PDA

View Full Version : Boodschap van leko aan badr



Highline
08-06-2005, 22:40
opgenomen bij team dekkers. afkomstig van man-magazine

klik (http://www.man-magazine.com/images/2005/juni/news/leko_msg.wmv)

First, Stefan asked us to put the message online he has for Badr Hari, the Dutch fighter he will face in the Amsterdam Arena comming Sunday.

Stefan told us in this interview that he normally doesn't fight 'children' but because of Badr's big mouth, he made an exeption.

Sjaak
08-06-2005, 22:54
opgenomen bij team dekkers. afkomstig van man-magazine

klik (http://www.man-magazine.com/images/2005/juni/news/leko_msg.wmv)

First, Stefan asked us to put the message online he has for Badr Hari, the Dutch fighter he will face in the Amsterdam Arena comming Sunday.

Stefan told us in this interview that he normally doesn't fight 'children' but because of Badr's big mouth, he made an exeption.

Haha super, Stefan wint op KO :thumbs:

Shytown
08-06-2005, 22:58
Kijk, dit is nou leuk :thumbs:

Ronny
08-06-2005, 23:40
wat gemeen van leko zeg.... :evil:

Jay Hoov
09-06-2005, 09:10
Wat er ook gebeurd...het publiek is de winnaar...OORLOG!!!!!

someone
09-06-2005, 09:12
Badr Hari over Arena 2005

Badr Hari
“STEFAN LEKO GAAT ERAAN�

Badr Hari de man met de allergrootste mond in de vechtsportwereld sinds Mohammed Ali. De man die overal schijt aan lijkt te hebben en iedereen steeds maar weer verbaast. Op 12 juni 2005 is hij pas 20 jaar oud maar doet al een frontale aanval op de absolute zwaargewicht wereldtop. Hij gaat het gevecht niet aan om te kijken waar hij als vechter staat. Nee, hij gaat het gevecht aan om Stefan Leko te vernederen en om hem daarna KO te slaan. Deze man heeft een missie: minimaal 6 keer de K1 winnen. En wie hem daarin probeert te stoppen moet neer! Badr Hari, het schoffie uit Amster-dam, heeft een grote toekomst. Maar loopt hij niet te hard van stapel om het tegen Stefan Leko op te nemen?

Stefan Leko is een vechter die volgens velen tot de vijf beste zwaargewichtvechters ter wereld behoort! Stefan Leko is ook de man die o.a. Peter Aerts, Alexey Ignashov en Remy Bonjasky heeft verslagen! Zal Stefan Leko wel onder de indruk zijn van Badr of gaat hij dit enfant terrible onderschatten?

Om maar meteen in huis te vallen is Stefan Leko niet te hoog gegrepen voor jou?
Stefan Leko is een watje!
Ik vind dit absoluut niet te hoog gegrepen. Mijn trainer vindt dit niet te hoog gegrepen en Simon Rutz vindt dit ook niet te hoog gegrepen. Er is een revolutie in het kickboksen en de revolutie dat ben ik. En houd alsjeblieft op met is Stefan Leko te hoog gegrepen. Stefan Leko gaat eraan!

Het lijkt wel of je geen geduld hebt, waarom wil je deze grote namen nu al aanvallen?
Omdat het geen grote namen zijn. Het zijn gewoon namen voor mij. Het stelt allemaal niet zoveel voor. Omdat ze voor het K1 vechten hebben ze een magische naam bij iedereen, maar voor mij zijn het gewoon tegenstanders met twee armen en twee benen. Ik vind het niveau van de K1 helemaal niet zo hoog als mensen denken en ik ga dit bewijzen. Stefan Leko is dan nog een van de betere vechters onder deze K1 vechters maar ook hij zal eraan moeten geloven.

Ben je je ervan bewust dat er ook mensen zijn die jou graag eens KO zien gaan om die grote mond te snoeren?
Maar voor die mensen doe ik het juist; dat is mijn motivatie. Iedereen wil winnen, ik ook en mensen moeten gaan accepteren dat ik gewoon de BOMB ben en niet te stoppen ben. Mensen die achter mijn staan motiveren mij niet want die staan toch wel achter mij. Het gaat juist om die groep die mij neer wil zien gaan. Mijn naam is Badr en ik ga de wereld veroveren Niets en niemand kan mij hiervan afhouden.

Wanneer wil je de stap maken om je te kwalificeren voor de K1 finale?
Ja, dat maakt mij eigenlijk niet uit. Het enige dat ik kan beloven is dat wanneer ik die stap neem, ik ook meteen de titel mee naar huis neem. Wanneer ik deze stap neem ligt aan de mensen om me heen die dit voor mij regelen.

Je bent van Marokkaanse afkomst ben je je ervan bewust dat je ondanks je jonge leven een voorbeeldfunctie hebt voor vele Marokkanen?
Voorbeeldfunctie? Ik probeer gewoon het beste te maken van mijn leven en wie daar een voorbeeldfunctie in ziet moet dat maar doen. Ik geloof ook niet zo van ik ben een Marokkaan en ik wil het Marokkaanse gevoel overbrengen. Nee, als ik toch een voorbeeldfunctie moet hebben dan maar voor iedereen, wat zijn of haar afkomst ook is.

Wat verwacht je van het komende IT’S SHOWTIME gala en over welke partij denk je dat de mensen na het gala het meeste zullen spreken en waarom?
Ik verwacht wat iedereen ervan verwacht. Het spektakel de entourage en de hele ophef erover spreekt mij erg aan. Ik heb al twee jaar op IT`S SHOWTIME gestaan en ook dit jaar zal ik hoge ogen gooien. Er staan zoveel goede partijen op het programma dat ik denk dat het publiek bij voorbaat al de winnaar is!

Wil je zelf nog wat kwijt?
Ik wil alle mensen die achter mij staan en het mogelijk maken om mij helemaal te richten op mijn vechtsportcarriere hartelijk bedanken. Of het nu goed of slecht met me gaat, deze mensen staan achter me. Ook Simon Rutz natuurlijk want zonder hem was er niet eens een IT`S SHOWTIME gala. En Yab Yum, jullie zijn toppers!




--------------------------------------------------------------------------------

Simon Rutz

Fr3ddy
09-06-2005, 10:28
Ik denk dat Leko het heel moeilijk gaat krijgen....

Dennis
09-06-2005, 10:31
Stuurde Leko ooit niet een boodschap aan Hoost dat hij te oud was

Octavius
09-06-2005, 11:20
Stuurde Leko ooit niet een boodschap aan Hoost dat hij te oud was

Maar Badr is geen Hoost.

shyne
09-06-2005, 12:26
leko gaat wel winnen! en zo niet is het zeker een knap partij :thumbs:

Justinian
09-06-2005, 13:12
Ik ga 100% voor Leko.

Steve-o
09-06-2005, 13:40
Ik wil ook dat Leko wint. Ik zou graag willen dat die grote mond van Badr gesnoerd werd. Want ik wil nu weleens zien wat hij zegt na een keiharde k.o as hij wint dan heb ik alleen nog maar meer respect voor die jongen kerel !! Leko kom op ! :!: :!: :!:

KO TKO
09-06-2005, 14:34
IK hoop dat Badr Hari op KO wint.

Remco
09-06-2005, 15:12
Ik mag Badr wel en vind de boodschap van Leko ergens een beetje zielig overkomen.

Tsuki
09-06-2005, 15:24
Leko wint dit ...............zijn uitspraak is KEWL

Ossie
09-06-2005, 17:33
Ik vind het idd. een beetje zielig ogen dat hij daarvoor speciaal iets laat opnemen.
Ik weet niet wie van de 2 dit zal gaan winnen, maar een ding weet ik wel: dit wordt echt een geweldige partij!!!!!!!!!

Marco
09-06-2005, 17:39
Leko wint op k.o. 1e ronde

Muay Thai Elite
09-06-2005, 17:59
Ik heb het ook niet zo op die Badr.. Als arrogantie kon lopen..... :roll:

Fonz
09-06-2005, 18:35
Ik hoop dat Leko wint. Na zondag horen we niet veel meer van Badr. Ik denk niet dat hij het kan opbrengen om terug te komen na een KO. Eindelijk vecht Leko gewoon weer in zijn spelletje. Die uitstapjes naar Pride moet hij ook niet meer doen.

Ossie
10-06-2005, 01:27
Ik denk dat we nog heel veel horen van Hari. Of ie nu wint of verliest. Het zou wel een hele deuk in zijn ego zijn.

Hij is idd. wel arrogant, maar ja. Die jongen is 20 en moet je eens kijken tegen wie ie allemaal heeft gestaan. Het is IMO geen misplaatste arrogantie.
En het is natuurlijk ook gewoon voor een deel show.

tabrizie187
10-06-2005, 09:54
Stuurde Leko ooit niet een boodschap aan Hoost dat hij te oud was

Maar Badr is geen Hoost.

en Hoost is ook geen Badr :twak: :twak: :twak:

Octavius
10-06-2005, 09:58
Ik denk dat we nog heel veel horen van Hari. Of ie nu wint of verliest. Het zou wel een hele deuk in zijn ego zijn.

Hij is idd. wel arrogant, maar ja. Die jongen is 20 en moet je eens kijken tegen wie ie allemaal heeft gestaan. Het is IMO geen misplaatste arrogantie.
En het is natuurlijk ook gewoon voor een deel show.

Kan zo nog tal van anderen noemen. Hoost werd binnen paar jaar tijd. Thai- kickboks WK, WK savate , WK Fullcontact. En die liep toch ook niet met een grote bek van ik ben de beste ik kan alles en iedereen aan.

En over Leko, het is all business. Net of hij dat zelf wil zo filmpje. Nee mooie truc om de ArenA vol te krijgen.

Anonymous
10-06-2005, 10:34
In de aktueel staat nu een artikel over Badr. Het schijnt dat hij met zijn grote mond Mohammed Ali wil nadoen.

Hij ziet zichzelf dan ook als de Mohammed Ali van het kickboksen... :roll:

KO TKO
10-06-2005, 10:45
Ik heb het ook niet zo op die Badr

Volgens mij heb jij het niet zo op met Marokanen.

chickenwing
10-06-2005, 11:53
Ik heb het ook niet zo op die Badr

Volgens mij heb jij het niet zo op met Marokanen.

Is dit een poging om een topic te veranderen en in brand te zetten? Of om iemand in een bepaald hoekje te drukken?
De topic was vechtsport en wel Badr vs Leko. Wel ontopic blijven he.

Marco
10-06-2005, 12:16
Leko moet Badr gelijk onder druk zetten in de hoek en stoten maar!
(beste stuurlui staan aan wal natuurlijk) 8)

MB667
10-06-2005, 12:21
Denk wel dat Badr Hari dit wint.

Ben
10-06-2005, 16:30
ik hoop leko :wink:

Anonymous
10-06-2005, 16:31
Ben je je ervan bewust dat er ook mensen zijn die jou graag eens KO zien gaan om die grote mond te snoeren?
Maar voor die mensen doe ik het juist; dat is mijn motivatie.


Dus mensen blijf vooral negatief praten over BADR want hij likes it, en speciaal voor jullie gaat hij die Leko tog een pak slaag geven...