PDA

View Full Version : Mutlu vandaag... (spoiler)



Ton
13-06-2005, 01:48
In de ArenA zwaar KO, kwam net binnen zetten en zag het in de herhaling.
Hoe is het nu met hem? Volgens mij had ie wel ff nodig om bij te komen van die gruwelijke uppercut?!

Hoe is de partij vanaf begin af aan verlopen? Heb alleen het einde jammer genoeg gezien....

Ronald
13-06-2005, 02:12
Een foto van Mutlu die ik gemaakt heb door m'n verrekijker tegen m'n fototoestel aan te zetten :lol: .

http://img293.echo.cx/img293/2066/mutlu7xu.jpg

Steve-o
13-06-2005, 02:15
Vette foto..Jmmr Mutlu man.....

Highline
13-06-2005, 02:29
errol deed het perfect :thumbs:

Justinian
13-06-2005, 02:30
errol deed het perfect :thumbs:
Helaas voor Mutlu, die niet kon laten zien wat hij werkelijk in huis heeft. Errol deed het idd perfect, helaas voor ons :wink:

Hollandpride
13-06-2005, 02:35
Echt jammer man voor Mutlu, hij maakte helaas geen schijn van kans.

Justinian
13-06-2005, 02:39
Het kwam er helaas niet uit en dat is jammer. Mutlu had wel degelijk kans, maar wist het niet te benutten, dat is mijns inziens iets anders :wink: Sh*t happens, volgende keer beter, daar ben ik van overtuigd!

Boem Boem
13-06-2005, 17:02
Het kwam er helaas niet uit en dat is jammer. Mutlu had wel degelijk kans, maar wist het niet te benutten, dat is mijns inziens iets anders :wink: Sh*t happens, volgende keer beter, daar ben ik van overtuigd!

Justi=correct!

toch wil ik hier een opmerking aan toevoegen; we moeten niet vergeten dat Errol een heel ander soort vechter is dan Zowa.....je gaat je dan ook anders voorbereiden en dus met een andere instelling de ring in!~
Maar Mutlu pakt zijn kans nog wel........

Osu

Chris

Highline
13-06-2005, 18:26
errol deed het perfect :thumbs:
Helaas voor Mutlu, die niet kon laten zien wat hij werkelijk in huis heeft. Errol deed het idd perfect, helaas voor ons :wink:

mutlu heeft iig wel gisteren bewezen dat hij een giogantisch vechtershart heeft. die eerste 8 tellen waren al in de eerste seconde van de partij, en dan opstaan en doorgaan en dan nogmaals 8 tellen en weer doorgaan bewijst van veel doorzettingsvermogen en een vechtershart!

Hollandpride
13-06-2005, 20:18
Het kwam er helaas niet uit en dat is jammer. Mutlu had wel degelijk kans, maar wist het niet te benutten, dat is mijns inziens iets anders :wink: Sh*t happens, volgende keer beter, daar ben ik van overtuigd!

Justi = correct

Drukte me een beetje verkeerd uit :D

mama
13-06-2005, 21:04
Mutlu is super!!!
Helaas ging het niet zo als hij gehoopt had dat het zou gaan. (wat meestal zo is als je niet wint)

PigDog
14-06-2005, 01:10
Mutlu, ik vind het jammer dat het niet gelukt is, deze keer. Waarom vecht je ook als ik er niet bij ben? :wink:
In ieder geval weer een motivatie extra om er nog harder voor te gaan, en de volgende ontmoeting winnend af te sluiten. Ik weet uit zeer betrouwbare bron, dat zowel Errol als Zowa buiten de wedstrijden om het uitstekend met Mutlu kunnen vinden, en ik denk en hoop dat deze vechters allemaal toppers worden. Dat het grote beloftes zijn voor de Nederlandse topsport, moge duidelijk zijn. Het zijn allemaal vechters met een groot hart.

the white terror
14-06-2005, 02:55
Het kwam er helaas niet uit en dat is jammer. Mutlu had wel degelijk kans, maar wist het niet te benutten, dat is mijns inziens iets anders :wink: Sh*t happens, volgende keer beter, daar ben ik van overtuigd!

Justi=correct!

toch wil ik hier een opmerking aan toevoegen; we moeten niet vergeten dat Errol een heel ander soort vechter is dan Zowa.....je gaat je dan ook anders voorbereiden en dus met een andere instelling de ring in!~
Maar Mutlu pakt zijn kans nog wel........

Osu

Chriserrol heeft zich helemaal niet kunnen voorbereiden en mutlu wel dus ik denk dat het niet echt veel uitmaakt :wink:

Mutlu
14-06-2005, 15:31
Bedankt iedereen! Damn, baal echt zwaar man.. Deze avond liep anders als verwacht.. Wist dat Errol heel wild zou komen, maar heb me toch laten verassen. Was na de 1e al aangeslagen, maar wou doorgaan, was na de tijd onbegonnen werk denk ik. Had alleen wat meer willen laten zien, had er hard voor getraind. Maar ja, vallen en opstaan zeggen ze! Alleen is vallen erg pijnlijk ik onze sport

Anonymous
14-06-2005, 15:36
Bedankt iedereen! Damn, baal echt zwaar man.. Deze avond liep anders als verwacht.. Wist dat Errol heel wild zou komen, maar heb me toch laten verassen. Was na de 1e al aangeslagen, maar wou doorgaan, was na de tijd onbegonnen werk denk ik. Had alleen wat meer willen laten zien, had er hard voor getraind. Maar ja, vallen en opstaan zeggen ze! Alleen is vallen erg pijnlijk ik onze sport

Volgende keer beter :thumbs:

Had je nog veel last van zenuwen?

Wandfc
14-06-2005, 15:58
Mutlu, komt er wel. :evil:

Kameleon
15-06-2005, 16:37
Mutlu is een topper!!! Komt er zeker wel. Moet nu echt wel even rust nemen om goed te herstellen. Ik verheug me op zijn wedstrijd in Enschede. Is de line-up daarvan al bekend?

Jay Hoov
15-06-2005, 16:40
Kop op...Elke topvechter verliest een keer...Daardoor word je alleen maar sterker!!!

Mutlu
16-06-2005, 21:20
Kop op...Elke topvechter verliest een keer...Daardoor word je alleen maar sterker!!!

Ush!!