PDA

View Full Version : sex schandaal magazine in Japan over Fedor en manager en....



Anonymous
24-06-2005, 13:07
(MMA) Tokumei at NHB News points out links to scandal magazine stories about foreign fighters in K-1 and PRIDE. In short, various scandal magazines are often the preferred method in Japan to tar and feather (read: character assassination) people who certain powerful figures are not on good terms with. In this case, Tokumei points out to two stories - one of a woman who claims that she serviced (read: had sex) a K-1 gaijin, and the other a story about a 17-year old girl who claims that she entertained anal sex from Emelianenko Fedor (and that Fedor's manager, not named, had sex with her friend).

Now, I point these stories out for one reason - if you are a foreigner doing business in the fight game (wrestling, MMA, etc.) in Japan and you aren't protected by a third party, then you are subjected to a vicious attack machine. These kinds of attacks are often a way to gauge the temperature politically for a lot of people. Now who would benefit from this kind of hit-job in the press on Fedor... Hint: It's not K-1.

(Story of the Day) It's rare when we get tipped off to stories with pictures involved, but take a look at this - it's Emelianenko Fedor. He supposedly worked a Sambo tournament last weekend. Did the broken finger get better? Remember - the story in Japan was that Fedor wouldn't recover and be able to train for competition until June. The tournament Fedor was involved in (notice his headgear) was Combat Sambo, meaning there was striking involved. And with PRIDE-style gloves as well.

H POWER
24-06-2005, 13:44
Wat een verschrikkelijk en schokkend verhaal! :shock:
Ik hoop voor fedor dat hij dit mentaal kan handelen:je eigen vertrouwde manager die voor homo uitgemaakt word...ik bedoel maar 8)

phranq
24-06-2005, 13:50
Wat een verschrikkelijk en schokkend verhaal! :shock:
Ik hoop voor fedor dat hij dit mentaal kan handelen:je eigen vertrouwde manager die voor homo uitgemaakt word...ik bedoel maar 8)

friend is iets anders dan boyfriend dus het homogedeelte klopt al niet, blijft dus helemaal weinig schokkends over als je het mij vraagt...tis alleen wel verwonderlijk dat Fedor een Sambo toernooi knokt met Pride handschoenen aan terwijl ie niet kon trainen ivm z'n blessure...

H POWER
24-06-2005, 14:09
Wat een verschrikkelijk en schokkend verhaal! :shock:
Ik hoop voor fedor dat hij dit mentaal kan handelen:je eigen vertrouwde manager die voor homo uitgemaakt word...ik bedoel maar 8)

friend is iets anders dan boyfriend dus het homogedeelte klopt al niet, blijft dus helemaal weinig schokkends over als je het mij vraagt...tis alleen wel verwonderlijk dat Fedor een Sambo toernooi knokt met Pride handschoenen aan terwijl ie niet kon trainen ivm z'n blessure...

Hahaha,en jij dacht dat ik mijn post serieus meende?
Volgens mij speelt de zon je parten phrang :lol:
Die 17jarige is trouwens Ste ekmI ngrotje en die heeft wel degelijk een friend fu ckmi nass.

Anonymous
24-06-2005, 14:48
In Japan is dit zeker schokkend nieuws, getuige verklaring van minderjarige en Fedor die vecht in Rusland maar niet tegen Cro Cop erwerdt beweerdt dat zijn managment vertelde aan Pride dat hij zich pas in Juni kan voorbereiden. Is niet zo goed voor zijn immage lijkt me!

Anonymous
24-06-2005, 14:51
van sherdog

For all of this time I thought that CC and Fedor bullshit was staged by menagers... But I really didnt believe my ears when I heard that Fedor won the Sambo championship two weeks before the date he said he couldnt possibly recover from his injury! What do you think what would happen if he injured himself on that championship?

Jochem
24-06-2005, 15:03
verschil tussen een sambo tournooi en een gevecht voor de titel in pride met crocop lijkt me toch wel een verschilletje. dus ook al is ie maar 60% kan ie wel Sambo, mr geen pride. Enne 17, whats the big deal. hij is 26 ofzo. tis geen ouwe lul van 30+ ;)

Jay Hoov
24-06-2005, 15:04
pffff....Zal allemaal best, Fedor is nog steeds The Champ 8)

Ronald
24-06-2005, 20:36
Waarom is het een schandaal als je sex hebt met een Japanse? :roll:

Anonymous
24-06-2005, 23:12
Waarom is het een schandaal als je sex hebt met een Japanse? :roll:

In Japan is een 17 jarige een minderjarige en als er ergens mensen wonen ter wereld die op regeltjes leven zijn het wel Japanse mensen.

In nederland noemen we dat goed gescoord hahahahaha

Nickuraba
24-06-2005, 23:21
die hele roddel klopt al niet man, fedor is pride niet k1, t is wel weer iets doms verzonnen doro mensen om geld te vangen. Die gekke fedor die zegt altijd dat die voor zijn familie knokt, dat zijn de enige mogment dat ik hem zie lachen, als die bij zijn kid en vrouw is!!!

Anonymous
24-06-2005, 23:29
die hele roddel klopt al niet man, fedor is pride niet k1, t is wel weer iets doms verzonnen doro mensen om geld te vangen. Die gekke fedor die zegt altijd dat die voor zijn familie knokt, dat zijn de enige mogment dat ik hem zie lachen, als die bij zijn kid en vrouw is!!!

Je moet beter lezen, het is een engelse vertaling van een Japanse website die een stuk vertaald uit een Japans schandaal blad. Daar staat juist op de site www.puroresupower.com dat het een karakter aanval is waarschijnlijk door Pride om zijn immage naar beneden te halen. Degene die zegt wie heeft daar baat bij zeker niet K-1 de enigste die over blijft, juist Pride. Die man verdedigd Fedor dus en geeft de schuld aan Pride die erom bekend staan dit soort misselijke dingen te doen!

Ronald
25-06-2005, 00:04
In Japan is een 17 jarige een minderjarige en als er ergens mensen wonen ter wereld die op regeltjes leven zijn het wel Japanse mensen.
In Nederland ben je ook minderjarig als je 17 bent, maar je mag wel sex hebben met volwassenen vanaf je 16e (legaal dus).