PDA

View Full Version : Gasttraining Ben Stelte bij Team Schreiber



Robbie
06-06-2005, 10:58
Zaterdag 4 juni j.l. heeft de bekende worstel en free-fightleraar Ben Stelte een gasttraining gegeven bij Team Schreiber te Wormer.
Ben Stelte geeft worsteltrainingen in de Halter in Utrecht, free-fightlessen bij de voltreffer in Nieuwegein en verder gasttrainingen door het hele land.

De fotografie is van Ben Pontier.


kijk verder op http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=5301&highlight=gasttraining

Robbie
06-06-2005, 11:01
Mooie foto's , mischien iets om een keer een training te verzorgen voor MMA bij ons (www.dehalter.com) op de club met Ben Stelte als er genoeg geeintereseerde zijn????

Justinian
06-06-2005, 11:13
Mooie foto's , mischien iets om een keer een training te verzorgen voor MMA bij ons (www.dehalter.com) op de club met Ben Stelte als er genoeg geeintereseerde zijn????
Lijkt me een goed plan :thumbs:

NESCIO
06-06-2005, 11:19
ben van de partij....

Anonymous
06-06-2005, 11:27
Ken wel betere trainers dan Ben Stelte :twak:

Robbie
06-06-2005, 11:28
Ken wel betere trainers dan Ben Stelte :twak:

Dan kom jij toch niet :lol: :lol:

Anonymous
06-06-2005, 11:30
Zeker niet

Anonymous
06-06-2005, 12:57
Zeker niet

Mooi 8)

Slechte ervaring gehad mischien????

Dalgliesh
06-06-2005, 13:14
Ik vind de trainingen bij Ben erg goed!

Ronny
06-06-2005, 13:20
niet om vervelend te zijn hoor, maar waar is dat hele team-schreiber gebleven?? ik kon me altijd herrineren dat er altijd een man of 50 op die foto's stond. is nu bijna gehalveerd.

Robbie
06-06-2005, 13:37
http://fighttalk.nl/images/rocket/stagebenstelten/tn_BEN_7922.JPG

Ik zou het niet weten !!!!!!!!!

Infecto Groovalistic
06-06-2005, 14:00
niet om vervelend te zijn hoor, maar waar is dat hele team-schreiber gebleven?? ik kon me altijd herrineren dat er altijd een man of 50 op die foto's stond. is nu bijna gehalveerd.
Robbie heeft ze uit de foto gehaald met photoshop :lol:

Robbie
06-06-2005, 14:22
niet om vervelend te zijn hoor, maar waar is dat hele team-schreiber gebleven?? ik kon me altijd herrineren dat er altijd een man of 50 op die foto's stond. is nu bijna gehalveerd.
Robbie heeft ze uit de foto gehaald met photoshop :lol:

Hahaha Goed he 8)

Ronny
06-06-2005, 17:41
weet iemand anders het wel?

DK
06-06-2005, 20:14
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

ievets
06-06-2005, 23:23
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

DK
07-06-2005, 13:05
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

ievets
07-06-2005, 19:59
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:

the white terror
08-06-2005, 11:16
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:ik was er niet bij maar ook ik laat je weer aftikken op een karamoekai :twak:

DK
08-06-2005, 15:41
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:ik was er niet bij maar ook ik laat je weer aftikken op een karamoekai :twak:

juist jij had hierbij moeten zijn aangezien je geen technisch wonder bent. en dan blijf ik nog mild

Tsuki
08-06-2005, 16:16
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:ik was er niet bij maar ook ik laat je weer aftikken op een karamoekai :twak:

juist jij had hierbij moeten zijn aangezien je geen technisch wonder bent. en dan blijf ik nog mild

LMFAO .............

ievets
08-06-2005, 23:29
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:ik was er niet bij maar ook ik laat je weer aftikken op een karamoekai :twak:

juist jij had hierbij moeten zijn aangezien je geen technisch wonder bent. en dan blijf ik nog mild

LMFAO .............

ZEG DAN GEWOON NIETS...

the white terror
09-06-2005, 01:14
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:ik was er niet bij maar ook ik laat je weer aftikken op een karamoekai :twak:

juist jij had hierbij moeten zijn aangezien je geen technisch wonder bent. en dan blijf ik nog mildik tik bij jou altijd om je zelfvertrouwen wat op te krikken :wink:
al heeft het nog weinig invloed gehad :wink:
mischien moet ik je toch gewoon ko slaan :twisted:

Buster JM
09-06-2005, 08:51
Niet iedereen was aanwezig en er zijn een stuk of 4 vechters weggegaan na de verhuizing uit beverwijk naar wormer.

En vanwege de korte planning konden er veel geen vrij krijgen...

ja en jij was er en hebt weer een heleboel geleerd. maar toch laat ik je ook op de volgende training weer enkel malen aftikken :wink:

Dat is ook zo...
Zo ben jij. :wink:ik was er niet bij maar ook ik laat je weer aftikken op een karamoekai :twak:

juist jij had hierbij moeten zijn aangezien je geen technisch wonder bent. en dan blijf ik nog mildik tik bij jou altijd om je zelfvertrouwen wat op te krikken :wink:
al heeft het nog weinig invloed gehad :wink:
mischien moet ik je toch gewoon ko slaan :twisted:




Ik volg deze discussie een tijdje. Zitten jullie in het zelfde team??

Ronald
09-06-2005, 09:10
Mensen, haal soms even graag een stukje van je quote weg als je gaat quoten. Dan blijft het een beetje leesbaar.

ievets
09-06-2005, 19:03
ik tik bij jou altijd om je zelfvertrouwen wat op te krikken :wink:
al heeft het nog weinig invloed gehad :wink:
mischien moet ik je toch gewoon ko slaan :twisted:




Ik volg deze discussie een tijdje. Zitten jullie in het zelfde team??

Vind je dit een hele slimme vraag. Of werk je bij eneco??

Buster JM
09-06-2005, 21:50
ik tik bij jou altijd om je zelfvertrouwen wat op te krikken :wink:
al heeft het nog weinig invloed gehad :wink:
mischien moet ik je toch gewoon ko slaan :twisted:




Ik volg deze discussie een tijdje. Zitten jullie in het zelfde team??

Vind je dit een hele slimme vraag. Of werk je bij eneco??

Ach, net op het forum probeer te observeren en zo nu en dan een vraag te stellen. Dat dit niet de meest intelligente vraag is ben ik met je eens.

Probeer het een andere keer op een ander tijdstip wederom


Ik groet u, :)

ievets
09-06-2005, 22:29
ik tik bij jou altijd om je zelfvertrouwen wat op te krikken :wink:
al heeft het nog weinig invloed gehad :wink:
mischien moet ik je toch gewoon ko slaan :twisted:




Ik volg deze discussie een tijdje. Zitten jullie in het zelfde team??

Vind je dit een hele slimme vraag. Of werk je bij eneco??

Ach, net op het forum probeer te observeren en zo nu en dan een vraag te stellen. Dat dit niet de meest intelligente vraag is ben ik met je eens.

Probeer het een andere keer op een ander tijdstip wederom


Ik groet u, :)

May the force be with you..
Succes, vragen staat vrij!!

the white terror
10-06-2005, 00:21
Ik groet u, :)[/quote]

May the force be with you..
Succes, vragen staat vrij!![/quote]je was weer niet de training het is ook niet gek dat ik je opvouw 8)
maar ik snap niet waarom je buster zijn vraag niet beantwoord :wink:

DK
10-06-2005, 18:01
theoretisch gezien train ik inderdaad samen met the white terrror, maar in de praktijk ligt dit toch iets anders. Tijdens de les moet hij heel veel aftikken en gaat ook erg vaak ko. nu probeer ik hem altijd na de les weer een beetje op te beuren en ook uit te leggen wat voor technieken we geleerd hebben die les. meestal blijven die namelijk tijdens de les niet zo erg bij hem hangen.

Buster JM
10-06-2005, 18:23
theoretisch gezien train ik inderdaad samen met the white terrror, maar in de praktijk ligt dit toch iets anders. Tijdens de les moet hij heel veel aftikken en gaat ook erg vaak ko. nu probeer ik hem altijd na de les weer een beetje op te beuren en ook uit te leggen wat voor technieken we geleerd hebben die les. meestal blijven die namelijk tijdens de les niet zo erg bij hem hangen.

Bedankt voor je uitleg. Meer vroeg ik niet. Perfect!!

the white terror
13-06-2005, 18:42
theoretisch gezien train ik inderdaad samen met the white terrror, maar in de praktijk ligt dit toch iets anders. Tijdens de les moet hij heel veel aftikken en gaat ook erg vaak ko. nu probeer ik hem altijd na de les weer een beetje op te beuren en ook uit te leggen wat voor technieken we geleerd hebben die les. meestal blijven die namelijk tijdens de les niet zo erg bij hem hangen.ik had al gepost dat ik vaak aftikte voor je zelfvertrouwen :wink:

en ik heb dat dan ook op de belgische televisie laten zien je lag binnen no-time in een sankaku :wink:

jammer dat je nog steeds denkt dat je beter bent dan mij :wink:

DK
14-06-2005, 14:48
waarom zitten bij al jou smileys je rechter oog dicht. om maar alvast antwoord op mijn vraag te geven dat komt door dat je constant op mijn linker stopstoot loopt.

Aaronk
14-06-2005, 15:36
Dk, ben jij niet die jongen die op een gala naar me toe kwam voor wat kata advies? geloof in purmerend

the white terror
14-06-2005, 16:40
waarom zitten bij al jou smileys je rechter oog dicht. om maar alvast antwoord op mijn vraag te geven dat komt door dat je constant op mijn linker stopstoot loopt. :shock:

dit moeten we vanavond maar eens een keer uitvechten met een goede ringarts erbij voor jou geblesseerde hand van het vele aftikken :twak:

Buster JM
14-06-2005, 16:42
Ik vraag niks meer!! Kiek wel uut. :wink:

DK
14-06-2005, 21:46
volgens mij deed ik juist was kata´s voor. en jij zei toen tegen mij dat je vond dat die specifieke kata´s op het strand beter tot hun recht zouden komen.

en white terror die ko van je laatst door mij heeft je hersens toch meer beschadigt als ik dacht.

ievets
14-06-2005, 22:06
volgens mij deed ik juist was kata´s voor. en jij zei toen tegen mij dat je vond dat die specifieke kata´s op het strand beter tot hun recht zouden komen.

en white terror die ko van je laatst door mij heeft je hersens toch meer beschadigt als ik dacht.


theoretisch gezien train ik inderdaad samen met the white terrror, maar in de praktijk ligt dit toch iets anders. Tijdens de les moet hij heel veel aftikken en gaat ook erg vaak ko. nu probeer ik hem altijd na de les weer een beetje op te beuren en ook uit te leggen wat voor technieken we geleerd hebben die les. meestal blijven die namelijk tijdens de les niet zo erg bij hem hangen.ik had al gepost dat ik vaak aftikte voor je zelfvertrouwen :wink:

en ik heb dat dan ook op de belgische televisie laten zien je lag binnen no-time in een sankaku :wink:

jammer dat je nog steeds denkt dat je beter bent dan mij :wink:

Hoeveel beschadiging kan je oplopen??

Meer dan iik dacht in ieder geval......... :shock:

the white terror
14-06-2005, 22:47
volgens mij deed ik juist was kata´s voor. en jij zei toen tegen mij dat je vond dat die specifieke kata´s op het strand beter tot hun recht zouden komen.

en white terror die ko van je laatst door mij heeft je hersens toch meer beschadigt als ik dacht.ik weet niet eens meer dat ik ko ging :?

jeetje :shock:

Dalgliesh
14-06-2005, 22:55
Kan hier een slotje op! Flauwekul allemaal!

the white terror
14-06-2005, 23:12
Kan hier een slotje op! Flauwekul allemaal!dit is zeer serieus

ievets
14-06-2005, 23:27
Kan hier een slotje op! Flauwekul allemaal!dit is zeer serieus

Zeker een slotje van Broersen.
Die Dave, die is goed commercieel ingesteld... :D