PDA

View Full Version : COLLECTE BOB....BANKREKENINGNUMMER???



Anonymous
13-06-2005, 11:52
Heel goed dat er voor een van de grootste uit de MMA een collecte werd gehouden!!!Ik heb alleen geen bus gezien,is er ook een bankrekeningnummer???

Jeru
13-06-2005, 11:58
Ook geen bus gezien... Kan me voorstellen dat Bob nog wel wat centen gebruiken kan!

Justinian
13-06-2005, 11:58
Heel goed dat er voor een van de grootste uit de MMA een collecte werd gehouden!!!Ik heb alleen geen bus gezien,is er ook een bankrekeningnummer???
Ik haalde het ook al aan in m'n topic (miniverslag ArenA), aangezien ik ook geen collectebus heb gezien. Ninjamo, zou jij voor een rekeningnummer van Bob kunnen zorgen? Alvast bedankt :thumbs:

Hans
13-06-2005, 12:51
Een collecte??
Waarvoor als ik vragen mag?

Justinian
13-06-2005, 12:52
Een collecte??
Waarvoor als ik vragen mag?
Bob wordt geopereerd aan zijn rug. Deze operatie zal plaats vinden in een prive kliniek en wordt niet vergoed door de verzekeraar.

Anonymous
13-06-2005, 13:02
Er liepen zeker wel dames rond met een collecte bus. Ik zal nog ff op zoek gaan naar t Gironummer

jojo
13-06-2005, 13:05
waarvoor was dat als ik vragen mag?

Justinian
13-06-2005, 13:05
Er liepen zeker wel dames rond met een collecte bus. Ik zal nog ff op zoek gaan naar t Gironummer
Ik heb ze wel gezien, maar alleen tussen het VIP publiek. Thx in ieder geval.

Jeru
13-06-2005, 13:06
waarvoor was dat als ik vragen mag?


Bob wordt geopereerd aan zijn rug. Deze operatie zal plaats vinden in een prive kliniek en wordt niet vergoed door de verzekeraar.

Anonymous
13-06-2005, 13:06
Ik heb wel wat collectebussen rond zien gaan; vind het een goed initiatief om op deze manier wat geld in te zamelen voor Bob.......
Top!! :thumbs:

Osu

Chris

mama
13-06-2005, 13:09
en daar werd aardig wat in gegooid hoor.
maar liepen de dames niet op de tribune rond?

Ton
13-06-2005, 13:13
maar liepen de dames niet op de tribune rond?

Nee daar hadden ze Badr voor gevraagt... die was alleen zn bus vergeten :lol:

Justinian
13-06-2005, 13:14
maar liepen de dames niet op de tribune rond?

Nee daar hadden ze Badr voor gevraagt... die was alleen zn bus vergeten :lol:
LMFAO!!! :lol: :lol:

mama
13-06-2005, 13:14
haha LOL @ Ton

Zal kijken of ik iemand van Simon Rutz te pakken kan krijgen. Maar denk dat die allemaal ff een paar dagen rust houden.

Jeru
13-06-2005, 13:15
maar liepen de dames niet op de tribune rond?

Nee daar hadden ze Badr voor gevraagt... die was alleen zn bus vergeten :lol:

HAHAHA :lol:

Iwan
13-06-2005, 13:18
Jongens, ik heb net naar aanleiding van deze topic Bob effe gebeld om het bankrekeningnummer.
Hij vond het erg tof, en zei dat hij zelf vanmiddag in deze topic zou posten hoe het allemaal zat.

Justinian
13-06-2005, 13:19
Jongens, ik heb net naar aanleiding van deze topic Bob effe gebeld om het bankrekeningnummer.
Hij vond het erg tof, en zei dat hij zelf vanmiddag in deze topic zou posten hoe het allemaal zat.
Heel mooi, thx :thumbs:

mama
13-06-2005, 13:34
Doet ie goed :thumbs:
thanks Iwan

Fr3ddy
13-06-2005, 13:38
Yes, t zou mooi zijn als iedereen een paar knaken zou doneren :thumbs:

Shytown
13-06-2005, 15:00
Goed initiatief, Bob heeft veel laten zien in de ring en als dank kan het Nederlandse publiek hem bij deze operatie helpen.
Ik heb ooit een geopperd om een seminair te regelen met een topper bij Bob om zo wat geld binnen te slepen, helaas nooit opgepakt.

