PDA

View Full Version : Vechtsport irritatie top 10.



Ronald
08-06-2005, 23:08
Iedereen die hier post houdt van vechtsport uiteraard. Anders bezoek je deze site geen eens. Toch zijn er in de vechtsport ook behoorlijk wat dingen waar je je aan kunt ergeren. Ik ben benieuwd naar waar jullie je nou echt aan irriteren. Misschien komt er wel een ranking uit voort :lol: .

Mijn irritaties:
Vechters (zoals bijvoorbeeld bij the Contender) die steeds maar lopen te roepen dat ze vechten voor hun kinderen, hun vrouw, hun familie of weet ik veel wat allemaal niet meer.
Gala's die, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, rustig een uur later beginnen dan gepland.
Verkeerde opkomstmuziek die gedraaid wordt.
Vechters die pas opkomen als hun opkomstmuziek al 5 minuten afgelopen is.
Gewijzigde matchmaking als je al een hele tijd naar een partij uitkijkt.
Relletjes in het publiek.
UFC vechters die bij elk interview altijd maar weer al hun sponsers gaan bedanken.
Kickboksliefhebbers die "homo" roepen bij een MMA wedstrijd.Natuurlijk kunnen we later ook nog een "mooie momenten top 10" beginnen, maar eerst ff spuien... :lol:

Deuce
08-06-2005, 23:14
1. Arrogante kletspraatjes van tevoren ala tito ortiz.
2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld.
4. Mensen die alleen maar aan vechten denken..for gods sake..er is meer in de wereld.
5. Mensen die in een kickboxbroek op het strand lopen.
6. Mensen die elke vechter persoonlijk kennen nadat ze er 1x mee gepraat hebben.

Zoiets was het wel.... :wink:

Ronny
08-06-2005, 23:37
1. Arrogante kletspraatjes van tevoren ala tito ortiz.
2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld.
4. Mensen die alleen maar aan vechten denken..for gods sake..er is meer in de wereld.
5. Mensen die in een kickboxbroek op het strand lopen.
6. Mensen die elke vechter persoonlijk kennen nadat ze er 1x mee gepraat hebben.

Zoiets was het wel.... :wink:


Je bezit een grote dosis zelfhaat zie ik....

Deuce
08-06-2005, 23:40
Volgens mij voelt er iemand zich aangesproken....zal je wat geld opsturen zodat je een normale zwembroek kan kopen ronny :thumbs:

Ronny
08-06-2005, 23:42
zwembroek???? ff ontopic dunce

HUNTER
09-06-2005, 00:33
in willekeurige volgorde

- mensen met een vééél te groot ego
- promoters die geen redbull schenken aan de pers ;)
- mensen die zeggen dat ze t te druk hebben
- vechters die denken dat ze technisch zijn terwijl ze niet eens weten wat een omoplata is
- coaches en trainers die niet de goede namen inschrijven zodat wij de verkeerde namen in ons verslag schrijven en waardoor wij dan weer kritiek krijgen van de vechters omdat we de naam verkeerd hebben geschreven
- mensen die geen duizenden euro's in mixfight.nl steken
- mensen met rubberen armen die uit armbars ontsnappen
- mensen die zich groter voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn
- mensen met reggae / lounge opkomstmuziek
- mensen die denken dat judo alleen voor watjes is maar daarna bruut geslamd worden
- mensen die denken dat hidehiko yoshida geen topper is
- alle fedor fans


en nog veel meer, maar goed je hebt af en toe wat frustratie nodig om te kunnen vechten

Hollandpride
09-06-2005, 01:43
Iedereen die hier post houdt van vechtsport uiteraard. Anders bezoek je deze site geen eens. Toch zijn er in de vechtsport ook behoorlijk wat dingen waar je je aan kunt ergeren. Ik ben benieuwd naar waar jullie je nou echt aan irriteren. Misschien komt er wel een ranking uit voort :lol: .

Mijn irritaties:
Vechters (zoals bijvoorbeeld bij the Contender) die steeds maar lopen te roepen dat ze vechten voor hun kinderen, hun vrouw, hun familie of weet ik veel wat allemaal niet meer.
Gala's die, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, rustig een uur later beginnen dan gepland.
Verkeerde opkomstmuziek die gedraaid wordt.
Vechters die pas opkomen als hun opkomstmuziek al 5 minuten afgelopen is.
Gewijzigde matchmaking als je al een hele tijd naar een partij uitkijkt.
Relletjes in het publiek.
UFC vechters die bij elk interview altijd maar weer al hun sponsers gaan bedanken.
Kickboksliefhebbers die "homo" roepen bij een MMA wedstrijd.Natuurlijk kunnen we later ook nog een "mooie momenten top 10" beginnen, maar eerst ff spuien... :lol:

Zo herkenbaar!

NESCIO
09-06-2005, 07:40
Wat hunter de homoplata???? en duece ik moet dus een nieuwe zwembroek kopen.....lol

Peete
09-06-2005, 08:45
in willekeurige volgorde

- alle fedor haters



:thumbs:

Anonymous
09-06-2005, 08:47
beginnelingen die zielig doen dat ze totaal niets kunnen.. doe je heel rustig aan met ze dan gaan ze over moedig worden en gaan ze heel wild en stoer doen... en als je net dat knopje omschakelt... piept de timer...


Hijo de puta :lol:

Deuce
09-06-2005, 09:31
Wat hunter de homoplata???? en duece ik moet dus een nieuwe zwembroek kopen.....lol

NESCIO............een kickbox broek als zwembroek en op het strand gaan lopen is echt een not done........zeg me dat je een grapje maakt :wink:

a.s.c.
09-06-2005, 09:53
- mensen die op het strand, zwembad, camping etc. in thaibox broeken lopen en vervolgens denken daar status aan te kunnen ontlenen en je met de gevaarlijkste blik die ze kunnen bedenken aankijken (wordt al eerder genoemd) staat hoog in mijn lijstje.

- mensen die 3 weken op een vechtsport zitten en dan iedereen die naar de club komt gaan uitleggen wat ze moeten doen ongeacht de graduatie van de persoon waar ze tegen praten.

- mensen die denken dat ze straatvechter zijn omdat ze wel eens met 10 man 1 iemand in elkaar geslagen hebben.

- van die types die zeggen ik wordt niet snel kwaad ben maar als het eenmaal zover is ben ik in staat door muren heen te banjeren etc. dan zou ik die (ufc, pride)vechters gewoon met vuil straatvechten afmaken.

- Publiek wat totaal geen verstand heeft van MMA en die dan gaan zeggen ja maar als ik het was zou ik zo doen, waarom doet hij dat niet etc.

- Mensen die na drie rematches nog steeds beweren dat de verliezende vechter, het de volgende keer wel zal redden omdat hij ditmaal voorbereid is op de strategie van de tegenstander :maskills: :wink:

- Vechters die zeuren om 1 of 2 gram overgewicht van de tegenstander.

- Trainers die liegen over ringervaring van hun vechter en er voor proberen te zorgen dat hun vechter tegen iemand uitkomt die als een makkie gezien kan worden.

- Mensen die beweren dat Fedor bang is van Cro Cop

- Mensen die als hun favouriete vechter verliest telkens aankomen met excuses zoals; ja, maar als hij meer tijd had, de volgende keer pakt hij hem, lucky punch, jury partijdig etc.

Iceman#1
09-06-2005, 10:04
- Vechters als Ray Sefo (K-1) die constant de tegenstander belachelijk lopen te maken. Dat domme gegrinnik van hem is behoorlijk irritant om te zien.

Nickuraba
09-06-2005, 10:08
@ ronald, nr 1 van jou roept fedor ook altijd ;) hehehe

mijn nr 1: ruzies in het publiek, laat ze in de ring knokken, niet erbuiten.
nr 2: gasten die niet in vorm gaan knokken, zon vatje als ninja, bah
nr 3: mensen die 1 week erop zitten, en dan aan meisje gaan zeggen van ik ga het je wel leren, en in de msn shit zetten als I'm a Muh Taj fighter
nr 4: als mensn aan het grondvechten zijn, sommige domme boeren roepen van homo's ga is vechten man!
nr5: sowieiso alle domme gasten die na galas komen en niks met de sport hebben, en als er geen KO valt is er al niks aan

Mickey
09-06-2005, 10:33
Hier de mijne:
In random order...

1. Het "trainingsmaatje" dat ongeacht de locatie altijd even wel even
wil laten zien aan de wereld dat ie vechtsport kan..

2. Noobs die komen trainen en onbeheerst wild uit klemmen gaan proberen te ontsnappen.

3. Als ik een tijdje niet ben wezen trainen zijn er vaak wat nieuwe
jongens die me voor het eerst zien en dus denken dat ik ook nieuw ben
en ze een paar trainingen voorsprong hebben en dus lekker los kunnen
op je..

4. Mensen die een omoplata homoplata noemen ;)

5. Wannabe Ninja's die bij hoog en laag blijven beweren dat als ze
"Alles" mochten doen wat ze geleerd kregen ze onverslaanbaar zouden
zijn in een 1 tegen 1.

6. Wannabe Ninja's die als je ze vervolgens binnen 10 seconden 30x laat
tappen een "Ja.. Maar.." verhaal beginnen...

7. Gasten die tijdens training opzettelijk hun dekking laten zakken en
hun sparringspartner gaan lopen uitdagen "Toe dan.. Toe dan.."

8. Rokende mensen op gala's die als je ze er vervolgens op aanspreekt
de godsganze avond irritant blijven doen.. tot op het punt dat het halve mixfightvak hem het liefst als menselijke pinata zou gebruiken om daarna zn half in elkaar gebeu.... goed.. ik wijk af..

9. Gala's waar de tribunes maar half vol zitten

10. Mensen die BOO roepen bij het grondgevecht.

payap
09-06-2005, 10:46
1. absoluut nr.1 die gasten die een gala moeten verzieken door er te gaan vechten.

2. binnen de sport zelf al die wazige wereldtitels van allerlei bonden die soms te vergelijken zijn alsof je na de championsleague finale zit te kijken en daar dan top oss - veendam spelen.

3. gasten die op een gala een partij uitjoelen of fluiten omdat het in hun ogen slecht of op de grond "homo"is en dat onzinnig gedoe.

Wix
09-06-2005, 11:08
Van die gastjes die langs te ring staan te schreeuwen dat ze de vechter een mietje vinden.

Jochem
09-06-2005, 11:56
een trainingspartner die na elke techniek 5 minuten uitleg geeft ipv keihard te trainen.

mensen die niet door hebben dat je op halve kracht traint en gaatjes laat vallen, en vervolgens gaan roepen dat ze beter zijn. en als je dat dan een keer afstaft door voluit te gaan en ze 10x in een minuut laat kloppen ze last hebben van hun kutsmoesje.

als de opkomstmuziek stoort op een shootogala

mensen die last hebben van hun kutsmoesje na een verliespartij.

mama
09-06-2005, 12:07
* een ring die te hoog is om in een normale houding foto's te kunnen maken
* en dan van die irri reclame kussens die zowel voor de scheids, het publiek heel irri is en voor de cameraman levens gevaarlijk is en voor een fotograaf irri is omdat de ring al zo hoog is zodat je er al helemaal niet meer boven uit kan komen.
* te weinig licht boven de ring
* idd gala's die te laat beginnen
* verkeerde opkomst muziek
* mensen die denken dat grondwerk niet leuk is

Jay Hoov
09-06-2005, 12:08
Mensen die alleen maar over zichzelf slap lopen te lullen op het forum, die zichzelf geweldig vinden........
En ALLES willen oplossen met knokken.

En mensen die bij dit soort loosers lopen te slijmen.

Do I need to say more?????

shyne
09-06-2005, 12:15
5. Mensen die in een kickboxbroek op het strand lopen.

Zoiets was het wel.... :wink:

lol! nog nooit gezien, zou wel meteen ff willen zien hoe goed hij dan wel niet is :wink:

Wix
09-06-2005, 12:26
5. Mensen die in een kickboxbroek op het strand lopen.

Zoiets was het wel.... :wink:

lol! nog nooit gezien, zou wel meteen ff willen zien hoe goed hij dan wel niet is :wink:

op het strand in Salou hoef je niet lang te zoeken....

Aaronk
09-06-2005, 13:00
Mensen die alleen maar over zichzelf slap lopen te lullen op het forum, die zichzelf geweldig vinden........
En ALLES willen oplossen met knokken.

En mensen die bij dit soort loosers lopen te slijmen.

Do I need to say more?????

Wat is een looser?

Jay Hoov
09-06-2005, 13:03
Iemand die DENKT dat ie heel wat is, maar hij stelt geen moer voor!!!!

Tsuki
09-06-2005, 13:14
1. mensen die boe roepen tijdens het grondgevecht

2. mensen die roepen dat de ander de tegenstandere van hun favoriet gesloopt moet worden

3. VIP's die teveel drinken en rumoerig en baldadig worden

4. teams die constant teveel mensen in de hoek hebben staan ook al zegt de scheids het ze 1000 keer

5. mensen die zogenaamd niks kunnen en als je dan rustig aan doet achteraf stoer doen dat ze je wel hadden kunnen hebben.

6. mensen die stoer doen tegen een ander die ze kunnen hebben en als ze dan geowned worden door iemand anders, tijd gaan rekken en zich ontduiken aan het sparren.

7. mensen die over al moeten laten zien dat zij ook op vechtsport zitten

8. mensen die constant aan je vragen hoe gevaarlijk je bent omdat ze gehoord hebben dat je op vechtsport zit

9. NESCIO OMDATIE ME WIL SLAMMEN HIER OP KANTOOR

10. vrouwen bij wie je niet in de guard mag gaan liggen omdat je ff wat wil uitleggen.

phranq
09-06-2005, 13:17
8. Rokende mensen op gala's die als je ze er vervolgens op aanspreekt
de godsganze avond irritant blijven doen.. tot op het punt dat het halve mixfightvak hem het liefst als menselijke pinata zou gebruiken om daarna zn half in elkaar gebeu.... goed.. ik wijk af..

lol, die zit diep he...;)

Justinian
09-06-2005, 13:19
Ik heb het te druk voor een top 10.

Jeru
09-06-2005, 13:22
Ik heb het te druk voor een top 10.

maar ondertussen wel bijna 5000 posts hebben :mrgreen:

NESCIO
09-06-2005, 13:26
"NESCIO OMDATIE ME WIL SLAMMEN HIER OP KANTOOR"

lmfao, anders doen we het op het strand heb m'n zwem/kickboksbroek bij me........

Justinian
09-06-2005, 13:30
Ik heb het te druk voor een top 10.

maar ondertussen wel bijna 5000 posts hebben :mrgreen:
Was een verwijzing naar een andere post :wink:

Ps. dit is 5001 :lol:

Tsuki
09-06-2005, 13:37
"NESCIO OMDATIE ME WIL SLAMMEN HIER OP KANTOOR"

lmfao, anders doen we het op het strand heb m'n zwem/kickboksbroek bij me........

nee dankje dat jij wil gaan bluffen met zo'n broekje vind ik best maar laat mij er aub buiten

NESCIO
09-06-2005, 13:38
"NESCIO............een kickbox broek als zwembroek en op het strand gaan lopen is echt een not done........zeg me dat je een grapje maakt"

Anders ga ik wel in m'n free-fight broekje voortaan

Tsuki
09-06-2005, 13:43
"NESCIO............een kickbox broek als zwembroek en op het strand gaan lopen is echt een not done........zeg me dat je een grapje maakt"

Anders ga ik wel in m'n free-fight broekje voortaan

dat is idd veel cooler .............................. :? :?

Remco
09-06-2005, 13:44
Willekeurig:

- Die ene VIP die net wat meer gesnoven had als de rest en die bij iedere partij een van de vechters uitzoekt en - als ware hij de doodgewane broer - al stuiterend uit zijn dak gaat en uieindelijk zelfs de ring probeert in te komen.

- Ringannouncers die de namen van vechters verkeerd omroepen, afschuwelijkste voorbeeld: Gilbert Ballentine die op zijn AFSCHEIDSPARTIJ als Gilbert Yvel werd aangekondigd.

- Voortdurend vretende en Gatorade-drinkende vleeshopen op de tribune. Favoriet: broodje bal in de Vechtsebanen.

- Rottige stoeltjes, annex bankjes.

- Verantwoording van de ringannouncer aan een KO-minded publiek dat een klem ook veel pijn doet en dat het best knap is om er een aan te zetten.

- Half opgevangen gesprekken op de tribune tussen de noob en de leek, waarin de noob de leek uitlegt dat Dick Vrij de sterkste kooivechter van de wereld is.

- De Haagse mat op het strand met de kickboks-jurk kan niet genoeg genoemd worden.

Wheelie
09-06-2005, 13:44
Mensen die alleen maar over zichzelf slap lopen te lullen op het forum, die zichzelf geweldig vinden........
En ALLES willen oplossen met knokken.

En mensen die bij dit soort loosers lopen te slijmen.

Do I need to say more?????

Wat is een looser?


Iemand die DENKT dat ie heel wat is, maar hij stelt geen moer voor!!!!

wij noemen dat een loser :wink:

Jay Hoov
09-06-2005, 13:46
Sorry verkeerd gespeld......als je het maar begrijpt , toch??

Wim
09-06-2005, 13:47
1. Onbekwame scheidsrechters of scheidsrechters die niets van het grondgevecht kennen en dus ook niet degelijk kunnen quoteren.

2. Tegenstanders die zich voor een gevecht helemaal insmeren met vaseline.

3. Scheidsrechters die van die vaseline niets zeggen.

4. Na een paar tikken binnengekregen te hebben, geshoot te hebben, dan wat zwoegen om de takedown te halen, passeren en uiteindelijk mounten moeten rechtstaan omdat de 30-seconden regel over is :wink: :wink: :wink:

5. Tegenstanders die nog liever hun arm "laten breken" dan af te kloppen.

6. Mensen die denken dat de guard een nadelige positie is "omdat je vanonder ligt" :)

7. Mensen die na twee trainingen al meteen een volledige outfit kopen, er even voor de spiegel mee gaan dansen en niet meer terugkomen :)

8. Promotors die fouten maken op de affiches

9. Vechtsporters die beweren dat hun vechtstijl de beste is zonder ooit een keer een wedstrijd of een gevecht gedaan te hebben.

10. Da van die strandbroekjes vind ik er ook echt over. Gebeurt hier in België ook vaak.

11. Worsteloren en daarom dan oorschelpen moeten dragen...:)

Zou nog even kunnen doorgaan maar zit er blijkbaar al over.... :) :wink: :wink:

Ton
09-06-2005, 13:56
5. Mensen die in een kickboxbroek op het strand lopen.

Zoiets was het wel.... :wink:

lol! nog nooit gezien, zou wel meteen ff willen zien hoe goed hij dan wel niet is :wink:

op het strand in Salou hoef je niet lang te zoeken....

Haha precies, zo herkenbaar, en zo fout ! :lol:

Mickey
09-06-2005, 13:58
Willekeurig:

- Die ene VIP die net wat meer gesnoven had als de rest en die bij iedere partij een van de vechters uitzoekt en - als ware hij de doodgewane broer - al stuiterend uit zijn dak gaat en uieindelijk zelfs de ring probeert in te komen.

- Verantwoording van de ringannouncer aan een KO-minded publiek dat een klem ook veel pijn doet en dat het best knap is om er een aan te zetten.

- Half opgevangen gesprekken op de tribune tussen de noob en de leek, waarin de noob de leek uitlegt dat Dick Vrij de sterkste kooivechter van de wereld is.



Zo! deze zijn inderdaad ook echt niet grappig..

Hoewel gesprekken tussen Meneer Noob en Meneer Leek altijd wel
grapppig zijn. Zo heb ik me een keer laten voorlichten door Meneer
Leek over waarom kickboxers altijd zullen winnen van die "knuffel
homos op de grond". Iets met hem op zuh bek pleureuh..

Uiteraard heb ik hem niet verteld dat ik BJJ doe. ;)

NESCIO
09-06-2005, 14:00
. Tegenstanders die nog liever hun arm "laten breken" dan af te kloppen.

heb ik op de een of andere manier dan ook wel weer respect voor

Wim
09-06-2005, 14:15
. Tegenstanders die nog liever hun arm "laten breken" dan af te kloppen.

heb ik op de een of andere manier dan ook wel weer respect voor



Ik heb ook respect voor mensen die doorzetten. Maar weigeren af te kloppen wanneer je arm volledig gestrekt in een armbar zit is niet echt slim.

En hun coaches dan maar roepen dat ze niet mogen afkloppen... :):):)

RNLMC
09-06-2005, 14:21
Half opgevangen gesprekken op de tribune tussen de noob en de leek, waarin de noob de leek uitlegt dat Dick Vrij de sterkste kooivechter van de wereld is. [quote]


oohh grrrrr hier erger ik me nog het meest aan. flikkertjes die op het strand thai-boks broekjes willen dragen gaan hun gang maar, maar van die mensen die dingen waar ze geen verstand van hebben proberen uit te leggen zijn nog het ergst, zo was er een keer zon gozer die me begon uit te leggen dat er bij k-1 geen regels zijn en dat alles mag en dat hij die sport ook deed :? :twak: :twak:

Remco
09-06-2005, 14:23
Nog vergeeten te noemen:

- Je introducee vraagt tijdens een prachtige grond-battle tussen twee supergrondvechters waarom: "hij hem niet gewoon op zijn bek slaat".

NESCIO
09-06-2005, 14:39
"Ik heb ook respect voor mensen die doorzetten. Maar weigeren af te kloppen wanneer je arm volledig gestrekt in een armbar zit is niet echt slim."

nee helemaal mee eens, maar weten dat ie breekt en dat toch niet aftikken vind ik bikkel

Remco
09-06-2005, 14:58
Musashi slaat de spijker op zijn kop! TE-NEN-KROMMEND!

Octavius
09-06-2005, 15:00
Mensen die denken door een gracie stance dat ze gracie zijn.

Biiyen
09-06-2005, 15:47
1. Mensen die geen respect hebben voor een vechter
2. Mensen die stinken op de training, nagels niet knippen of de gore bandages van vorige week gewoon weer uit tas toveren.
3. Mensen die altijd alles beter weten tijdens technieken en daardoor niet hard trainen.
4. Mensen die altijd HARD moeten gaan
5. Mensen die de feiten niet kennen maar wel meningen hebben over vechters, gala's etc etc
6. Matchmaking die niet deugt en continu wijzigd in nadeel
7. Slecht eten op gala's
8. Mensen die de handschoenen niet goed tegen houden met technieken
9. mensen die altijd pijntjes hebben en je niet mag aanraken maar zelf wel vol door schoppen.
10. Mensen die roken op een gala

10 EXTRA. Mensen die denken dat MMA cooler is dan MT :lol:

Remco
09-06-2005, 16:43
Nog 1!

- Ringannouncers die een slechte invaller ophemelen tot PRIDE GP - KAMPIOEN.

D22ntjuh
09-06-2005, 17:22
1: mensen die die gaan sparren als je te hard blokt terwijl zij trappen..
2: als ze dan lichte pijn aan hun voetje hebben gelijk aan de kant gaan en niet meer durven te sparren tegen je..
3: mensen die voor het eerst binnenkomen gelijk doen alsof ze alles al kunnen en zwaar lopen te kutten..

oew maar wat is er mis om een meisje wat trucjes te leren?
ok het is gewoon een smoes om lekker met ze stoeien maar verder is daar tog niks mis mee :lol:

shyne
09-06-2005, 17:26
2: als ze dan lichte pijn aan hun voetje hebben gelijk aan de kant gaan en niet meer durven te sparren tegen je..
3: mensen die voor het eerst binnenkomen gelijk doen alsof ze alles al kunnen en zwaar lopen te kutten..


hier kan ik nou juist om lachen! :D

Anonymous
09-06-2005, 17:41
HET MEEST IRRITANTE ZIJN GASTEN ALS JULLIE;
DIE ERVAN HOUDEN OM KRITIEK TE GEVEN OP JAN ALLEMAN;

EN VOETBAL SUPPORTERS DRINKEN OOK WEL EENS TE VEEL, ROKEN OOK TIJDENS EEN WEDSTRIJD, ROEPEN OOK BOO, EN ZEGGEN OOK DAT HUN FAVO SPELER GEBLESSEERD WAS OFZO, LOPEN OOK MET VOETBALBROEKJES ROND OP HET STRAND, EN VOETBALJOURNALISTEN HEBBEN OOK NIET ALLES MEE, ZOALS LICHT EN RECLAME BORDEN EN NOEM MAAR OP...

Mickey
09-06-2005, 17:48
HET MEEST IRRITANTE ZIJN GASTEN ALS JULLIE;
DIE ERVAN HOUDEN OM KRITIEK TE GEVEN OP JAN ALLEMAN;

EN VOETBAL SUPPORTERS DRINKEN OOK WEL EENS TE VEEL, ROKEN OOK TIJDENS EEN WEDSTRIJD, ROEPEN OOK BOO, EN ZEGGEN OOK DAT HUN FAVO SPELER GEBLESSEERD WAS OFZO, LOPEN OOK MET VOETBALBROEKJES ROND OP HET STRAND, EN VOETBALJOURNALISTEN HEBBEN OOK NIET ALLES MEE, ZOALS LICHT EN RECLAME BORDEN EN NOEM MAAR OP...

:shock: Kut man.. je hebt gelijk.

Biiyen
09-06-2005, 17:51
kritiek is een nuttig iets.

voetbal is buiten en in een stadion en vechtgala's in een hal of meestal sporthal. Daar kunnen sommige vechters last van hebben, das het verschil.

Buster JM
09-06-2005, 17:54
Na ja, kan ik weer ongegeneerd over het strand rennen in mijn freefight broekje of een kick-boxing broekje. :wink: :wink:

Anonymous
09-06-2005, 17:55
- alle fedor fans


Fedor en igor zijn de best, fuck the rest.

Ronald
09-06-2005, 18:46
@ ronald, nr 1 van jou roept fedor ook altijd ;) hehehe
In het Russisch vind ik dat absoluut niet irritant, want dat snap ik toch niet :lol: .

Chico
09-06-2005, 19:47
10. Mensen die BOO roepen bij het grondgevecht.
dit is mijn nummer één :mrgreen:


1. Arrogante kletspraatjes van tevoren ala tito ortiz.
en arrogante praatjes achteraf... gewoon knokken in de ring/mat/etc en laat het daar...


8. mensen die constant aan je vragen hoe gevaarlijk je bent omdat ze gehoord hebben dat je op vechtsport zit
heeeeeel irritant, zeker als ze dan nog met je willen sparren ofzo... daar zijn de tijden en plaatsen meestal niet geschikt voor

Muay Thai Elite
09-06-2005, 20:03
1. Mensen die 1 x komen meetrainen en dan meteen denken dat ze Bonjasky zijn.

2. Mensen die gevaarlijk kijken en arrogant doen en geen fuck om de sport geven, maar gewoon stoer willen doen.

Zijn mijn grootste ergernissen. Ik moet er trouwens bij zeggen, dat ik heel anders over de vechtsportwereld dacht, totdat ik er zelf inzat. Het zijn over het algemeen echt zwaar relaxte mensen! :thumbs:

Tsuki
09-06-2005, 20:21
HET MEEST IRRITANTE ZIJN GASTEN ALS JULLIE;
DIE ERVAN HOUDEN OM KRITIEK TE GEVEN OP JAN ALLEMAN;

EN VOETBAL SUPPORTERS DRINKEN OOK WEL EENS TE VEEL, ROKEN OOK TIJDENS EEN WEDSTRIJD, ROEPEN OOK BOO, EN ZEGGEN OOK DAT HUN FAVO SPELER GEBLESSEERD WAS OFZO, LOPEN OOK MET VOETBALBROEKJES ROND OP HET STRAND, EN VOETBALJOURNALISTEN HEBBEN OOK NIET ALLES MEE, ZOALS LICHT EN RECLAME BORDEN EN NOEM MAAR OP...


ik heb er nog 1 gasten die op een interforum met alleen maar in hoofdletters hun mening geven ( die ook nog kant noch wal raakt )

mama
09-06-2005, 21:26
HET MEEST IRRITANTE ZIJN GASTEN ALS JULLIE;
DIE ERVAN HOUDEN OM KRITIEK TE GEVEN OP JAN ALLEMAN;

EN VOETBAL SUPPORTERS DRINKEN OOK WEL EENS TE VEEL, ROKEN OOK TIJDENS EEN WEDSTRIJD, ROEPEN OOK BOO, EN ZEGGEN OOK DAT HUN FAVO SPELER GEBLESSEERD WAS OFZO, LOPEN OOK MET VOETBALBROEKJES ROND OP HET STRAND, EN VOETBALJOURNALISTEN HEBBEN OOK NIET ALLES MEE, ZOALS LICHT EN RECLAME BORDEN EN NOEM MAAR OP...


ik heb er nog 1 gasten die op een interforum met alleen maar in hoofdletters hun mening geven ( die ook nog kant noch wal raakt )

daar is alleen het toetsenbord van stuk Jaapert.
Kunnen ze verder ook niets aan doen

Justinian
09-06-2005, 22:30
HET MEEST IRRITANTE ZIJN GASTEN ALS JULLIE;
DIE ERVAN HOUDEN OM KRITIEK TE GEVEN OP JAN ALLEMAN;
Gefeliciteerd met je 50e post, guest.

Anonymous
09-06-2005, 22:39
HET MEEST IRRITANTE ZIJN GASTEN ALS JULLIE;
DIE ERVAN HOUDEN OM KRITIEK TE GEVEN OP JAN ALLEMAN;

EN VOETBAL SUPPORTERS DRINKEN OOK WEL EENS TE VEEL, ROKEN OOK TIJDENS EEN WEDSTRIJD, ROEPEN OOK BOO, EN ZEGGEN OOK DAT HUN FAVO SPELER GEBLESSEERD WAS OFZO, LOPEN OOK MET VOETBALBROEKJES ROND OP HET STRAND, EN VOETBALJOURNALISTEN HEBBEN OOK NIET ALLES MEE, ZOALS LICHT EN RECLAME BORDEN EN NOEM MAAR OP...


ik heb er nog 1 gasten die op een interforum met alleen maar in hoofdletters hun mening geven ( die ook nog kant noch wal raakt )

daar is alleen het toetsenbord van stuk Jaapert.
Kunnen ze verder ook niets aan doen




MAAR ZELF KENNEN JULLIE NIET TEGEN KRITIEK (en nee me toetsenbord is niet stuk)
tiss gewoon een simpele feit, je hebt altijd uitslovers, en opscheppers en rokers en alcolisten en mensen die tegen anderen booo roepen,en last hebben van alles en nog wat waardoor ze geen mooie fotos kunnen maken maar dit hoort allemaal bij het leven....
en vechtsport hoort ook bij het leven dusss is het te verwachten dat zulke gevalletjes ook bij vechtsporten gebeuren...

maarjaaaa als jullie het zoooo irritant vinden raad ik het jullie tog aan om een andere sport te beoefenen....

Anonymous
09-06-2005, 22:43
kritiek is een nuttig iets.

voetbal is buiten en in een stadion en vechtgala's in een hal of meestal sporthal. Daar kunnen sommige vechters last van hebben, das het verschil.


ja maar heb nooit in de krant iest gelezen over rellen bij een kickboxgalaa,
en heb zelf nog nooit gezien dat supporters van een gala de ring in gingen om daar de scheids noch de vechters te slaan, maar met voetbal gebeurt dat wel, dus waar praten jullie over....

The Bulldog
09-06-2005, 22:54
Irritatie nummer 1.


figuren die als GUEST posten op een forum. :twak:

Ronald
09-06-2005, 22:54
...dus waar praten jullie over....
Nou, herhaal ik nog ff een keer m'n eerste zinnen...


Iedereen die hier post houdt van vechtsport uiteraard. Anders bezoek je deze site geen eens. Toch zijn er in de vechtsport ook behoorlijk wat dingen waar je je aan kunt ergeren. Ik ben benieuwd naar waar jullie je nou echt aan irriteren. Misschien komt er wel een ranking uit voort :lol: .
Ik ben in ieder geval blij dat jij je nooit ergens aan irriteert en dat de vechtsportwereld voor jou perfect is.

Anonymous
09-06-2005, 22:59
ja maar heb nooit in de krant iest gelezen over rellen bij een kickboxgalaa,
en heb zelf nog nooit gezien dat supporters van een gala de ring in gingen om daar de scheids noch de vechters te slaan, maar met voetbal gebeurt dat wel, dus waar praten jullie over....

Daar zou ik ook maar blij mee zijn fijne gozer, want die vechtpartijen die bij veel gala's terug komen zijn koren op de molen van die overgrote hoeveelheid mensen die het MMA en kickboksen nog steeds met hersenloos geweld en criminaliteit linken. Als dergelijke shit in het nieuws zou komen zouden er weleens wat burgemeesters de beslissing kunnen nemen om dergelijke gala's niet meer in hun gemeente toe te staan. Wel eens aan gedacht?
En dan je bullshit 'maarjaaaa als jullie het zoooo irritant vinden raad ik het jullie tog aan om een andere sport te beoefenen'... Wat een Josti kneuzenopmerking. Randfiguren zoals jij, die het blijkbaar wel leuk vinden als het publiek elkaar de kop inslaat en dat als heel goed te accepteren gedrag zien moeten ze de toegang ontzeggen.

Anonymous
09-06-2005, 23:05
...dus waar praten jullie over....
Nou, herhaal ik nog ff een keer m'n eerste zinnen...


Iedereen die hier post houdt van vechtsport uiteraard. Anders bezoek je deze site geen eens. Toch zijn er in de vechtsport ook behoorlijk wat dingen waar je je aan kunt ergeren. Ik ben benieuwd naar waar jullie je nou echt aan irriteren. Misschien komt er wel een ranking uit voort :lol: .
Ik ben in ieder geval blij dat jij je nooit ergens aan irriteert en dat de vechtsportwereld voor jou perfect is.

tuurl;ijk iiriteer ik me wel aan het een en ander,
ik kan em soms kwaad maken om het feit dat iemand veel beter vecht maar de andere met de winst mee naar huis mag,
ik kan nog wel wat dingen noemen, maarjaaa
waarom praten we niet over de leuke dingen die vechtsport ons te bieden heeft, het heeft al zo een slechte naam, ipv dat wij het hier gaan goed praten gaan we het noggg zwarter maken dan het al is..
ik vind het bijvoorbeeld heeel leuk van kickboxgalas dat er altijd heleeee mooie meiden aanwezig zijn in galas 8) :wink: ,
en dat het een klein wereldje is waar bijna iedereen elkaar kent (als ik naar eeen gala ga kom ik meestal de zelfde mensen tegen)..

