PDA

View Full Version : Henry Akdeniz NL Kampioen



Anonymous
27-06-2005, 14:08
http://fighttalk.nl/images/rocket/Dams/tn_damsbb%20114.jpg
http://fighttalk.nl/images/rocket/Dams/tn_damsbb%20113.jpg

Henry Akdeniz is Kampioen geworden in het gewicht klasse van 76.20kg
Nu gaat hij weer zwaarder vechten.
W.F.C.A

B3 lik3 M3
27-06-2005, 14:37
Super!

Heeft iemand ook de rest van de uitslagen?

Biiyen
27-06-2005, 15:27
Gefeliciteerd Henry!

mama
27-06-2005, 15:52
netjes Henry!!!!

Mickey
27-06-2005, 16:54
Damn! Netjes SuperPiele!

PigDog
27-06-2005, 17:02
Goed gedaan Henry! Vertel alleen je vader even dat je Nederlands kampioen ben en dat dan niet de goede vlag is! Maar ik begrijp zijn opwinding, als mijn zoon nederlands kampioen wordt, zou ik ook blij zijn..

ashi76
27-06-2005, 17:04
Congratz !!!! :thumbs:


en die vlak slaat idd nergens op. :?

The Bulldog
27-06-2005, 18:47
Die vlag is niet van Henry zijn vader maar van Henry zelf...

Zijn vader had hem voor hem vast...

ICON
27-06-2005, 18:48
gefeliciteerd piele!!

en ja die vlag heeft hij toch altijd om met zn opkomst? snap niet wat dr mis mee is.

m.g
27-06-2005, 19:04
Congratz, maar van wie heeft hij hem gewonnen dan?!?

Wheelie
27-06-2005, 20:09
en die vlak slaat idd nergens op. :?

waarom slaat dat nergens op ? :?

henry gefeliciteerd :thumbs:

Anonymous
28-06-2005, 00:36
en die vlak slaat idd nergens op. :?

waarom slaat dat nergens op ? :?

henry gefeliciteerd :thumbs:moet die toch zelf weten..
hij is wel half turks dus..

en super gevochten piele ga zo door..

Anonymous
29-06-2005, 12:28
En ook half NL dus waar is die vlag dan..........? Mams heeft dr handjes leeg :lol:

en tegen wie stond ie in deze partij eigenlijk?

Anonymous
29-06-2005, 13:42
cedric copa

Ronny
29-06-2005, 13:48
half turks....z'n vader komt toch uit tjechie ofzo?

m.g
29-06-2005, 14:43
Congratz, maar van wie heeft hij hem gewonnen dan?!?

Dan mezelf maar quoten, weet iemand van wie hij deze belt heeft gewonnen?!?

Anonymous
29-06-2005, 15:10
cedric copa

Mutlu
29-06-2005, 16:44
Henry's vader is Dervis Akdeniz, en is een echt turk 8)
Gefeliciteerd Henry!!!!!

Ronny
29-06-2005, 16:47
[quote="Mutlu"] en is een echt turk 8)
quote]

jij ook?

Anonymous
30-06-2005, 20:13
Goed gedaan Henry! Vertel alleen je vader even dat je Nederlands kampioen ben en dat dan niet de goede vlag is! Maar ik begrijp zijn opwinding, als mijn zoon nederlands kampioen wordt, zou ik ook blij zijn..

als henry er mee op kwam en na de wedstrijd henry zijn handen vol heeft aan andere dingen is het toch logische dat zijn pa hem vasthoud (je kan hem moeilijk op de grond laten liggen) toch ?

ashi76
30-06-2005, 20:59
Die jongen woont in Nederland, is Nederlands kampioen en is naar mijn weten op zijn minst half Nederlands. Ook zal hij vast de Nederlandse nationaliteit hebben.

In dat geval vraag ik me af waar het op slaat om een turkse vlag mee de ring in te nemen.



Doet overigens niets af aan zijn prestatie. :thumbs:

jojo
01-07-2005, 00:01
mijn god zeg lekker boeiend onderwerp die vlag laat hem lekker zitten jullie ermee ? hoe hij opkomt? (je moet er na kijken nou en als je het niet wilt zien draai je je hoofd ff lekker om :D ) :thumbs:
henry!!! gefeliciteerd kerel!!!!

The Bulldog
01-07-2005, 00:38
mijn god zeg lekker boeiend onderwerp die vlag laat hem lekker zitten jullie ermee ? hoe hij opkomt? (je moet er na kijken nou en als je het niet wilt zien draai je je hoofd ff lekker om :D ) :thumbs:
henry!!! gefeliciteerd kerel!!!!

jojo begrijpt waar het om gaat. :thumbs:

Boem Boem
01-07-2005, 15:39
Wat een gezeik over die vlag!! het gaat om zijn presatie die hij heeft geleverd.......
proficiat!
:thumbs:
OSU

Chris

Mutlu
01-07-2005, 16:41
[quote=Mutlu] en is een echt turk 8)
quote]

jij ook?

You know it!

2look
02-07-2005, 00:55
Die jongen woont in Nederland, is Nederlands kampioen en is naar mijn weten op zijn minst half Nederlands. Ook zal hij vast de Nederlandse nationaliteit hebben.

In dat geval vraag ik me af waar het op slaat om een turkse vlag mee de ring in te nemen.



Doet overigens niets af aan zijn prestatie. :thumbs:
laat ik eens nog met deze qoute het eens zijn
maarja hij doet maar enkel vecht involg lekker voor de turkste titel als hij zich meer turk voelt

miss_me
02-07-2005, 14:52
Gefeliciteerd Henry.!! :thumbs:

Anonymous
02-07-2005, 19:20
Die jongen woont in Nederland, is Nederlands kampioen en is naar mijn weten op zijn minst half Nederlands. Ook zal hij vast de Nederlandse nationaliteit hebben.

In dat geval vraag ik me af waar het op slaat om een turkse vlag mee de ring in te nemen.



Doet overigens niets af aan zijn prestatie. :thumbs:
laat ik eens nog met deze qoute het eens zijn
maarja hij doet maar enkel vecht involg lekker voor de turkste titel als hij zich meer turk voelt

hij woont in nederland, hij spreekt nederlands, zijn haartjes zijn blonder dan de meeste nederlanders, hij slaapt in nederland wordt wakker in nederland, zijn ma is hollands, zijn naam is puur hollands :roll: ,
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
maar wat ik me nu afvraag is dit, is het nou zo een ramp dat deze jongen opkomt met een vlag van zijn vaderland ?

voor de mensen die het WEL een ramp vinden jammer voor jullie,
maar ik zou niet wete waarom je er een probleem mee zou moeten hebben.

toen Ubeda opkwam in de Arena waren er ook twee dames met de hollandse vlag in hun hand. (hij vocht die wedstrijd tegen een turk)
en toen werd er LOGISCHERWIJS toch ook niet gezegd dat Ubeda dat niet had moeten doen ? (p.s. Ik verwijt Ubeda niks).

2look
02-07-2005, 20:08
Die jongen woont in Nederland, is Nederlands kampioen en is naar mijn weten op zijn minst half Nederlands. Ook zal hij vast de Nederlandse nationaliteit hebben.

In dat geval vraag ik me af waar het op slaat om een turkse vlag mee de ring in te nemen.



Doet overigens niets af aan zijn prestatie. :thumbs:
laat ik eens nog met deze qoute het eens zijn
maarja hij doet maar enkel vecht involg lekker voor de turkste titel als hij zich meer turk voelt

hij woont in nederland, hij spreekt nederlands, zijn haartjes zijn blonder dan de meeste nederlanders, hij slaapt in nederland wordt wakker in nederland, zijn ma is hollands, zijn naam is puur hollands :roll: ,
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
maar wat ik me nu afvraag is dit, is het nou zo een ramp dat deze jongen opkomt met een vlag van zijn vaderland ?

voor de mensen die het WEL een ramp vinden jammer voor jullie,
maar ik zou niet wete waarom je er een probleem mee zou moeten hebben.

toen Ubeda opkwam in de Arena waren er ook twee dames met de hollandse vlag in hun hand. (hij vocht die wedstrijd tegen een turk)
en toen werd er LOGISCHERWIJS toch ook niet gezegd dat Ubeda dat niet had moeten doen ? (p.s. Ik verwijt Ubeda niks).
vaderland is toch het land waar je geboren bent en opgegroeit en dat is dacht ik bij henry nederland

maar hij doet maar, enkel snap ik er geen moer van waarom ie het doet
ben je turk en kom je met turkse vlag geen probleem

maar alles bij henry is zoals je zelf zegt nederlands enkel zijn vader is geboren in turkey en dan snap ik niet waarom henry met turkse vlag gaat staan

PigDog
03-07-2005, 02:46
Ik wilde er geen volkeren-topic van maken, maar als ik naar de foto kijk denk ik dat hij de Turkse titel heeft gepakt, maar het onderschrift zegt de Nederlandse......

Al zou hij met de vlag van de efteling staan, moet hij zelf weten, alleen snap ik het niet. Als je toch een nederlandse titel pakt, in Nederland, terwijl je zelf (half) Nederlander ben, ga je toch niet met een vlag uit een ander land staan?

En voor de rest : respect.

Intoxico
03-07-2005, 02:52
Wat een zielig gedoe over een vlag

als je 2 nationaliteiten hebt mag je toch zelf weten voor welke je uitkomt, tevens mag je ook trots zijn op je afkomst, ookal is die niet geheel nederlands.

ik zie liever henry met zijn turkse vlag in de ring staan, dan de supporters van het marrokaanse jeugdelftal met nederlandse vlaggen, die na hun nederlaag weetik niet hoeveel tankstations etc kapot hebben geslagen omdat hun team verloren heeft

het gaat er niet om welke vlag je zwaait, maar wie de persoon onder die vlag is en waqt hij doet, en voor henry nix dan respect turkse of nederlandse vlag

2look
03-07-2005, 13:05
denk dat sommigen het niet snapen wat er bedoelt word
gelijk zo kwetsie respect voor henry enz als tegen antwoord

maar daardoor snap ik nog steeds niet dat hij met een turkse vlag staat te zwaaien

blijkbaar is de enige verklaring dat henry erg trots is dat zijn vader turks is, en dat is belangrijker dan dat hij in nederland is geboren, opgegroeit en voor de nederlandse titel vecht
sorry maar als de enige verklaring is dat je vader geboren is in een land terwijl de rest alles nederlands is bij je dan blijf ik het niet snappen

The Bulldog
03-07-2005, 14:09
laten we hem simpel houden...

Henry is trots op zijn afkomst.....

nou die was moeilijk....

2look
03-07-2005, 14:20
laten we hem simpel houden...

Henry is trots op zijn vaders afkomst.....

nou die was moeilijk....
kleine verandering gedaan in je qoute en dan snap ik je :roll: :wink: