PDA

View Full Version : nieuw rap talent van NL bodem ;)



Mike
23-06-2005, 16:32
http://www.soundclick.com/bands/2/youssefkamal_music.htm

ik kan vooral de mp3 : fuck LVO en t nr: yousouf en kamal gaan naar de kermis aanraden

:shock: :P :lol:

zal niet lang duren voor ze op 1 staan :wink:


edit: je moet op de hi-fi knop drukken ipv mp3 dan krijg je een stream van het lied zonder dat je moet registreren op die site

Mickey
23-06-2005, 17:07
LMFAO!!!
Wat een ongelovelijke TALENTEN DIT!

Een paar quotes die mij bijzonder inspireerden:


GEEF JE GELD KANKERSUKKEL!!! hij zei nee..
EN hij werd geklapt door Brahim en Mo...


Ik spuugde in zn gezicht van die homotje..


Nu gaan we naar de botsautos..
Wie ons bots klappen we.


BAP BAP BAP.. Morgen zijn gezicht in gaas.. .
Kijk kindje daar..


Walla is wat ik je zeg..

Oh man..
Ik kom niet meer bij..

Mickey
23-06-2005, 17:12
Ow.. En LVO sukkels is echt te grappig!


Kanker eendje.. Wat met jou...? je bent nog minder waard dan een vrouw.. je ruikt naar stront..

Mickey
23-06-2005, 17:22
http://www.soundclick.com/bands/messageboard.cfm?bandID=322232

LMFAO! Look what I found..

Mike
23-06-2005, 17:52
Ow.. En LVO sukkels is echt te grappig!


Kanker eendje.. Wat met jou...? je bent nog minder waard dan een vrouw.. je ruikt naar stront..

haha mooi he echte poeten zijn t :lol:

Ga daar !

Leon
24-06-2005, 11:00
Tering man, die lui kunnen zichzelf toch niet serieus nemen? :lol:

Tsuki
24-06-2005, 11:30
LMFAO ......................dit zijn de dingen die het leven mooi maken , GEWELDIG

"vieze kankerjood beter ga je terug naar die annefrank plantsoen"

" de leven draait door" "

" dus hou die hoofd koud "

Tsuki
24-06-2005, 11:36
nederlands is echt een gave taal als je hem zo beheerst als deze freestylers........................ BIG UP ..................

Tsuki
24-06-2005, 11:48
Inderdaad Big Up! Ik vind dat romatische liedjes, Zaineb ofzo, ook vreselijk mooi, kreeg er een brok van in mijn keel.....

idd echte leifde " nee jou schatje zet ik nooit achter die raam" ...................

Tsuki
24-06-2005, 11:52
LMFAO

" toen begon die balletje te draaien , 2 uur later lagen we kankerhard te naaien "

en de volgende zin begint met je bent mijn prinsesje

deze mannetje is echt THA SHIT

Leon
24-06-2005, 12:08
Ik weet nu in ieder geval hoe het zou klinken als Gerald Vanenburg was gaan rappen met dat hoge mietestemmetje van hem.

Moeten we niet een pol beginnen hoe lang het duurt voordat Leon een Avater van Kamal Youssef heeft?

Don't worry, ik voel me niet verwant aan dit soort randdebielen.

Silat
24-06-2005, 12:22
LOL!! mooie refrijf deze!!


Deze (terminaleziekte)troep wil ik niet eens op m'n pc hebben, streaming rules :lol:

Ossie
24-06-2005, 13:14
Dit is de coolste rap die ik ooit heb gehoord!!!

Dit is echt geweldig gewoon. :lol: :lol:

Jay Hoov
24-06-2005, 14:05
Kermis...ik ga helemaal kapot hiero :D :D

Joris
24-06-2005, 14:54
ik versta ze neit eens :maskills:

Muay Thai Elite
24-06-2005, 15:18
Zou dit nep of echt zijn ? Wel echt grappig. :lol:

Jay Hoov
24-06-2005, 15:45
Het is echt, de mannen komen uit Rotterdam....

Hankey
24-06-2005, 15:57
ik kan gvd de link niet openen, kan iemand hem er nog een keer opzetten om te kijken of ie et dan wel doet

Muay Thai Elite
24-06-2005, 16:10
Maar die gasten klinken niet echt buitenlands.. Het klinkt eerder Nederlands met een slecht buitenlands accentje. Volgens mij is het nep.

Leon
24-06-2005, 17:47
Op de foto ziet hij er ook niet echt buitenlands uit, en die lui hebben echt een spraakgebrek van hier tot bagdad.

Ossie
24-06-2005, 18:17
Dit moet toch wel geouwehoer zijn. De ene keer spreken ze Turks en dan weer Marrokaans. En het Marrokaans wat ze praten is helemaal verkeerd uitgesproken.

