PDA

View Full Version : Gilbert zijn opkomst...



Anonymous
13-06-2005, 13:08
Hoe was de opkomst en de partij van Yvel en alles erom heen ??
Normaal komt Gilbert op met goede muziek enzo.


Hadden Valentijn en Gilbert nog "bad blood" na de wedstrijd ??
En stond Alistair in Valentijn zijn hoek ?
Groette Gilbert zijn oude trainer Lucien ??

Toppie dat ie gewonnen heeft en nog wel op de grond ook van een in mijn ogen goede grondvechter !!!!

Welcome back GILBERT !!!!

Justinian
13-06-2005, 13:12
De opkomst was wel cool. Hij kwam op met dat nummer van LL Cool J, Knock you out. Na de wedstrijd was er zeker van de kant van Gilbert, maar voor zover ik kon zien ook aan de kant van Valentijn, geen sprake meer van Bad Blood. Toppartij in ieder geval. Ik stond trouwens echt vreemd te kijken toen Gilbert met leglocks aan de slag ging tegen Valentijn, aangezien Valentijn toch bekend staat om zijn leglocks.

In de hoek van Valentijn stonden in ieder geval Lucien Carbin en Martijn de Jong. Wie er verder bij stonden kan ik me zo niet herinneren.

Jeru
13-06-2005, 13:14
Over leglocks gesproken: ik was blij te zien dat Valentijn zijn schoenen niet aan had!!
Die mawashi waar Gilbert op neerging was echt super!!

Alistair stond ook in de hoek van Valentijn.

Anonymous
13-06-2005, 13:14
Is toch wel vreemd om Lucien Carbin in de hoek te zien staan van de tegenstander van Gilbert Yvel.
Die gasten blijven voor mij toch nog een duo.
Was er sprake van contact tussen Yvel en Carbin na de partij ??
Ze waren toch ooit een soort vader/zoon duo.
De tattoo van Lucien staat toch nog op Yvel zijn borst.

Biiyen
13-06-2005, 13:14
De opkomst was wel cool. Hij kwam op met dat nummer van LL Cool J, Knock you out. Na de wedstrijd was er zeker van de kant van Gilbert, maar voor zover ik kon zien ook aan de kant van Valentijn, geen sprake meer van Bad Blood. Toppartij in ieder geval. Ik stond trouwens echt vreemd te kijken toen Gilbert met leglocks aan de slag ging tegen Valentijn, aangezien Valentijn toch bekend staat om zijn leglocks.

In de hoek van Valentijn stonden in ieder geval Lucien Carbin en Martijn de Jong. Wie er verder bij stonden kan ik me zo niet herinneren.

in de hoek van Valentijn stond ook Alistair trouwens!

Ton
13-06-2005, 13:15
Alistair stond ook bij Valentijn in de hoek.

Verder geen bad blood na de wedstrijd, Gilbert pakte zelfs de microfoon en vroeg om een aplaus voor Valentijn, omdat hij het Gilber "echt moeilijk had gemaakt". Ohja, ook melde hij dat ie respect voor valentijn had....

mama
13-06-2005, 13:22
Gilbert kreeg in de eerste 10 sec een knie op zijn kop............ hoorde het kraken. Dacht ff die staat niet meer op. Maar hij schudde ff met zijn kop en ging gewoon verder.
Maar het geluid wat ik hoorde brrrrrr. Volgens mij moet Gilbert daar wel last van hebben

MMA Fan
13-06-2005, 13:24
KRAAK ??????
Wow , dan moet ie echt een goed incasseringsvermogen hebben want
volgens mij klinkt dat niet helemaal lekker !!!
Kan niet wachten om de filmpjes te downloaden en de foto's te zien.
Helaas had ik zelf een voetbaltoernooi en kon ik niet komen.
Ik baal nog steeds.............

mama
13-06-2005, 13:33
ja echt. dacht die kaak is dwars door midden. maar kennelijk niet

MMA Fan
13-06-2005, 13:38
was het niet Overeem zijn knie die kraakte ?? :lol:

mama
13-06-2005, 13:39
nee ik denk het niet
was echt kaakkraken
;)

bryan
13-06-2005, 13:40
vond het trouwens wel een neppe opmerking van gilbert als was hij waarschijnlijk niet zo bedoeld...

maar " ik weet dat iedereen zegt valentijn kan niets en tikt snel af...maar hij heeft het me best moeilijk gemaakt....."

vond ik nou niet zo leuk klinken....

