PDA

View Full Version : beste gevecht arena *spoiler*



Anonymous
12-06-2005, 22:27
wie vinden jullie dat de mooiste partij in de arena heeft gedraaid

stefan
12-06-2005, 22:29
het is nog geen eens afgelopen!!!!

A.F.
12-06-2005, 22:41
hahahahaaha....beetje een voorbarige quest!

ik vond de partij van het Koekjesmonster tegen Spongebob wel vet!!!!!!

daar kan geen partij aan tippen!

ROIDRAGE
12-06-2005, 22:46
teddy ruxpin tegen ovide vond ik zwaar beter

A.F.
12-06-2005, 22:48
teddy ruxpin tegen ovide vond ik zwaar beter

vond je???????????

ik vond ovide toch niet echt vechten zoals we dat gewend zijn van m!

Maar ik moet zeggen...teddy ruxpin heeft wel hard getraind ....als ik dat goed heb gehoord in de wandelgangen. dus teddy het is je gegund! en Ovide!!! zullen we vanavond maar weer stappuh..net als gister , hmmm..zal het daarom minder zijn gegaan!

lolllllll

Ton
13-06-2005, 01:28
Duidelijk DRAGO tegen Murad !!!

Drago all the way, wat een kerel ! :thumbs: :thumbs:

Voor dit soort partijen koop je een kaartje van 70 euro ! Alleen de opkomst al, de sfeer tussen beide 'ploegen' fans !
Super !!

Ronald
13-06-2005, 01:35
Duidelijk DRAGO tegen Murad !!!
Die was idd erg goed, maar ik vond Badr Hari vs Stefan Leko ook super. Nog geen eens zozeer om de partij op zich maar meer het geheel. De interviews voorafgaand aan het gevecht, de opkomst, en dan uiteindelijk zo'n einde. Mooier had het evenement vandaag sowieso niet kunnen eindigen. Het publiek ging uit z'n dak.

shyne
13-06-2005, 01:36
Duidelijk leko tegen hari!!!

wat ging die hard op ze bek!

leko: "over 5 jaar mag hij een rematch"

Ton
13-06-2005, 01:38
Duidelijk leko tegen hari!!!

wat ging die hard op ze bek!

leko: "over 5 jaar mag hij een rematch"

Haha ik heb niet eens mee gekregen wat er na de wedstrijd allemaal gezegt werd door de vechters, stond daar te hard uit mn dak te gaan, handen branden van het klappen !! :D :thumbs:

Hollandpride
13-06-2005, 01:41
beste partij was overduidelijk die van Gago Drago. Wat een pot zeg!

Trouwens veel matige partijen gezien, ze waren allemaal veels te afwachtend.

Respect voor Badr trouwens, want hij ging er vol in. Hij had ook net als de rest behoudend kunnen vechten, zodat er geen flikker aan was, maar dat deed hij niet.

Justinian
13-06-2005, 01:43
Duidelijk leko tegen hari!!!

wat ging die hard op ze bek!

leko: "over 5 jaar mag hij een rematch"

Haha ik heb niet eens mee gekregen wat er na de wedstrijd allemaal gezegt werd door de vechters, stond daar te hard uit mn dak te gaan, handen branden van het klappen !! :D :thumbs:
:lol: same here!

Hollandpride
13-06-2005, 01:44
Goede partijen waren overigens: DRAGO VS MURAT DIREKCI, BOB SCHREIBER vs MELVIN MANOEF, Gilbert Yvel vs Valentijn Overeen en Badr Hari vs Stefan Leko.

Hitman
13-06-2005, 02:03
helemaal mee eens

Drago was toppartij
schreiber vs manhoef was super
yvel vs overeem was super
en leko vs hari was ook gaaf

de rest van de partijen vond ik eerlijk gezegd geen ruk aan maar deze 4 partijen hebben er zeker een geslaagde dag van gemaakt

Ronald
13-06-2005, 02:05
Goede partijen waren overigens: DRAGO VS MURAT DIREKCI, BOB SCHREIBER vs MELVIN MANOEF, Gilbert Yvel vs Valentijn Overeen en Badr Hari vs Stefan Leko.
Yep, mee eens.

