassers verdienen een kans om de ogen op zich gericht te krijgen. Elke A-klasser is een topvechter.
:thumbs:

Maar ja.. ik koop geen kaartje van 75 Euro om in de ArenA te zitten :wink:

Ik kan best begrijpen dat dit bij sommige mensen de wenkbrauwen doet fronzen...