Anonymous
09-06-2005, 23:11
ja maar heb nooit in de krant iest gelezen over rellen bij een kickboxgalaa,
en heb zelf nog nooit gezien dat supporters van een gala de ring in gingen om daar de scheids noch de vechters te slaan, maar met voetbal gebeurt dat wel, dus waar praten jullie over....

Daar zou ik ook maar blij mee zijn fijne gozer, .

je lult als een kip zonder kip,
wie zegt dat ik dat leuk vind?????// jij trekt je eigen rare conclusies

Anonymous
09-06-2005, 23:18
Een kip zonder kip?

Bert Kops
09-06-2005, 23:19
Een kip zonder kip?

Hahaha...

Anonymous
09-06-2005, 23:20
je lult als een kip zonder kip,
wie zegt dat ik dat leuk vind?????// jij trekt je eigen rare conclusies

Misschien dat jij wat minder raar moet lullen pik, kan nou niet zeggen dat jij zo'n snuggere indruk maakt?

Anonymous
09-06-2005, 23:23
jongens ik maak geen woorden meer vuil aan jullie, maar wel strak van jullie dat jullie het allemaal voor elkaar opnemen, dat doen homos ook altijd, en zo te zien verchiollen de meeste van jullie pipos niet zo veel van homos

Octavius
09-06-2005, 23:41
TTT

Jeru
09-06-2005, 23:42
jongens ik maak geen woorden meer vuil aan jullie, maar wel strak van jullie dat jullie het allemaal voor elkaar opnemen, dat doen homos ook altijd, en zo te zien verchiollen de meeste van jullie pipos niet zo veel van homos

Tsja dat krijg je met die grondvechters :wink:

Ronald
09-06-2005, 23:48
ik kan nog wel wat dingen noemen, maarjaaa
waarom praten we niet over de leuke dingen die vechtsport ons te bieden heeft, het heeft al zo een slechte naam, ipv dat wij het hier gaan goed praten gaan we het noggg zwarter maken dan het al is..
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben de topic gestart, maar om nou te zeggen dat ik iemand ben die vechtsport zwart loop te maken... hahaha... man, ik loop het overal te promoten :lol: .
Wat betreft het hebben over de leuke dingen: lees m'n eerste post nog eens terug...


...maar wel strak van jullie dat jullie het allemaal voor elkaar opnemen, dat doen homos ook altijd, en zo te zien verchiollen de meeste van jullie pipos niet zo veel van homos
Kijk, het zijn jongens zoals jou met dit soort domme opmerkingen die de vechtsport een slechte naam bezorgen.


jongens ik maak geen woorden meer vuil aan jullie...
Oke. Doei.

---------------------

D'r zitten leuke irritaties bij man :lol: . Volgens mij gaat "kickboksbroekje op het strand" aan de leiding.

Ronny
10-06-2005, 00:09
jeetje wat een mongool zeg... de man vergeet ff dat we allemaal op een vechtsportforum zitten omdat we vechtsport leuk vinden...

Buster JM
10-06-2005, 09:39
Te zielig voor woorden opmerking van deze "gast". Lekker anoniem je gal spuwen. :evil:

Anonymous
10-06-2005, 09:44
jongens ik maak geen woorden meer vuil aan jullie, maar wel strak van jullie dat jullie het allemaal voor elkaar opnemen, dat doen homos ook altijd, en zo te zien verchiollen de meeste van jullie pipos niet zo veel van homos

Weer zo'n 'stoere' guest die anderen voor 'homo' uitmaakt, maar precies lijkt te weten hoe het in die kringen aan toe gaat.
'Homo', dat is wat al die vechtsportvreemde losers toch ook altijd schreeuwen tijdens het grondgevecht?

Buster JM
10-06-2005, 09:52
Weer zo'n 'stoere' guest die anderen voor 'homo' uitmaakt, maar precies lijkt te weten hoe het in die kringen aan toe gaat.
'Homo', dat is wat al die vechtsportvreemde losers toch ook altijd schreeuwen tijdens het grondgevecht?


Yep!!

TheSkindo
10-06-2005, 13:28
Wat ik echt irri vind zijn gasten die meekomen trainen en dan denken dat ze de bink zijn. Er is ook eens een kerel bij ons geweest die vrij breed en gespierd was en bovendien 2 koppen groter als mij. Dus Iwan zegt: "Brian ga jij ff met hem grapplen want iedereen is bezet". Ik denk, ok en loop naar 'm toe...en het eerste wat ik zie is zo'n giga glimlach op z'n bek, zo van "die pak ik wel ff".....Die was natuurlijk zo weg toen ik 'm 5 keer liet tappen. Vraagt tie daarna helemaal onthutst nog "wat voor band heb jij eigenlijk?" hahaha, je had z'n kop moeten zien toen ik 'm vertelde dat ik ook leraar was en dus een zwarte band had......lol!!!

Anonymous
10-06-2005, 13:40
kritiek is een nuttig iets.

voetbal is buiten en in een stadion en vechtgala's in een hal of meestal sporthal. Daar kunnen sommige vechters last van hebben, das het verschil.


ja maar heb nooit in de krant iest gelezen over rellen bij een kickboxgalaa,
en heb zelf nog nooit gezien dat supporters van een gala de ring in gingen om daar de scheids noch de vechters te slaan, maar met voetbal gebeurt dat wel, dus waar praten jullie over....

dat vechtsport liefhebbers zich blijkbaar beter weten te beheersen, terwijl er nog alcohol geschonken wordt ook, wil niet zeggen dat je geen rekening hoeft te houden met de vechters.
als deze last hebben van rook is het toch logisch dat je niet gaat roken...

je kan best tussen de partijen door een peuk roken buiten de zaal...

