PDA

View Full Version : Hoe moet de Pride finale er straks uitzien? **spoiler **



Ronald
26-06-2005, 13:31
Na vandaag weten we welke 4 vechters er in de finale zitten: Alistair, Arona, Shogun en Silva. Hoe moet de halve finale, en vervolgens natuurlijk de finale, er nou uit gaan zien?

Shogun en Silva zullen ze wel niet gelijk tegen elkaar zetten aangezien het teamgenoten zijn. Die partij valt m.i. dus af. Aangezien ik het liefst Alistair in de finale tegen de grootste naam zie staan (Silva) wordt de halve finale voor mij:

Alistair vs Shogun
Arona vs Silva

Overigens, opvallend natuurlijk dat van de 16 toppers die aan het tournooi begonnen er 3 Brazilianen doorgaan.

Jeru
26-06-2005, 13:32
Ik denk dat ze Arona tegen Shogun zetten en Silva tegen Alistair.

ICON
26-06-2005, 13:33
Ik denk dat ze Arona tegen Shogun zetten en Silva tegen Alistair.

dit hoop ik ook

HUNTER
26-06-2005, 13:33
zoals ik al zei; Op het moment is Shogun in mijn ogen beter dan Wandy

Ik hoop dan ook op wandy tegen Alistair en Arona tegen Shogun

En dan hoop ik dat die beide chute boxe gasten het niet gaan redden en Alistair Arona gaat laten kloppen.

Ik had het liefst Alistair tegen Arona gezien maar dat gaat denk ik niet gebeuren.

ashi76
26-06-2005, 13:35
Zou trouwens wel bizar zijn als Alistair tegen Arona in de finale zou moeten knokken. :maskills:

Biiyen
26-06-2005, 13:37
Misschien bekent Pride kleur en zetten ze gewoon Shogun en Wand tegenover elkaar, ze zitten daar misschien niet te wachten op een broeder finale.

Justinian
26-06-2005, 13:45
Volgens mij zit het zo:

Er zit geen Japanner bij de laatste 4 en Wanderlei is waarschijnlijk de bij het Japanse publiek de meest populaire vechter. Ze willen hem daarom denk ik het liefst in de finale hebben. Ricardo Arona is het grootste risico voor Wanderlei in de optiek van Pride als je het mij vraagt. Daarom zal Arona niet tegen Silva aantreden maar tegen Alistair of Shogun. Als ze Shogun tegen Silva zetten dan lopen ze het risico dat Shogun en Silva het op een akkoordje gooien zodat een van de twee fris in de finale staat. Dat wil Pride ook niet lijkt mij. Arona vormt tevens voor Shogun een groot risico, wat natuurlijk voordelig is, aangezien de kans op een 'chuteboxe finale' daarmee afneemt.

Dus wordt het denk ik:

Silva vs Alistair

Shogun vs Arona.

Ronny
26-06-2005, 13:45
spoiler!!! ronaldje ronaldje toch

RNLMC
26-06-2005, 13:46
Misschien bekent Pride kleur en zetten ze gewoon Shogun en Wand tegenover elkaar, ze zitten daar misschien niet te wachten op een broeder finale.

denk ik ook ik denk alistair-arona--}
wandy-shogun--}alistair- shogun

ashi76
26-06-2005, 13:57
spoiler!!! ronaldje ronaldje toch

Aangepast... maar gezien de titel lijkt me dat wel duidelijk. ;)

makavelli
26-06-2005, 14:05
Volgens mij zit het zo:

Er zit geen Japanner bij de laatste 4 en Wanderlei is waarschijnlijk de bij het Japanse publiek de meest populaire vechter. Ze willen hem daarom denk ik het liefst in de finale hebben. Ricardo Arona is het grootste risico voor Wanderlei in de optiek van Pride als je het mij vraagt. Daarom zal Arona niet tegen Silva aantreden maar tegen Alistair of Shogun. Als ze Shogun tegen Silva zetten dan lopen ze het risico dat Shogun en Silva het op een akkoordje gooien zodat een van de twee fris in de finale staat. Dat wil Pride ook niet lijkt mij. Arona vormt tevens voor Shogun een groot risico, wat natuurlijk voordelig is, aangezien de kans op een 'chuteboxe finale' daarmee afneemt.

Dus wordt het denk ik:

Silva vs Alistair

Shogun vs Arona.

Zo zie ik het ook. Shogun is denk ik de zwaarste tegenstander voor alistair die hij hopelijk in de finale treft

DK
26-06-2005, 16:51
hier kan je zoveel theorieen op los laten. ben benieuwd of ze hier in de persconferentie al iets over los laten. maar als ik het toernooi zou mogen inplannen zou ik shogun tegen silva zetten en allistair tegen arona.

btw allistair behoort nu officieel tot de top 5 van de wereld in het mma -93 kg

Wheelie
26-06-2005, 17:23
Ik hoop op Alistair vs Silva, dat zou echt een vette partij zijn :P

MB667
26-06-2005, 17:24
Als ze Igor maar er bij zetten als losse match.

Nickuraba
26-06-2005, 19:46
ik hoop te zien :

Alistair vs Shogun
Arona vs silva (vooral omdat arona dit ook graag wil, en het er op een gegevenmoment al bijna in zat)

en niet te vergeten, een superfight van crocop1

Wheelie
26-06-2005, 20:10
en niet te vergeten, een superfight van crocop1

ik hoop een titel gevecht :maskills:

Nickuraba
26-06-2005, 21:05
tegen fedor? jaaah dat zie ik helemaaaal zitten!

Ronald
26-06-2005, 21:27
spoiler!!! ronaldje ronaldje toch
Damn, sorry :oops: .

Anonymous
26-06-2005, 21:30
Volgens mij zit het zo:

Er zit geen Japanner bij de laatste 4 en Wanderlei is waarschijnlijk de bij het Japanse publiek de meest populaire vechter. Ze willen hem daarom denk ik het liefst in de finale hebben. Ricardo Arona is het grootste risico voor Wanderlei in de optiek van Pride als je het mij vraagt. Daarom zal Arona niet tegen Silva aantreden maar tegen Alistair of Shogun. Als ze Shogun tegen Silva zetten dan lopen ze het risico dat Shogun en Silva het op een akkoordje gooien zodat een van de twee fris in de finale staat. Dat wil Pride ook niet lijkt mij. Arona vormt tevens voor Shogun een groot risico, wat natuurlijk voordelig is, aangezien de kans op een 'chuteboxe finale' daarmee afneemt.

Dus wordt het denk ik:

Silva vs Alistair

Shogun vs Arona.

Shogun kan zomaar geblesseerd raken en Yoshida erin, is allemaal mogelijk bij Pride

m.g
27-06-2005, 02:18
Volgens mij zit het zo:

Er zit geen Japanner bij de laatste 4 en Wanderlei is waarschijnlijk de bij het Japanse publiek de meest populaire vechter. Ze willen hem daarom denk ik het liefst in de finale hebben. Ricardo Arona is het grootste risico voor Wanderlei in de optiek van Pride als je het mij vraagt. Daarom zal Arona niet tegen Silva aantreden maar tegen Alistair of Shogun. Als ze Shogun tegen Silva zetten dan lopen ze het risico dat Shogun en Silva het op een akkoordje gooien zodat een van de twee fris in de finale staat. Dat wil Pride ook niet lijkt mij. Arona vormt tevens voor Shogun een groot risico, wat natuurlijk voordelig is, aangezien de kans op een 'chuteboxe finale' daarmee afneemt.

Dus wordt het denk ik:

Silva vs Alistair

Shogun vs Arona.

Hier sluit ik me ook bij aan, maar met een kleine toevoeging. Ik wil deze partij live gaan bekijken dus dan kijk ik liever hoe hij eerst tegen Wandy moet en dan tegen Shogun.....

Silat
27-06-2005, 14:37
Hoe ga jij dat live bekijken??

DK
27-06-2005, 16:44
werd fedor cro cop ook al niet officieel aangekondigt voor de finale gp

Ronald
27-06-2005, 17:07
Hoe ga jij dat live bekijken??
Waarschijnlijk omdat hij er naar toe gaat. Zie ook de topic Met Alistair Mee Naar Pride.. (http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=11024l)

m.g
27-06-2005, 18:07
Hoe ga jij dat live bekijken??
Waarschijnlijk omdat hij er naar toe gaat. Zie ook de topic Met Alistair Mee Naar Pride.. (http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=11024l)

Dat is wel de bedoeling... Moet alleen even de financiƫn klopppend maken, maar denk dat het wel gaat lukken. Via Reykjavik vliegen schelt al snel 150 tot 200 euro's.... :maskills:

MB667
04-07-2005, 11:30
Pride Fighting Championships: What do you think of today?
Wanderlei Silva: Nakamura was tough but it was a good fight. I'm happy that I won.


Pride: Did you think that Nakamura would wear a gi?

Silva: I thought it was possible. I trained with a jiu-jitsu coach.
Pride: Did you ever feel in danger from Nakamura using his gi?
Silva: There weren't any specific problems but Nakamura's attacks have improved. I thought that he's a fighter with a future. I like fighters like him. I want to fight more fighters like him in the future.
Pride: You KO'd Nakamura after he took off his gi. Did you see that as your chance?
Silva: When he took it off, I was told to attack. I'm glad I was able to knock him out.
Pride: You probably won't be matched up with Shogun in the Final Round. Of the remaining two fighters, who would you like to face in the Final Round?

Silva: The promoter is the one that decides it but I would like to fight Alistair.
Finally, I would like to say thanks to the media. Because of you, PRIDE has spread across the world. I think Shogun is tough and will be my successor

The Bulldog
04-07-2005, 13:38
Yeah....

Allistair tegen Silva..... dat wordt pas een knal zeg....

Ben helemaal fan van WanderleiSilva , maar hoop dat Allistair hem dan toch even nederlandse les geeft.