PDA

View Full Version : Gezoht: kaartje arena



Highline
10-06-2005, 13:51
een 50 euro kaartje in vak 413. ik heb er 1 maar vriendin wilt nu ook mee. nu zit ik alleen met het probleem dat ik nog een kaartje nodig heb en de mijne wil wisselen zodat we naast elkaar kunnen zitten (werkt per stoel d8 ik)?

wie ow wie kan mij helpen of heeft goede suggesties?

Tsuki
10-06-2005, 14:07
je kan haar op schoot laten zitten heb je dubbel zoveel lol ;-)

Shytown
10-06-2005, 14:15
een 50 euro kaartje in vak 413. ik heb er 1 maar vriendin wilt nu ook mee. nu zit ik alleen met het probleem dat ik nog een kaartje nodig heb en de mijne wil wisselen zodat we naast elkaar kunnen zitten (werkt per stoel d8 ik)?

wie ow wie kan mij helpen of heeft goede suggesties?

Zijn wel misverstanden over, maar volgens mij mag je gewoon overal gaan zitten. Ik had vorig jaar een agressief mannetje dat zijn stoel kwam opeisen, maar aangezien de stewards het zelf ook niet weten gewoon laten gaan.
Zijn zondag ook kaartjes aan de deur verkrijgbaar, maar neem aan dat je al gecheckt heb dat het geen vak 413 meer is wat daar verkocht gaat worden?

Ronald
10-06-2005, 19:25
Zijn wel misverstanden over, maar volgens mij mag je gewoon overal gaan zitten. Ik had vorig jaar een agressief mannetje dat zijn stoel kwam opeisen, maar aangezien de stewards het zelf ook niet weten gewoon laten gaan.
Waarom zou daar een misverstand over zijn? Je krijgt een vak, rij en stoelnummer toegewezen. Het agressieve mannetje heeft dus wel gewoon gelijk. Ik zou met een mindere plaats ook geen genoegen nemen (je bent daar vast niet gaan zitten omdat je originele plek beter was).

Shytown
10-06-2005, 21:42
Zijn wel misverstanden over, maar volgens mij mag je gewoon overal gaan zitten. Ik had vorig jaar een agressief mannetje dat zijn stoel kwam opeisen, maar aangezien de stewards het zelf ook niet weten gewoon laten gaan.
Waarom zou daar een misverstand over zijn? Je krijgt een vak, rij en stoelnummer toegewezen. Het agressieve mannetje heeft dus wel gewoon gelijk. Ik zou met een mindere plaats ook geen genoegen nemen (je bent daar vast niet gaan zitten omdat je originele plek beter was).

Ronald,

mijn plek was ook al bezet bij binnenkomst. Navraag bij de stewards leverde op dat je gewoon moest gaan zitten en dat het rij,stoel,etc meer "technische" info is voor de ticketbox dan een concreet stoelnummer. In de enquete voor Showtime heb ik ook aangegeven dat dit verduidelijkt dient te worden door de stewards.

Ronald
10-06-2005, 21:54
mijn plek was ook al bezet bij binnenkomst. Navraag bij de stewards leverde op dat je gewoon moest gaan zitten en dat het rij,stoel,etc meer "technische" info is voor de ticketbox dan een concreet stoelnummer. In de enquete voor Showtime heb ik ook aangegeven dat dit verduidelijkt dient te worden door de stewards.
Ik had laatst hetzelfde bij een wedstrijd van het Nederlands elftal in de Arena. Die vent die op m'n stoel zat wilde eerst ook blijven zitten maar is na een paar keer "vriendelijk verzoeken" toch weggegaan. Ik heb echter geen navraag gedaan bij de stewards maar 'm een beetje boos aan gekeken. Misschien scheelt dat :wink: .

Maar als het is zoals je zegt dan zal dat gegarandeerd tot de nodige ruzies leiden :? . Dan moeten ze daar inderdaad dringend wat aan doen. Misschien kunnen ze bij de briefing nog even geïnsrtueerd worden door ILK die ook vast meeleest :wink: .