PDA

View Full Version : Leigh Remedios VS Furdjel de Wind?



Deuce
03-06-2005, 23:34
Nu vroeg ik me zo een beetje af, ik zie Furdjel al tijden hier vechten en om eerlijk te zijn, hij staat nu op de nr 1 van de IMA...Heeft al wat titels binnen en draait vrij regelmatig zn wedstrijden. Maar ik zou hem graag eens tegen een internationaal bekende vechter willen zien, geen vage rus of andere oostblokker..(met alle respect voor hun, maar iets meer naamsbekendheid zou leuk zijn. En ik denk dat Furdtjel het daar mee eens is....)

Nu zie ik Leigh Remedios, Engelands beste knokker in hetzelfde gewicht. Het zou een mooie kans zijn om voor Leigh eens een keer in Nederland in de picture te komen staan. Plus voor Furdtjel zou het een mooie kans zijn om internationaal naam te maken.....

Lijkt mij een prima pot! Wat jullie en wie zou er winnen?

Deuce
03-06-2005, 23:38
Eigenlijk is het de nr 1 van Nederland in het gewicht tegen de Nr 1 van Engeland........

Reversal of Dan
03-06-2005, 23:44
lijkt me een vette partij. alle respect voor Fur, hij is een badass, maar ome Leigh is echt een foking MONSTER... ik ben nog nooit zo de tering in geklemt als door Leigh... het doet me nog pijn als ik eraan terugdenk...

alex da silva
04-06-2005, 08:16
nice match!!!! maar staan vechten is ook heel belangrijk...daar moet fur iets meer investeren...
en leigh = monster...goeie kans voor fur

Aaronk
04-06-2005, 10:01
niet mogelijk furjel vecht tot -76 nu.. en leigh tot 66 en 70

Deuce
04-06-2005, 10:12
Als die wedstrijd ver van te voren aangegeven wordt dat kan er toch wel wat geregeld worden met gewicht lijkt me......

Jeroen
04-06-2005, 21:19
Lijkt mij een top partij.

Leigh
04-06-2005, 21:29
i have been told that furjel has been offered a contract in japan (hope i haven't posted a secret), so it looks like he is looking to showcase his skills on the international scene. i have also been told that he has a pretty slick ground game, although i don't think he is as experienced as me

but as aaron says, he fights 2 weight classes above me, so its pointless speculating as i will never be competing at 77kg (i'm tiny, lol). its like comparing a 185lb fighter with a heavyweight

Deuce
05-06-2005, 04:25
but as aaron says, he fights 2 weight classes above me, so its pointless speculating as i will never be competing at 77kg (i'm tiny, lol). its like comparing a 185lb fighter with a heavyweight

And what if there will be a compromise about the weight, any interest to fight in Holland? And for this fight if possible?

ROIDRAGE
05-06-2005, 17:05
Leigh all the way

Leigh
05-06-2005, 18:53
sure, if he can make 145lbs and i get paid good