PDA

View Full Version : Errol Zimmerman vecht tegen Mutlu in de Arena



Highline
08-06-2005, 12:15
sowa vecht tegen rodney en errol vecht tegen mutlu :thumbs:

team dekkers/ golden glory (breda) is goed vertegenwoordigd:

saki, errol en leko :thumbs: suc6 mannen

Wheelie
08-06-2005, 12:20
Ik had liever een andere vervanger gezien voor thonhauser :roll:

Anonymous
08-06-2005, 12:23
Ik vind de line-up zodanig ingedund met de oorspronkelijke line up, dat ik heb besloten niet te gaan.

Ik wacht vol spanning op de aankondinging betreffende oktober in Ahoy.

Ton
08-06-2005, 12:38
Sorry maar... Sowa... ken ik die?

Tsuki
08-06-2005, 12:50
hoe ziet de complete line up er nu uit ?

Biiyen
08-06-2005, 13:03
hoe ziet de complete line up er nu uit ?

et is idd flink uitgedund :cry: maar ja, er is nu wel een extra MT partij bijgekomen, daar ben ik persoonlijk dan wel weer blij mee.

MMA

Manhoef - Schreiber
Vader - Dalgliesh
Santiago - Radev
Yvel - Overeem
Ubeda - Pislik

MT

Faverus Vs Sowa
Zimmermann - Mutlu
Hari - Leko
Slimani - Pajunsuk
Drago - Direcki
Saki - Vitali
Mes - Simson
Kaas - Gunyar
Spejbel - Semtex

en 1 Boks partij met Regilio Aaron

Wheelie
08-06-2005, 13:06
hoe ziet de complete line up er nu uit ?

et is idd flink uitgedund :cry: maar ja, er is nu wel een extra MT partij bijgekomen, daar ben ik persoonlijk dan wel weer blij mee.



ik niet, had liever meer MMA gezien

M.Hersisia
08-06-2005, 13:12
Sorry maar... Sowa... ken ik die?


Yep Zowa die kennen we... wint de laatste tijd veel op KO en heeft in zijn carriere nog nooit acht tellen gehad... So watch him..!

Wix
08-06-2005, 13:16
Sowa is misschien niet de vervanger waar iedereen op hoopte maar hij maakt echt wel een goede kans tegen Rodney. Ik vind het wel een leuke match, het is in mijn ogen iig zeker geen mismatch.

Peete
08-06-2005, 13:40
Ik had ook liever meer mma gezien, nu maar hopen dat bob vs melvin meer dan vuurwerk gaat worden :!: :!:

Tsuki
08-06-2005, 14:33
veel te weinig MMA sory dat ik het zeg

Ton
08-06-2005, 14:57
Had persoonlijk ook liever meer MMA gezien... Nu hopen dat gewoon alle partijen knallen wordt....

Muay Thai Elite
08-06-2005, 15:02
Ik zie liever Muay Thai, maar ja, smaken verschillen. Errol Zimmerman is in ieder geval wel een talentje!

Highline
08-06-2005, 15:11
Ik zie liever Muay Thai, maar ja, smaken verschillen. Errol Zimmerman is in ieder geval wel een talentje!

dat is hij zeker! bij het grote publiek is errol (volgens mij) nog redelijk onbekend. errol heeft de laatste tijd veel in het buitenland gevochten en veelal op ko gewonnen in de eerste paar rondes. hij traint keihard en ook met het golden glory team. laatst heeft hij nog de nederlandse titel verovert van bas van den muijsenberg op ko in ronde 1. ook simon erkend dit talent blijkbaar. Harstikke mooi dat errol die pas 18 of mss net 19 is nu al op zon groot evenement mag draaien :thumbs:

Muay Thai Elite
08-06-2005, 15:31
Die partij heb ik mogen bijwonen. Wat een beukpot was dat. Ben benieuwd naar dat 'menneke' ;) :thumbs:

Highline
08-06-2005, 15:48
Die partij heb ik mogen bijwonen. Wat een beukpot was dat. Ben benieuwd naar dat 'menneke' ;) :thumbs:

jep daar was ik ook bij. ik heb errol vanaf de c klasse zien vechten. ook bij de k-1 in tenerife heeft hij het tot een 2 de plaats gehaald!

Ronald
08-06-2005, 19:59
Yep, ik had ook liever meer MMA partijen gezien.

Daarnaast mis ik ook gewoon een échte grote naam. Ik had graag een K-1, Pride of UFC topper aan het werk gezien.

Hollandpride
08-06-2005, 20:08
Bagger man dit!

Hoe minder Muay Thai, hoe beter (of zet er echte K1 toppers neer).

MMA willen we!

Ik begin steeds meer te balen van mijn kaartje van 73 euro :evil:

Peete
08-06-2005, 20:36
wie vechten er in het voorprogramma eigenlijk?

Marco
08-06-2005, 21:16
is thonhauser geblesseerd ?

Ossie
08-06-2005, 22:40
Klopt het dat Mutlu vs. Zimmerman verplaatst is naar het hoofdprogramma?

Anonymous
08-06-2005, 23:13
Idd jammer het wegvallen van een mooie mmapartij :?

Highline
08-06-2005, 23:34
Yep, ik had ook liever meer MMA partijen gezien.

Daarnaast mis ik ook gewoon een échte grote naam. Ik had graag een K-1, Pride of UFC topper aan het werk gezien.

en leko dan??

Sjaak
08-06-2005, 23:55
Haha hij heeft gelijk, Stefan Leko is een hele GROTE naam :thumbs:

Hollandpride
09-06-2005, 00:16
Ja das de enigste echte topper. De rest zijn allemaal goede vechters, maar geen wereldtop.

Volgend jaar geen It's showtime voor HP.

Baggergala met baggerpartijen!

Nicky
09-06-2005, 00:25
Wacht ff... Ik denk dat de lat ff te hoog gelegd word.

Er is geen enkel gala in NL wat hier aan kan tippen dit is de top van NL, Europa en sommige ook de Wereld.

En baggerpartijen....? Dat kan je pas zeggen NA de partijen want het kunnen wel allemaal ROCKY PARTIJEN worden en dan was het in eens een top gala met een super sfeer.

Dus gewoon lekker afwachten en vooralsnog is het een line up super.

Ronald
09-06-2005, 00:46
en leko dan??
De afgelopen tijd heeft Leko in Pride zware nederlagen geleden. Als K-1 vechter heeft Leko de afgelopen 2 jaar niet in de finale gestaan en is binnen de K-1 nauwelijks actief geweest. Daarmee kun je Leko op dit moment toch moeilijk een topper noemen.

Voor Leko is het denk ik zijn rentree binnen de K-1. Begrijp me niet verkeerd, een mooie partij hoor waar ik zelfs naar uitkijk, maar het is geen Ignashov vs Schilt (los van het feit of de partij op zich het nodige spektakel gaat bieden).

Overigens vind ik ook niet dat de lat te hoog gelegd wordt. Het is een vergelijk met voorgaande jaren toen bijvoorbeeld ook iemand als Vovchanchin op het programma stond.

Highline
09-06-2005, 01:11
en leko dan??
De afgelopen tijd heeft Leko in Pride zware nederlagen geleden. Als K-1 vechter heeft Leko de afgelopen 2 jaar niet in de finale gestaan en is binnen de K-1 nauwelijks actief geweest. Daarmee kun je Leko op dit moment toch moeilijk een topper noemen.

Voor Leko is het denk ik zijn rentree binnen de K-1. Begrijp me niet verkeerd, een mooie partij hoor waar ik zelfs naar uitkijk, maar het is geen Ignashov vs Schilt (los van het feit of de partij op zich het nodige spektakel gaat bieden).

