PDA

View Full Version : Terrorist krijgt 10.000 euro schadevergoeding van Nedrland



Biiyen
08-06-2005, 11:26
Een man die vorig jaar werd gearresteerd en zes dagen werd vastgehouden op verdenking van het plannen van een terroristische aanslag tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, is vandaag een schadevergoeding van 10.000 euro toegekend. De Syriër Gaffar H. had 50.000 euro geëist, maar liet via zijn advocaat weten tevreden te zijn met de uitspraak.

De 38-jarige man uit Beek-Ubbergen werd samen met de 33-jarige Libanees Khalid M. opgepakt nadat de politie informatie ontvangen had over een ophanden zijnde actie tegen militaire deelnemers aan de Vierdaagse. Een telefoonnummer in de mobiel van de Syriër was volgens het OM een link naar het terreurnetwerk al-Qaeda. H. werd echter zes dagen na zijn arrestatie weer op vrije voeten gesteld. Het OM bepaalde in november 2004 geen verdere vervolging in te stellen, omdat het onvoldoende belastend bewijsmateriaal had.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/54802

Biiyen
08-06-2005, 11:27
BOOS
KWAAD

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

KUT LAND

6 dagen vastzitten en 10.000 euro krijgen... das goedverdoeme 1700 per dag... OM fuckers hier, echte fuckers zijn het.

onthoud maar goed: als je in Nederland wordt opgeblazen door een terrorist dan heb je het zelf betaald!

Deuce
08-06-2005, 11:57
Ik ken een jongen die ook onschuldig vast had gezeten, die kreeg iets van 35 euro per dag dat hij vast had gezeten :?

Sjaak
08-06-2005, 12:53
BOOS
KWAAD

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

KUT LAND

6 dagen vastzitten en 10.000 euro krijgen... das goedverdoeme 1700 per dag... OM fuckers hier, echte fuckers zijn het.

onthoud maar goed: als je in Nederland wordt opgeblazen door een terrorist dan heb je het zelf betaald!

Waar kan ik boeken voor een maandje "onterecht" vastzitten, leverd me zo 30.000 euro op :shock:

Inderdaad een KUT land wat dat betreft :evil:

Judas
08-06-2005, 12:55
Zoiets kan ook echt alleen weer in Nederland :twak:

Justinian
08-06-2005, 13:29
Een man die vorig jaar werd gearresteerd en zes dagen werd vastgehouden op verdenking van het plannen van een terroristische aanslag tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, is vandaag een schadevergoeding van 10.000 euro toegekend. De Syriër Gaffar H. had 50.000 euro geëist, maar liet via zijn advocaat weten tevreden te zijn met de uitspraak.

De 38-jarige man uit Beek-Ubbergen werd samen met de 33-jarige Libanees Khalid M. opgepakt nadat de politie informatie ontvangen had over een ophanden zijnde actie tegen militaire deelnemers aan de Vierdaagse. Een telefoonnummer in de mobiel van de Syriër was volgens het OM een link naar het terreurnetwerk al-Qaeda. H. werd echter zes dagen na zijn arrestatie weer op vrije voeten gesteld. Het OM bepaalde in november 2004 geen verdere vervolging in te stellen, omdat het onvoldoende belastend bewijsmateriaal had.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/54802
Euhm, waar zie jij staan dát het een terrorist betrof?

Dennis
08-06-2005, 13:32
Neemt niet weg dat 10.000 Euro erg veel is

Biiyen
08-06-2005, 13:57
Een man die vorig jaar werd gearresteerd en zes dagen werd vastgehouden op verdenking van het plannen van een terroristische aanslag tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, is vandaag een schadevergoeding van 10.000 euro toegekend. De Syriër Gaffar H. had 50.000 euro geëist, maar liet via zijn advocaat weten tevreden te zijn met de uitspraak.

De 38-jarige man uit Beek-Ubbergen werd samen met de 33-jarige Libanees Khalid M. opgepakt nadat de politie informatie ontvangen had over een ophanden zijnde actie tegen militaire deelnemers aan de Vierdaagse. Een telefoonnummer in de mobiel van de Syriër was volgens het OM een link naar het terreurnetwerk al-Qaeda. H. werd echter zes dagen na zijn arrestatie weer op vrije voeten gesteld. Het OM bepaalde in november 2004 geen verdere vervolging in te stellen, omdat het onvoldoende belastend bewijsmateriaal had.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/54802
Euhm, waar zie jij staan dát het een terrorist betrof?

een libanees en een syriër die telefoonnummer(s) heeft/hebben van leden van het Al Qaida netwerk. Voor mij genoeg rede om TERRORIST te zeggen en hem dat geld niet gunnen.

Sjaak
08-06-2005, 13:58
Waar kan ik nou boeken :roll:

Dennis
08-06-2005, 14:20
Waar kan ik nou boeken :roll:

http://www.schiphol.nl/_plattegronden/Plattegronden_overzicht.jsp?ASSORTMENT%3C%3East_id =1408474395729234&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302572269&GENERIC%3C%3Eclicked_folder_level_0=25343743025722 69&VIRTUAL_TEMPLATE%3C%3Evt_id=10134198673763247&bmUID=1118233083222&bmLocale=nl

Effe uitprinten en op een paar lokaties "bom" schrijven.

Vervolgens iemand vinden die de politie wilt tippen :thumbs:

Jay Hoov
08-06-2005, 14:56
Ik ben ook van plan een bom te plaatsen, en hoef geen geld, alleen Den Haag ligt wel plat...DAT is mijn beloning!!

