PDA

View Full Version : Moordenaars Savanna krijgen 2 en 3 jaar



Sjaak
08-06-2005, 12:15
Een klein kind doodmartelen :cry:

2 en 3 jaar :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sorry hoor maar is onze rechterlijke macht helemaal leip geworden of zo :evil: Ik had al geen vertrouwen meer in onze rechtstaat maar dit slaat werkelijk alles :evil: Wat een teringhufters zeg !!

Ik zal maar niet opschrijven wat ik er precies van vindt want ik denk dat mijn reactie wordt verwijderd vanwege een paar krachttermen.

Opzouten met die gestoorde rechters en aanklagers want dit kan niet en mag niet. Ik hoop dat er iemand nu is in de kamer opstaat en dit ter sprake brengt.

Biiyen
08-06-2005, 12:25
Een klein kind doodmartelen :cry:

2 en 3 jaar :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sorry hoor maar is onze rechterlijke macht helemaal leip geworden of zo :evil: Ik had al geen vertrouwen meer in onze rechtstaat maar dit slaat werkelijk alles :evil: Wat een teringhufters zeg !!

Ik zal maar niet opschrijven wat ik er precies van vindt want ik denk dat mijn reactie wordt verwijderd vanwege een paar krachttermen.

Opzouten met die gestoorde rechters en aanklagers want dit kan niet en mag niet. Ik hoop dat er iemand nu is in de kamer opstaat en dit ter sprake brengt.

ineed.... van die 2 en 3 jaar zitten ze er feitelijk 1 en 2 jaar en dan krijgen ze een mooi plekje in een TBS kliniek.

mossad
08-06-2005, 12:47
Het is een trieste zaak dat dit soort types amper straf meer krijgen. Als ik belanghebbende in die zaak zou zijn zou ik er alles aan moeten doen om het recht niet in eigen handen te nemen.

ibbie
08-06-2005, 13:06
Minimaal 15 jaar is de goede straf

Dennis
08-06-2005, 13:13
2 en 3 jaar is inderdaad erg weinig maar volgens mij wordt hier weleens de TBS straf erg onderschat. In principe kunnen ze je daar levenslang vasthouden.

Toevallig sprak ik pas geleden nog iemand in de kroeg en die had een week voor de arrestatie van Sonja J nog met haar staan praten over koetjes en kaljes en niets vreemds gemerkt. Volgens mij schrik je je rot als je een week daarna hoort dat ze is is gearresteerd voor Moord op der kind!!!

Jay Hoov
08-06-2005, 13:16
EN IK REED DOOR ROOD, EN KREEG EEN BOETE VAN 45 EURO.....
(SNAP JE HEM)!?

Tsuki
08-06-2005, 13:18
EN IK REED DOOR ROOD, EN KREEG EEN BOETE VAN 45 EURO.....
(SNAP JE HEM)!?

nee wilde je ook TBS dan ?

Jay Hoov
08-06-2005, 13:18
Een klein kind doodmartelen :cry:

2 en 3 jaar :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sorry hoor maar is onze rechterlijke macht helemaal leip geworden of zo :evil: Ik had al geen vertrouwen meer in onze rechtstaat maar dit slaat werkelijk alles :evil: Wat een teringhufters zeg !!

Ik zal maar niet opschrijven wat ik er precies van vindt want ik denk dat mijn reactie wordt verwijderd vanwege een paar krachttermen.

Opzouten met die gestoorde rechters en aanklagers want dit kan niet en mag niet. Ik hoop dat er iemand nu is in de kamer opstaat en dit ter sprake brengt.

Je hebt helemaal gelyk Sjaak............En als jij iets flikt word je er direct op afgerekend....En anderen doen deze shit, en krijgen max 3 jaar!!!
Te gek voor woorden.....!@!@#!@#$$%%$%^#$%^@#$!@#

Anonymous
08-06-2005, 13:25
TBS met dwangverpleging betekent voor deze mensen een veel zwaardere straf dan bijvoorbeeld 12 jaar waarvan slechts tweederde hoeft te worden gezeten.

Bij TBS moet je erop rekenen dat ze de komende jaren (minstens 10) tussen de andere psycho's mogen zitten en als de TBS erop zit moeten ze hun gewone straf nog uitzitten.

Maar ja, ik ben het wel met jullie eens dat deze mensen de zwaarst mogelijke straf verdienen.

Jay Hoov
08-06-2005, 13:30
EN IK REED DOOR ROOD, EN KREEG EEN BOETE VAN 45 EURO.....
(SNAP JE HEM)!?

nee wilde je ook TBS dan ?

Ja man ja.... :?

Sjaak
08-06-2005, 13:58
Een klein kind doodmartelen :cry:

2 en 3 jaar :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sorry hoor maar is onze rechterlijke macht helemaal leip geworden of zo :evil: Ik had al geen vertrouwen meer in onze rechtstaat maar dit slaat werkelijk alles :evil: Wat een teringhufters zeg !!

Ik zal maar niet opschrijven wat ik er precies van vindt want ik denk dat mijn reactie wordt verwijderd vanwege een paar krachttermen.

Opzouten met die gestoorde rechters en aanklagers want dit kan niet en mag niet. Ik hoop dat er iemand nu is in de kamer opstaat en dit ter sprake brengt.

Je hebt helemaal gelyk Sjaak............En als jij iets flikt word je er direct op afgerekend....En anderen doen deze shit, en krijgen max 3 jaar!!!
Te gek voor woorden.....!@!@#!@#$$%%$%^#$%^@#$!@#

Jay is zeer correct :!: