PDA

View Full Version : Superpiele vs Cedrick Tula verslag



Anonymous
30-06-2005, 16:14
Zondag 26 juni 2005 Henry “Superpiele� Akdeniz vs Cedrick “TULA�



In Utrecht heeft Superpiele gevochten om de NL-titel. De hoofdpartij van dit gala. Henry kon rekenen op steun van vele meegereisde supporters en teamleden van Team Killerfighters.

In tegenstelling tot de laatste partijen waren de externe omstandigheden bijzonder goed.

Hij had alle tijd om zich goed voor te bereiden en ook zijn grote voorbeeld: Dervis Akdeniz, had alle tijd om Henry optimaal de ring in te sturen. Voor de tegenstander was het een thuiswedstrijd. Meer dan 90% was publiek voor Cedrick. Echter waren zij zo’n grote fan van “hun� kickboxer, dat ze een opstootje buiten de sporthal belangrijker en interessanter vonden dan het aanmoedigen van hun vechter in de ring. Hierdoor leek het er wel op dat Henry meer publiek bij zich had dan zijn tegenstander. Henry en vooral zijn moeder Herma kregen veel supporters aan hun kant door de altijd spraakmakende Turkse openingsdans. Dit maakt elke keer weer het publiek enthousiast.



Tijdens de 1e ronde was een ieder die Henry een beetje kent stom verbaasd. Wat is hij nu toch aan het doen? Constant afwachten. Zo kennen we hem helemaal niet. Hij was aan het uittesten wat de tegenstander zou doen en tussendoor heeft hij nog wel voldoende punten weten te scoren.



Na een donderspeech in de hoek van zijn ouders ging Henry voor de 2e ronde de ring in. Weer die afwachtende houding aannemen. Toch wel mooie en vooral gevaarlijke trappen ingebracht. Wel wist Superpiele er voor te zorgen dat zijn tegenstander geen kans kreeg “zijn� spelletje te spelen. Hij kreeg geen mogelijkheden. Toch lijkt het sterk op dat Henry op geen enkele wijze uitvoert wat hem vanuit zijn eigen hoek toegeroepen wordt.



De 3e ronde zagen we Henry vaak met gesprongen knieën. De tegenstander is aangeslagen door een achterwaartse hielkick naar het hoofd. Echt sensationeel om te zien! Maar ja, Henry bleef maar een afwachtende houding aannemen. En luisteren naar zijn vader, echt niet!



Henry voert de druk op tijdens de 4e ronde. Meer combinaties van lichaam naar hoofd. Tegenstander heeft nog steeds weinig inbreng. Hij laat merken moe te zijn. Toch maakt Henry veel te weinig gebruik van dit gegeven.



De 5e ronde was voor Dervis, als coach aanleiding zich terug te trekken. Hij is op de tribune gaan zitten omdat Henry toch niet wenste te luisteren naar zijn aanwijzingen. Het was letterlijk tegen de muur praten. Kort daarna begon Henry eindelijk zich voluit te geven. Met lowkicks, linkse en rechtse hoeken. Levertrappen, voorwaartse trappen, dubbele lowkicks. We zagen warempel toch nog even de “echte� Superpiele waar wij allemaal zo trots op zijn. Jammer dat dit pas in de 5e ronde getoond werd.

En toen, aan het einde van de ronde iets fantastisch: linkse, rechtse hoek, knie naar het hoofd en nog 1 erbij! Henry trok zijn hoofd naar beneden en sprong met zijn knie naar het hoofd van Cedrick. Hij heeft hierbij een grote hoofdwond opgelopen! En… de bel, einde van de laatste ronde.



Cedrick wordt door de ringarts geholpen aan zijn verwonding. Het resulteert in 7 hechtingen in zijn voorhoofd, precies boven zijn neus.



Henry heeft geen fantastische partij laten zien, hij kan veel meer en veel beter. Maar hij heeft WEL terecht de Nederlandse titel weten te veroveren! Vanaf nu zal er weer flink getraind gaan worden en, net als de andere teamleden, zal er beter gecommuniceerd moeten worden en beter geluisterd moeten worden naar de trainer/coach. Helaas wordt wel eens vergeten dat ze te maken hebben met een ervaren vechter die ook zelf diverse titels heeft behaald. Maar de toekomstige tegenstanders van Superpiele zijn bij deze gewaarschuwd. Als Henry echt goed uit de verf komt, is hij niet meer te houden. Watch out!

bryan
30-06-2005, 16:28
gvd weer een superpiele topic...kap er nou eens mee man...

Anonymous
30-06-2005, 16:44
nou noj henry dus nou zeg je tegen je andere tegenstanderswas je niet goed vorbereid en je zegt domme dinges zoals als ik in vorm ben je niet te houden volgens mij vergeet jij dat je van jongens als spong,zeyada en slimani een pakslaag heb gehad en hun zijn momenteel nog steeds beter als jou.maar jij denkt dat jezelf volvreten dat je naar de k-1 gaat als jij 1 leverstoot krijgt ga je gegarandeerd neer.ik zag je tegen lima je werd alle kanten opgeslagen .wat ik wil zeggen is van jongens zoals spong,zeyada,slimani,simson,mes,kaas,gunjar,fidan etc krijg jij gewoon een pakslaag

Ronald
30-06-2005, 16:52
gvd weer een superpiele topic...kap er nou eens mee man...
Waarom? Als het alleen maar promotie of reclame zou zijn dan kan ik je volgen, maar dit is een wedstrijdverslag. Wat mij betreft informatief en prima om te lezen toch?

Biiyen
30-06-2005, 16:59
gvd weer een superpiele topic...kap er nou eens mee man...
Waarom? Als het alleen maar promotie of reclame zou zijn dan kan ik je volgen, maar dit is een wedstrijdverslag. Wat mij betreft informatief en prima om te lezen toch?

:?: wat is er mis met het wedstrijd verslag van een titelgevecht? Domme mensen.

Wheelie
30-06-2005, 17:06
thanx voor het posten :thumbs:

Anonymous
30-06-2005, 17:17
hahahaha henry waarom praat je over jezelf in derde persoonsvorm?hahahahaha grappig, maar wel oke verslag!

Anonymous
30-06-2005, 17:33
nou noj henry dus nou zeg je tegen je andere tegenstanderswas je niet goed vorbereid en je zegt domme dinges zoals als ik in vorm ben je niet te houden volgens mij vergeet jij dat je van jongens als spong,zeyada en slimani een pakslaag heb gehad en hun zijn momenteel nog steeds beter als jou.maar jij denkt dat jezelf volvreten dat je naar de k-1 gaat als jij 1 leverstoot krijgt ga je gegarandeerd neer.ik zag je tegen lima je werd alle kanten opgeslagen .wat ik wil zeggen is van jongens zoals spong,zeyada,slimani,simson,mes,kaas,gunjar,fidan etc krijg jij gewoon een pakslaagIk weet niet waar je et over heb hoor ?
pak slag ?
haha
Maar jullie kunnnen beter over me praten dan van me vreten

bryan
30-06-2005, 17:35
had dit verslag dan niet gewoon in de topic gekund over deze wedstrijd...heb het gevoel als er maar iets gebeurd rond die gast dat er meteen 14 topics geopend worden...maat laat maar zal wel de enige zijn die zich er aan irriteert...

OXY
30-06-2005, 18:44
Weet wel zeker dat Superpiele dit niet zelf heeft geschreven :wink:

Maar het is een leuk stukje om te lezen en ja zijn pr-machine draait op volle toeren :!:

The Bulldog
30-06-2005, 18:59
Verslag komt overeen met de partij die ik zag...

Strakke actie ban Dervis om te gaan zitten...
Henry gefeliciteerd en aan iedereen die commentaar heeft...

:thumbs: vooral doorgaan...

Team Killerfighters:
Scherp, scherper.........TKF.

Anonymous
30-06-2005, 20:08
superpiele heeft denk wel de gezzeligste hoek van iedereen

Ossie
01-07-2005, 05:10
Wel een topprestatie hoor Henry. Schijt op degenen die vol haat en nijd over je praten. Je verdient gewoon respect!!

Anonymous
01-07-2005, 09:45
Wel een topprestatie hoor Henry. Schijt op degenen die vol haat en nijd over je praten. Je verdient gewoon respect!!Bedankt Ossie

Anonymous
01-07-2005, 09:57
spoiler???? :lol:

Anonymous
01-07-2005, 11:12
Als Henry echt goed uit de verf komt, is hij niet meer te houden. Watch out!

Back to top



Met deze opmerking doe je vechters zoals lima en staring tekort vind ik want je hebt gewoon duidelijk verloren van hun en ook van die thai.je moet niet gelijk uit de hoogte gaan doen omdat je 1 partij eindelijk hebt gewonnen hebt van een ''niet'' topper maar wel met respect voor hem.
dus hou je ff in leuk verslag maar sommige zinnen kan je beter weglaten

The Bulldog
01-07-2005, 14:21
Als Henry echt goed uit de verf komt, is hij niet meer te houden. Watch out!

Back to top



Met deze opmerking doe je vechters zoals lima en staring tekort vind ik want je hebt gewoon duidelijk verloren van hun en ook van die thai.je moet niet gelijk uit de hoogte gaan doen omdat je 1 partij eindelijk hebt gewonnen hebt van een ''niet'' topper maar wel met respect voor hem.
dus hou je ff in leuk verslag maar sommige zinnen kan je beter weglaten

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF....weer een guest die zeurt.... Who the fuck are you....

Is hel4emaal geen diss naar de anderen , maar meer een opmerking vanuit vertrouwen.

Anonymous
01-07-2005, 15:27
hai
ik had 2 vraagjes
ten eerste wat betekent Piele.
en ten tweede hoe heet die opkomstlied van Piele

alvast bedankt

B3 lik3 M3
01-07-2005, 15:53
De letterlijke vertaling van Piele is piemel..
De Deventerse vertaling is moeilijk uit te leggen..

Maar je kan het zo opvatten als jongen maar dan in een vriend-achtige betekenis

Dragon Tail
01-07-2005, 16:09
had dit verslag dan niet gewoon in de topic gekund over deze wedstrijd...heb het gevoel als er maar iets gebeurd rond die gast dat er meteen 14 topics geopend worden...maat laat maar zal wel de enige zijn die zich er aan irriteert...

Kun je nog meerdere andere actieve vechters noemen die zelf op fora posten?
De vechters die zelf de moeite nemen om ons uit eerste hand te informeren zijn op 1 hand te tellen. Deze moeten we koesteren :!:
Je kunt Superpiele persoonlijks iets vragen en er zelfs antwoord op krijgen. Is toch geweldig man!