PDA

View Full Version : even een nieuwtje van een heel andere orde



Biiyen
13-06-2005, 15:25
Wist je dat er mensen zijn die boter opwarmen in de magnetron en gebruiken als glijmiddel? Nee he, dat wist je niet he!

Wist je ook dat er mensen zijn die dan die hete boter over de poes uitkiepen en dat dan de poes verbrand? Nee he, dat wist je niet he! al had je natuurlijk een donkerbruin vermoeden toen je het vorige las.

Nou tot zover dit nieuwtje, doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

:maskills:

Jeru
13-06-2005, 15:38
Wist je dat je ook gewoon spuug kan gebruiken? Nee?? Doe er dan je voordeel mee :lol:

Ossie
13-06-2005, 17:50
Wist je dat je ook gewoon niks kan gebruiken??
Pas alleen wel op dat je niet je toompje inscheurt, daarop heb je dan namelijk best een reeele kans. :lol:

ICON
13-06-2005, 18:00
Wist je dat je ook gewoon niks kan gebruiken??
Pas alleen wel op dat je niet je toompje inscheurt, daarop heb je dan namelijk best een reeele kans. :lol:

ja heeft n vriend van me n keer gehad! damn ranzig. ( en ja dat was bij n meisje en niet bij mij.)

LOCO
15-06-2005, 21:15
Wist je dat je ook gewoon niks kan gebruiken??
Pas alleen wel op dat je niet je toompje inscheurt, daarop heb je dan namelijk best een reeele kans. :lol:

ja dat is niet leuk, heb dat ook meegmaakt :oops: (was een erg stevig potje droogneuken :wink: ) kwam er de volgende dag achter toen ik ging pissen en ik bloed in mijn boxer zag hahaha. Dezelfde avond was ik dat echter alweer vergeten :oops:
Het geneest overigens snel en heb er geen last meer van :thumbs:

Osu

LOCO

Ton
15-06-2005, 22:20
Wist je dat je ook gewoon niks kan gebruiken??
Pas alleen wel op dat je niet je toompje inscheurt, daarop heb je dan namelijk best een reeele kans. :lol:

ja dat is niet leuk, heb dat ook meegmaakt :oops: (was een erg stevig potje droogneuken :wink: ) kwam er de volgende dag achter toen ik ging pissen en ik bloed in mijn boxer zag hahaha. Dezelfde avond was ik dat echter alweer vergeten :oops:
Het geneest overigens snel en heb er geen last meer van :thumbs:

Osu

LOCO

ik wil dit niet weten loco :shock:

Dalgliesh
15-06-2005, 22:26
Wist je dat je met kandelaar kaarsen een "mal"kunt maken van een kut en van borsten. Wist je dat wanneer je gewoon margarine gebruik je de boter niet hoeft te laten smelten, en voor anaal verkeer je het beste olijf olie kunt gebruiken?

Jochem
15-06-2005, 23:31
Auw, een maat van me overkwam het.... aleen bij hem werd ie gepijpt door zijn vrouwke, bleef het velletje tussen haar ondertanden vastzitten. uiteindelijk heeft ie zich los moeten trekken, scheurde het. hij geniet nog steeds niet ervan als ze em pijpt lol