PDA

View Full Version : rotterdam rumble nieuws...



bryan
29-06-2005, 16:44
ik lees net bij de buren dat in de nieuwe ringsport staat dat fedor tegen rizzo zal aan treden in ahoy........

Hitman
29-06-2005, 16:48
dat zou wel stoer zijn als ie echt komt vechten

en rizzo trouwens ook

hebben ze ook al een site voor de rotterdam rumble ??

dtgerald
29-06-2005, 17:02
Weet iemand de exacte datum wanneer de kaartverkoop begint?

dtgerald
29-06-2005, 17:51
Weet iemand de exacte datum wanneer de kaartverkoop begint?2 juli zag ik net.

Hollandpride
29-06-2005, 23:09
check: http://www.ahoy.nl/event.cfm?aid=536

Ossie
29-06-2005, 23:57
GVD!! Niet tegen Rizzo!!!

Ik haat het om Rizzo te zien verliezen!

Iwan
30-06-2005, 08:44
Shit man, ik las dat stuk in de Ringsports en als alles doorgaat wat ze gepland hebben dan ben ik er echt wel bij. En het is dus wel gewoon officieel Pride he!

ashi76
30-06-2005, 11:08
Bushido Europe presents: Rotterdam Rumble

Ernesto "Mr.Perfect" Hoost behaalde tot viermaal toe de titel in de K-1 World Champion en zal nog éénmaal zijn perfecte stijl in de Nederlandse ring tonen op 9 oktober in Ahoy' Rotterdam. De definitieve matchmaking is nog niet rond, maar vast staat dat dit het sterkste programma oErnesto "Mr.Perfect" Hoost behaalde tot viermaal toe de titel in de K-1 World Champion en zal nog éénmaal zijn perfecte stijl in de Nederlandse ring tonen op 9 oktober in Ahoy' Rotterdam. De definitieve matchmaking is nog niet rond, maar vast staat dat dit het sterkste programma ooit in een Nederlandse ring zal worden.it in een Nederlandse ring zal worden.

Om geen valse verwachtingen te wekken doet de organisatie nog geen uitspraak over de definitieve matchmaking. Wel kan gemeld worden dat Tyrone Spong, Gilbert Yvel, Lee Murray, Mark Hunt, Alexander Emelianenko, Jerrel Venetiaan, Vincent Vielvooye, Rodney Faverus, Antoni Hardonk 'BADBOY' Ballrak, Gegard Mousasi, Imro Main, Chico Martinez en Ronnie Rivano in het programma zijn opgenomen. Wil je op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen van 9 oktober, stuur een email naar: [email protected] Kaartverkoop start begin juli bij de Free Record Shop en Ticketbox.

ashi76
30-06-2005, 11:09
Geen Fedor Emelianenko meer ????? :shock:

Marco (scheids)
30-06-2005, 12:27
Geen Fedor Emelianenko meer ????? :shock:

WEL !!!

Nickuraba
30-06-2005, 12:59
crocop staat er ook niet mee tussen

MZN
30-06-2005, 13:21
Ik weet niet precies wanneer de final elimination is van k-1 maar dat is wel rond die tijd.

Het zou betekenen dat als Ernesto in R'dam vecht dat ie z'n 5de titel gedag kan zeggen, tenzij ie het op z'n 42ste nog wil doen.

Het is trouwens ook nog een beetje in conflict met wat Ernesto zelf zij op Eurosport maandag. Daar zei hij tegen die Franse Rastaman dat ie voor z'n 5de titel zou gaan dit jaar...

Sjaak
30-06-2005, 13:22
crocop staat er ook niet mee tussen

:cry: :cry: :cry:

Tuigenke
30-06-2005, 17:08
ashi, dat is de achterkant van de flyer (de kant waar hoost staat)

ashi76
30-06-2005, 20:03
Dit stukje tekst heb ik van de Ahoy website.....

Nickuraba
30-06-2005, 22:46
crocop staat er ook niet mee tussen

:cry: :cry: :cry:

ik bespeur hier een liefde voor crocop ! YEAH baby! 8)

Ton
30-06-2005, 23:09
Ik denk dat er vast een top line up komt te staan. Maar ga echt nog geen kaarten kopen voordat ik iig een concrete line up heb gezien :?

Anonymous
01-07-2005, 09:47
Ik vind het allemaal maar met nevel omhuld.

Namen als Hoost, A. Overeem, Coleman, Randleman en Crocop (zoals op het eerste affiche aangegeven) vind ik toch meer aanspreken als:
Spong, Main, Hardonk Martinez en Rivano.

Natuurlijk is er wel een aantal grote namen (ws.) aanwezig, alleen van de vette worst die is voorhouden blijft m.i. maar weinig over.

Ik ben bereid om €70,- te betalen voor een deelnemersveld met Hunt, Murray, Yvel, Emelianenko, Hoost, Overeem, Coleman, Randleman en Crocop.
Maaaaaaaar, als je dit deelnemersveld laat slinken, zoals nu lijkt te gebeuren (zie affiches oud en nieuw), dan vind ik € 70,- duur betaald en ga ik niet.
Voor € 35,- (eerste ring) wil ik dan nog wel gaan.

Ja, ik weet dat kaarten vanaf € 50,- te koop zijn, maar heb geen zin om naar punaises te gaan zitten kijken.
Eerste ring en tribune zijn goede plaatsen.

Ik hoop dat de nevel eerdaags optrekt, dat het deelnemersveld zeer sterk is (zoals de verwachtingen zijn geschept) en dat de prijs, indien de line-up sterk naar beneden is bijgesteld, wordt geminimaliseerd.

USH

Anonymous
01-07-2005, 10:13
volgens mij zijn ze begonnen met een lijst wie ze het liefst op het gala wilden. die lijst hebben ze gepubliceerd en daarna zijn ze pas met de onderhandelingen begonnen. :maskills:

sportfan
01-07-2005, 11:20
volgens mij zijn ze begonnen met een lijst wie ze het liefst op het gala wilden. die lijst hebben ze gepubliceerd en daarna zijn ze pas met de onderhandelingen begonnen. :maskills:

hahaha, ondanks de positieve berichten van de insiders hier, heb ik dat gevoel ook nog steeds :D

Ik ga iig geen kaarten kopen voordat er een line-up bekend is. Ook niet wanneer er 1 partij bekend is met bijv. Fedor; stel dan dat deze partij al dan niet toevallig uitvalt...

Ik heb er ook een apart gevoel bij... maar laten we hopen dat een dezer weken een super line-up bekend gemaakt wordt!

shyne
01-07-2005, 13:56
vind het eigenlijk wel fout dat ze zoveel aandacht naar zich getrokken hebben met valse beloftes...

en nu gaat iedereen toch maar ookal is er van de aanvankelijke line up niets meer over..

lunatic
01-07-2005, 15:48
gewoon afw8en!!
mayB is de line up wel top je weet maar nooit.

Aan de andere kant kan het ook vies tegenvallen.
Net zo als Nederland vs Rusland, zou ook super groot gala zijn maar viel echt vies tegen.

Marco (scheids)
01-07-2005, 17:46
Net zo als Nederland vs Rusland, zou ook super groot gala zijn maar viel echt vies tegen.

Ben ik niet met je eens hoor ... de partijen waren top, alleen de publieke belangstelling viel tegen ....

A.F.
01-07-2005, 17:57
Net zo als Nederland vs Rusland, zou ook super groot gala zijn maar viel echt vies tegen.

Ben ik niet met je eens hoor ... de partijen waren top, alleen de publieke belangstelling viel tegen ....

partijen vielen ook hartstikke tegen hoor!

Marco (scheids)
01-07-2005, 18:21
Net zo als Nederland vs Rusland, zou ook super groot gala zijn maar viel echt vies tegen.

Ben ik niet met je eens hoor ... de partijen waren top, alleen de publieke belangstelling viel tegen ....

partijen vielen ook hartstikke tegen hoor!

Ben ik waarschijnljk op een andere gala geweest :lol: .... zeg maar welke er tegen vielen??

lunatic
01-07-2005, 20:34
Net zo als Nederland vs Rusland, zou ook super groot gala zijn maar viel echt vies tegen.

Ben ik niet met je eens hoor ... de partijen waren top, alleen de publieke belangstelling viel tegen ....

partijen vielen ook hartstikke tegen hoor!

Ben ik waarschijnljk op een andere gala geweest :lol: .... zeg maar welke er tegen vielen??

marco je hebt 100% gelijk!!!
de partijen vond ik ook top en wat ik eigenlijk bedoel is dat het publiek vies tegen viel :P
beetje verkeerd geformuleerd daarnet. my bad

dtgerald
01-07-2005, 20:43
De kaarten voor de arena tribune kosten 88 euro dus ik verwacht wel wat namen voor dat geld.

dtgerald
02-07-2005, 12:16
Ik heb net kaarten besteld van 53 euro vind ik genoeg.Want ik moet s`maandags en dinsdag`s naar de HMH in Amsterdam( Dream Theater).

ashi76
02-07-2005, 12:37
NL vs Rusland vond ik dus wel een goed gala.

Redelijk betaalbaar en ook nog zo goed als Ringside zitten !

Wheelie
02-07-2005, 13:19
Klik op de afbeelding voor een grotere versie.

http://img16.imageshack.us/img16/2813/r18wv.gif (http://members.home.nl/k.chin/Mixfight/01.jpg)


http://img16.imageshack.us/img16/587/r25fr.jpg (http://members.home.nl/k.chin/Mixfight/02.jpg)

Wheelie
02-07-2005, 13:21
scan is een beetje groot maar well duidelijk zo :lol:

marcelt
02-07-2005, 13:29
Ik heb er wel vertrouwen in . Ik kocht beste tribune rij 1 , plaats 1 tm 6, dus goede plaatsen. Het is wel hoerenduur, maar ik heb het er wel voor over. Ze streven naar het beste gala ooit in Nederland. Ik vind Fedor natuurlijk top en Leko, Yvel, de broers Overeem, Vielvoye,Venetiaan ik denk dat Hoost wel komt. Ik vind Spong en Main trouwens wel topnamen. ik zag ze net als Vielvoye in de Rai op de Muay Thai Champions League vechten tegen Thaise toppers en ze vochten heel goed en mooi!

Hollandpride
02-07-2005, 14:36
Praatjes vullen geen gaatjes.

Ik ga geen lucht kopen, dus eerst een definitieve line up en dan pas kaartje kopen.

MB667
04-07-2005, 12:58
Als Sergei K . en Alexander E. meedoen kom ik zeker.

Anonymous
04-07-2005, 14:51
Praatjes vullen geen gaatjes.

Ik ga geen lucht kopen, dus eerst een definitieve line up en dan pas kaartje kopen.

Een beetje meer vertrouwen! Je kan er binnenkort alles over lezen in de Action Sports! :D

Het wordt gewoon afwachten. Als Fedor komt, ben ik er ook!

jaco
04-07-2005, 15:06
Action Sports? Bestaat die nog dan?

Ronny
04-07-2005, 16:18
Ha ik ben er bij!!!!

Wheelie
04-07-2005, 18:02
Action Sports? Bestaat die nog dan?

ja, krijg hem nog steeds wekeliijks :lol:

;)

Marco
05-07-2005, 22:27
die van vorige week was mooi, mooie miss en leuke interviews.

shyne
06-07-2005, 18:20
ik kan me toch niet voorstellen dat dit niet door gaat...
dan zouden zoveel organisaties hun goede naam op het spel gezet hebben voor niets... dat lijkt me echt onwaarschijnlijk..

dit gaat dus een heel vet gala worden!

:thumbs:

Hollandpride
06-07-2005, 19:22
Ik vertrouw het nog steeds niet hoor, check ticketbox en klik maar eens op de link naar bushido: http://www.ticketbox.nl/sport/2005_10_09_rotterdamrumble.shtml

shyne
06-07-2005, 19:28
zo het is wel erg duur! € 73,25 voor kaarten die vorig jaar nog €50 waren..

Ronald
06-07-2005, 19:35
Ik vertrouw het nog steeds niet hoor, check ticketbox en klik maar eens op de link naar bushido: http://www.ticketbox.nl/sport/2005_10_09_rotterdamrumble.shtml
Het adres mag dan nog niet actief zijn, het is geregistreerd op naam van J. Vos van Fighting Productions B.V. te Amsterdam. Ik neem aan dat dat Johan Vos is en dat is toch echt wel een gerenomeerde naam in de vechtsportwereld.

Ton
06-07-2005, 19:52
Zou er nog een Mixfight vak te regelen zijn? :maskills:

Hollandpride
06-07-2005, 19:55
Ik vertrouw het nog steeds niet hoor, check ticketbox en klik maar eens op de link naar bushido: http://www.ticketbox.nl/sport/2005_10_09_rotterdamrumble.shtml
Het adres mag dan nog niet actief zijn, het is geregistreerd op naam van J. Vos van Fighting Productions B.V. te Amsterdam. Ik neem aan dat dat Johan Vos is en dat is toch echt wel een gerenomeerde naam in de vechtsportwereld.

Ik neem niets aan.

Kan ook Jopie Vos zijn :wink:

Ronald
06-07-2005, 20:35
Zou er nog een Mixfight vak te regelen zijn? :maskills:
Mixfightmembers staan er om bekend veel dingen pas op het laatste moment te regelen :lol: . Een Mixfightvak regelen, zoals bijvoorbeeld vorig jaar of de jaren ervoor met Shoto, betekend dus veel werk en pas op het laatste moment de zekerheid krijgen of het vak ook vol raakt of niet. Ik waag me daar niet aan :wink: .

Ik kan je wel een andere tip geven voor mensen die graag bij elkaar willen zitten. Koop nu kaarten voor vak DH. Vak DH is gewoon het mooiste vak dat er is (samen met AH). Dit waren voorheen ook de Mixfight/Shoto vakken. Houdt er daarbij rekening mee dat rij 13 bovenaan is en rij 23 onderaan. Je kunt dus beter een zo hoog mogelijk rijnummer hebben zodat je zo laag mogelijk zit. Op Internet bij de Ticketbox kun je geen rijvoorkeur opgeven. Bij de Free Record Shop kan dat wel!

Als je nu al kaarten koopt kun je nog vrijuit kiezen in dat vak. Zelf heb ik zaterdag al kaarten gekocht en daarmee heb ik gewoon de beste plekken van het huis :maskills: .

Shytown
06-07-2005, 20:47
Wat kost vak DH?

Ronald
06-07-2005, 20:55
Wat kost vak DH?
€ 73,50. Zeker als je op de laagste rijen zit heb je echt gewoon superplekken. Naar mijn smaak beter dan op de Arenatribune en beter dan aan een VIP tafel. Je zit eigenlijk best dichtbij en op de ideale hoogte. Perfect gewoon. 2 Jaar geleden zaten we daar ook met een hele club forummembers: Justi, Jordy, Mendo, Silat, Remco, Iwan en nog een hele hoop meer.

Sjaak
06-07-2005, 21:17
Wat kost vak DH?
€ 73,50. Zeker als je op de laagste rijen zit heb je echt gewoon superplekken. Naar mijn smaak beter dan op de Arenatribune en beter dan aan een VIP tafel. Je zit eigenlijk best dichtbij en op de ideale hoogte. Perfect gewoon. 2 Jaar geleden zaten we daar ook met een hele club forummembers: Justi, Jordy, Mendo, Silat, Remco, Iwan en nog een hele hoop meer.

Jullie zaten daar helemaal niet verkeert Ronald :wink: Weet nog dat ik jullie zag zitten, echt goeie plaatsen waren dat :thumbs:

Jongens ik heb met Apy zelf gesproken en dit wordt een topgala zoals je nog nooit hebt gezien in nederland. Dit heeft gewoon extreem veel voorbereiding nodig dus geef de organisatie een klein beetje credit want als ze dit kunnen realizeren gaan ze het onmogelijke presteren.

Met zijn allen in oktober naar de Ahoy dus ............... :thumbs:

Anonymous
07-07-2005, 11:20
Wat is dit nu weer?

www.bushido-Europe.com (zie site ticketbox).

Hier zou je meer info vandaan kunnen halen.

Wat the fuck moet ik met Versatel.

Echt superslechte PR dit gala. Flut, flut, flut.

Niet alleen het resultaat geldt hoor!

Wilde eerst heengaan, totdat aanvang werd vervroegd van 17.00 naar 14.00 uur.
Natuurlijk een beter tijdstip, alleen voor mij komt dat op deze dag ongunstig uit.

MB667
07-07-2005, 11:28
2 uur komt me veel beter uit als 5 uur. Kunnen we lekker vroeg vanuit limboland vertrekken, en vroeger uit rotterdam vertrekken. Zijn we tenminste niet zo laat thuis.

Ronald
07-07-2005, 18:47
2 uur komt me veel beter uit als 5 uur. Kunnen we lekker vroeg vanuit limboland vertrekken, en vroeger uit rotterdam vertrekken. Zijn we tenminste niet zo laat thuis.
Mendo = correct. Komt mij ook beter uit. Ben ik maandag iets fitter :lol: .

inc
07-07-2005, 19:22
ik ben zeer benieuwd naar wat voor vormen dit gala aan gaat nemen.... ze zetten in ieder geval heel hoog in...ik ga sparen iig!!!!