}|^-_-^|{
13-06-2005, 16:18
naar verluidt is er gisteren gul gegeven, zelfs patrick kluivert gaf een tientje :thumbs:

king
13-06-2005, 16:20
Je zou denken dat Bob na al die gevechten inmiddels binnen is :?

}|^-_-^|{
13-06-2005, 16:22
Je zou denken dat Bob na al die gevechten inmiddels binnen is :?

ik denk niet dat hij dan nog bij de deur gaat staan...

HUNTER
13-06-2005, 16:22
Hoewel ik bijna nooit iets geef aan collectes heb ik ook gedoneerd. En wat ik zag werd er op het VIP terras idd behoorlijk wat geld opgehaald. Goeie zaak!

king
13-06-2005, 16:27
Je zou denken dat Bob na al die gevechten inmiddels binnen is :?

ik denk niet dat hij dan nog bij de deur gaat staan...

misschien voor de sociale contacten? :wink:

Deuce
13-06-2005, 16:30
Hmm had bob net al gsmsed.......zodra ik antwoord krijg zal ik t hier wel posten :thumbs: ....mocht ie t zelf nog niet gepost hebben...

Highline
13-06-2005, 17:17
ik heb ook geen collectebus gezien

Ronny
13-06-2005, 17:32
Ik dacht dat bob altijd zo'n bloedhekel had aan die kutfora???

En dan nu wel geld willen innen? Ik bedoel het niet verkeerd, maar wat is de reden dat er gecollecteerd moet worden?? Kan Bob het zelf niet betalen?

Ik heb best wat over voor een ander, maar wat meer uitleg zou wel mogen. Ik moet namelijk ook werken voor mijn geld.

Ossie
13-06-2005, 17:38
Ik heb best wat over voor een ander, maar wat meer uitleg zou wel mogen. Ik moet namelijk ook werken voor mijn geld.

Zoals je hierboven al had kunnen lezen heeft Bob problemen met zijn rugwervel en moet hij een operatie ondergaan aan zijn rug.
Die operatie vindt plaats in een privékliniek, en dat wordt niet vergoedt door de verzekering.
Bob zegt dat de de operatie 22.500 E gaat kosten. En zo'n bedrag schudt je natuurlijk niet zomaar uit je mouwen.

Deuce
13-06-2005, 17:42
Bob heeft er inderdaad geen geld voor, de operatie kost 22.500 euro.....en das best veel geld.

Ik geloof niet dat hij verdiend wat een allistair of fedor verdiend...

En van een vechtsportschooltje zul je nooit rijk worden naar mijn inzien...tenzij je het Rickson Gracie marketingplan gebruikt ofzo... :wink:

Bob heeft ook nog een gezin te onderhouden, 3 kinderen als ik me niet vergis...dus kan me voorstellen dat het geld niet op zn rug groeit...

En iemand die zo dedicated is...die mag wel een steuntje in de "rug" verdienen naar mijn inzien... :wink:

dtgerald
13-06-2005, 18:01
naar verluidt is er gisteren gul gegeven, zelfs patrick kluivert gaf een tientje :thumbs:Was Kluivert er ook?

dtgerald
13-06-2005, 18:04
Sorry even over die collectebus hij ging een rij onder ons rond ik had al geld in mijn hand maarde bus kwam niet boven.Ik dacht ach ze zullen wel bij de uitgang staan straks.Maar niets was minder waar dus sorry Bob.

Deuce
13-06-2005, 19:16
Ok even een update over Bob Schrijber.

Ik heb net even met hem aan de telefoon gehangen en hij vond het geweldig hoeveel mensen er zo begaan zijn met hem.

Na zijn partij afgelopen zondag heeft hij met een lowkick zijn kuitbeen gebroken :shock: ...dus ook dat komt er nog eens een keer bij kijken...
Respect als je dan nog een partij uitvecht...

Morgen zal Bob mij bellen met een speciaal hiervoor geopende rekening en ik heb hem beloofd de gegevens hier te posten, wat rond de middag zal zijn.

Nogmaals iedereen bedankt namens Bob! Dit doet m echt wel goed! Zoals hij zelf al zei: *mischien moeten we maar een website openen: www.steuntjeinjerug.nl* :lol:

Tot zover... :thumbs:

Guru
13-06-2005, 19:22
Als wij er nou voor zorgen dat Bob weer een comeback bij Pride waar die tegen wat lightweights mag knokken!
Dan is die 22.500 euro ook zo verdiend!

