PDA

View Full Version : Dalgliesh en Maulany



Anonymous
03-06-2005, 16:32
Zijn ze weg bij Bob? Ik heb zoiets gehoord maar ik lees er niks over, of is dit 1 van de vele roddels!?

Shytown
03-06-2005, 16:50
http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=11899&highlight=schreiber

Hans
10-06-2005, 12:28
Heeft Dick Vrij een eigen MMA team nou?
Dat zou wel gaaf zijn!

The Bulldog
10-06-2005, 13:19
Dave is ook lid van dit forum volgens mij, toch?

dus Dave, zou jij iets kunnen neerzetten om iets aan duidelijkheid te kunnen geven.

Ik vraag niet om roddels , maar om de situatie rondom jouw omdat ik weet dat je alleen voor jezelf kan praten.

appelsap
10-06-2005, 13:46
Dave is ook lid van dit forum volgens mij, toch?

dus Dave, zou jij iets kunnen neerzetten om iets aan duidelijkheid te kunnen geven.

Ik vraag niet om roddels , maar om de situatie rondom jouw omdat ik weet dat je alleen voor jezelf kan praten.

Bel hem anders ff.

The Bulldog
10-06-2005, 14:37
Dave is ook lid van dit forum volgens mij, toch?

dus Dave, zou jij iets kunnen neerzetten om iets aan duidelijkheid te kunnen geven.

Ik vraag niet om roddels , maar om de situatie rondom jouw omdat ik weet dat je alleen voor jezelf kan praten.

Bel hem anders ff.

:twak:

Wheelie
10-06-2005, 14:59
Dave is ook lid van dit forum volgens mij, toch?

dus Dave, zou jij iets kunnen neerzetten om iets aan duidelijkheid te kunnen geven.

Ik vraag niet om roddels , maar om de situatie rondom jouw omdat ik weet dat je alleen voor jezelf kan praten.

Bel hem anders ff.

appelsap = correct

heb ik ook gedaan toen ik het wilde weten ;)

:lol:

The Bulldog
10-06-2005, 15:01
Dave is ook lid van dit forum volgens mij, toch?

dus Dave, zou jij iets kunnen neerzetten om iets aan duidelijkheid te kunnen geven.

Ik vraag niet om roddels , maar om de situatie rondom jouw omdat ik weet dat je alleen voor jezelf kan praten.

Bel hem anders ff.

appelsap = correct

heb ik ook gedaan toen ik het wilde weten ;)

:lol:

Ik probeer een vraag te adresseren , omdat ik het geroddel niet echt een sterk punt vind op het forum....maar begrijp dat Appelsap en Wheelie telefonisch contact preferen zodat de rest in onzekerheis verblijft en terug grijpt naar het geroddel.... :lol:

Wheelie
10-06-2005, 15:08
Bob en Dick hebben hun zakelijke overeenkomst ontbonden. aangezien bob met team schreiber in dick zijn sportschool zat, was de consequentie natuurlijk dat bob een andere locatie moest gaan zoeken om les te gaan geven aan zijn team schrijber. deze loctie ligt in wormer. Er zijn op dit moment 3 wedstrijd vechters die besloten hebben om in beverwijk te blijven trainen waar dick nu zijn eigen team opzet.


Dave is een van de vechters die in Beverwijk is blijven trainen.

The Bulldog
10-06-2005, 16:18
Bob en Dick hebben hun zakelijke overeenkomst ontbonden. aangezien bob met team schreiber in dick zijn sportschool zat, was de consequentie natuurlijk dat bob een andere locatie moest gaan zoeken om les te gaan geven aan zijn team schrijber. deze loctie ligt in wormer. Er zijn op dit moment 3 wedstrijd vechters die besloten hebben om in beverwijk te blijven trainen waar dick nu zijn eigen team opzet.


Dave is een van de vechters die in Beverwijk is blijven trainen.

Lijkt me wederom duidelijk... :thumbs:

Buster JM
10-06-2005, 17:30
http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=11899&highlight=schreiber

Volgens mij wordt hier alles duidelijk uit één gezet door DK!!!!!!! Respecteer het slotje....