Stelletje @@#$%#$^&^**&^%&^$%*(%!!!!

Leon
08-06-2005, 15:07
Terrorist worden is goed brood verdienen lees ik wel weer :?

Octavius
08-06-2005, 16:59
Een man die vorig jaar werd gearresteerd en zes dagen werd vastgehouden op verdenking van het plannen van een terroristische aanslag tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, is vandaag een schadevergoeding van 10.000 euro toegekend. De Syriër Gaffar H. had 50.000 euro geëist, maar liet via zijn advocaat weten tevreden te zijn met de uitspraak.

De 38-jarige man uit Beek-Ubbergen werd samen met de 33-jarige Libanees Khalid M. opgepakt nadat de politie informatie ontvangen had over een ophanden zijnde actie tegen militaire deelnemers aan de Vierdaagse. Een telefoonnummer in de mobiel van de Syriër was volgens het OM een link naar het terreurnetwerk al-Qaeda. H. werd echter zes dagen na zijn arrestatie weer op vrije voeten gesteld. Het OM bepaalde in november 2004 geen verdere vervolging in te stellen, omdat het onvoldoende belastend bewijsmateriaal had.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/54802
Euhm, waar zie jij staan dát het een terrorist betrof?

een libanees en een syriër die telefoonnummer(s) heeft/hebben van leden van het Al Qaida netwerk. Voor mij genoeg rede om TERRORIST te zeggen en hem dat geld niet gunnen.


Ik wordt al jaren gebeld door arabieren en pas door het consulaat van Libie. Ben dan toch geen terrorist dan. Maar toch 10.000 is veel. Goeie advocaat doet veel. En sommige NL zijn te ontwetend dat ze dat kunnen claimen.

Justinian
09-06-2005, 13:29
een libanees en een syriër die telefoonnummer(s) heeft/hebben van leden van het Al Qaida netwerk. Voor mij genoeg rede om TERRORIST te zeggen en hem dat geld niet gunnen.
Hmm dus als jij het telefoonnummer van, laten we zeggen, Volkert van der G. hebt ben je een moordenaar? Als ik een telefoonnummer van een veroordeelde crimineel in mijn telefoon heb staan, betekent dit dan dat ik ook een crimineel ben? Nee, natuurlijk niet!

In Nederland vindt beoordeling van bovengenoemde vragen plaats door een rechter, indien dit aan hem wordt voorgelegd. In casu is het OM tot de conclusie gekomen dat ze de stap naar de rechter zelfs niet eens durven nemen. M.a.w. wie ben jij om wel tot de conclusie te komen dat de betreffende kerel een terrorist is? Echt, ik word nogal moe van sensatieberichten zoals bovenstaande...

Leon
09-06-2005, 14:21
Justi, 1 telefoonnummer hebben van een gedetineerde is natuurlijk wel iets
heel anders dan van het Al Qaida. Ik zou die man wel in de gaten houden.

Justinian
09-06-2005, 14:23
Justi, 1 telefoonnummer hebben van een gedetineerde is natuurlijk wel iets
heel anders dan van het Al Qaida. Ik zou die man wel in de gaten houden.
En als die gedetineerde nou toevallig Mohammed B. betreft? Ik ben echt blij dat we hier geen juryrechtspraak hebben...

A.F.
09-06-2005, 14:48
wat een tyfus pest pleuris pokkeland is dit zeg

KRIJG allemaal LEKKER DE TOUWTYFUS PLEURIS O.M EN JUSTITIE LAFFE SMERIGE BLOEDHONDEN

Leon
09-06-2005, 14:50
Justi, 1 telefoonnummer hebben van een gedetineerde is natuurlijk wel iets
heel anders dan van het Al Qaida. Ik zou die man wel in de gaten houden.
En als die gedetineerde nou toevallig Mohammed B. betreft? Ik ben echt blij dat we hier geen juryrechtspraak hebben...

Mohammed B en Al Qaida is in mijn ogen hetzelfde 8)

Octavius
09-06-2005, 15:01
Tja een tyfus land en toch wonen we er nog allemaal zo graag.

Justinian
09-06-2005, 15:13
wat een tyfus pest pleuris pokkeland is dit zeg

KRIJG allemaal LEKKER DE TOUWTYFUS PLEURIS O.M EN JUSTITIE LAFFE SMERIGE BLOEDHONDEN
:roll: Verder alles goed?

Anonymous
09-06-2005, 15:14
wat een tyfus pest pleuris pokkeland is dit zeg

KRIJG allemaal LEKKER DE TOUWTYFUS PLEURIS O.M EN JUSTITIE LAFFE SMERIGE BLOEDHONDEN

doei! :lol:

Biiyen
09-06-2005, 15:51
wat een tyfus pest pleuris pokkeland is dit zeg

KRIJG allemaal LEKKER DE TOUWTYFUS PLEURIS O.M EN JUSTITIE LAFFE SMERIGE BLOEDHONDEN
:roll: Verder alles goed?

zie je wel... missie geslaagd!

groetjes, van de volksmenner :lol:

Justinian
09-06-2005, 16:36
wat een tyfus pest pleuris pokkeland is dit zeg

KRIJG allemaal LEKKER DE TOUWTYFUS PLEURIS O.M EN JUSTITIE LAFFE SMERIGE BLOEDHONDEN
:roll: Verder alles goed?

zie je wel... missie geslaagd!

groetjes, van de volksmenner :lol:
:lol: :thumbs:

blazin.arr0w::::
09-06-2005, 18:05
Ik ben echt blij dat we hier geen juryrechtspraak hebben...

Justi = damn correct.