PDA

View Full Version : Seminar met Braulio Estima (Gracie Barra)



remco pardoel
14-06-2005, 10:46
Beste mensen,
Volgende week vrijdag 24 juni en zaterdag 25 juni hebben we de laatste seminar voor de zomerstop.
Wij hebben niemand minder dan Braulio Estima over.
Braulio is regerend wereldkampioen -85 kilo in de zwarte banden klasse

De kosten zijn 12,50 per deel. Of 30,00 Euro voor alle drie delen samen.
vrijdag beginnen we om 20.00 uur, zaterdag beginnen we om 13.00 uur met het eerste gedeelte, en 15.00 uur met het tweede gedeelte
Er is een gedeelte BJJ en op zaterdag doen we ook een deel no-gi.

Het adres is:
Paganinistraat 73
5344CM Oss

Schrijf je snel in a.u.b.
Vol is vol en we hebben 26 plaatsen beschikbaar.

groetjes,

Remco Pardoel

Trismegistos
14-06-2005, 11:57
Was vorige week in Birmingham en zag kans om even bij Gracie Barra langs te gaan. Braulio geeft daar blijkbaar op maandag les. Erg leerzaam!
Aan het eind van de les ook de kans gekregen om ff met deze man te stoeien. Dat ging als volgt: Hij ging zitten, ik stond in een rij met 5 andere blauwe banders en een paarse bander. We begonnen steeds op de knieen, en direct als iemand af moest kloppen diende de volgende zich aan. Resultaat was dat iedereen in een half uurtje tijd 3! keer moest tikken en dat die kerel nie eens moe werd! Echt, het leek wel of ie het nog rustig aan deed!
Echt een aanrader voor iedereen dus dit! :thumbs:
Oh en ik train trouwens niet bij Remco voor degene die denken dat ik aan advertising aan het doen ben...

remco pardoel
14-06-2005, 12:52
Tja, de man heeft echte skills en is de waardige opvolger van Terere en Ze Marcello.
De mensen die eerder een seminar met een van de bovenstaande toppers hebben gehad weten dat het een super seminar gaat worden.

remco pardoel
16-06-2005, 23:28
momenteel zitten we voor 1/3 vol.
zaterdag is er meer plaats als op de vrijdag..
stuur even een pm of geef even aan dat ik je plaats kan reserveren

remco

ICON
17-06-2005, 09:21
bij deze

remco pardoel
25-06-2005, 13:37
ondanks de meest warme dag van het jaar... toch een mooie ploeg op de mat gehad.
we misten wel een aantal van de forum broeders / zusters :-(

vandaag eerste gedeelte no-gi
(zal leuk zijn denk.. BRaulio is de sparringspartner / trainingspartner van Roger Gracie / ADCC kampioen van dit jaar)
tweede gedeelte gi..

Sjaak
25-06-2005, 13:41
Goed bezig Remco, zoals altijd :thumbs:

osu Sjaak

Jochem
25-06-2005, 17:55
Bwah dat was vet. Iedereen die wat zwaarder is moet spijt hebben dat ie niet gekomen is!

Ronald
25-06-2005, 21:09
Bwah dat was vet. Iedereen die wat zwaarder is moet spijt hebben dat ie niet gekomen is!
Nog wat foto's gemaakt toevallig?

Jochem
25-06-2005, 21:36
Remco heeft fotos, ik zal er is om vragen en hier zetten.

remco pardoel
26-06-2005, 14:22
foto's en zo volgen...
we hebben de afspraak gemaakt dat volgend seizoen.
we eens in de maand een seminar hebben met Braulio of met Lemos!

Het is een geste vanuit onze club in samenwerking met Gracie Barra om jullie de kans te geven om met een wereldkampioen BJJ te trainen / en van de beste BJJ instructeurs en dat op vaste basis!

De bedoeling dat er zo wie zo elke les een vraag / antwoord kwartier wordt ingelast voor je vragen met betrekking tot BJJ/ Submission wrestling..