PDA

View Full Version : Gevangenis in afwachting van Jackson



king
13-06-2005, 16:17
Gevangenis in afwachting van Jackson
door onze redactie
AMSTERDAM - De Corcoran State-gevangenis in California maakt zich in het geval van een veroordeling op voor Michael Jacksons komst. Maandag ging het proces de zestiende week in. De uitspraak van de jury komt steeds dichterbij.

Ondertussen is ook bekend geworden waar Jackson in het geval van een veroordeling geplaatst wordt. Volgens uitgelekte berichten zou Jackson een zwaarbewaakte cel krijgen naast moordenaar Charles Manon in de Corcoran State Prison in California.

De King of Pop, Michael Jackson, heeft intussen zijn PR-medewerker ontslagen. De man zou te vaak foutieve informatie over Jackson de wereld ingebracht hebben.

De perschef zou tegen media gezegd hebben dat Jackson 'zijn haren wel zou willen uittrekken als hij op het eindoordeel van de jury wacht'.

Nog steeds vreest de Amerikaanse politie voor rellen als de popheld tot een lange celstraf veroordeeld wordt. De veiligheidsmaatregelen rond de rechtszaak in Santa Maria zijn daarom nog strenger geworden.

De jury is nu al meer dan een week in beraad. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Als hij inderdaad veroordeeld wordt, vrees ik het ergste voor hem als daar de lichten 's avonds uitgaan. Ik denk niet dat hij zijn bodyguards mag meenemen de cel in...

Siliconknight64
13-06-2005, 18:29
Hahaha dude ik denk dat jacko wel aan de lijfe zal voelen wat die jongetjes moesten meemaken, LOL. Serves him right, mot ie maar met zn poten van kleine jongens afblijven. Volgens mij is die gast dik schuldig. :thumbs:

ICON
13-06-2005, 18:33
ik dacht dat ie naar een jeugdgevangenis zou gaan

Ronald
13-06-2005, 19:28
ik dacht dat ie naar een jeugdgevangenis zou gaan
Hahaha :lol:

A-team
13-06-2005, 23:02
:lol:

smike
14-06-2005, 00:37
ik dacht dat ie naar een jeugdgevangenis zou gaan

:lol: :lol: :lol:

Arjan
14-06-2005, 13:05
ik zag die shit gister ophet nieuws man, die gek is toch ff lelijk man!

Muay Thai Elite
14-06-2005, 13:43
Hahaha dude ik denk dat jacko wel aan de lijfe zal voelen wat die jongetjes moesten meemaken, LOL. Serves him right, mot ie maar met zn poten van kleine jongens afblijven. Volgens mij is die gast dik schuldig. :thumbs:

Dat soort praat is dus een grote smet op de naam en persoon Michael Jackson. HIJ IS ONSCHULDIG!!! (PS: Ik ruik een enorme schadevergoeding)