PDA

View Full Version : LeBanner vs Sem Schilt ? POSTER !



Wheelie
07-06-2005, 11:42
http://img255.echo.cx/img255/411/grandtourno0bz.jpg (http://www.imageshack.us)

harry
07-06-2005, 12:47
Damn gave partij :thumbs:

Mike
07-06-2005, 12:49
waar is die bult van lebanner :wink:

lijkt me zeker een top partij dit , ik denk wel dat Schilt dit wint

Steve-o
07-06-2005, 12:54
Sem slaat hem k.o.

Ossie
07-06-2005, 12:56
Ik gok ook op Schilt.

Wheelie
07-06-2005, 13:01
Damn gave partij :thumbs:

als die doorgaat wel ja :roll:

Wessa
07-06-2005, 13:08
als dit doorgaat gaat sem k.o.

HUNTER
07-06-2005, 14:21
Okee......

Omdat het in Frankrijk is, zal dit waarschijnlijk ook weer zonder knie technieken zijn. Dat is zeker in het nadeel van Sem. Le Banner is n goeie bokser, en denk ik qua pure stootkracht iets verder dan Sem, maar Sem is een veel completere vechter. Hopelijk hebben ze een onpartijdige scheids..

Anonymous
07-06-2005, 14:23
Denken jullie echt dat Sem dit gaat winnen? Niet dat ik het Sem niet gun maar tegen zo'n sterke bokser als LeBanner maakt hij echt geen kans! LeBanner op KO in de eerste ronde.

Fr3ddy
07-06-2005, 14:27
Zonder knieen denk ik dat LeBanner toch te sterk is.. Een wedstrijd met knieen zie ik Schilt wel winnen.

Anonymous
07-06-2005, 14:28
hier is dus helemaal nog niks van bekend en getekend, buiten dat zal het op muaythai regels gaan dus misschien veranderd dat de zaken een beetje voor de insiders....

Atama
07-06-2005, 15:48
Het is inderdaad zonder knie technieken en alleen Lebanner is nu vast gelegd, zijn tegenstander is nog niet bekend. (Bron netBoxe)

Hollandpride
07-06-2005, 21:04
Ik ook schat lebanner een stukje hoger in als Schilt in de K1

Highline
08-06-2005, 11:35
Ik ook schat lebanner een stukje hoger in als Schilt in de K1

jep, ik ook. maar sem heeft al meerdere toppers verslagen / onbeslist tegen gedraaid. toch hoop ik op le banner...

pisou
08-06-2005, 11:49
le banner slaat schilt binnen 30 sec ko.
Schilt mag dan wel een record van 8 winst en 1 onbeslist hebben in de k1, maar le banner is "the man".

Sem kan maar beter " even apeldoorn bellen "

mama
08-06-2005, 12:00
le banner slaat schilt binnen 30 sec ko.
Schilt mag dan wel een record van 8 winst en 1 onbeslist hebben in de k1, maar le banner is "the man".

Sem kan maar beter " even apeldoorn bellen "

:shock:

harry
08-06-2005, 12:06
le banner slaat schilt binnen 30 sec ko.
Schilt mag dan wel een record van 8 winst en 1 onbeslist hebben in de k1, maar le banner is "the man".

Sem kan maar beter " even apeldoorn bellen "

:shock:

Foutje bedankt... tis nog vroeg voor mij

Wheelie
08-06-2005, 12:09
ik ben het met pisou eens

tabrizie187
08-06-2005, 12:09
foutje :?

tabrizie187
08-06-2005, 12:10
nu komt het er maar uit die le banner moet gewoon neer ik haat hem en waarom ik weet niet

maar die sem moet niet echt veel problemen ondervinden van le banner daarom denk ik ook dat hij hem vroegtijdig de vlakte neerslaat :twak: :twak: :twak: :twak: :twisted:

pisou
08-06-2005, 12:13
cynisch bedoeld van geloof, holland pride komt uit apeldoorn dus zuurder kan ik het niet maken,

en kevin heeft ook gelijk!!!!

Wheelie
08-06-2005, 12:50
en kevin heeft ook gelijk!!!!
zo is dat :thumbs:

Tsuki
08-06-2005, 12:57
als het in Frankrijk is zonder knieen dan is Schilt zeker in het nadeel, toch denk ik dat Sem voor iedereen moeilijk te bevechten is.

Virus
08-06-2005, 13:04
...maar Sem is een veel completere vechter dan Le Banner...

Ook ik hoop op een onpartijdige scheidsrechter maar wat zeg je me hier dan nu... :shock:

Als Jerome een kin van staal zou hebben was en is hij een top 3 K1 atleet...

Octavius
08-06-2005, 13:13
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.

H POWER
08-06-2005, 13:50
Als Jerome een kin van staal zou hebben was en is hij een top 3 K1 atleet...

Als..was..is ,zit jij toevallig ook in verzekeringen? :P
Als jerome een paraplu bij zich heeft wanneer het regent word ie niet nat,jammer genoeg heeft ie geen paraplui. maar zou ie een paraplu hebben gehad toen het regende was ie waarschijnlijk droog gebleven.
Hij is trouwens voor drooggebleven.

Jay Hoov
08-06-2005, 14:55
Jerome heeft meer ervaring op K1 gebied, waarschijnlijk GEEN knieen, ook een groot voordeel voor Jerome, en betere boks technieken!!

Daar tegen over is Sem lekker lang, goeie traptchnieken, en Jerome heeft een zwakke kin.....'

In mijn ogen kan het dus alle kanten op !!!!!

The Bulldog
08-06-2005, 15:10
KAn denk ik ook alle kanten op...
wat betrft vechtstijl ik Jerome in mijn ogen ook een stuk completer, maar ja het verleden heeft uitgewezen dat Sem tegen grote namen kan winnen.

Voor Nl mooi als Sem wint ...

maar ben erg fan van de stijl van Jerome...

Anonymous
08-06-2005, 19:48
schilt is alleen maar lang maar kickboksen ik weet het niet?

Anonymous
08-06-2005, 19:56
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.


"Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst",haha hier is vast over nagedacht octavius maar volgens mij kan je met jouw "gouden formule" mij ook voor jlb zetten.
Vind dit soort uitspraken wel heel simplistisch.

H POWER
08-06-2005, 19:57
Hierboven was ik dus

Anonymous
09-06-2005, 10:11
Hierboven was ik dus

Geachte moderators,jullie vragen mij altijd,om anonieme roddels,die krijgen jullie dan ook.Maar als ik zelf eens iets op het forum gooi,omdat het waar is,word ik er gelijk er af gahaald.Waaromnou,? dan ook niet meer om roddels zeuren hoor.Ik wou het gewoon even kwijt.

Anonymous
09-06-2005, 10:19
Hierboven was ik dus



Dit ging over Hoost vs Vos en Haring vs Aarts. Wie krijgt nou wat? :x :o

H POWER
09-06-2005, 11:27
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.

Vechtsport irritatie top 10.

2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld/fora

Fr3ddy
09-06-2005, 11:35
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.

Vechtsport irritatie top 10.

2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld/fora
4. Mensen die zwaar fanatiek fan zijn van 1 persoon, die verafgoden.. volgens mij zelfs een stijve van krijgen als ze achter hun compje zitten. En de mening van een objectief persoon stelselmatig de grond inboren, omdat hun eigen niet objectieve mening toch altijd beter is.

mama
09-06-2005, 11:37
ff ontopic blijven heren
daar is deze (http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=12524) topic al over

Anonymous
09-06-2005, 11:39
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.

Vechtsport irritatie top 10.

2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld/fora
4. Mensen die zwaar fanatiek fan zijn van 1 persoon, die verafgoden.. volgens mij zelfs een stijve van krijgen als ze achter hun compje zitten. En de mening van een objectief persoon stelselmatig de grond inboren, omdat hun eigen niet objectieve mening toch altijd beter is.


:D :D

Freddy slaat hier de spijker op zijn kop!

H POWER
09-06-2005, 12:07
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.

Vechtsport irritatie top 10.

2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld/fora
4. Mensen die zwaar fanatiek fan zijn van 1 persoon, die verafgoden.. volgens mij zelfs een stijve van krijgen als ze achter hun compje zitten. En de mening van een objectief persoon stelselmatig de grond inboren, omdat hun eigen niet objectieve mening toch altijd beter is.

5.mensen met lange tenen/zere schenen

mama
09-06-2005, 12:22
zo klaar!!!!!!!!!!!!!
ONTOPIC BLIJVEN :twak:
dank u