RNLMC
10-06-2005, 13:57
Wat ik echt irri vind zijn gasten die meekomen trainen en dan denken dat ze de bink zijn. Er is ook eens een kerel bij ons geweest die vrij breed en gespierd was en bovendien 2 koppen groter als mij. Dus Iwan zegt: "Brian ga jij ff met hem grapplen want iedereen is bezet". Ik denk, ok en loop naar 'm toe...en het eerste wat ik zie is zo'n giga glimlach op z'n bek, zo van "die pak ik wel ff".....Die was natuurlijk zo weg toen ik 'm 5 keer liet tappen. Vraagt tie daarna helemaal onthutst nog "wat voor band heb jij eigenlijk?" hahaha, je had z'n kop moeten zien toen ik 'm vertelde dat ik ook leraar was en dus een zwarte band had......lol!!!


haha geweldig, maak je ook vaak mee op boksen van die mensen die denken dat ze alles zijn je ze dan alle hoeken van de ring laat zien en erna zeggen dat als er geen regels waren geweest hij het heel anders zou hebben gedaan haha nerds

H POWER
10-06-2005, 16:38
Sem had het ook moeilijk zijn eerste partij in de K-1. Wist ook niet waar hij effe was. Nu slaat Jerome harder dan die Vondrachek. Maar hij moet oppassen voor zijn kin. Ik denk dat Jerome het kan winnen als hij slim genoeg is en een 1 goede stoot plaatst. Net zoals Iggy deed. Sem is in mijn ogen gewoon te stijf qua upper body.

Vechtsport irritatie top 10.

2. Mensen op een forum die alles denken te weten.
3. Mensen die zich o zo belangrijk vinden in de vechtsportwereld/fora

4. Mensen die zwaar fanatiek fan zijn van 1 persoon, die verafgoden.. volgens mij zelfs een stijve van krijgen als ze achter hun compje zitten. En de mening van een objectief persoon stelselmatig de grond inboren,
omdat hun eigen niet objectieve mening toch altijd beter is.

Heb dit maar even van ander topic afgehaalt(schilt-le banner),past hier beter denk ik.

Zo maar een paar irritaties van mij nav van post van fr3ddy:

1.Altijd dat gezemel/gespeculeer over hoe goed iemand een topvechter nou wel/niet kent

2. hoe "belangrijk" je dan schijnbaar bent op een forum

3.Als iemand niet in die positie verkeerd zijn frustraties?dan de vrije loop laat

4. elkaar dan proberen met hulp van wat forumvriendjes de loef af te steken met dat eeuwige/boring: homo,=correct,enz..enz...

5.Reacties als hierboven,en dit is niet persoonlijk naar fr3ddy,schijnbaar kunnen sommige mensen het niet verkroppen dat topvechters ook vrienden/kennissen hebben(O JA?... Ja!) en zij daar niet toe behoren?zeg het maar....

Aangaande posts over Sem ben ik niet objectief en word ik ook niet.
Ik maak 6dagen pw het wel en wee van z`n carriere mee,met alle bijkomende ups en downs.
Met dit gegeven en het feit dat de rest van de vechters me niet boeit
zal ik dus ook "Onobjectief blijven hakken" op m.i onterechte posts aangaande Sem.

Nou da`s der uut en dudelijk of nait den,
Moin.

Chico
10-06-2005, 17:37
ik vind de opmerking "Er waren vechtpartijen bij dat en dat gala" altijd zo nutteloos... mensen komen toch juist voor de vechtpartijen?? :mrgreen:

(sorry, ben flauw bezig)

FightingMadness
10-06-2005, 19:20
Mensen die zeggen dat een vechtsport niets voor hun is. Omdat ze "doorflippen" als iemand hun slaat??

Adhd is ziekte en niet iets om stoer over te doen!!!

En mensen die denken dat je jezelf stoer vind omdat je op een vechtsport zit!!

Misschien staat het er al tussen maar heb niet alles nagelezen.

Guru
10-06-2005, 20:51
Mensen die hun thaiboksbroekje als pyama of als zwembroek gebruiken!!

Maar iemand met een thaiboksbroekje op het strand heb ik nog nooit gezien!
Misschien wel een idee voor mij, leuk!
Maar dan worden mijn bovenbenen minder bruin...
Oja ik kan hem natuurlijk ook oprollen bij mijn bovenbenen.
8)

Anonymous
11-06-2005, 12:15
Heb dit maar even van ander topic afgehaalt(schilt-le banner),past hier beter denk ik.

Zo maar een paar irritaties van mij nav van post van fr3ddy:

1.Altijd dat gezemel/gespeculeer over hoe goed iemand een topvechter nou wel/niet kent

2. hoe "belangrijk" je dan schijnbaar bent op een forum

3.Als iemand niet in die positie verkeerd zijn frustraties?dan de vrije loop laat

4. elkaar dan proberen met hulp van wat forumvriendjes de loef af te steken met dat eeuwige/boring: homo,=correct,enz..enz...

5.Reacties als hierboven,en dit is niet persoonlijk naar fr3ddy,schijnbaar kunnen sommige mensen het niet verkroppen dat topvechters ook vrienden/kennissen hebben(O JA?... Ja!) en zij daar niet toe behoren?zeg het maar....

Aangaande posts over Sem ben ik niet objectief en word ik ook niet.
Ik maak 6dagen pw het wel en wee van z`n carriere mee,met alle bijkomende ups en downs.
Met dit gegeven en het feit dat de rest van de vechters me niet boeit
zal ik dus ook "Onobjectief blijven hakken" op m.i onterechte posts aangaande Sem.

Nou da`s der uut en dudelijk of nait den,
Gewelldig H Power ,snik snik,wat een woorden,zo diep uit je hart,dat zal Sem goed doen.snik,snik ontroerend,snik, geen woorden voor. :cry: :thumbs: :wink: Is er misschien niet een soap van te maken? (het dagboek van een fan) toch eens over na denken
Moin.

Marco
11-06-2005, 22:51
-anabolen boys die wereldkampioen kwaadkijken zijn
-dames die 20x per gala van hun plaats opstaan om weet ik veel wat te gaan doen.
-mensen die helemaal lam zijn tijdens een gala.
-mensen die helemaal strak staan tijdens een gala