PDA

View Full Version : Vraagje over grafische rekenmachine.....



Shytown
07-06-2005, 21:27
VraagjeL ik heb een TI83 grafische rekenmachine, en nu schijnt het mogelijk te zijn om daar tekst in op te slaan....alleen wie weet hoe dat werkt?

Alvast bedankt!

D22ntjuh
07-06-2005, 21:40
ow jah hoor ik heb dr ook 1 ligt eraan wat je wilt wil je het via je computer doen?

van de comp: heb je eerst een kabeltje met usb poort en een programma nodigen dan kan je dat omzetten

zelf erin zetten: druk prgm, geef naam, druk 2nd alpha en typen maar, gegarandeert dat je een uur bezig bent met een half a4tje maargoed een beknopte samenvatting kan handig zijn

D22ntjuh
07-06-2005, 21:40
*vernieuwd* als je die tekst in prgm hebt staan vergeet dan niet om telkesn 2nd quit te doen als je uit het prgm wilt anders wis je alles en das niet prettig tijdens een tentamen e.d.

Ossie
07-06-2005, 22:04
Das idd. heel handig. Ik heb er zelf ook heel veel aan gehad tijdens de tentamens en examens op de HAVO.
Ook nu op de hogeschool gebruik ik m weleens.

Nog n tip: als je alles hebt opgeslagen, en je leest het later na, druk dan nooit per ongeluk of zo op het 'clear' knopje. Dan verdwijnt je hele zin!!

Maak daarom ook gebruik van vele zinnen, leest ook makkelijker.

Wat ik zelf altijd deed was meerdere bestanden maken. Bijv. 1 voor theorie en 1 voor berekeningen.

Of voor elk hoofdstuk een apart bestand.

Shytown
08-06-2005, 00:09
Thanx,erg handig dit
:thumbs:

Deuce
08-06-2005, 10:42
Damned die moet ik ook hebben :D

ibbie
08-06-2005, 13:08
Bij een natuurkunde toets zet ik altijd effe alle formulens erin enzo :) werkt erg goed.

D22ntjuh
08-06-2005, 13:30
als je de plus versie hebt dan staat er een heel handig knopje: apps en daar staan ook schei en natuurkundige dingen op :)

en met een btje handigheid kan je ook zelf spelletjes maken of formules zo in je GR zetten dat je alleen de gegevens in hoeft te vullen enter drukken en voila het antwoord

Octavius
08-06-2005, 14:46
Pas eentje op het Waterlooplein gekocht voor 20 euro. Very handy indeed. 8)

Jay Hoov
08-06-2005, 14:51
:? :?

Kim
08-06-2005, 16:20
inderdaad, maak voor elk onderdeel een ander hoofdstuk zodat de kans dat het gewist wordt kleiner wordt, en niet alleen regels maken omdat het makkelijker leest, maar omdat dan áls je iets wist, er maar een klein gedeelte gewist wordt, en niet een heel stuk.

Nickuraba
08-06-2005, 18:22
ik weet toevallig een plek waar men nooit controleert. Met die krengen maken de meeste mensen proggies aan en daarin gaan ze zitten typen, genoeg leraren hebben dat wel door. Je meot na het grafieken menua waar je Y1 Y2 en alles in kan vullen, dan gan je na de onderste, ga jhe er 3 witregels onderzitten en iemand kan zien wat je daar tikt.