PDA

View Full Version : day of the panther



Anonymous
27-06-2005, 12:17
weet iemand of je aan een dvd ofzo van die gala kan komen, zoja wie wat waar wanneer en hoe...

Anonymous
27-06-2005, 20:10
de mooeiste partij was van amir zeyada en van cars zet hem op ga zo door groetjes tony

Rico 64
28-06-2005, 03:13
Eind van de week is de dvd klaar en kan je bij Andre Tete terecht,
je kunt bellen op 06-********.

---Ronald---

't Is vast goed bedoelt maar je kunt beter geen telefoonnummers van derden op het forum zetten (tenzij je heel zeker weet dat ze dat geen probleem vinden). Als je die informatie uit wilt wisselen kun je beter even met elkaar PM'en. Wel lastig natuurlijk aangezien Tony geen account heeft maar dan zit er niets anders op dan die even aan te maken :wink: .

---/Ronald---

Anonymous
28-06-2005, 08:17
leuk gala.veel spannende partijen.En die amir wordt een grote jongen hoor.neem dat maar van mij aan.hij heeft alles in huis.zeer complete vechter.keek maar tegen ryan simson.Als ie toen niet op die hoek.was gelopen zou die de winst zeker mee naar huis nemen.ajuus!!!!

Anonymous
28-06-2005, 12:12
Eind van de week is de dvd klaar en kan je bij Andre Tete terecht,
je kunt bellen op 06-********.

---Ronald---

't Is vast goed bedoelt maar je kunt beter geen telefoonnummers van derden op het forum zetten (tenzij je heel zeker weet dat ze dat geen probleem vinden). Als je die informatie uit wilt wisselen kun je beter even met elkaar PM'en. Wel lastig natuurlijk aangezien Tony geen account heeft maar dan zit er niets anders op dan die even aan te maken :wink: .

---/Ronald---


ehhh en nu

B3 lik3 M3
28-06-2005, 12:48
registreren (http://www.ma-skills.com/forum/profile.php?mode=register&sid=f68db52c7c3499493d67f0a86c50daae)

;)

Ronald
28-06-2005, 18:54
ehhh en nu
Zoals B3 zegt: even registreren, dan kun je daarna een PM sturen naar Rico 64. Onder zijn post staat de knop "PM" (naast Profile en Email). Als je daar op klikt kun je een persoonlijk bericht sturen naar hem (PM = private message).

Anonymous
28-06-2005, 22:09
bedankt guest..ik had een goede jongen tegenover me.ik heb me best gedaan en gewonnen.op naar de volgende.

Qtie-Pie
28-06-2005, 23:01
bedankt guest..ik had een goede jongen tegenover me.ik heb me best gedaan en gewonnen.op naar de volgende.

:twak:

En Kars hebben jullie gisteren lekker genoten van de champagne..... Hoorde dat die flink gevloeid heeft in de school...... Hoe is het trouwens met je rug?

:twak:

Anonymous
29-06-2005, 08:04
bedankt guest..ik had een goede jongen tegenover me.ik heb me best gedaan en gewonnen.op naar de volgende.

:twak:

En Kars hebben jullie gisteren lekker genoten van de champagne..... Hoorde dat die flink gevloeid heeft in de school...... Hoe is het trouwens met je rug?

:twak:

Het gaat wel weer met me rug.In de wedstrijd voelde ik er niet zo veel van.maar daarna!!!!!!!!Nu met opstaan nog wel veel last.maar ja.het is voor een goed doel.de champagne was lekker.heb niet veel gedronken moest nog rijden zie je.

Anonymous
29-06-2005, 13:00
Ik vond het gala wel meevallen.het was echt rustig!!!!!!!!!!!!er zaten wel een paar leuke partijen tussen. :P

Qtie-Pie
29-06-2005, 14:17
bedankt guest..ik had een goede jongen tegenover me.ik heb me best gedaan en gewonnen.op naar de volgende.

:twak:

En Kars hebben jullie gisteren lekker genoten van de champagne..... Hoorde dat die flink gevloeid heeft in de school...... Hoe is het trouwens met je rug?

:twak:

Het gaat wel weer met me rug. In de wedstrijd voelde ik er niet zo veel van.maar daarna!!!!!!!! Nu met opstaan nog wel veel last.maar ja.het is voor een goed doel. de champagne was lekker.heb niet veel gedronken moest nog rijden zie je.

Goed om te horen dat het weer redelijk gaat met je rug. Die spieren zullen wel een behoorlijke opdonder hebben gehad. Zie je misschien vanavond wel in de school.... :roll: