PDA

View Full Version : Amir Kampioen



Anonymous
26-06-2005, 21:15
Amir Zeyada is de nieuwe Nederlands kampioen.Hij won in de eerste ronde op K.O.!!!!!!!!!

Anonymous
26-06-2005, 21:34
Wat was ie goed hé.... De kampioensgordel staat hem prima.....

Ronny
26-06-2005, 21:37
schizofreen.

Anonymous
26-06-2005, 21:46
iemand uitslagen/foto's/verslag van deze gala

Qtie-Pie
26-06-2005, 22:04
Heb wel wat foto's van Amir. Maar weet jammer genoeg niet hoe ik ze hier moet posten! Jij wel toevallig....?

Anonymous
26-06-2005, 22:07
Zo jij bent snel! Amir was echt GRUWELIJK, een perfect getimede stoot er vol op! Jammer dat het al zo snel gebeurde want ik had wel 5 rondes naar deze man willen kijken!!!! :wink: :thumbs: Amir Congratz!

Qtie-Pie
26-06-2005, 22:10
Zo jij bent snel! Amir was echt GRUWELIJK, een perfect getimede stoot er vol op! Jammer dat het al zo snel gebeurde want ik had wel 5 rondes naar deze man willen kijken!!!! :wink: :thumbs: Amir Congratz!

Ja, ik ben reuze snel. Die jongen heeft het echt verdiend. Fighters watch your back, because the SPHINX is coming to get you!

:lol:

Anonymous
27-06-2005, 10:15
zijn er al fotos aub

Anonymous
27-06-2005, 11:37
zet hem op amir zeyada goed van je man

Anonymous
27-06-2005, 12:34
dat was waardeloos partij die bchiri is te oud die moet gaan dansan

Anonymous
27-06-2005, 13:03
wat ben je een negatief mannetje om je te verschuilen guest.Als jij tegen
Abdel Bchiri vecht sta je geen seconde in de ring.Zijn laaste partij en won hij fantastich.Alleen Amir is op dit moment verschrikkelijk goed en groeit met de dag.Ba wat een negatieveling ben je

Ronny
27-06-2005, 13:26
het lijkt wel een automatische berichtgeving.... ze reageren ook nergens op hahaha

ze blijven maar door lullen

Ronald
27-06-2005, 13:44
Wordt het voor jou ook niet tijd voor een accountje Roos? Je bent de 100 posts inmiddels al gepasseerd :lol: .

Anonymous
27-06-2005, 13:54
doe ik snel als ik mijn eigen internet heb dit doe ik bij vrienden groetjes

Anonymous
27-06-2005, 17:01
Mag ik ook even zeggen dat die Amir Zeyada een allemachtig lekker lijf heeft!!! Echt perfect gewicht bij zijn lengte, mooi droog en niet zo mager, goed gespierd, boven lichaam en onderlichaam in proporties..... jammie jammie jammie ik ben voor amir op veel meer gala´s alleen dan 5 rondes hehehehe GO AMIR :P

Ronald
27-06-2005, 17:22
Mag ik ook even zeggen dat die Amir Zeyada een allemachtig lekker lijf heeft!!! Echt perfect gewicht bij zijn lengte, mooi droog en niet zo mager, goed gespierd, boven lichaam en onderlichaam in proporties..... jammie jammie jammie ik ben voor amir op veel meer gala´s alleen dan 5 rondes hehehehe GO AMIR :P
Ronny hou eens op met anoniem posten :lol: .

Anonymous
27-06-2005, 17:32
zijn er ook nog fotos gemaakt van dit gala??

Anonymous
27-06-2005, 22:44
Het was zeker een vet gala.met een knaller van een ko op het laatst door amir.jammer dat het het niet zo druk was.echt mooi geplaatst!!!!Er zijn een hoop mensen die toch wel een spannend gala hebben gemist door de warmte.die jongen harry duyven ofzo had ook een mooie ko op de benen.en die eerste wedstrijd was ook een knaller. :thumbs: :

Ronny
27-06-2005, 22:47
hehe, heb je het eindelijk door?

Anonymous
27-06-2005, 22:50
amir heeft die kontje die echwel lekkah is weetje.
hij is kampioen maar zijn kontje zeker ook weet je hij is ook echt mooi weetje

lekkere sfinks is ie weet je als ie mijn hoofddoek wil afdoen mag dat weet je

hij lekker echwel

fatima

Rico 64
28-06-2005, 01:40
Heb gehoord dat Andre Tete weer bij Pancration traint(of gaat trainen)
hij is mede organisator van het gala .Hij weet alles van de foto"s of
wanneer er een dvd is je kan hem bellen op 06-********.

