PDA

View Full Version : net seminar bob schreiber gehad



A.F.
21-06-2005, 16:13
we hebben net een seminar van bob schreiber gehad...

dit hadden we in verband met ons projectweek freefight op school... ja ja! dat is nog eens een goeie opleiding! hahahaha

was erg cool!

erg relaxte kerel ook...

Bob topperrrrr !!! suc6 met je rug verder

Anonymous
21-06-2005, 16:20
Dat is zeker wel beter ja.. Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je zulke projectweken hebt??

A.F.
21-06-2005, 16:28
Dat is zeker wel beter ja.. Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je zulke projectweken hebt??

A.F.
21-06-2005, 16:29
Dat is zeker wel beter ja.. Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je zulke projectweken hebt??

sportopleiding bij het ROC van Amsterdam... morgen nog naar Bert Kops, donderdag naar Vos les van Yvel en vrijdag les van Cadu

:twak: :thumbs: :lol: erg relaxt allemaal dus

Aaronk
21-06-2005, 16:30
en nog ben ik je meester

Ronald
21-06-2005, 19:00
dit hadden we in verband met ons projectweek freefight op school... ja ja! dat is nog eens een goeie opleiding! hahahaha

Hoe waren de reacties van je medestudenten? Heb je nog een paar vooroordelen weg kunnen nemen?

A.F.
21-06-2005, 19:31
dit hadden we in verband met ons projectweek freefight op school... ja ja! dat is nog eens een goeie opleiding! hahahaha

Hoe waren de reacties van je medestudenten? Heb je nog een paar vooroordelen weg kunnen nemen?

de meeste van de jongens die doen al aan kickboksen, freefight,vechtsport of zijn er al mee in aanraking geweest. Maar wat ik wel weet is dat iedereen zeer positief over de personen Bob en Irma waren. Vooral Bob want die was voornamelijk aan het woord. Dus de mensen die nog vooroordelen hadden die hebben ze zeker niet meer. :)

ninjamo
21-06-2005, 22:32
bob=top :lol:

A.F.
21-06-2005, 22:56
bob=top :lol:

:thumbs:

Triker
22-06-2005, 01:12
Bob was zeker lekker op dreef, samen met Irma... was gezellig, ook veel gelachen en met plezier naar zijn voorbeelden gekeken en geluisterd :)

Daarna nog even bij Bert Kops langs geweest waar de klas morgen heen gaat. Als het goed is gaan ze morgen zweten ;)

A.F.
22-06-2005, 01:20
ooowww jeeeeeeeeeee......

merken we morgen wel..

hee triker.. wanneer kunnen we de fotos verwachten ??

of in ieder geval de fotos waar ik op sta :wink:

die zijn het belangrijkst ... :wink:

Triker
22-06-2005, 01:27
ooowww jeeeeeeeeeee......

merken we morgen wel..

hee triker.. wanneer kunnen we de fotos verwachten ??

Lig er maar net aan wat ik morgen ga doen, want morgen is ook Bertje Kops jarig!!! Dus misschien dat ik nog wel effe aanwip in A'dam voor de gebak en s'avonds heb ik andere bezigheden ;)

Maar hou m'n site / webslog gewoon van de week (dond/vrij) in de gaten, dan zullen ze er wel staan ;)

A.F.
22-06-2005, 01:29
ooowww jeeeeeeeeeee......

merken we morgen wel..

hee triker.. wanneer kunnen we de fotos verwachten ??

Lig er maar net aan wat ik morgen ga doen, want morgen is ook Bertje Kops jarig!!! Dus misschien dat ik nog wel effe aanwip in A'dam voor de gebak en s'avonds heb ik andere bezigheden ;)

Maar hou m'n site / webslog gewoon van de week (dond/vrij) in de gaten, dan zullen ze er wel staan ;)

topperrrrr.... ik kan niet wachten :wink:

BRAINDEAD
22-06-2005, 21:47
ff een vraagje, had bob zijn kuitbeen niet gebroken laatste gevecht tegen Manhoef ?
Lijkt me dan een beetje bizar dat hij nu al weer aan het lesgeven is.

Wie weet meer.

A.F.
22-06-2005, 21:57
ff een vraagje, had bob zijn kuitbeen niet gebroken laatste gevecht tegen Manhoef ?
Lijkt me dan een beetje bizar dat hij nu al weer aan het lesgeven is.

Wie weet meer.

yep ze kuit was gebroken ja! en hij gaf gewoon les

ze been zag er trouwens mooi blauw uit :shock:

echt een bikkel! respect