PDA

View Full Version : Inzamelingsactie Bob Schreiber



Justinian
14-06-2005, 17:02
Actie Steuntje in de rug

http://members.home.nl/roybjj/bob.gif

Bob Schreiber. Een vechter die al jaren op topniveau knokt in verschillende disciplines zoals Muay Thai, free fight, Vale Tudo en een tijd geleden zagen we hem op de mat een Kyokushin partij draaien. Hij heeft tegen vele grote namen gevochten en het grootste deel gewonnen. Winst of verlies, de partijen hebben één ding gemeen: stuk voor stuk kei en keiharde partijen. Ook wanneer hij een partij verloor wist de tegenstander na afloop waarom Bob de bijnaam the terrible heeft gekregen. Bob wist van geen opgeven en knokte zijn partijen zelfs met botbreuken (!) uit.

Door al deze partijen heeft Bob o.a. problemen gekregen met z’n rug. Om volledig te genezen is een operatie noodzakelijk, waarbij een ‘tussenwervel’ tussen wervel vier en vijf moet worden geplaatst. Deze operatie kan alleen in Duitsland worden uitgevoerd en betekent een enorme financiële last (€22.500,--). We willen Bob hierbij financieel ondersteunen en zijn daarom een inzamelingsactie gestart. O.a. op Mixfight.nl is deze topic geopend: http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=12643 waarin ook Bob uitleg geeft over deze nare blessure. Ook andere fora zoals fighttalk.nl doen mee aan deze actie.

Een financiële bijdrage kan worden gestort op
Rabobank
Rek. nummer 110075951
ten name van Steuntje in de rug
te Heemskerk.

Wij hopen en rekenen op jullie steun aan deze vechtsporter in hart en nieren!

Met vriendelijke groet,

Mixfight crew

Jochem
14-06-2005, 18:33
10,-
sterkte bob!

PigDog
14-06-2005, 19:28
Ik heb mijn gevarengeld van een dag explosieven ruimen vanuit Bosnie naar het rekeningnummer gestuurd.
Bob, als je dit leest: veel sterkte!
Het gaat je zeker lukken......

Marco
14-06-2005, 21:46
net ff gestort, succes en sterkte Bob Schreiber :thumbs:

Boem Boem
15-06-2005, 14:16
Top initiatief; heb geld in de collecte gedaan, maar ga ook nog een bedrag overmaken voor BOB!!!!!

Osu

Chris

Justinian
15-06-2005, 14:19
Gaat goed met de inzamelingsactie geloof ik. In de andere topic hebben ook een flink aantal leden aangegeven geld te storten. Echt top :thumbs:

Anonymous
16-06-2005, 11:28
Bob heel veel sterkte, 'veel respect voor vechten tegen Manhoef(top fit) met zo'n rotte rug.

Mijn steun heb je! :thumbs:

Deuce
16-06-2005, 13:39
Ook even een bedrag over gemaakt namens mij en Remco Pardoel...

Succes met je operatie Bob! Voor de topper die je bent!

dtgerald
16-06-2005, 22:24
Goeie zaak ik maak morgen 20 eurotjes over RESPECT.

Justinian
17-06-2005, 20:47
Ik heb afgelopen dinsdag geprobeerd geld over te maken, maar dit ging niet (rekeningnummer nog niet beschikbaar). Zal het nu opnieuw proberen.

Justinian
17-06-2005, 21:56
Gelukt :thumbs:

The Bulldog
19-06-2005, 16:52
DEze week 10 eurie over boeken.

Bob succes met je rug en de andere dingen waar je mee bezig bent...
Irma jij succes met het het steunen van die kale beer. :twisted:

The Maniac
24-06-2005, 12:35
IS gelukt hoop dat je er wat aan hebt kom op mensen meer stortingen hij heeft toch veel knal partijen neergezet voor ons. Bob Respect

PigDog
04-07-2005, 15:52
Ik hoop trouwens dat de cijfers 945 views en maar 13 reacties niet representatief zijn met het aantal stortingen.
Ik denk toch positiever over onze forumbroeders....

Remco
05-07-2005, 10:25
Ik ben ook wel benieuwd wat het totaal is. Hebben wij bijvoorbeeld al meer opgehaald dan Fighttalk?

Iedereen zal zich even te raden moeten gaan hoeveel partijen hij of zij al van Bob gezien heeft. Dan moet daarbij worden opgeteld hoevaak de spanning in die partijen te snijden was. Ik denk dat dat heel vaak was!

Uiteindelijk is het de vraag in hoeveel gevallen die spanning ontstond omdat Bob er weer voor 200% voor ging en niet opgaf, waardoor hij uiteindelijk vaak alsnog wist te winnen.

Voor die partijen betaalt Bob nu een hoge prijs. Help Bob zodat hij ook in deel twee van zijn leven kan blijven bikkelen!

Marco
05-07-2005, 23:32
als alle leden van mixfight een 10tje storten is Bob al over de helft van zijn benodigde bedrag moet je nagaan als alle foras dit doen dan kan Bob na de tijd ook nog ff lekker op vakantie ! :wink:

Jeru
06-07-2005, 00:24
Ik heb niet hier gereageerd, maar op het Kops forum. Ik heb mijn aandeel Bob Schreiber al gekocht :wink:

Boem Boem
06-07-2005, 17:01
ga deze week nog geld over maken; is in eerste instantie niet gelukt......ga dat nu recht zetten!! :thumbs:

Osu

Chris

chief108
06-07-2005, 22:21
goeie zaak...

eindelijk eens een collecte waar je graag aangeeft...

:thumbs:

Chief108

dtgerald
17-07-2005, 16:03
Hoeveel geld is er al binnen?En zijn die 2 collectebussen al boven water?Wat een randdebielen die die bussen achterover gedrukt hebben SAD BUT TRUE.

Anonymous
22-07-2005, 13:30
Zoals Bob zelf aangaf, kan er ook een andere operatie plaatsvinden in Nederland die wel vergoed wordt.
Als je toch al 40 jaar bent, is je carriere toch over en ten einde?
Wat heeft dan het nut om een speciale operatie in Duitsland gaat doen?
TENZIJ...Bob tot zijn 60ste door wil gaan met MMA wedstrijden??

Daarom vind ik het een vage actie om hier geld voor in te zamelen.

Daarbij wil ik wel zeggen dat ik alle respect voor Bob heb, maar dit is mijn kantekening over deze kwestie.

Marco
22-07-2005, 18:33
guest, deze operatie staat het hoogst aangeschreven qua behandeling en chirurgen ik denk dat Bob daarvoor kiest maar ik kan je reactie opzich wel voorstellen.

HUNEBED
25-07-2005, 23:38
alléén al omdat Bob altijd én overal met passie stond te knokken en nooit met bullshit excuses aankwam wanneer-ie verloren had en ook nooit voor 'n tegenstander is weggelopen (voor zover 'k weet haha...)

OSU

groeten uit Emmen

Anonymous
26-07-2005, 13:46
alléén al omdat Bob altijd én overal met passie stond te knokken en nooit met bullshit excuses aankwam wanneer-ie verloren had en ook nooit voor 'n tegenstander is weggelopen (voor zover 'k weet haha...)

OSU

groeten uit Emmen

Helemaal mee eens maar staat helemaal los van mijn vraagstelling.

DK
26-07-2005, 15:21
Zoals Bob zelf aangaf, kan er ook een andere operatie plaatsvinden in Nederland die wel vergoed wordt.
Als je toch al 40 jaar bent, is je carriere toch over en ten einde?
Wat heeft dan het nut om een speciale operatie in Duitsland gaat doen?
TENZIJ...Bob tot zijn 60ste door wil gaan met MMA wedstrijden??

Daarom vind ik het een vage actie om hier geld voor in te zamelen.

Daarbij wil ik wel zeggen dat ik alle respect voor Bob heb, maar dit is mijn kantekening over deze kwestie.

omdat hij namelijk ook nog wilt les geven en als zijn rug gefixeerd is dan zal hij ook dat niet meer kunnen.