Eentje wil ik er nog wel aan toevoegen: Ubeda vs Pislik. Niet dat het nou zo'n goeie partij was maar wel heel erg klassiek: kickbokser die een MMA partij gaat draaien tegen een MMA'er :| . Met alle respect voor Ubeda, maar dat ging bepaald niet zoals gepland. Pislik haalde hem met alle gemak naar de grond en na 1x8 tellen en 2 rope escapes was het snel gebeurd.

mama
13-06-2005, 02:29
DRAGO!!!!!!!!!!!!!
wat was ie weer goed!
top hoor

Wheelie
13-06-2005, 02:32
Ik vond de partij van Drago echt het vetste, wat een sfeer ook in het publiek bij die partij :thumbs:

Gilbert vs Valentijn was beter dan ik verwacht had.
Valentijn had de kans wel om het af te maken maar Gilbert kwam goed terug.

Jammer dat Badr verloren heeft :wink:

Dave Dalgliesh vs Dave Vader was een van de partijen waar ik voor kwam, deze3 vond ik helaas wat tegenvallen.

Verder een leuke dag gehad

Die DJ battle in de pauze was ook wel cool.

Jetli
13-06-2005, 02:43
GAGO DRAGO wat is die man gruwelijk,

Bob zijn partij was ook leuk en natuurlijk ook die van badr tegen leko

Wheelie
13-06-2005, 02:50
Heeft Perry Ubeda weleens grond training gehad ?

Staand is hij echt top, maar zodra het naar de grond gaat is die kansloos

jasperchain
13-06-2005, 05:33
Ik ben het met Hitman eens, ook was de pauze gaaf met die twee dj's!
Maar echt Drago........man man man....wat een vechtershart zeg! een partij die duidelijk K-1 max waardig was hoor!!

Groeten Jasper

Biiyen
13-06-2005, 09:44
idd Drago en Murat hebben echt de wedstrijd van de avond neergezet! Die Direcki was goed maar Drago ging werkelijk als een tornado door die ring heen! dikke vette pluim voor Drago :thumbs:

Leko Vs Hari was geweldig! Wat was die Leko pissed off zeg. Dat kon gewoon niet anders dan op een KO uitdraaien.

Anonymous
13-06-2005, 10:06
Wat een mazzel had die Leko gisteren...ik heb hem diezelfde trap 100 keer eerder zien proberen in zn eerdere partijen op Eurosport en nog geen 1 keer is het raak geweest en precies tegen Hari trapt hij voor de eerste keer raak.
Badr verdiende meer dan dat.....

Justinian
13-06-2005, 10:11
Wat een mazzel had die Leko gisteren...ik heb hem diezelfde trap 100 keer eerder zien proberen in zn eerdere partijen op Eurosport en nog geen 1 keer is het raak geweest en precies tegen Hari trapt hij voor de eerste keer raak.
Badr verdiende meer dan dat.....
Kwestie van oefening baart kunst dus.

Anonymous
13-06-2005, 11:03
Wat een mazzel had die Leko gisteren...ik heb hem diezelfde trap 100 keer eerder zien proberen in zn eerdere partijen op Eurosport en nog geen 1 keer is het raak geweest en precies tegen Hari trapt hij voor de eerste keer raak.
Badr verdiende meer dan dat.....

Hari fan zeker? Deal with it, Leko was gewoon beter en Hari heeft een lesje in nederigheid gekregen.

A-team
13-06-2005, 11:23
beste partij was overduidelijk die van Gago Drago. Wat een pot zeg!

Trouwens veel matige partijen gezien, ze waren allemaal veels te afwachtend.

Respect voor Badr trouwens, want hij ging er vol in. Hij had ook net als de rest behoudend kunnen vechten, zodat er geen flikker aan was, maar dat deed hij niet.

en omdaarom ging ie na 2 minuten ook zitten en stond niet meer op :roll:
Ja daar heb ik ook respect voor :?

bryan
13-06-2005, 11:31
kut om het toe te geven want ben helemaal geen drago fan maar was wel de beste partij..verder vond ik er geen kut aan iedereen vocht of dat hij met zijn oma in de ring stond...