Volgens mij zijn het gewoon Hollanders met een megagoed gevoel voor humor.

Muay Thai Elite
24-06-2005, 18:38
Dit moet toch wel geouwehoer zijn. De ene keer spreken ze Turks en dan weer Marrokaans. En het Marrokaans wat ze praten is helemaal verkeerd uitgesproken.

Volgens mij zijn het gewoon Hollanders met een megagoed gevoel voor humor.

x 2

Het is indd wel lachuh ja.

smike
25-06-2005, 00:16
wahha tuurlijk is dit nep, kijk de teksten en de stemmen. Bpvendien ken ik ze niet en ik ken zo goed als alle turkse en marokkaanse rap. Ik zal der wel eens wat uploaden, die nog erger zijn dan dezeen die WEL echt zijn.

Muay Thai Elite
25-06-2005, 12:39
wahha tuurlijk is dit nep, kijk de teksten en de stemmen. Bpvendien ken ik ze niet en ik ken zo goed als alle turkse en marokkaanse rap. Ik zal der wel eens wat uploaden, die nog erger zijn dan dezeen die WEL echt zijn.

Ehh nou doe maar niet.... Alsof iemand daar op zit te wachten. NOG meer rappende buitenlanders :roll:

Mike
25-06-2005, 12:42
Dit moet toch wel geouwehoer zijn. De ene keer spreken ze Turks en dan weer Marrokaans. En het Marrokaans wat ze praten is helemaal verkeerd uitgesproken.

Volgens mij zijn het gewoon Hollanders met een megagoed gevoel voor humor.

tis berbers volgens mij

Mike
25-06-2005, 12:46
ik kan iig niet wachten tot t volgende album , ik lig nog steeds dubbel als ik hun nummers hoor

Jeru
25-06-2005, 13:13
Die gasten zijn moeilijk 8)

Mike
01-07-2005, 08:32
haha vanochtend hebben de boefjes het nos journaal bereikt met hun nieuwe geert wilders diss :lol:

zie de site voor de mp3

Ronny
01-07-2005, 09:41
Dit moet toch wel geouwehoer zijn. De ene keer spreken ze Turks en dan weer Marrokaans. En het Marrokaans wat ze praten is helemaal verkeerd uitgesproken.

Volgens mij zijn het gewoon Hollanders met een megagoed gevoel voor humor.

je hebt ook Nederlanders die niet goed Nederlands kunnen spreken.

Biiyen
01-07-2005, 09:52
Wat een gekken

"Ga ons land uit kanker gele kaas, allochtoonse ratten zijn hier de baas" :shock:

RisingSun
01-07-2005, 13:01
Ik zou wel oppassen want die gasten zijn echt gevaarlijk! Check dit:

Ey Callimero, die ei op je hoofd is geen bescherming, want klappen van Kamal zijn genadeloos :D :roll:

Mike
02-07-2005, 09:22
het is blijkbaar een hoax :lol:

de rappers zijn gewoon nederlanders en komen uit eindhoven.

Ze heten het land van ooit ofzo


nou ik had t echt niet door , dacht echt dat t marrokanen waren :lol:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005961.html

dit zijn hun andere nummers

http://www.soundclick.com/bands/4/lvobeweging_music.htm

in lands van ooit gwebruiken ze ook aliasen als kalimero en obelix vandaar die teksten in de LVO dis.

nou ja dat weten we ook weer , ik heb hard moeten lachen en ik vind t wel knap nagedaan allemaal
vooral gisteren het journaal bereiken met de geert wilders bedreigingrap was geweldig!

Wheelie
02-07-2005, 09:35
Aangifte Wilders


DEN HAAG, zaterdag
Het onafhankelijke Kamerlid Geert Wilders heeft aangifte gedaan tegen twee rappers die hem op internet met de dood bedreigen.
In een rapsong met als titel ’De kelder’ is te horen hoe Wilders eerst meegenomen wordt naar een martelkamer. Vervolgens wordt er door de rappers Kamal en Youssef gedreigd dat ze het Kamerlid gaan afmaken. Het lied kan gratis worden opgenomen.

Ossie
02-07-2005, 10:38
Nu staat er nog 1 bij op, 'sorry'.
Rappen ze in dat ze Geert wilders toch wel relaxed vinden.

Sorry Geert Wilders, ik wilde je geen pijn doen. Ik vind je kapseltje best mooi!


Hahaha, die lui zijn echt zo fokkin grappig. :lol:

smike
03-07-2005, 22:50
Zie je, nep zoals ik zei, kon je ook aan de teksten horen, die gasten hebben een goed gevoel voor humor, ben alleen benieuwd hoe ze er in et echt uitzien.