Marco (scheids)
26-07-2005, 16:40
omdat hij namelijk ook nog wilt les geven en als zijn rug gefixeerd is dan zal hij ook dat niet meer kunnen.

DK hoe is t eigenlijk met Bob? is ie al richting Munchen??

DK
03-08-2005, 12:51
Voor zover ik weet zal in het laatste weekend van augustus de operatie plaats gaan vinden. en dan begin oktober zal bob zijn nieuwe sportschool openen.

Anonymous
11-08-2005, 12:50
begin oktober zal bob zijn nieuwe sportschool openen.

hmm, ik dacht dat hij niet goed in z'n slappe was zat ?!?

}|^-_-^|{
11-08-2005, 13:03
begin oktober zal bob zijn nieuwe sportschool openen.

hmm, ik dacht dat hij niet goed in z'n slappe was zat ?!?

jij hebt uit welgeinformeerde bronnen dat hij het uit eigen zak betaalt?

Anonymous
11-08-2005, 13:29
begin oktober zal bob zijn nieuwe sportschool openen.

hmm, ik dacht dat hij niet goed in z'n slappe was zat ?!?

jij hebt uit welgeinformeerde bronnen dat hij het uit eigen zak betaalt?

in ieder geval voor een deel neem ik aan. maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

}|^-_-^|{
11-08-2005, 13:51
begin oktober zal bob zijn nieuwe sportschool openen.

hmm, ik dacht dat hij niet goed in z'n slappe was zat ?!?

jij hebt uit welgeinformeerde bronnen dat hij het uit eigen zak betaalt?

in ieder geval voor een deel neem ik aan. maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

dan vind ik het een nogal suggestieve vraag.

DK
11-08-2005, 15:04
Bij zo goed als alle bedrijven is er sprake van een financiering die dan wordt afgeschreven van de bedrijfsomzet. Dus als je een goed ondernemingsplan hebt en eventueel een goed bedrijfsverleden kan aantonen bij de bank, dan kan je vaak voldoende lenen om je bedrijf op te zetten. Deze kosten schrijf je dan later weer af van je omzet.

Anonymous
11-08-2005, 15:09
Bij zo goed als alle bedrijven is er sprake van een financiering die dan wordt afgeschreven van de bedrijfsomzet. Dus als je een goed ondernemingsplan hebt en eventueel een goed bedrijfsverleden kan aantonen bij de bank, dan kan je vaak voldoende lenen om je bedrijf op te zetten. Deze kosten schrijf je dan later weer af van je omzet.

er is geen enkele bank die jou op te starten onderneming zal financieren als je zelf niet een substancieel deel ophoest. vooral niet in deze tijden. hoe goed het ondernemingsplan ook is!

Anonymous
11-08-2005, 16:04
Wat een onzin dat een bank jou geen geld leent ook al heb je een super goed ondernemersplan. Dit is juist het bleangrijkst... pff vertel mij wat heb er 4 jaar voor geleerd!
Grtz

mama
11-08-2005, 16:06
houden we het onderwerp ff op de op de inzamelaktie voor Bob.
en niet over ondernemingsplannen...
alvast bedankt jongens

Sjaak
13-08-2005, 15:12
Bij zo goed als alle bedrijven is er sprake van een financiering die dan wordt afgeschreven van de bedrijfsomzet. Dus als je een goed ondernemingsplan hebt en eventueel een goed bedrijfsverleden kan aantonen bij de bank, dan kan je vaak voldoende lenen om je bedrijf op te zetten. Deze kosten schrijf je dan later weer af van je omzet.

er is geen enkele bank die jou op te starten onderneming zal financieren als je zelf niet een substancieel deel ophoest. vooral niet in deze tijden. hoe goed het ondernemingsplan ook is!

Jammer guest maar dan moet je een andere bank zoeken want Daan heeft helemaal gelijk :idea:

Hoop dat de opeartie helemaal zal slagen want dan gun ik deze "gigant" zeer zeker.

Heel veel succes Bob en Irma met de operatie en het herstel er na.

Osu Sjaak