Tuigenke
13-06-2005, 11:34
ton is correct, drago was idd top en leko vs badr was ook goed :thumbs:

Jeru
13-06-2005, 11:36
DRRRRRRRAAAGOOOO!!! Damn dat is toch wel de man van de avond hoor. Murat was trouwens ook bikkel. Echt een vette partij.
Vond de partij van Gilbert tegen Valentijn ook erg goed. En natuurlijk Hari - Leko.

dannyhoyer
13-06-2005, 13:42
ik zie dat ik de zelfde mening deel als de meeste mensen hier.

Ton
13-06-2005, 14:06
Btw, alleen die corner man van Murad maakte het al dat ik helemaal gek werd... wat een mafkees ! :twak:
Je hebt vast chuck lidell wel eens naar een wedstrijd zien kijken... nou zo stond ik er op dat moment ook bij te freaken :lol:

Jeru
13-06-2005, 14:11
Btw, alleen die corner man van Murad maakte het al dat ik helemaal gek werd... wat een mafkees ! :twak:
Je hebt vast chuck lidell wel eens naar een wedstrijd zien kijken... nou zo stond ik er op dat moment ook bij te freaken :lol:

Hahaha ja apart mannetje. Zag hem al rondlopen vlakbij de kleedkamers met zijn sigaar in de mond :roll:

HUNTER
13-06-2005, 15:08
pfff die DJ battle heb ik helemaal niet gezien. Ik was zelf aan het battlen om binnen de tijd een stukje pizza te kunnen kopen. Dat lukte maar net.

Maar de partij van het gala was Drago vs Derecki

Anonymous
13-06-2005, 15:11
Bedoelen jullie niet gewoon Jan Patzjerik, je weet wel de trainer van Dede?
Verder vond i, dat er beter gevoochten werd dan vorig jaar, toen 4 of 5 vechters de mic. pakten om zich voor 10.000 man te excuseren voor hun slechte partij :twak: .
Ik vond dat errol het goed deed, jammer voor Mutlu maar ik denk dat Errol een van de grootste talenten van NL is, daar gaan we nog veel van horen.
Ik heb ook genoten van Slimani, hij bleef lekker zn eigen ding doen en liet zich niet van de wijs brengen, vond deze partij mooier om te zien dan Pajunsuk tegen Mes & Vielvoye, ik had er eerst een hard hoofd in maar hij heeft het goed gedaan :thumbs:
Perry zn partij was ***. Ik hoop dat Simon volgend jaar een Fullcontact partij kan organiseren, beter voor Perry & het publiek.
Pislik maakte het goed en snel af.
Direcki tegen Drago was een mooie pot, Direcki had zn rib gebroken in ronde 2, was de eerste ronde de betere, daarna nam Drago het langzaam maar zeker over.
Ik vond de HUG tussen Manhoef en Schreiber ook mooi.
Ja ik heb een mooie avond gehad.
Groetjes Chaca

Justinian
13-06-2005, 16:12
Perry zn partij was ***. Ik hoop dat Simon volgend jaar een Fullcontact partij kan organiseren, beter voor Perry & het publiek.
Pislik maakte het goed en snel af.
Jammer van Perry en slim van Pislik om meteen naar de grond te gaan. Een K-1 partij zou beter zijn geweest.

rob arts
13-06-2005, 16:13
het was mijn eerste grote gala.

de eerste paar partijen vond ik wat zwakjes... maar later kwman de goede partijen echt tevoorschijn. ik heb heerlijk genoten!

als wedstrijd vond ik de match van drago het beste.

maar het leukeste moment vond ik zitten in de match van bob tegen melvin. dat de omroeper verzoekt dat iedereen weer rustig wil gaan zitten...de zaal ging helemaal plat..super!!!!!