Justinian
13-06-2005, 13:42
vond het trouwens wel een neppe opmerking van gilbert als was hij waarschijnlijk niet zo bedoeld...

maar " ik weet dat iedereen zegt valentijn kan niets en tikt snel af...maar hij heeft het me best moeilijk gemaakt....."

vond ik nou niet zo leuk klinken....
Het was een goedbedoelde en sportieve opmerking als je het mij vraagt.

MMA Fan
13-06-2005, 13:47
Dat klinkt i.d. niet zo leuk.
Net alsof hij een mindere tegenstander en vechter in Overeem zag maar toch vond dat ie wel goed weerstand bood.
Ik neem aan dat hij het niet zo bedoelde maar het klinkt erg lullig...

Jeru
13-06-2005, 13:49
Het kwam er misschien wat minder lekker uit dan hij bedoelde denk ik. Lijkt me ook lastig om met al die adrenaline in je lijf nog even een goed betoog te houden :wink:

MMA Fan
13-06-2005, 13:50
Het kwam er misschien wat minder lekker uit dan hij bedoelde denk ik. Lijkt me ook lastig om met al die adrenaline in je lijf nog even een goed betoog te houden :wink:

Daar zit wat in !!
Hij is een topvechter en heeft altijd respect voor zijn tegenstanders en hij heeft het ook wel goed bedoeld !!

Justinian
13-06-2005, 13:51
Het kwam er misschien wat minder lekker uit dan hij bedoelde denk ik. Lijkt me ook lastig om met al die adrenaline in je lijf nog even een goed betoog te houden :wink:
Idd, als je daar staat voor meer dan 10.000 man en je hebt je net de longen uit je lijf geknokt dan wordt het lastig een strak verhaal te houden. Het was goed bedoeld en daar gaat het om.

Shytown
13-06-2005, 14:55
Ik ben natuurlijk niet happy dat Valentijn verloren heb, maar op de persconferentie was hij heel relaxed. Staand waren de invloeden van Lucien duidelijk zichtbaar, maar aangezien hij nu 2 keer achter elkaar verloren heeft op een klemmetje miss. wat meer aandacht aan zijn groundgame schenken.
Ik zeg op de Rotterdam Rumble: Aleksander vs Valentijn

bryan
13-06-2005, 15:00
Ik zeg op de Rotterdam Rumble: Aleksander vs Valentijn

ik zeg dan is het heel snel gedaan.....voor valentijn

Justinian
13-06-2005, 15:02
Ik zeg op de Rotterdam Rumble: Aleksander vs Valentijn

ik zeg dan is het heel snel gedaan.....voor valentijn
Ik weet het niet. Gisteren zagen we de oude Valentijn weer terug. Als hij door blijft knokken dan zou hij best weer terug kunnen komen.

Tsuki
13-06-2005, 15:03
Ik zeg op de Rotterdam Rumble: Aleksander vs Valentijn

ik zeg dan is het heel snel gedaan.....voor valentijn

ik vind valentijn een hele gave vechter maar dit is denk iets te hoog gegrepen maar misschien bedoelde je het als grapje ?

Windy Hernandez
13-06-2005, 15:21
Hoe ik de partij zag had Valentijn de partij redelijk snel kunnen winnen...staand vond ik hem veel sterker dan gilbert!! ik zag geen moment de Gilbert van vroeger!! Als Valentijn maar steeds voor die beenklem wilde gaan en gewoon doorsloeg op de grond dan had de scheids de partij wel gestopt of Gilbert had weer 8 tellen!!

Ik vond Valentijn echt beter dan Gilbert.

Maar na die gala van gisteren ben ik er echt van overtuigd dat hier in nederland (nederlandse vechters) niemand allistair kan pakken!!