Bob moet naar PRIDE!!! Bob moet naar PRIDE!

shyne
13-06-2005, 19:27
naar verluidt is er gisteren gul gegeven, zelfs patrick kluivert gaf een tientje :thumbs:Was Kluivert er ook?

ja vlak bij de rode hoek aan een vip tafel :D

mossad
13-06-2005, 19:34
Ok even een update over Bob Schrijber.

Ik heb net even met hem aan de telefoon gehangen en hij vond het geweldig hoeveel mensen er zo begaan zijn met hem.

Na zijn partij afgelopen zondag heeft hij met een lowkick zijn kuitbeen gebroken :shock: ...dus ook dat komt er nog eens een keer bij kijken...
Respect als je dan nog een partij uitvecht...

Morgen zal Bob mij bellen met een speciaal hiervoor geopende rekening en ik heb hem beloofd de gegevens hier te posten, wat rond de middag zal zijn.

Nogmaals iedereen bedankt namens Bob! Dit doet m echt wel goed! Zoals hij zelf al zei: *mischien moeten we maar een website openen: www.steuntjeinjerug.nl* :lol:

Tot zover... :thumbs:

Jemig, doorvechten met een gebroken kuitbeen. Das wel heel erg hardcore. Hoop dat zijn operatie in orde komt. Ook mooi om te zien dat Melvin en Bob weer maatjes waren na het gevecht.

Weet iemand trouwens welke vechters er nu nog in team Schrijber zitten? Ik zag op de foto's Nijman niet in Bob's hoek staan. Is Nijman ook vertrokken of kijk ik verkeerd?

Iig sterkte Bob!

marcelt
13-06-2005, 20:55
Ik wil ook wel wat geven vor Bob, maarre..............Is er ook een gironummer om van Ronald Wustenberg af te komen???

Octavius
13-06-2005, 21:33
Wat is er mis met Wustenbergs. Is de enige echte goede in Nederland. Vind hem het toch altijd redelijk goed brengen.

Ronny
13-06-2005, 21:36
mag ik vragen in wat voor een auto bob rijd? niet lullieg bedoeld hoor

Justinian
13-06-2005, 21:48
---Justinian

A.u.b. ontopic. Het gaat hier niet om Ronald Wustenberg en ook niet over de auto van Bob.

---/Justinian

Anonymous
13-06-2005, 22:33
klinkt heel goed inzameling voor operatie
was er niet gister maar wil zeker ook doneren

goede aktie

beterschap bob,tot snel

Anonymous
13-06-2005, 23:31
er is inderdaad heel wat gegeven aan bob.... maar een ding moet ik ff kwijt...... er zaten heel was zielige mensen in de zaal die onderandere 2 collecte bussen niet meer retourneerden naar de collecte dames ... dit vind ik gewoon echt een schandalig.......

afz... furdjel de windt

smike
14-06-2005, 01:31
er is inderdaad heel wat gegeven aan bob.... maar een ding moet ik ff kwijt...... er zaten heel was zielige mensen in de zaal die onderandere 2 collecte bussen niet meer retourneerden naar de collecte dames ... dit vind ik gewoon echt een schandalig.......

afz... furdjel de windt

Dit meen je toch niet he... het zou me trouwens niks verbazen, goede afspiegeling van de maatschappij... :roll:

Wheelie
14-06-2005, 09:20
er is inderdaad heel wat gegeven aan bob.... maar een ding moet ik ff kwijt...... er zaten heel was zielige mensen in de zaal die onderandere 2 collecte bussen niet meer retourneerden naar de collecte dames ... dit vind ik gewoon echt een schandalig.......

afz... furdjel de windt

dit vind ik echt schandalig

:twisted:

Octavius
14-06-2005, 09:22
Volgende keer Bert met de bus rond laten gaan.

Anonymous
14-06-2005, 09:36
Als je aan je rug moet worden geopereerd, wordt dit toch gewoon door je verzekeraar vergoed?! Tenzij je naar een dure buitenlandse kliniek gaat, maar met de Nederlandse artsen is toch niets mis lijkt me?!

}|^-_-^|{
14-06-2005, 09:43
Als je aan je rug moet worden geopereerd, wordt dit toch gewoon door je verzekeraar vergoed?! Tenzij je naar een dure buitenlandse kliniek gaat, maar met de Nederlandse artsen is toch niets mis lijkt me?!

Je verzekeraar vergoedt minder dan je denkt.
Ik geloof dat de operatie waar Bob gebruik van gaat maken gedaan wordt in de alpha kliniek. Deze kliniek is wereldwijd bekend om zijn goede behandeling van atleten door erkende topchirurgen.

de site met nieuws
http://www.alphaklinik.nl/pers+centrum.shtml

het verhaal van een vrouw die hetzelfde probleem heeft gehad als Bob
http://www.alphaklinik.nl/zeegers_1000adr.html

DK
14-06-2005, 14:01
Zoals paul al zei niet alles wordt door het ziekenfonds vergoed. ook heeft hij hierbij enkele links geplaatst. in meerdere intervieuws heeft bob ook uitgelegd wat er aan de hand is met zijn rug. De blessure heeft hij ergenst na zijn laatste partij tegen yvel opgelopen. dus dan kan je meteen ook nagaan hoeveel partijen hij nog gevochten heeft met deze blessure.

wat ik niet begrijp is dat ronny hier opeens heel moeilijk over gaat doen. het gaat hier om een donatie dus je kan zelf de keuze maken of je wat geeft of niet. Zelfs Sebastiaan heeft gedoneerd, waar ik erg veel respect voor heb aangezien bob hem een keer flink naar beneden heeft gehaald in een colum. maar toch doneert hij wat hij naar eigen zeggen normaal zo goed als nooit doet.

Dan rest mij de vraag ronny waarom deze hekel aan bob.

Anonymous
14-06-2005, 14:04
Niemand heeft hier een hekel aan Bob. De vraag is alleen waarom een prof-vechter een collecte nodig heeft.

Deuce
14-06-2005, 14:04
Omdat prof vechters niet altijd veel verdienen :?

Justinian
14-06-2005, 14:08
Niemand heeft hier een hekel aan Bob. De vraag is alleen waarom een prof-vechter een collecte nodig heeft.
Die vraag werd tijdens het It's Showtime gala beantwoord. Het betreft een operatie die niet wordt vergoed door de verzekeraar, dus Bob zal het zelf moeten betalen. De gage's voor vechters hier in Nederland zijn niet zo hoog en aangezien Bob niet (zo vaak) in het buitenland heeft gevochten, heeft hij hiermee een behoorlijke financiële last.

Het is trouwens niet de eerste keer dat we via het forum proberen geld in te zamelen. Destijds hebben we ook geld ingezameld voor de kroon van Michael Knaap (werd ook niet vergoed ;)).

Remco
14-06-2005, 14:43
Ik begrijp de ophef ook niet zo, alsof bekende mensen altijd bakken met geld zouden hebben. Kijk je eigen polis eens na, lang niet alles wordt vergoed hoor, en dat wordt in de toekomst alleen maar minder.

Het hele idee achter donaties is dat zij die het kunnen missen zij die het nodig hebben een handje KUNNEN helpen. Ben je platzak, voel je dan ook niet bezwaard!

In het interview met AT5 vertelde Bob dat hij de partij aangenomen had om zijn rug te betalen. Vreemd eigenlijk: je lichaam in de strijd gooien om datzelfde lichaam te genezen. Dat maakt ook dat ik het extra lullig vind dat hij zijn kuitbeen ook nog eens gebroken heeft.

Bob, heel veel sterkte!


BTW, had Bob een nieuwe tattoo? Op zijn onderrug was iets met "Recht ... " te lezen (ik bedoel niet die sponsorreclame)?

Anonymous
14-06-2005, 14:49
Het lijkt me balen om één van Nederlands beste vechters te zijn (geweest) en talloze wedstrijden te hebben gevochten en dan aan het eind van de rit nog steeds niet financieel onafhankelijk te zijn. Dit terwijl andere Nederlandse vechters dit duidelijk wel zijn (Hoost, Aerts, Rutten, Yvel).

Niettemin goed initiatief voor Bob :thumbs:

Buster JM
14-06-2005, 14:52
Is er al meer bekent omtrent het bankrek. nr.???

Justinian
14-06-2005, 14:55
In het interview met AT5 vertelde Bob dat hij de partij aangenomen had om zijn rug te betalen. Vreemd eigenlijk: je lichaam in de strijd gooien om datzelfde lichaam te genezen. Dat maakt ook dat ik het extra lullig vind dat hij zijn kuitbeen ook nog eens gebroken heeft.
En toch de wedstrijd uitvechten... Gelukkig zal dit geen problemen opleveren met de verzekeraar (lijkt me).


BTW, had Bob een nieuwe tattoo? Op zijn onderrug was iets met "Recht ... " te lezen (ik bedoel niet die sponsorreclame)?
Ik kon het ook niet helemaal goed lezen, maar volgens mij was het iets als "Recht en Trouw".

