PDA

View Full Version : Filmpje: Leko vs Badr Hari *spoiler*



Anonymous
13-06-2005, 02:59
Hier het bewijs. Wat een partij, wat een spanning, wat een opkomst! Inclusief reactie Leko, Badr wilde helaas niet voor de camera reageren..


http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm?fuseaction=videolaunch&nbg=ftv&pid=ftv&video_id=184068

Ronald
13-06-2005, 03:04
Damn, nu al het eerste filmpje :shock: . Top Denniz :thumbs:

Justinian
13-06-2005, 03:10
Die zat er lekker op :thumbs:

Anonymous
13-06-2005, 03:14
Jaja, ook 's nachts gewoon doorbuffelen!. Hou het in de gaten, er komen er straks nog twee aan.

Justinian
13-06-2005, 03:14
Jaja, ook 's nachts gewoon doorbuffelen!. Hou het in de gaten, er komen er straks nog twee aan.
Gracias :thumbs:

Anonymous
13-06-2005, 03:37
De nada hombre!

Intoxico
13-06-2005, 07:13
wat een gruwelijk mooie trap van leko

ben toch benieuwd naar badr ze reactie

Ben
13-06-2005, 07:21
mooie twit zat er lekker op dat kryg je nu als je van te voren teveel praat :wink:

Anonymous
13-06-2005, 08:51
Ik vond badr er slecht uitzien en erg nerveus.Zal hij toch zijn eerste trainer missen uncle Tom?

someone
13-06-2005, 09:04
wat een super trap is dat zeg! toppertje hoor!!!

harry
13-06-2005, 09:33
Die zat perfect, geweldi.

Jay Hoov
13-06-2005, 09:57
Lekker hoor...

Deuce
13-06-2005, 10:49
LOL @ die commentatoor.....Badri...de man die sneller praat dan zn schaduw is :lol:

En nu ineens niet bereikbaar voor commentaar :lol:

Leko all the way!

micha
13-06-2005, 11:23
heerlijk dit is pas echt genieten

Tsuki
13-06-2005, 11:25
op zo'n gala op je lever eruit gaan lijkt me echt extra zuur .................

Jeru
13-06-2005, 11:38
Mooie reactie van Leko.

Daniel
13-06-2005, 11:39
hahah die zat er zekers lekker op zeg

jojo
13-06-2005, 14:03
geen commentaar :D :D :D :D :D :D :D :D

p diddy
13-06-2005, 14:10
thx

Ton
13-06-2005, 14:12
Ow wat zat die er perfect op! Badr had ook wel ff een aantal minuten nodig om weer omhoog te komen.

Toch wil ik de hele partij nog wel is weer zien, incl opkomst :lol: :roll:

chickenwing
13-06-2005, 14:23
Boe roepen als iemand onsportief is dat is normaal. Maar omdat iemand verliest, dat kan natuurlijk niet.

Zeker als je gisteren keek , echt de heeeeeele zaal was voor Badr, tot het moment, en dat heb ik al vaker gezien op grote gala's, tot het moment dat hij verliest en dan ineens wordt hij uitgefloten door diezelfde jongens. Echt om te kotsen! Bah!

Anonymous
13-06-2005, 14:46
echt niet de hele zaal was voor badr, dan heb je niet echt goed opgelet!
er waren er wel meer voor badr dan voor stefan maja.... babbels worden altijd afgestraft

chickenwing
13-06-2005, 15:11
ik was in mijn vak volgens mij een van de weinigen voor stefan :)
totdat stefan won toen waren er ineeeens heel veel voor stefan :mrgreen:
het gaat mij alleen om dat je boe roept voor iemand waar je kort daarvoor nog voor stond te juichen. dat is het enige wat mij stoorde. voor de rest was het een leuk gala hoor. :thumbs:

Muay Thai Elite
13-06-2005, 16:31
Weet je, Badr is echt wel goed ofzo, maar door die duffe praatjes van m maakt hij het zichzelf te moeilijk. Dat zou 1 van de redenen kunnen zijn dat hij nerveus overkwam. Hij legt de lat voor zichzelf te hoog.

Sjaak
13-06-2005, 17:36
Klasse van Stefan en ook in zijn reactie laat hij zien en horen dat hij een "veel" betere vechter is :thumbs:

The Bulldog
13-06-2005, 19:22
Geeft netjes aan dat het "heel normaal is" om tegen ehm te verliezen op zo`n leeftijd..

refereerd aan hem en hoost waarbij hij ook nog eens de te grote mond naar boven haalt... :lol:

marcelt
13-06-2005, 22:01
Ik hoop dat Badr wat bescheidener wordt na deze partij ! Het was een goed lesje!

Anonymous
13-06-2005, 22:14
Ja, mooie reactie van Leko. :thumbs:

En laat Badr nog lekker zijn praatjes houden, dat is Badr en dat hoort bij Badr! :lol:

xXRichardXx
13-06-2005, 23:16
Zeker een mooie reactie van Leko, heel sportief :thumbs: Leek niet alsof ze nog bad blood hebben nu.

Anonymous
13-06-2005, 23:21
kom op nou hee, jullie kunnen wel overdrijven, hij kreeg gewoon een goeie trap tegen zijn lever.. en tuurlijk gaat ie dan neer...
en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
tsjaaaaaa lullig van die trap, en ik zou eigenlijk zeggen geffeliciteerd Stefan Leko, maar zeg dat NIET, omdat hij zich zelf erg vernederd heeft door te spugen op iemand die KO op de grond ligt.....
ik heb meer respect (voor badr) die voor een wedstrijd zijn tegenstander een watje noemt, dan (stefan leeghoofd) die op zijn tegenstander spuugt die zwaar KO op de grond ligt...
dusss
BADR RULEZZZZ
en YAB YUM en SIMON RUTZ promotions zijn toppers :wink:

owjaaa wat betreft die publiek, met een woord ZIELIG.

ik zag dat de mensen die voor mij zaten, gingen juichen met de opkomst van badr, en opeens zag ik iemand op de grond ligge en zag die zelfde gasten juichen, die dat ook deden toen Badr opkwam dus ik d8 Stefan ligt KO maar dat was niet het geval....
gewoon ZIELIGE HUICHELAARS :twak:

Ronald
13-06-2005, 23:42
...en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
Hahaha... dat klinkt best wel grappig voor een wedstrijd die hooguit een minuut heeft geduurd :mrgreen:

Justinian
13-06-2005, 23:44
...en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
Hahaha... dat klinkt best wel grappig voor een wedstrijd die hooguit een minuut heeft geduurd :mrgreen:
Correctomundo :thumbs:

PigDog
14-06-2005, 00:43
Goed gedaan van Stefan! Ik heb hem de laatste tijd vaak zien trainen met een verbetenheid, die enige naam mag hebben....

Ja, en Badr.....
Toen het goed met hem ging vond iedereen hem zo leuk bijdehand, maar misschien had Tom hem al moeten wijzen op het feit dat hij eens een sterkere tegenkomt, en dat het Nederlandse publiek dan meedogenloos is. Dat is ook wat Hoost, Kasteel en Bob bijvoorbeeld zo tegenstond hier: Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.

Ik hoop dat Badr deze ervaring om kan zetten in iets goeds.

Anonymous
14-06-2005, 01:43
...en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
Hahaha... dat klinkt best wel grappig voor een wedstrijd die hooguit een minuut heeft geduurd :mrgreen:

ik las dat het 1 min 44 duurde....
maaar ehhh ik bedoelde de opkomst er ook mee, want die domineerde badr ook :wink:

Octavius
14-06-2005, 01:59
Heb de wedstrijd net bekeken, maar vond het niet overtuigend van Badr. Vond het eerder ongecontroleerd. Leko was niet onder de indruk maar wilde het tempo eruit halen. Tja en Badr met je mistimde achterwaartse trap. Als je Leko kent doet hij ook zulke trappen.

chickenwing
14-06-2005, 02:11
kom op nou hee, jullie kunnen wel overdrijven, hij kreeg gewoon een goeie trap tegen zijn lever.. en tuurlijk gaat ie dan neer...
en gedurende die hele wedstrijd was Badr de gene die de wedstrijd domineerde...
tsjaaaaaa lullig van die trap, en ik zou eigenlijk zeggen geffeliciteerd Stefan Leko, maar zeg dat NIET, omdat hij zich zelf erg vernederd heeft door te spugen op iemand die KO op de grond ligt.....
ik heb meer respect (voor badr) die voor een wedstrijd zijn tegenstander een watje noemt, dan (stefan leeghoofd) die op zijn tegenstander spuugt die zwaar KO op de grond ligt...
dusss
BADR RULEZZZZ
en YAB YUM en SIMON RUTZ promotions zijn toppers :wink:

owjaaa wat betreft die publiek, met een woord ZIELIG.

ik zag dat de mensen die voor mij zaten, gingen juichen met de opkomst van badr, en opeens zag ik iemand op de grond ligge en zag die zelfde gasten juichen, die dat ook deden toen Badr opkwam dus ik d8 Stefan ligt KO maar dat was niet het geval....
gewoon ZIELIGE HUICHELAARS :twak:

Dat was geen lucky shot, maar goed getimed. Badr deed veel, maar niks was raak, gewoon een minuut lang Abidi-style wild om je heen slaan. Leko wachte effe af en sloeg toe. Het ging sneller dan hij zelf had gedacht. Maar anders was het wel een latere KO geweest.
Badr zei meer dan alleen watje. Stefan was een mietje een sukkel en hij zou zijn tanden uit zijn smoel slaan.
Niet dat ik me eraan stoor. Ik hou wel van bad blood en het maakte de partij juist heel spannend. :thumbs:
Maar de spuug reactie schokte mij niet hoor zoals bij jou blijkbaar wel meneer guest. :roll:
Die jongesn die voor de partij voor Badr juichten en hem later uitfluiten waren ook in mijn vak massal aanwezig. Heel zielig was dat maar dat soort opportunisten losers hou je altijd. helaas...
Badr is in mijn ogen een goede entertainer en ook een goede vechter. Hij is de Tito Ortiz van het kickboksen. Je kan hem haten maar hij houd de boel levend. En ook zijn opkomst was super. Ik hoop Badr nog vaak te zien.

Anonymous
14-06-2005, 14:13
Hoe dan ook, ondanks de korte duur van het gevecht was het wel spectaculair zoals iedereen verwacht had. En als Leko misschien te vroeg kwam voor Badr, ik weet zeker dat hij hier weer sterker uitkomt. De weg naar de top verloopt met vallen en opstaan. Van tegenslag wordt je alleen maar sterker als he die overwint.