PDA

View Full Version : Rematch *mogelijke spoilers*



Wheelie
14-06-2005, 10:58
Van welke Arena partij willen jullie graag een rematch zien ?

Justinian
14-06-2005, 11:01
Als beide vechters weer een flink aantal partijen hebben gedraaid en in topvorm zijn zou is Gilbert vs Valentijn nog wel een keer willen zien. Niet omdat ik het niet eens ben met de uitslag, maar omdat het gewoon een mooie partij was.

Als Ubeda een jaar intensief op de grond gaat trainen zou ik trouwens ook wel een rematch tegen Pislik willen zien. Het blijft natuurlijk de vraag of hij in een jaar de 'achterstand' in kan halen, maar hij zal zeker beter worden en verzet kunnen bieden op de grond.

Biiyen
14-06-2005, 11:06
Ali Gunyar Vs Kaas, gewoon omdat Ali het verdiend!

Eigenlijk zou ik van Ubeda wel een Full Contact wedstrijd willen zien op It's Showtime!

Jay Hoov
14-06-2005, 11:16
Badr vs Leko!

bryan
14-06-2005, 11:26
simson vs mes...over een paar jaar als afscheidspartij van ryan..

het het godverdomme toch een keer lukken :wink:

Jay Hoov
14-06-2005, 12:03
Ze gingen zo tekeer...Idd, dit gaat NOOIT op punten, zo gedreven alletwee, Prachtig gewoon!!

Ps Zwakke punt van Badr...Z'n lichaam??????
Badr verliest(bijna)nooit, maar als ie verleist, verliest ie op een bodyshot!!!
Wat extra kilo's zou hem goed doen...Toch???

Marco
14-06-2005, 20:53
rematch Yvel vs Overeem.
rematch Drago vs Murat
rematch Leko vs Hari

Anonymous
14-06-2005, 21:35
Ze gingen zo tekeer...Idd, dit gaat NOOIT op punten, zo gedreven alletwee, Prachtig gewoon!!

Ps Zwakke punt van Badr...Z'n lichaam??????
Badr verliest(bijna)nooit, maar als ie verleist, verliest ie op een bodyshot!!!
Wat extra kilo's zou hem goed doen...Toch???

Klopt, maar heb je Crocop tegen Sapp gezien?
Crocop raakte Sapp zijn lever met zijn grote teen en hij ging liggen.
Een goede trap/ stoot op je lever en het is afgelopen, maakt niet uit hoe groot je bent.

Maar ben het met je eens, Hari moet wat zwaarder worden. Dat komt wel met de jaren, zie Ignashov.

Maroclove
14-06-2005, 22:36
Was ik hier boven.

Arjan
15-06-2005, 10:55
maar sapp is een vieze aansteller en had geen zin meer... niet dat ik crocops teen in mn lever geporkt wil hebben ;) de ene trekt het beter als de ander lijkt me beter gezegt

Anonymous
15-06-2005, 11:21
maar sapp is een vieze aansteller en had geen zin meer... niet dat ik crocops teen in mn lever geporkt wil hebben ;) de ene trekt het beter als de ander lijkt me beter gezegt

precies, de lever van Sapp heeft het al moeilijk genoeg om de 160 kg van hem dagelijks te reinigen.

Justinian
15-06-2005, 13:05
Klopt, maar heb je Crocop tegen Sapp gezien?
Crocop raakte Sapp zijn lever met zijn grote teen en hij ging liggen.
Een goede trap/ stoot op je lever en het is afgelopen, maakt niet uit hoe groot je bent.

Maar ben het met je eens, Hari moet wat zwaarder worden. Dat komt wel met de jaren, zie Ignashov.
Het was niet die trap die het hem deed, maar die stoot die er achter aan kwam. De stoot zorgde voor een breuk ergens in z'n oogkas.

Fonz
15-06-2005, 13:07
Simson vs Mes moet nou een keer over zijn. Dat is duidelijk. Verder vind ik het belachelijk dat Badr meteen een rematch moet krijgen tegen Leko. Hij heeft echt les gehad en moet maar eerst eens bewijzen dat hij echt een topper is. Van een mooie opkomst alleen kan je het niet hebben. Ook tegen Gary Turner was Badr niet veel soeps. Ik ben het helemaal niet eens met die mensen die nu zeggen dat die achterwaartse trap van Leko een mazzeltje was. Wat een onzin! Op zo'n manier kan je alles wel krom praten wat recht is, of andersom.
En om Badr te vergelijken met Mohammed Ali....jeeezus...die mensen zijn echt niet goed....

Muay Thai Elite
15-06-2005, 13:59
Simson vs Mes moet nou een keer over zijn. Dat is duidelijk. Verder vind ik het belachelijk dat Badr meteen een rematch moet krijgen tegen Leko. Hij heeft echt les gehad en moet maar eerst eens bewijzen dat hij echt een topper is. Van een mooie opkomst alleen kan je het niet hebben. Ook tegen Gary Turner was Badr niet veel soeps. Ik ben het helemaal niet eens met die mensen die nu zeggen dat die achterwaartse trap van Leko een mazzeltje was. Wat een onzin! Op zo'n manier kan je alles wel krom praten wat recht is, of andersom.
En om Badr te vergelijken met Mohammed Ali....jeeezus...die mensen zijn echt niet goed....

x 2.

Tussen Mes en Simson hoef ik ook geen rematch te zien.. Waarom zouden ze: de winnaar is nou duidelijk.

En Badr, tsja Badr.. Daar heb ik nou al genoeg over gehoord / gezegd. Het is duidelijk.