Anonymous
14-06-2005, 15:10
Mijn vader , Bert Kops sr , is 5 jaar geleden ook in de Alpha kliniek in Munchen geopereerd en heeft dit ook idd zelf moeten betalen. Goed actie zo.n collecte hoor

Anonymous
14-06-2005, 15:11
Hierbij van mij een kleine uitleg over de operatie van mijn rug. Dit omdat ik vindt dat ik jullie dat verschuldig ben. Een aantal jaren geleden begon mijn rug te zeuren. Eerst ontkennen. wat op een gegeven moment niet meer lukte. Dan de molen in, dokter, ziekenhuis, niet kunnen vinden, wachtlijst, therapeut, dokter, ziekenhuis, MRI, wachtlijst, ziekenhuis de medische molen in Nederland is gewoon walgelijk. Uiteindelijk hebben de doktoren kunnen vast stellen dat de tussewervel schijf tussen de vierde en vijfde rugwervel volledig was verdwenen. Optie, wervel vier en vijf aan elkaar vast zetten. Dat wil zeggen beperkte bewegings vrijheid in de onderrug en niet meer kunnen worstelen en kickboksen. Geen optie dus. Via via kreeg ik het advies om eens contact op te nemen met de Alpha kliniek in Munchen Duitsland. Een prive kliniek die gespecialeerd is in rug operaties. Deze doktoeren (twee Nederlanders) hebben technieken ontwikkeld die nergens ter wereld gedaan worden. Na een dag verschillende onderzoeken te hebben gehad in deze kliniek bleek dat er nog een optie was en wel een kunst/nep tussenwervel schijf tussen wervel vier en vijf. 22,500 euro maar wel 100% genezings garantie, pijn vrij en alle bewegings vrijheid in de rug. Veel geld. Heel veel geld. Mijn verzekerings maatschappij wil niets met de Duitse kliniek te maken hebben omdat ik mij ook in Nederland kan laten opereren is hun mening. Al is het wel niet met deze techniek maar daar hebben de verzekeraars geen boodschap aan. Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje duidelijkheid heb gegeven. Daarnaast wil ik zeggen dat je je niet verplicht moet voelen om nu direct wat te storten. Het moet goed voor je voelen en bij twijvel gewoon niet doen. Ik ben al blij dat de mensen hierbij stil willen staan en hier vragen over stellen. Mensen bedankt voor deze moeite en ik hoop dat jullie nog een keer de moeite willen nemen om naar mij te komen kijken als de operatie goed gelukt is. Later zal ik een rekening nummer op Mixfight zetten. Respect,
Bob.

Remco
14-06-2005, 15:18
Bedankt voor de uitleg, het gaat duidelijk bergafwaarts met ons zorgstelsel. Voor iemand als Bob lijkt het me helemaal onacceptabel om zo'n bewegingsbeperkende behandeling te moeten ondergaan. Hierbij zeg ik je € 25,00 toe, in de hoop dat anderen het volgen en hopelijk overtreffen!

Lees ik nou goed dat je wanneer een en ander weer functioneert we je weer in de ring kunnen verwachten? Respect!

(Of dat verstandig is, is een tweede)

Justinian
14-06-2005, 15:29
Hierbij het rekeningnummer:

Rabobank
tav Steuntje in de rug
reknr: 110075951
te Heemskerk

Bob, bedankt voor de uitleg! We zullen ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen van deze actie op de hoogte worden gesteld. Ik sprak net Robbie van Fighttalk en ook zij zijn bezig met deze actie. Goede zaak :thumbs:

Anonymous
14-06-2005, 15:30
Remco na deze wedstrijd voelde ik toch wel dat het bloed kruipt waar het .......... misschien wel/niet kruipen moet. De toekomst zal het leren.
Respect,
Bob Schreiber.

Remco
14-06-2005, 15:34
De eerste € 25,00 zijn overgemaakt. Wie volgt?

Buster JM
14-06-2005, 15:36
Bob, Je heb er sinds afgelopen zondag een superfan bij gekregen. De vibe die door de Arena heen ging...te gek!! Deze actie is een goed voorbeeld van het respect voor Bob Schreiber..

Justinian
14-06-2005, 15:47
Ik heb nu een vaste baan en kan het missen. Zojuist €75,-- overgemaakt, beterschap!