---Ronald---

't Is vast goed bedoelt maar je kunt beter geen telefoonnummers van derden op het forum zetten (tenzij je heel zeker weet dat ze dat geen probleem vinden). Als je die informatie uit wilt wisselen kun je beter even met elkaar PM'en. Wel lastig natuurlijk aangezien Tony geen account heeft maar dan zit er niets anders op dan die even aan te maken :wink: .

---/Ronald---

Anonymous
28-06-2005, 14:40
jah dat was echt een knaller echt te gek eerst een mooie knie naar het levertje en dan meteen die linker hoek er overheen prachtig!!!!!!!


Gefeliciteerd amir je hebt het echt verdiend.

:P :D :o :lol: :shock:

Immortal
28-06-2005, 14:54
Ja amir had top gevochten. Bij deze gefeliciteerd. Was een korte maar leuke pot. Maar vond week de voor partij van Dijkstra pas echt vuurwerk.
5 rondes lang knallen op hoog tempo. Kan niet wachten Dijkstra weer te zien vechten. Ik las op de rings site dat ie ze titel verdedigt tegen Caupain op 2 oktober. Ben benieuwd of Dijkstra het er beter van brengt dan Hoes tegen Benito. Kan een toppartij worden denk ik

Later

Anonymous
28-06-2005, 15:57
Ja amir had top gevochten. Bij deze gefeliciteerd. Was een korte maar leuke pot. Maar vond week de voor partij van Dijkstra pas echt vuurwerk.
5 rondes lang knallen op hoog tempo. Kan niet wachten Dijkstra weer te zien vechten. Ik las op de rings site dat ie ze titel verdedigt tegen Caupain op 2 oktober. Ben benieuwd of Dijkstra het er beter van brengt dan Hoes tegen Benito. Kan een toppartij worden denk ik

Later

laat die Dijkstra nou maar eerst eens EERLIJK winnen tegen Hoes.

Immortal
28-06-2005, 16:03
Ja amir had top gevochten. Bij deze gefeliciteerd. Was een korte maar leuke pot. Maar vond week de voor partij van Dijkstra pas echt vuurwerk.
5 rondes lang knallen op hoog tempo. Kan niet wachten Dijkstra weer te zien vechten. Ik las op de rings site dat ie ze titel verdedigt tegen Caupain op 2 oktober. Ben benieuwd of Dijkstra het er beter van brengt dan Hoes tegen Benito. Kan een toppartij worden denk ik

Later

laat die Dijkstra nou maar eerst eens EERLIJK winnen tegen Hoes.

Heeft ie mijn inziens en die van velen anderen plus de jury ook gedaan.
Wie weet als hoes nog is durft komt er een derde en defintieve keer.
Tot die tijd kunnen we eerst ff kijken of dijkstra net als hoes gaat strekken tegen caupain of dat ie het er beter vanaf gaat brengen.
Ik ben benieuwd.

Laterrrrrr

Anonymous
28-06-2005, 16:07
WWhhaaaaaaaaa wat een GAME !!!!!!!! Sorry voor die kill maaaaaaaaaaarrr hij is GESLOOPT :twak:
Amir Je was Te Erg man :twisted:
Een Echte kampioen wacht niet te lang gelijk 1ste ronde Nokkie ( 1min12 ) ...................Zo Doe je dat 8)
Gefeliciteerd Gozer :thumbs:
Up 2 the European BELT :evil:

Greeting KaNNeR

Anonymous
28-06-2005, 16:15
ik vind zelf amir zeyada beter dan menno dijkstra amir is veel beter en mooi thechnich vechter dus go amir

Anonymous
28-06-2005, 16:17
amir ik ben er weer waneer je moet vechtenik vond je te gek man

Anonymous
28-06-2005, 16:21
eeee ik zeg 1 ding chakuriki komt weer terug wacht your back

Anonymous
28-06-2005, 17:55
eeee ik zeg 1 ding chakuriki komt weer terug wacht your back

mee eens.Er zijn een aantal vechters weg gegaan bij chakuriki.maar er loopt nu weer genoeg nieuw talent rond.De meeste wedstrijden die ik de laatste tijd van hun heb gezien waren stuk voor stuk toppartijen.Die gasten gaan er wel altijd voor.Hoe doet die Thom harinck dat toch????Toch maar is een kijkje gaan nemen in die gym.

Anonymous
28-06-2005, 21:24
Ja amir had top gevochten. Bij deze gefeliciteerd. Was een korte maar leuke pot. Maar vond week de voor partij van Dijkstra pas echt vuurwerk.
5 rondes lang knallen op hoog tempo. Kan niet wachten Dijkstra weer te zien vechten. Ik las op de rings site dat ie ze titel verdedigt tegen Caupain op 2 oktober. Ben benieuwd of Dijkstra het er beter van brengt dan Hoes tegen Benito. Kan een toppartij worden denk ik

Later

laat die Dijkstra nou maar eerst eens EERLIJK winnen tegen Hoes.

Heeft ie mijn inziens en die van velen anderen plus de jury ook gedaan.
Wie weet als hoes nog is durft komt er een derde en defintieve keer.
Tot die tijd kunnen we eerst ff kijken of dijkstra net als hoes gaat strekken tegen caupain of dat ie het er beter vanaf gaat brengen.
Ik ben benieuwd.

Laterrrrrr

ik heb van iedereen gehoord dat peter hoes de betere was.
en ik zou niet wete waarom hij het niet voor een derde keer zou willen opnemen tegen iemand waar hij al 2 keer van gewonnen heeft..

Immortal
28-06-2005, 21:39
Ja amir had top gevochten. Bij deze gefeliciteerd. Was een korte maar leuke pot. Maar vond week de voor partij van Dijkstra pas echt vuurwerk.
5 rondes lang knallen op hoog tempo. Kan niet wachten Dijkstra weer te zien vechten. Ik las op de rings site dat ie ze titel verdedigt tegen Caupain op 2 oktober. Ben benieuwd of Dijkstra het er beter van brengt dan Hoes tegen Benito. Kan een toppartij worden denk ik

Later

laat die Dijkstra nou maar eerst eens EERLIJK winnen tegen Hoes.

Heeft ie mijn inziens en die van velen anderen plus de jury ook gedaan.
Wie weet als hoes nog is durft komt er een derde en defintieve keer.
Tot die tijd kunnen we eerst ff kijken of dijkstra net als hoes gaat strekken tegen caupain of dat ie het er beter vanaf gaat brengen.
Ik ben benieuwd.

Laterrrrrr

ik heb van iedereen gehoord dat peter hoes de betere was.
en ik zou niet wete waarom hij het niet voor een derde keer zou willen opnemen tegen iemand waar hij al 2 keer van gewonnen heeft..

Omdat zo ver ik het het kan inschatten na het zien van de partijen. Peter in beide partijen zeker het zwaarst heeft moeten incasseren. Hij kan wel leuk puntjes maken. Dus dnek dat ie de dagen na de wedstrijd ff niet zo lekker heeft gelopen. En de stand is 1-1. Als ze een officieel protest indienen en gelijk krijgen dan pas is er iets verandert. Tot die tijd heeft de jury gewoon en TERECHT dijkstra tot winnaar uitgeroepen en dat zal altijd zo blijven. Menno is gewoon na de eerste partij boven peter uitgegroeit en zal nu altijd de betere blijven. Ook al zijn er wat hoes fans die dat niet verwerken kunnen en met ene lulverhaal over onterechte overwinningen komen. Nou laat me niet lachen. Als er iemand vaak gematst word is het hoes wel. Ik weet nog hoe die door tekin 5 rondes gesloopt werd in alkmaar en hem lieten winnen. Nee hoes is goed maar jongens als dijkstra, zeyada, caupain ,venrooij enz zijn een maatje te groot voor hem.

Greetz

Anonymous
28-06-2005, 21:51
Ja amir had top gevochten. Bij deze gefeliciteerd. Was een korte maar leuke pot. Maar vond week de voor partij van Dijkstra pas echt vuurwerk.
5 rondes lang knallen op hoog tempo. Kan niet wachten Dijkstra weer te zien vechten. Ik las op de rings site dat ie ze titel verdedigt tegen Caupain op 2 oktober. Ben benieuwd of Dijkstra het er beter van brengt dan Hoes tegen Benito. Kan een toppartij worden denk ik

Later

laat die Dijkstra nou maar eerst eens EERLIJK winnen tegen Hoes.

Heeft ie mijn inziens en die van velen anderen plus de jury ook gedaan.
Wie weet als hoes nog is durft komt er een derde en defintieve keer.
Tot die tijd kunnen we eerst ff kijken of dijkstra net als hoes gaat strekken tegen caupain of dat ie het er beter vanaf gaat brengen.
Ik ben benieuwd.

Laterrrrrr

ik heb van iedereen gehoord dat peter hoes de betere was.
en ik zou niet wete waarom hij het niet voor een derde keer zou willen opnemen tegen iemand waar hij al 2 keer van gewonnen heeft..

Omdat zo ver ik het het kan inschatten na het zien van de partijen. Peter in beide partijen zeker het zwaarst heeft moeten incasseren. Hij kan wel leuk puntjes maken. Dus dnek dat ie de dagen na de wedstrijd ff niet zo lekker heeft gelopen. En de stand is 1-1. Als ze een officieel protest indienen en gelijk krijgen dan pas is er iets verandert. Tot die tijd heeft de jury gewoon en TERECHT dijkstra tot winnaar uitgeroepen en dat zal altijd zo blijven. Menno is gewoon na de eerste partij boven peter uitgegroeit en zal nu altijd de betere blijven. Ook al zijn er wat hoes fans die dat niet verwerken kunnen en met ene lulverhaal over onterechte overwinningen komen. Nou laat me niet lachen. Als er iemand vaak gematst word is het hoes wel. Ik weet nog hoe die door tekin 5 rondes gesloopt werd in alkmaar en hem lieten winnen. Nee hoes is goed maar jongens als dijkstra, zeyada, caupain ,venrooij enz zijn een maatje te groot voor hem.

Greetz

1) wat de wedstrijd van Hoes tegen Tekin betreft geef ik je groot gelijk

2) ik ben geen Hoes fan (maar vond het gewoon zielig en lullig)

3) dus jij wilt zegge dat de jury nooit foute maakt ?

4) het gaat er niet om wie de meeste pijn leidt zolang Hoes geen 8 tellen kreeg of niet de handdoek in de ring gooide (dus sloeg/trapte die Dijkstra toch niet zo hard als jij denkt), mag er alleen maar gekeken worden wie de meeste punten pakt, en dat was Hoes

Anonymous
28-06-2005, 21:56
dit is een klein beetje off topic.volgens mij gaat het om amir.

Immortal
28-06-2005, 22:05
Ik stel voor volgend jaar Arena, Rings of bijv Ahoy :

Menno Dijkstra vs Peter Hoes ( The Final Staredown )

Omdat deze jongens zo aan elkaar gewaagd zijn en 2 keer een
toppartij hebben neergezet. De stand nu 1-1 is. En dat ze beide het niet
met de verliespartijen eens waren. Dat er een 3de en defintieve partij komt en de beste dan maar op ko moet winnen zodat er geen twijfels meer kunnen ontstaan.

Laterrrrr

Qtie-Pie
28-06-2005, 22:08
dit is een klein beetje off topic. volgens mij gaat het om amir.

Daar ben ik het helemaal mee eens..... Heb tot op heden ook nog geen foto's hier gezien van AMIR onze New Dutch CHAMP!

Zelf was ik aanwezig en het was een grote "kick-ass" happening! Na 1 minuut en 12 seconde kickte AMIR de kill Bchiri back to basic.... :twak:

Immortal
28-06-2005, 22:10
Maar het gaat hier inderdaad om amir. Amir gefeliciteerd met je titel. Je bent een echte knokker. En gaat het denk ik nog ver schoppen. Ik kwam foto tegen op fighttalk van amir en menno met gordel. Hij staat je top jongen. Ga zo door ........

http://fighttalk.nl/images/rocket/tn_pancration%203.jpg

Anonymous
29-06-2005, 07:59
gruwlijke foto.deze jongens gaan het nog ver schoppen denk ik!!!!!!

Anonymous
29-06-2005, 12:52
Ik stel voor volgend jaar Arena, Rings of bijv Ahoy :

Menno Dijkstra vs Peter Hoes ( The Final Staredown )

Omdat deze jongens zo aan elkaar gewaagd zijn en 2 keer een
toppartij hebben neergezet. De stand nu 1-1 is. En dat ze beide het niet
met de verliespartijen eens waren. Dat er een 3de en defintieve partij komt en de beste dan maar op ko moet winnen zodat er geen twijfels meer kunnen ontstaan.

Laterrrrr

zolang jij niet in de organisatie van een van die gala´s zit heb jij niks voor te stelle :lol: :lol:

Anonymous
01-07-2005, 10:06
ja mooie foto van hun twee ik denk ook zeker dat deze twee het wel ver gaan schoppen.

8)