PDA

View Full Version : K-1 naar Rutz en K-1 MAX in NL naar RINGS/TEAM AERTS



Anonymous
07-06-2005, 20:50
Op fighttalk staat te lezen:

[i]"Bronnen hebben bevestigt dat volgend jaar in de Arena een K-1 voor zwaargewichten wordt georganiseerd. De K-1 MAX zou naar RINGS/TEAM AERTS gaan die met een voorronde-evenement de winnaar een plaats in Japan garanderen. Aangezien RINGS/TEAM AERTS ook in de running waren om het zwaargewichtevenement te organiseren heeft Peter Aerts al aangegeven NIET in de Arena te vechten. Hij zal waarschijnlijk een ‘super-bout’ vechten bij de K-1 MAX voorronde, waarvan hij zelf mede-organisator wordt. De K-1 voor zwaargewichten is volgend jaar in juni (Arena), de K-1 MAX voorronde zal waarschijnlijk in maart of april zijn in Utrecht"

------------------------------------------------------------------------

Dit zou wel top zijn! Wel jammer dat Peter niet aan het toernooi zal deelnemen. Maar eindelijk Aerts weer een keer in Nederland :D :D
K-1 Max is mijn favoriete klasse. Mooier kan het niet.

Hollandpride
07-06-2005, 21:09
Vette shit dit!!!

jaco
07-06-2005, 21:31
goed nieuws, dit belooft wat

Ossie
07-06-2005, 22:57
Dit zou idd. echt geweldig zijn.

Anonymous
07-06-2005, 22:57
Ik vind dat er meer goeie vechters zijn in de gewichtklasse tussen de 70 en 80 kilo...dan de zwaargewichten....


en dus zou ik een toernooi zoals rutz die heeft georganiseerd (-75) meer waarderen dan de K1

Kameleon
08-06-2005, 15:51
Ik ben meer geinteresseerd in de K-1 Max dan de zwaargewichten K-1. Dat is de laatste tijd meer een freakshow aan het worden met al die rare gevechten. Bij de K-1 Max is het topsport. Veel meer spetterende partijen. Wie gaan er in Nederland deelnemen en wat kan men winnen? We hebben in ieder geval in die klasse keuze genoeg:
- Chahbari
- Caupain
- Diender
- Dijkstra
- Hoes
- Sauer
- Kraus
- Drago (-70kg?)
- vergeet ik iemand?

je kan dus wel een aardige line-up maken dacht ik zo...

dtgerald
08-06-2005, 17:56
Ik wil niet te vroeg juichen.