Ton
14-06-2005, 15:59
Bob ik wens je heel veel sterkte en succes met deze operatie toe! Dat we je in ieder geval nog maar eens een keer in de ring mogen zien op een groot gala !! :thumbs:
Het spijt me, maar mijn bankrekening staat op het moment dik in het rode(studenten leven heh ;) ), maar wil je toch laten weten dat ik voor vechters zoals jou een kaartje koop en naar de gala's kom ! :thumbs:

Anonymous
14-06-2005, 16:10
ik hoop dat jullie nog een keer de moeite willen nemen om naar mij te komen kijken

Geloof mij, dat is voor niemand een moeite! Juist een heel groot plezier!
Bob, bedankt voor de uitleg en heel veel sterkte. Ook vanuit Hoevelaken gaat er geld overgemaakt worden!

Anonymous
14-06-2005, 16:12
als dit zo door gaat kan Bob straks een hele nieuwe ruggegraat laten plaatsen :lol:

Marco (scheids)
14-06-2005, 16:52
TOP INITIATIEF ........ geld van mij komt ook !!

Bob,

Hoop dat ik je, na je volledige herstel nog een keer in de ring mag tegenkomen.

Remco
14-06-2005, 17:30
Ik denk dat Bob jou ook zonder ruggengraat wel aandurft, Marco!

Marco (scheids)
14-06-2005, 19:11
Ik denk dat Bob jou ook zonder ruggengraat wel aandurft, Marco!

Lol .... gelukkig mankeerd ie niets aan zn hersenen en begrijpt ie wel wat ik bedoel ... lol ... :lol:

lange
14-06-2005, 19:16
Hoewel ik bijna nooit iets geef aan collectes heb ik ook gedoneerd. En wat ik zag werd er op het VIP terras idd behoorlijk wat geld opgehaald. Goeie zaak!

Respect Sebas :thumbs:

Marco
14-06-2005, 20:49
net ook ff gestort, succes en sterkte Bob Schreiber :thumbs:

Remco
15-06-2005, 09:11
Dom, ik las niet dat je Marco(scheids) was, domme grap.

Back on topic: DONEREN, Bob zette zijn rug op het spel voor ons vermaak, da's een steuntje waard!

Anonymous
15-06-2005, 09:28
Zijn die hufters al gepakt die zondag die 2 collectebussen hebben gejat??


In ieder geval sterkte Bob, you'll be back

mossad
15-06-2005, 18:25
Leuk om je hier te zien posten Bob. Hoop dat de operatie goed verloopt en dat je dan weer op volle sterkte kan vechten(hoewel dat misschien een beetje zonde van je rug is). Houdt dit nu in dat dit niet je laatste wedstrijd is geweest? En ik ben benieuwd wie je sparringspartners zijn geweest in aanloop naar dit gevecht?

Ronny
15-06-2005, 18:32
@ DK ik heb geen hekel aan BOB...dat is een idiote constatering. Jij geeft je geld toch ook niet aan jan en alleman. Daarom wilde ik wat meer weten over de situatie.

Ronny

Boem Boem
16-06-2005, 11:14
Remco na deze wedstrijd voelde ik toch wel dat het bloed kruipt waar het .......... misschien wel/niet kruipen moet. De toekomst zal het leren.
Respect,
Bob Schreiber.

Bob,

Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat komen; zou je graag nog in de ring willen zien in de toekomst waar ik wel vanuit ga!!!. Heb zwaar respect voor je........ga geld overmaken!!

OSU

Chris

DK
16-06-2005, 14:52
@ DK ik heb geen hekel aan BOB...dat is een idiote constatering. Jij geeft je geld toch ook niet aan jan en alleman. Daarom wilde ik wat meer weten over de situatie.

Ronny

zelf vond ik de vragen die jij stelde juist idioot. Daarom vroeg ik of je een hekel aan bob had. maar bob is niet jan en alleman en er waren al behoorlijk wat uitleg verhalen gepost. maar zoals bob al zelf zei als je twijfelt niet doen.

Fr3ddy
16-06-2005, 20:30
Hierbij het rekeningnummer:

Rabobank
tav Steuntje in de rug
reknr: 110075951
te Heemskerk

Bob, bedankt voor de uitleg! We zullen ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen van deze actie op de hoogte worden gesteld. Ik sprak net Robbie van Fighttalk en ook zij zijn bezig met deze actie. Goede zaak :thumbs:
Done!

Ook al is de kas wat krap deze maand (verhuizingen :? )... maar veel kleine beetjes krijgen een hoop voor elkaar, toch? :mrgreen: