PDA

View Full Version : Publiek ArenA *possible spoiler* Wat vonden jullie ?



Nicky
13-06-2005, 20:13
Wat vonden jullie van het publiek in de ArenA ??

Tuurlijk was het boe geroep naar Badr een beetje nep. Maar je kan het ook zo zien ze gaven Leko een echte Rocky Vs Drago ovatie.

Waar ik echt van genoot was dat het publiek soms echt Pride FC achtige reacties had bij een armklem of en trap/stoot die net mis ging.

Al met al groeit het aantal kenners naar mijn mening steeds meer in NL.

Het publiek was imo echt top en de sfeer was echt een sfeer van allemaal kenners op het puntje van hun stoel.

Groeten,

Nicky

mama
13-06-2005, 20:24
wat ik erg irritant vond is dat het publiek begon te fluiten bij de Wai-Kru van Pajunsuk. Niet echt netjes......
Voor de rest was de sfeer volgens mij wel goed. Ik heb alleen geen idee hoe het op de tribune was.

Nicky
13-06-2005, 20:29
Bij mijn weten begon iedereen juist te klappen toen die klaar was ???

Wheelie
13-06-2005, 20:30
Bij mijn weten begon iedereen juist te klappen toen die klaar was ???

dat idee had ik ook ja :thumbs:

Jeru
13-06-2005, 20:30
Dat fluiten tijdens de Wai Kru vond ik ook gaar. Naast me zat nog een "wijf" dat er ook nog een domme opmerking over moest maken....
Verder nog een aantal gasten die de hele tijd TIETUH moesten roepen :?
Buiten dat en het boeh geroep na Badr vond ik het zeker goed publiek.

Anonymous
13-06-2005, 20:38
Het publiek was wel o.k. maar ik snap niet waarom sommige mensen toch altijd moeten fluiten.Het zal we iets nederlands zijn denk ik.

marcelt
13-06-2005, 20:43
Het publiek was over het geheel wat minder enthousiast dan vorige twee keer. Maar tijdens een aantal partijen was leefde men wel mee.
Badr had een deel van het publiek, wat mij betreft terecht, tegen zich omdat hij zo'n irrtante grote bek heeft. Veel mensen vonden het dus mooi hem te zien verliezen en hoefden geen woorden toe van hem.

Chico
13-06-2005, 20:47
wat zijn pride fc reacties op gemiste armklemmen/stoten/trappen???

Nicky
13-06-2005, 20:49
Eeen beetje ... OEI!!!.... zo iets

mama
13-06-2005, 20:52
nee er werd heel irritant gevloten tijdens de Wai-Kru.
En door de mense die het wel konden waarderen werd er geklapt
Ik had trouwens het idee dat hij het korter deed dan in bv de Rai.

Biiyen
13-06-2005, 21:02
Het publiek was wel o.k. maar ik snap niet waarom sommige mensen toch altijd moeten fluiten.Het zal we iets nederlands zijn denk ik.

idd mee eens.

Heb overigens ook geen Pajonsuk uit-fluiters om me heen gehad, gelukkig. :lol: idd mams het was korter, ik denk dat hij het zelf ook niet erg aardig vond.

mama
13-06-2005, 21:10
ja hij hield halverwege op. na een blik naar zijn trainer......
jammer vind het altijd mooi om te zien.

Ronny
13-06-2005, 21:29
wat zijn pride fc reacties op gemiste armklemmen/stoten/trappen???


hahaha chico wil echt alles weten over pride hahahaha :thumbs:

Octavius
13-06-2005, 21:30
Ach ja, grote mensen menigste krijg je massa hysterie. Als er 1 begint beginnen ze allemaal.

lady in red
13-06-2005, 22:19
ik vond het erg vervelend dat er mensen zaten te roken, sommigen zelfs wiet :x

Biiyen
13-06-2005, 22:23
ik vond het erg vervelend dat er mensen zaten te roken, sommigen zelfs wiet :x

ja man ja, daar moeten we Highline eens met zijn alle op aanspreken! Dat hele vak waarin hij zat rook naar weed. :twisted:

Ton
13-06-2005, 22:28
Ik zat volgens mij tussen hele grote noobs.... Toen bas rutten op kwam wou ik al een staande ovatie geven, maar die lui vroegen zich af wie hij was, en wat hij in die ring deed :?
Ook toen ze bekent maakten dat hoost misschien in rotterdam vecht, werd dit niet als wereld nieuws ontvangen :?

Verder tijdens Drago - Murad, was het publiek echt top, vooral omdat het publiek tegen elkaar in ging met juichen!

Ook wat Nicky aan gaf, het grondgevecht werd niet uitgefloten :thumbs:

lange
13-06-2005, 22:52
Top gala :thumbs:

Genoten van Bob en de partij en sfeer van Drago - Murad. Dalgliesh - Vader vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen. Die wietlucht neem ik op de koop toe :wink: rook beter dan die smerige hamburger menu's. De sfeer was veel beter dan 2h2h vorig jaar oktober bijvoorbeeld.

Highline
13-06-2005, 23:06
ik vond het erg vervelend dat er mensen zaten te roken, sommigen zelfs wiet :x

ja man ja, daar moeten we Highline eens met zijn alle op aanspreken! Dat hele vak waarin hij zat rook naar weed. :twisted:

godverdomme ja. was ecth niet zo heel tof :twak: . za een groep van 9 man (nou ja jongetjes) die van 's middags 13.00 tot 's avonds 22.00 non stop wiet ana het roken waren. zijn er denk wel een stuk of 10 a 15 doorgegaan. en stinken dat het deed, mijn vriendin werd er helemaal misselijk van... en op de site van rutz stond nog wel dat er een streng drugs beleid was..

volgend jaar iets meer controle op drugs aub ;)

A-team
13-06-2005, 23:09
Die wietlucht neem ik op de koop toe :wink: rook beter dan die smerige hamburger menu's. :lol: :lol:

Guru
13-06-2005, 23:54
Tja, er is niks veranderd toch?
Het gemiddelde vechtsport publiek leert niks bij en zal niet tot een "tennispubliek" behoren.

chickenwing
14-06-2005, 00:57
Het publiek wordt ietsje volwassener. Het gaat heel langzaam de goeie kant op. Het was niet netjes om boe te roepen bij de dans van Pajonsuk en bij het verlies van Badr. Dus blijven oefenen. :wink:

Ossie
14-06-2005, 02:06
Ik ben zelf jammer genoeg niet geweest, dus ik kan er niet veel over zeggen.
Ik vind alleen wel dat het heel onbeschoft is om tijdens de Wai Kru te gaan fluiten. Het is een belangrijk deel van het Muay Thai. Als je dat niets vind, kun je beter niet gaan of tijdens de Wai Kru even iets anders doen of zo.
Ik vind het ook niet netjes van mensen om Badr uit te joelen. Ik kan me voorstellen dat sommigen het mooi vonden, maar joelen, dat gaat me wel iets te ver. Van die joelende mensen doet niemand hem dat na.

m.g
14-06-2005, 09:46
........
Pajunsuk is sowieso mijn grote held nu haha! Heb gister voor en na zijn partij bij hem in de kleedkamer gezeten en ik heb echt een mega-trofee van hem gehad: zijn mongkhon. Daar ben ik echt supertrots op!
Zaterdag kreeg ik van zijn trainer ook al een t-shirt en Thaise armbandjes. En gister ook nog 'effe' een paar windsels. :thumbs: :D 8)

Damn lucky bastard heo kom je daar terecht!?!?

Biiyen
14-06-2005, 09:50
noteert: *uitzoeken waar I.L.KO woont en inbreekspullen aanschaffen*

YOU LUCKY BASTARD! echt heel erg tof.

Dragon Tail
14-06-2005, 10:13
.................................................. ...........Hoe Pajunsuk Slimani een aantal keren naar de grond stuurde, was echt briljant!
............................Pajunsuk is sowieso mijn grote held nu haha! Heb gister voor en na zijn partij bij hem in de kleedkamer gezeten en ik heb echt een mega-trofee van hem gehad: zijn mongkhon. Daar ben ik echt supertrots op! Zaterdag kreeg ik van zijn trainer ook al een t-shirt en Thaise armbandjes. En gister ook nog 'effe' een paar windsels. :thumbs: :D 8)

Ja dat was gaaf dat Slimani elke keer op de grond werd geworpen. Een kunst op zich!
Maarre....heb jij je verlaagd door bij Panjunsuk in de kleedkamer te gaan zitten om iets van hem of zijn trainer gratis te ontvangen? Kleedkamer is toch alleen voor de vechters en begeleiders?

Justinian
14-06-2005, 10:15
Maarre....heb jij je verlaagd door bij Panjunsuk in de kleedkamer te gaan zitten om iets van hem of zijn trainer gratis te ontvangen? Kleedkamer is toch alleen voor de vechters en begeleiders?
...en voor medewerkers.

Dragon Tail
14-06-2005, 10:22
Maarre....heb jij je verlaagd door bij Panjunsuk in de kleedkamer te gaan zitten om iets van hem of zijn trainer gratis te ontvangen? Kleedkamer is toch alleen voor de vechters en begeleiders?
...en voor medewerkers.


Ok die is raak! :D :D :D :D :D

Justinian
14-06-2005, 10:25
Maarre....heb jij je verlaagd door bij Panjunsuk in de kleedkamer te gaan zitten om iets van hem of zijn trainer gratis te ontvangen? Kleedkamer is toch alleen voor de vechters en begeleiders?
...en voor medewerkers.


Ok die is raak! :D :D :D :D :D
:wink:

Bert Kops
14-06-2005, 10:30
Zoals mensen die fluiten tijdens grondgevecht vaak een gebrek aan kennis hebben t.o.v. het onderwerp zal dat ook wel zo zijn bij de Wai Khru denk ik. Ik vind het zelf altijd gaaf! Van mij mogen Muay Thai partij ook ECHT helemaal Thais zijn. Dus Wai Khru, mongkhon op en de Thaise armbandjes. En clinchen, maar dan moet ik erbij zeggen dat ze dan ook wel moeten kunnen clinchen zoals echte Thais. Hoe Pajunsuk Slimani een aantal keren naar de grond stuurde, was echt briljant!
Pajunsuk is sowieso mijn grote held nu haha! Heb gister voor en na zijn partij bij hem in de kleedkamer gezeten en ik heb echt een mega-trofee van hem gehad: zijn mongkhon. Daar ben ik echt supertrots op!
Zaterdag kreeg ik van zijn trainer ook al een t-shirt en Thaise armbandjes. En gister ook nog 'effe' een paar windsels. :thumbs: :D 8)

Een een petje plus vlakke hand van mij! Hahahaha...

Marco
14-06-2005, 20:58
De sfeer was goed, dat er zoveel gerookt wordt is idd smerig, ik vrees dat het niet zal afnemen in de toekomst...
iemand enig idee hoeveel toeschouwers er nou ongeveer waren ?

Ronald
14-06-2005, 21:02
iemand enig idee hoeveel toeschouwers er nou ongeveer waren ?
Yep, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

shyne
14-06-2005, 22:55
Ik zat volgens mij tussen hele grote noobs.... Toen bas rutten op kwam wou ik al een staande ovatie geven, maar die lui vroegen zich af wie hij was, en wat hij in die ring deed :?


ik was toen ook de enige in het vak die hem een staande ovatie gaf :wink:

shyne
14-06-2005, 22:59
godverdomme ja. was ecth niet zo heel tof :twak: . za een groep van 9 man (nou ja jongetjes) die van 's middags 13.00 tot 's avonds 22.00 non stop wiet ana het roken waren. zijn er denk wel een stuk of 10 a 15 doorgegaan. en stinken dat het deed, mijn vriendin werd er helemaal misselijk van... en op de site van rutz stond nog wel dat er een streng drugs beleid was..

volgend jaar iets meer controle op drugs aub ;)

lol is meteen van de site gehaald :D

maar er stond geloof ik dat je max. 30 gram bij je mocht hebben!
iedereen heeft zich dus netjes aan de regels gehouden :wink: