PDA

View Full Version : Crocop Vs Fedor IS ON



Nicky
29-06-2005, 14:37
http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1119871766

Anonymous
29-06-2005, 14:38
arme cro cop..........

Virus
29-06-2005, 15:41
Alweer?


Nou ja... Ik ben benieuwd!

@ Mendo: lol... daar zou ik maar niet zo zeker van zijn 8)

Anonymous
29-06-2005, 15:48
haha, de excuses van fedor raakten op. hij zal nu wel flink op zijn dekking aan het oefenen zijn :lol:

Hitman
29-06-2005, 16:47
Fedor by 1st round KO

Anonymous
29-06-2005, 16:48
Fedor knocked down by 1st round KO :lol:

Anonymous
29-06-2005, 21:00
staand zijn ze beide evengoed

dus binnen 30 sec heeft fedor een takedown dan een potje GNP en mirco is KO

hoop dat het een knal partij word maar denk dat het de 2e ronde niet haalt

sorry vergeten in te loggen

Nickuraba
29-06-2005, 21:16
ik = crocopfan

crocop moet dus winnen

Shytown
29-06-2005, 21:18
Dan ga je een vervelend avondje tegemoet Nick...

Nickuraba
29-06-2005, 21:27
als vechtsport liefhebber moet je weten dat een gevecht elke kant op kan gaan, kijk hoe allistair O. ff eruit werd getikt nadat hij chuck keihard ownde! Dat kan ook met fedor gebeuren, en fujita kon hem ook rocken dus vandaar!

Anonymous
29-06-2005, 23:44
ik zet alles op fedor.de beste vechter ter wereld

Anonymous
30-06-2005, 10:07
staand zijn ze beide evengoed



:lol: :lol: :roll: :twak:

a.s.c.
30-06-2005, 10:33
Cro Cop is een enorm goede knokker, K1 kaliber staand vechter en perfecte sprawls... maar nog denk ik dat hij het aflegt tegen Fedor.. Fedor heeft een staande vechtstijl die gemaakt lijkt voor mma en zijn takedowns en submissions zijn uitmuntend en laten we het al helemaal niet hebben over zijn GnP, die is gewoon eng. Bovendien wordt cro cop langzamerhand voorspelbaar met die high kick en ik durf je te zeggen dat fedor zich daar voldoende op gaat voorbereiden. Boksend vraag ik me af wie de betere is (wanneer het een MMA wedstrijd betreft) en ik denk niet dat cro cop zich kan verdedigen tegen de upperbody takedowns van fedor.. en mensen die Fedor met Alexander vergelijken en beweren dat zijn wedstrijd (die van Alexander) tegen Cro Cop vergelijkbaar is met de aankomende wedstrijd van Fedor vs. Cro Cop ben ik het niet mee eens.. Alexander leek geenzins geintresseerd in een takedown en van wat ik aan trainingsmateriaal heb gezien van die twee blijkt dat Fedor zeker de betere is van de twee, de meest strategische althans :wink:

Ik verwacht een TKO in de eerste ronde door GnP van Fedor

Anonymous
30-06-2005, 10:41
Cro Cop is in mma staand de beste, fedor op de grond. Als het staand blijft wint Cro Cop, als het naar de grond gaat, wint Fedor, en ik denk wel dat Fedor het lukt, om hem naar de grond te brengen.

a.s.c.
30-06-2005, 10:56
Cro Cop is in mma staand de beste, fedor op de grond. Als het staand blijft wint Cro Cop, als het naar de grond gaat, wint Fedor, en ik denk wel dat Fedor het lukt, om hem naar de grond te brengen.

Marc Hunt en Jerome Lebanner zijn imo beter dan cro cop staand :wink: en ik geef Fedor zelfs staand wel een kans tegen Cro Cop.. ik geloof niet dat Fedor tegen die high kick aan gaat lopen en MMA staand vechten is wel iets anders dan K1 staand vechten

ashi76
30-06-2005, 11:01
CroCop heeft 1 wapen waar Fedor echt niet in gaat trappen.
Die houdt gewoon zijn rechter hand bij zijn hoofd totdat hij CroCop op de grond heeft.

Op de grond is CroCop kansloos tegen Fedor.

Fedor wint 1e ronde dmv GnP !

MB667
30-06-2005, 11:08
Cro Cop is in mma staand de beste, fedor op de grond. Als het staand blijft wint Cro Cop, als het naar de grond gaat, wint Fedor, en ik denk wel dat Fedor het lukt, om hem naar de grond te brengen.

Marc Hunt en Jerome Lebanner zijn imo beter dan cro cop staand :wink: en ik geef Fedor zelfs staand wel een kans tegen Cro Cop.. ik geloof niet dat Fedor tegen die high kick aan gaat lopen en MMA staand vechten is wel iets anders dan K1 staand vechten

In pride bedoel ik dat Cro Cop staand het beste is, maar nu zit Mark Hunt er idd bij. Maar allround is Cro Cop weer beter als Mark Hunt.....

Arjan
30-06-2005, 12:10
ik ga ook voor crocop, en op de grond is die ook weer niet compleet hopeloos, hij weet nu heus wel hoe fedor te werk gaat :D

Anonymous
30-06-2005, 13:18
Fedor is schier onverslaanbaar maar Mirco Crocop gaat hier toch winnen.

Wedden Kevin :wink:

Sjaak
30-06-2005, 13:29
Fedor is schier onverslaanbaar maar Mirco Crocop gaat hier toch winnen.

Wedden Kevin :wink:

Was ik

Anonymous
30-06-2005, 13:48
Cro Cop is in mma staand de beste, fedor op de grond. Als het staand blijft wint Cro Cop, als het naar de grond gaat, wint Fedor, en ik denk wel dat Fedor het lukt, om hem naar de grond te brengen.

Marc Hunt en Jerome Lebanner zijn imo beter dan cro cop staand :wink: en ik geef Fedor zelfs staand wel een kans tegen Cro Cop.. ik geloof niet dat Fedor tegen die high kick aan gaat lopen en MMA staand vechten is wel iets anders dan K1 staand vechten

In pride bedoel ik dat Cro Cop staand het beste is, maar nu zit Mark Hunt er idd bij. Maar allround is Cro Cop weer beter als Mark Hunt.....

Crocop heeft nog niet zo lang geleden zeer overtuigend van Hunt gewonnen. Ik denk dan ook dat Crocop staande een stuk beter is dan Hunt. Voor MMA heb je voorts een bepaalde bouw en flexibiliteit nodig. Crocop beschikt hierover, in tegenstelling tot Hunt. Hoewel Hunt een geweldige K-1 vechter is, verwacht ik niet al te veel van hem in Pride.

Crocop tegen Fedor kan alle kanten opgaan. Op dit niveau, met zulke geweldige vechters, zal een beetje geluk en de vorm van de dag ook een grote rol spelen.

Wheelie
30-06-2005, 13:52
Fedor is schier onverslaanbaar maar Mirco Crocop gaat hier toch winnen.

Wedden Kevin :wink:

Was ik

Daar wil ik wel om wedden ja ;)


http://sportsnavi.yahoo.co.jp/headlines/images/20050627/20050627-00000028-spnavi-spo-view-000.jpg

Wheelie
30-06-2005, 13:53
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005062723520500016384m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200506/im00016384.jpg
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005062723520900016385m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200506/im00016385.jpg
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005062723521600016387m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200506/im00016387.jpg

Wheelie
30-06-2005, 13:53
http://www.prideofficial.com/free/news/img/photo_b/1119871759.jpg

http://www.prideofficial.com/free/news/img/photo_b/1119871761.jpg

http://www.prideofficial.com/free/news/img/photo_b/1119871763.jpg

Sjaak
30-06-2005, 13:59
Fedor en Mirco zijn 2 giganten en op deze partij zit de hele vechtsportwereld te wachten. Wie er ook wint, het zal oorlog zijn :thumbs:

m.g
30-06-2005, 14:40
Deze twee moetenner gewoon een hele vette pot van maken, als hij maar wel lekker twee rondes duurt en dan in de tweede ronde een dikke KO zodat we wat hebben om van te smullen als fans.

Arjan
30-06-2005, 15:11
vette fotos man :thumbs:

Mike
30-06-2005, 18:06
CroCop heeft 1 wapen waar Fedor echt niet in gaat trappen.
Die houdt gewoon zijn rechter hand bij zijn hoofd totdat hij CroCop op de grond heeft.

Op de grond is CroCop kansloos tegen Fedor.

Fedor wint 1e ronde dmv GnP !

Die rechterarm constant omhoog is makkelijker gezegd dan gedaan, t broertje van fedor weet er alles van :lol:

Fedor gaat strekken , hoe weet ik niet maar ik denk echt dat Crocop na de afgelopen jaren oefening in MMA gewoon te goed zal zijn voor Fedor. Staand legt Fedor het gewoon af en op de grond verwacht ik ook niet dat fedor zal kunnen overheersen. Ik kijk er echt naar uit !

Na deze partij zou ik trouwens graag fedor vs sergey khanitarov of crocop vs sergey k. zien. Ik denk zelfs dat die partijen nog mooier kunnen zijn dan crocop vs fedor matchup.

Arjan
30-06-2005, 18:12
ik denk juist weer eerder dat sergey meer klappen krijgt van crocop als fedor van crocop, wel goed gezegt over dat handje want zoveel zijn dr al ingetrapt!

ashi76
30-06-2005, 19:56
Alexander is imo toch wel een ander niveau als Fedor.

Maar we zullen zien.

Het is iig een feit dat de gehele MMA wereld hier al een jaartje of 2 op zit te wachten.

Marquito's Way
30-06-2005, 20:17
als vechtsport liefhebber moet je weten dat een gevecht elke kant op kan gaan, kijk hoe allistair O. ff eruit werd getikt nadat hij chuck keihard ownde! Dat kan ook met fedor gebeuren, en fujita kon hem ook rocken dus vandaar!

kijk dit vindt ik een nuchtere kijk op deze wedstrijd. het kan gewoon alle kanten uit

Judas
30-06-2005, 23:42
CroCop heeft 1 wapen waar Fedor echt niet in gaat trappen.
Die houdt gewoon zijn rechter hand bij zijn hoofd totdat hij CroCop op de grond heeft.

Op de grond is CroCop kansloos tegen Fedor.

Fedor wint 1e ronde dmv GnP !

Die rechterarm constant omhoog is makkelijker gezegd dan gedaan, t broertje van fedor weet er alles van :lol:

Fedor gaat strekken , hoe weet ik niet maar ik denk echt dat Crocop na de afgelopen jaren oefening in MMA gewoon te goed zal zijn voor Fedor. Staand legt Fedor het gewoon af en op de grond verwacht ik ook niet dat fedor zal kunnen overheersen. Ik kijk er echt naar uit !

Na deze partij zou ik trouwens graag fedor vs sergey khanitarov of crocop vs sergey k. zien. Ik denk zelfs dat die partijen nog mooier kunnen zijn dan crocop vs fedor matchup.

Ik hoop dat je een grapje maakt over dat Fedor op de grond niet zal overheersen :roll: . Als het gevecht naar de grond gaat,(en dat gaat het) is Crocop 100% de lul...

Mike
01-07-2005, 09:19
dubbele post

:oops:

Mike
01-07-2005, 09:19
CroCop heeft 1 wapen waar Fedor echt niet in gaat trappen.
Die houdt gewoon zijn rechter hand bij zijn hoofd totdat hij CroCop op de grond heeft.

Op de grond is CroCop kansloos tegen Fedor.

Fedor wint 1e ronde dmv GnP !

Die rechterarm constant omhoog is makkelijker gezegd dan gedaan, t broertje van fedor weet er alles van :lol:

Fedor gaat strekken , hoe weet ik niet maar ik denk echt dat Crocop na de afgelopen jaren oefening in MMA gewoon te goed zal zijn voor Fedor. Staand legt Fedor het gewoon af en op de grond verwacht ik ook niet dat fedor zal kunnen overheersen. Ik kijk er echt naar uit !

Na deze partij zou ik trouwens graag fedor vs sergey khanitarov of crocop vs sergey k. zien. Ik denk zelfs dat die partijen nog mooier kunnen zijn dan crocop vs fedor matchup.

Ik hoop dat je een grapje maakt over dat Fedor op de grond niet zal overheersen :roll: . Als het gevecht naar de grond gaat,(en dat gaat het) is Crocop 100% de lul...

nee hoor ik ben serieus, ik denk niet dat fedor crocop op de grond zal overheersen. Maar goed we zullen het wel zien

shyne
01-07-2005, 14:14
wanneer is dit?