al met al een heeeeeerlijk ervaring, en volgende keer ben ik er weer bij :D

angry
13-06-2005, 17:22
DRAGO echt top hier voor kom ik graag naar een gala echt grote klasse.
en de partij van Gilbert Yvel vond ik ook mooi om te zien.
Kaas vond ik wat minder jammer daar was ik eigelijk toch voor gegaan,maar dat maakt DRAGO helemaal goed echt SUPER... :thumbs:

Anonymous
13-06-2005, 17:40
Drago vs Murad
Bob vs Melvin
Gilbert vs Valentijn

KO TKO
13-06-2005, 17:47
Drago vs Murad
Gilbert Yvel vs Overeem
Manhoef vs Schreiber
Badr Hari vs Leko ( Heeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer dat Badr KO ging )

Highline
13-06-2005, 18:13
de partijen waarvan ik genoten heb zijn:

errol zimmerman vs mutlu: ik ken errol persoonlijk en had voor de wedstrijd nog met hem gesproken. voegt toch wel iets extra's toe aan de partij. ook was hier op die van leko na, de mooiste ko.

drago vs murad

manhoef vs schreiber

leko vs hari

ik had bij de meeste wedstrijden iets meer spektakel verwacth (simson vs mes en panjunsok vs slimani, saki vs akhramenko) maar toch onwijs genoten gisteren :thumbs:

Anonymous
14-06-2005, 19:10
beste partij was overduidelijk die van Gago Drago. Wat een pot zeg!

Trouwens veel matige partijen gezien, ze waren allemaal veels te afwachtend.

Respect voor Badr trouwens, want hij ging er vol in. Hij had ook net als de rest behoudend kunnen vechten, zodat er geen flikker aan was, maar dat deed hij niet.

bij alle 3 de punten geef ik je GROOT gelijk...

Anonymous
14-06-2005, 19:12
Wat een mazzel had die Leko gisteren...ik heb hem diezelfde trap 100 keer eerder zien proberen in zn eerdere partijen op Eurosport en nog geen 1 keer is het raak geweest en precies tegen Hari trapt hij voor de eerste keer raak.
Badr verdiende meer dan dat.....

Hari fan zeker? Deal with it, Leko was gewoon beter en Hari heeft een lesje in nederigheid gekregen.

hoezo was leko beter ? hij gaf een trap en die was goed raak,

Muay Thai Elite
14-06-2005, 19:46
Wat een mazzel had die Leko gisteren...ik heb hem diezelfde trap 100 keer eerder zien proberen in zn eerdere partijen op Eurosport en nog geen 1 keer is het raak geweest en precies tegen Hari trapt hij voor de eerste keer raak.
Badr verdiende meer dan dat.....

Hari fan zeker? Deal with it, Leko was gewoon beter en Hari heeft een lesje in nederigheid gekregen.

hoezo was leko beter ? hij gaf een trap en die was goed raak,

Holyshit, leven we hier in een twilight zone ofzo? JA LEKO WAS BETER!!! En nu wil ik er niets meer over horen :lol:

En om het er nog ff in te wrijven: Leko ownde de shit uit Hari, en daarmee basta.

Marco
14-06-2005, 21:51
Drago vs Murat was top, Drago was ontketend en Murat liet zien wat karakter is. 2 toppers was voor mij de mooiste partij.

marcelt
16-06-2005, 19:51
Drago deed de beste partij, maar had dan ook een zeer goede tegenstander. Kaas was beneden zijn normale niveau maar wel weer top om hem te zien. Verder waren inderdaad de partijen van Yvel-Overeem, Badr-Leko, Manhoef-Schreiber de beste en de beste sfeer. De meeste andere partijen waren niet zo. MMA is niets voor Ubeda. Laten ze hem een full contact partij doen volgende keer want hij is wel een topper! Het was leuker geweest om Pislik tegen een MMA vechter te zien. Bijna geen tof grondwerk trouwens. Jammer. En ook jammer dat er niet op muay thai regels gevochten werd. Daar zijn de meeste jongens toch in geschoold. Aan de andere kant was er nu geen domme hangpartij net zoals Fikri en v Venrooy vorige keer.