Overigens vind ik ook niet dat de lat te hoog gelegd wordt. Het is een vergelijk met voorgaande jaren toen bijvoorbeeld ook iemand als Vovchanchin op het programma stond.

gedeeltelijk mee eens.Leko had imo gewoon niet in pride moeten vechten. Over de k-1: er zijn wat financiele problemen geweest met het management volgens mij (ik weet er het fijne ook niet van en dat wil ik graag zo houden) waardoor hij toen vervangen is door een adnere vechter. vlak daarna heeft hij een rughernia gehad en is hier 2 maal aan geopereerd. onlangs heeft hij in duitsland gevochten en gewonnen. ik denk idd dat je dit kan zien als leko zijn rentree maar leko is op dit moment (in mijn ogen maar ik ben mss wel bevooroordeeld) een topper die het op veel gala's in de wereld goed zal doen en op financieel gebied kaarten zal verkopen! alleen omdat leko tijdelijk uit de picture was voor sommige betekend dit niet dat hij ineens topper af is :) (begrijp me niet verkeerd dit is geen persoonlijke aanval hoor :thumbs: )

ik ben erg benieuwd naar de partij van leko vs badr!

Fr3ddy
09-06-2005, 01:45
Ik kan best begrijpen dat de mensen die een kaartje hebben (73 Euro is een HOOP!! geld) een beetje teleurgesteld zijn in de gang van zaken..

Maar absolute wereldtoppers staan er wel!

Panjonsuk
Simson
Mes
Leko
Kaas

De kickboksline-up is imo kwalitatief gezien beter dan een gemiddeld K-1 evenement in Japan!

Alleen vind ik dat de MMA line-up wat mager is voor zo'n (beoogd) groot evenement. De wedstrijd Faverus - Thonhauser was een partij waar heel veel mensen naar uit keken!
Persoonlijk had ik graag een naam als Schilt wel willen zien.. rematch tegen Yvel?[/url]

Hollandpride
09-06-2005, 02:48
Freddy heeft wel gelijk met die kickboks toppers, maar die ken ik niet zo goed (behalve Leko dan). Ze zullen afgezien van kickboksliefhebbers dan ook geen vole zalen trekken imo. K1 toppers wel, want die zijn veel bekender onder het grote publiek.

De MMA line-up is waardeloos voor zo'n groot gala, afgezien van Yvel tegen Overeem en Schreiber tegen Manhoef dan.

Hollandpride
09-06-2005, 02:50
Ik heb het iig al een beetje gehad met dit gala en z'n vervangers. Toen ik mijn kaartje in december vorig jaar kocht was de line up wel ff iets anders.

micha
09-06-2005, 02:54
Ik heb het iig al een beetje gehad met dit gala en z'n vervangers. Toen ik mijn kaartje in december vorig jaar kocht was de line up wel ff iets anders.

wil je je kaartje verkopen?

Hitman
09-06-2005, 13:11
ik vind het idd wel erg kut zo met al die vervangingen en had graag wat meer mma gezien maarja het is niet anders en ik denk wle dat die onbekende namen zich graag in de kijker willen vechten dus ik denk wel dat we wat spektakel te zien krijgen.
Maar toch jammer dat er altijd zoveel gewijzigd moet worden in line - up

en zou iemand de volgorde van de partijen even willen doorgeven als die al bekend is ?

mama
09-06-2005, 13:20
het is bij ieder gala zo dat er vechters afzeggen. Of nog erger gewoon niet komen opdagen. Dus het is niet bijzonder dat het bij een gala in de Arena of in Ahoy ook gebeurt.
Kom op niet zo zeuren. Ik denk dat het een super gezellig gala gaat worden met goede partijen.

Jeru
09-06-2005, 13:26
Volgend jaar maar een blanco poster maken en geen line-up een half jaar van tevoren. Thema avond: The Surprise Show. Gewoon je kaartje blind kopen zonder dat je weet wie er komt. Kan het alleen maar meevallen :wink:

Hollandpride
09-06-2005, 20:51
Ik heb het iig al een beetje gehad met dit gala en z'n vervangers. Toen ik mijn kaartje in december vorig jaar kocht was de line up wel ff iets anders.

wil je je kaartje verkopen?

Nope sorry, wil It's Showtime wel een keertje meemaken. Ben alleen een beetje teleurgesteld.