Shytown
13-06-2005, 15:45
Ik maakte geen grapje Tsuki
Heb jij Valentijn gisteren aan het werk gezien?

H POWER
13-06-2005, 15:46
nee ik denk het niet
was echt kaakkraken
;)

Hahaha, :lol: @Mama :thumbs:
Ik ben toch wel zeer benieuwd naar het verschil> hoe kaakkraken en kniekraken klinkt.(waar train jij trouwens mama? :shock: )

Judas
13-06-2005, 15:50
Ik maakte geen grapje Tsuki
Heb jij Valentijn gisteren aan het werk gezien?

Heb jij Aleksander de laatste tijd aan het werk gezien?

Grain of Salt
13-06-2005, 17:16
Veel respect voor Valentijn; Het is een topvechter!

(Gilbert Yvel ook)

Het was een mooie partij!

Highline
13-06-2005, 17:21
Gilbert kreeg in de eerste 10 sec een knie op zijn kop............ hoorde het kraken. Dacht ff die staat niet meer op. Maar hij schudde ff met zijn kop en ging gewoon verder.
Maar het geluid wat ik hoorde brrrrrr. Volgens mij moet Gilbert daar wel last van hebben

zelfs ik hoorde het in vak 413. ik had ook verwacht dat gilbert door de knietjes zal gaan maar niet dus

shyne
13-06-2005, 19:17
nou het scheelde niet veel!
gilbert stond best lang met knikkende knieen en wou maar wat graag naar de grond met valentijn.

valentijn stond zelfs 2 tot 3 keer op uit de guard van gilbert.
naar mijn idee is valentijn meer grondvechter dan gilbert, dus volgens mij had hij ook wel door dat gilbert aan het bijkomen was van die knie en wou hij het liever staand afmaken :D

mama
13-06-2005, 19:46
nee ik denk het niet
was echt kaakkraken
;)

Hahaha, :lol: @Mama :thumbs:
Ik ben toch wel zeer benieuwd naar het verschil> hoe kaakkraken en kniekraken klinkt.(waar train jij trouwens mama? :shock: )

helaas train ik nergens meer.
kost te veel geld en oppas regelen en trainen........

a.s.c.
14-06-2005, 10:51
Ik maakte geen grapje Tsuki
Heb jij Valentijn gisteren aan het werk gezien?

Dit meen je toch niet? Alexander sloopt Valentijn Overeem, hij zal een goede partij tegen yvel hebben neergezet :thumbs: , maar vergeet niet dat beide heren niet al te lang geleden in Japan zijn afgedroogt door minowa en oyama twee vechters waar Alexander echt letterlijk de grond mee zou aanvegen (zelfs al zouden ze met zijn 2en de ring in zijn gekomen :wink: ) Ik heb respect voor Overeem en zijn prestaties, ik doe het hem niet na maar Alexander is net een stapje te hoog. Dat zou wel is het einde voor Overeem kunnen betekenen.

Fasada
14-06-2005, 11:12
De partij tussen Valentijn vs Gilbert was top alleen vond dat Gilbert wel erg veel geluk had.

Ten eerste was het dat Gilbert tot 2 keer toe!! een trap verkocht terwijl ze op de grond lagen op Valentijn zijn gezicht... Dit is verboden en Gilbert mocht het gewoon voor de 2e keer doen, slechte scheids was dat zeg.

Ten tweede was Gilbert helemaal niet goed vond ik, Valentijn overklasste hem op alle fronten. Alleen net als de partij van Valentijn tegen Ausserio ofzo ging het ineens fout. Erg jammer had het Valentijn wel gegunt zeker omdat hij beter was.

En die opmerking van Gilbert achteraf vond ik helemaal nep! Suggeren dat iedereen zo denkt is wel heel kinderachtig. Dat hij zelf vind dat Valentijn snel opgeeft of aftikt moet hij zelf weten maar om nou te zeggen dat iedereen dat denkt vind ik echt sneu. Kut opmerking gewoon.

Voor de rest was het een mooie partij en moet zeggen dat ik een comeback meer weggelegd is voor Valentijn hahah