PDA

View Full Version : Vanavond op eurosport



Highline
20-06-2005, 18:31
Maandagavond 20 juni om 21:00 uur Fight Club met een verslag van de K-1 World Grand Prix in Las Vegas (VS).

Ossie
20-06-2005, 18:32
Gaaf, ga ik zeker naar kijken

Muay Thai Elite
20-06-2005, 18:53
Jep.. Khoop dat het dit jaar de moeite waard is. (I.v.m. vorig jaar bedoel ik dan).

Mickey
20-06-2005, 19:52
Ook weer even in de kalender gezet... :D

Jay Hoov
20-06-2005, 20:02
Al gezien....Leuk tournooi!

Dutch Dynamite
20-06-2005, 20:15
Tournament Matches
Remy Bonjasky vs Mighy Mo
Michael Mcdonald vs Tsuyoshi Nakasako
laube Feitosa vs Dewey Cooper
Gary Goodridge vs Sean O'Haire
Carter Williams vs Yusuke Fujimoto

Highline
20-06-2005, 21:21
Tournament Matches
Remy Bonjasky vs Mighy Mo
Michael Mcdonald vs Tsuyoshi Nakasako
laube Feitosa vs Dewey Cooper
Gary Goodridge vs Sean O'Haire
Carter Williams vs Yusuke Fujimoto

bonjasky vs mighty mo was een superbout. ook geloof ik dat mcdonald niet gevochten heeft in dit toernooi

Anonymous
21-06-2005, 11:32
Damn, die Feitosa was goed bezig! :thumbs: Hij deed me een beetje denken aan Ignashov in betere dagen. Als hij dit volhoudt kan hij ver komen!
Carter Williams viel me trouwens zwaar tegen.

dtgerald
21-06-2005, 12:25
Jammer dat je Fred Royers bijna niet kon verstaan door dat engelse comentaar.Dat is trouwens nog steeds.

Anonymous
21-06-2005, 12:28
Jammer dat je Fred Royers bijna niet kon verstaan door dat engelse comentaar.Dat is trouwens nog steeds.

mmm, is mij niet opgevallen.

Muay Thai Elite
21-06-2005, 13:36
Jammer dat je Fred Royers bijna niet kon verstaan door dat engelse comentaar.Dat is trouwens nog steeds.

mmm, is mij niet opgevallen.

Heb ik ook totaal geen last van gehad.

Marquito's Way
21-06-2005, 15:00
amerikanen blijven me toch verbazen met hun onkunde...ze lijken wel een stel nieuwelingen. feitose draaide goed maar volgens mij door gebrek aan echte toppers. williams heeft het niet meer volgens mij. die moet snel maar es een bekwame trainer zoeken

Nickuraba
21-06-2005, 15:52
in de hoek van dewey cooper stond volgensmij phill baroni!

anyway, die amerikanen kunnen nog niet echt 'kick'boksen IMO, combinaties van 0,0 en geen gesloop. Feitosa deed het wel netjes. Alleen altijd jammer dat Carter van die geintjes flikt, met die knie, die was gewoon na de keum van fuji nogwat gemikt

Muay Thai Elite
21-06-2005, 16:14
Ik dacht dat knieen naar het koppie wel mocht eigenlijk. Maar nu niet meer ofzo ? Of geldt het alleen voor Vegas?

Kan me Bonjasky VS Pettas K-1 2003 herinneren, waar niet veel overbleef van de neus van Pettas.

Steve-o
21-06-2005, 16:30
Zo heel goed vondt ik die Glaube Feitosa niet eens....
Ik vondt in die 8 man toernooi zowiezo het niveau laag...

Muay Thai Elite
21-06-2005, 17:47
Zo heel goed vondt ik die Glaube Feitosa niet eens....
Ik vondt in die 8 man toernooi zowiezo het niveau laag...

x 2

Nickuraba
21-06-2005, 18:53
Ik dacht dat knieen naar het koppie wel mocht eigenlijk. Maar nu niet meer ofzo ? Of geldt het alleen voor Vegas?

Kan me Bonjasky VS Pettas K-1 2003 herinneren, waar niet veel overbleef van de neus van Pettas.

bonjasky ook al, ik d8 dat pettas toen gewoon KO ging op een highkick? hij had wel bonjasky bijna op een achterwaartse trap na zijn bolletje!

alleen iggy sloopte zijn neus toch?

Jeru
21-06-2005, 19:06
Ignashov brak inderdaad de neus van Pettas met een welgeplaatste knie :lol:

Muay Thai Elite
21-06-2005, 19:09
Ja, Ignashov OOK ja. :lol:

Steve-o
23-06-2005, 00:45
Vooral tegen Goodridge, Gary stond bovenin helemaal dicht blijft hij werken met die trap als hij nou die lowkicks goed plaatste. Want Gary stond er echt te lekker voor.......Maar togh een mooie k.o........En wat maakte die ene kerel ik kom ff niet meer op zn naam zichzelf belachelijk die met die Mejiro Gym broek aan vocht......Die was gewoon bang voor die blufferd(Gary Goodridge) jammer....En hoezo vecht hij met een broek van Mejiro Gym ??

Marquito's Way
23-06-2005, 11:51
Ik dacht dat knieen naar het koppie wel mocht eigenlijk. Maar nu niet meer ofzo ? Of geldt het alleen voor Vegas?

Kan me Bonjasky VS Pettas K-1 2003 herinneren, waar niet veel overbleef van de neus van Pettas.

bonjasky ook al, ik d8 dat pettas toen gewoon KO ging op een highkick? hij had wel bonjasky bijna op een achterwaartse trap na zijn bolletje!

alleen iggy sloopte zijn neus toch?

dat was niet pettas maar petar majstorovic

MZN
23-06-2005, 11:55
Vooral tegen Goodridge, Gary stond bovenin helemaal dicht blijft hij werken met die trap als hij nou die lowkicks goed plaatste. Want Gary stond er echt te lekker voor.......Maar togh een mooie k.o........En wat maakte die ene kerel ik kom ff niet meer op zn naam zichzelf belachelijk die met die Mejiro Gym broek aan vocht......Die was gewoon bang voor die blufferd(Gary Goodridge) jammer....En hoezo vecht hij met een broek van Mejiro Gym ??

Dat was Scott Lighty hij had vorig jaar 'tzelfde broekje aan en toen ies ie omver ge mightymaaid :maskills:

En ohja die knieƫn, die mochten wel naar het hoofd maar niet als je 't hoofd van je tegenstander vast hebt en al helemaal niet als je 'm naar jezelf/beneden toe trekt. Ik had de Engelse ppv gezien en daar zeiden ze dat....