PDA

View Full Version : It's Showtime goes UK!



Anonymous
14-06-2005, 22:29
IT’S SHOWTIME gaat op 5 maart 2006 een spectaculair en ontzettend sterk bezet evenement in Engeland organiseren. De locatie waar dit evenement wordt georganiseerd, biedt plaats aan 10.000 bezoekers en is werkelijk schitterend.

De Nottingham-ArenA is gesitueerd in het midden van de stad Nottingham, dichtbij alle uitgaansgelegenheden die zeer bekend zijn in heel Engeland. Voor dit evenement worden speciale arrangementen aangeboden, welke u hieronder kunt bekijken.

Het leuke hiervan is dat u in hetzelfde hotel en vliegtuig zit waarin ook alle vechters zitten.

Vechters die al zeker in Nottingham zullen vechten zijn: Alexey Ignashov, Barringhton Patterson, Gary Turner, Panjonsuk, Badr Hari, Loyd van Dam, Melvin Manhoef, Joerie Mes, James Thompson, Fikri Tijarti, Regillio Aaron, Dave Vader, Drago, Henriques Sowa en nog vele anderen. De definitieve matchmaking wordt binnen 3 maanden bekendgemaakt op de volgende websites: www.simonrutzpromotions.nl en www.fight.nl

REISAANBIEDING TRIBUNEKAARTEN:

Retourvliegticket Amsterdam- Nottingham East Midlands (EMA)
Bustransfer vliegveld- hotel
2 x hotel overnachting in een zeer goed hotel en op basis van twee personen (voor eenpersoonskamers wordt een toeslag berekend).
Duurste tribuneplaats in het stadion
Bustransfer hotel-vliegveld

TOTAALPRIJS: 500 euro
*** SPECIALE AANBIEDING: voor degenen die binnen 14 dagen
bestellen EN betalen: 50 euro korting! ***
VIP-arrangementen voor het IT'S SHOWTIME
evenement in Nottingham, 5 maart 2006!

6 retour vliegtickets Amsterdam-Nottingham East Midlands (EMA)
6 bustransfers vliegveld-hotel
3 double rooms voor 2 nachten in een zeer goed hotel l.o. (zaterdag 4 - en zondag 5 maart)
1 viptafel voor 6 personen voor het gala op 5 maart
6 bustransfers hotel-vliegveld.
De precieze reistijden zijn nog niet bekend maar de heenreis is op zaterdag 4 maart en de terugreis op maandag 6 maart 2006.

TOTAALPRIJS: 5000 euro
*** SPECIALE AANBIEDING: voor diegenen die binnen 14 dagen
bestellen EN betalen: 500 euro korting! ***

Maroclove
14-06-2005, 22:37
Vergeten in te loggen :oops:

Ossie
15-06-2005, 02:51
Klinkt idd. goed, maar ook wel weer duur.

Eens kijken hoe ik tegen die tijd met mijn financiele situatie zit, maar denk dat het te duur is voor deze arme jongen. :oops:

Anonymous
15-06-2005, 08:45
Ik ga niet naar england voor een Hari te bekijken voor zo veel geld

Justinian
15-06-2005, 10:47
€500,-- is op zich goed te doen lijkt me. Ik wacht nog wel ff af, maar wie weet ga ik er wel naar toe :thumbs:

Fonz
15-06-2005, 14:08
Leuk initiatief, maar veel te duur (althans voor mij :( ). Maar ook niet nodig. In Nederland hebben wij de beste gala's. Daar hoef je niet voor naar Engeland te gaan.

Kameleon
15-06-2005, 16:35
En zo is dat! :thumbs: Dit wordt wel een heel erg duur 'uitje'. Ik spaar liever voor de grote NL-gala's. Zijn al duur zat :wink:

Jay Hoov
15-06-2005, 16:37
Nice...but no thanks!